Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 385 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.61
  • Poziom cen
    1.73
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wicher / 2021-06-21 17:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Złodzieje i oszuści odwołują loty z dnia na dzień nie chcą zwracać pieniędzy, po prostu dno.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co Ci przyjdzie do głowy
  • ~a. / 2021-06-21 16:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Rozmowa z ich pseudo infolinią kosztuje prawie 5 złotych za minutę i po 5 minutach oczekiwania skasowało mi z konta prawie 25 złotych, a połączenie nie doszło do skutku, grała tylko muzyka ( poniedziałek, normalne godziny ich "pracy"). Na maila odpowiedzą w ciągu 30 dni, więc nie mamy innej alternatywy, jeśli trzeba coś pilnie załatwić. Przesunęli mi godziny lotu, chcę zrezygnować i nie mogę tego zrobić. Dodatkowo spróbujcie znaleźć w ich regulaminach informację o tych procedurach ( np. jaki jest minimalny okres minut czy godzin podlegający zwrotom). Nie znajdziecie tego. To się nadaje do nałożenia jakiejś ogromnej kary na tą bandę krętaczy.
    WadyKRĘTACTWO, CELOWY BRAK DOKŁADNYCH INFORMACJI, INFOLINIA PŁATNA 5 ZŁOTYCH ZA MINUTĘ NA KTÓREJ NIKT NIE ODBIERA TELEFONU, ALE ZAPŁACIĆ TRZEBA
  • ~Karol / 2021-06-12 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiany lotów w ostatniej chwili, godziny i daty a jak chcesz zrezygnować to nie chcą oddać kasy. Złodzieje i patałachy.
    Zaletybark
    Wady że jeszcze działają
  • ~Klaudia / 2021-06-12 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa! Już drugi lot odwołują, anulują bez podania przyczyny,bo "mają prawo". Kasują ekstra za wybór miejsc i bagażu i za to nie zwracają pieniędzy. Więc oszukują pasażerów na kilkaset złotych. Proponują zmianę rezerwacji bez wolnych terminów. Brak jakiegokolwiek kontaktu z obsługą klienta, brak odpowiedzi bok... żenada!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Olejich / 2021-06-12 17:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Jedno wielkie kombinowanie i żerowanie na głodnych podróży ludzi. Kupiłem bilet w dwie strony, a oni twierdzą, że w jedną. Potem na 100% uważnie kupiłem inny bilet i wiecie co twierdzą..., że kupiłem go sobie na rok 2023! Nie ma szans na reklamację a telefon oszustów 4,94 min.
    ZaletyZdolny i przeszkolony bandziorski element.
    WadyNie ma innych
  • ~Henryk / 2021-06-10 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Kpiny w żywe oczy sobie robią z klientów.Aż dziwne ,że wszystko tak bezkarnie im uchodzi.Kilka razy przekładają lot aby zniechęcić do lotu i pieniądze już zostawić u siebie.
    Ostatnio nagle otrzymałem wiadomość od nich,że nie mogę zabrać wykupionego już bagażu 2x 32kg bo jest wprowadzony limit ale za to z powrotem mogę sobie zabrać 2x 32kg.Skandal!
    Nie jestem w stanie zliczyć ile pieniędzy przez nich już w błoto poszło.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko po najtańszych kosztach.Na Islandii kilka godzin w samolocie czekaliśmy bo był silny wiatr i nie szło wyjść a inne samoloty wjeżdżaly do hangaru i normalnie ludzie opuszczali samolot.
  • ~Jaro / 2021-06-07 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje i nic więcej okradli mnie na 1.5 tys złoty walcze o odzyskanie
    ZaletyBrak
    WadyZłodziejska linia lotnicza
  • ~monika / 2021-06-01 17:14
    Ocena: 1.50 / 5
    firma wizzair skandalicznie podchodzi do kwestii obsługi klienta, zdecydowanie nie polecam!!
    z ostatnich problemów jakie mieliśmy z ich firmą, system dokończył za nas rezerwację (podczas gdy my tylko chcieliśmy sprawdzić cenę końcową lotu) do tej pory nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy, kontaktu z ich strony brak, dodzwonienie się do nich nie jest możliwe, a jeszcze pobierają za nie kolosalne opłaty. Skandaliczna obsługa!
    Zaletycena
    Wadybrak poszanowania klienta, obsługa klienta na poziomie -100
  • ~Spierdalajcie / 2021-05-14 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba ich popierdoliło. Loty kupione w dwie strony. Noclegi opłacone. Dzień później info o przełożeniu lotu powrotnego o trzy dni. Możliwość odwołania lotów a zwrot kosztów w postaci wizzair credits którymi mogę sobie dupę podetrzec albo akceptacja.
    ZaletyZadne
    WadyWszystko
  • ~Beata / 2021-04-27 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    To prawda nie dajcie się nabrać na rezerwacje .Dwa razy rezerwowałam lot i cudownym trafem dzień po zapłaceniu lot został odwołany Na zwrot pieniędzy czekałam 2 miesiące teraz czekam od 3 marca br. Totalne Chamstwo i złodzieje nigdy więcej nie polecę z tymi złodziejami .Nie polecam wręcz odradzam korzystanie z tych lini.
    Wadyoszuści
  • ~Mira / 2021-04-25 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie zostałam odrzucona z testem antygenowy w Katowicach godzinę przed odlotem, gdzie wynik był negatywny. Nie przebukowano mi biletu, nikt nie zaproponował żadnego rozwiązania. 650 zł poszło bez najmniejszej chęci pomocy. Kobiety nie znają się kompletnie na tych testach, jakbym miała zrobiony test IQ i dopisane Negativ pcr to bym przeszła. Dramat. Wiecznie problemy i robienie klientowi pod górkę.
    WadyBeznadziejna obsługa
  • ~Kkk / 2021-04-18 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszedzie sa darmowe odprawy w Check in tylko w Wizzair blokuja 3h przed odlotem odprawy online(co i tak idzie przez system) i kasuja ok.200zl. Chora firma. Jak najdalej sie trzymac. Dodatkowo zawsze lotniska na najgorszym zadupiu.
  • ~Oli / 2021-04-03 16:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Lot odwołany bez podania przyczyny. W weekend działa tylko anglojęzyczna infolinia na której zgłasza się niegrzeczny Hindus, który nic nie może sprawdzić.
  • ~2144349021 / 2021-02-12 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się nabierać na rezerwacje lotów, bo firma i tak je odwołuje, a pieniądze można odzyskać chyba tylko przez sąd. Teraz oferują od marca loty w każde miejsce codziennie, ale to po to, żeby wyłudzić pieniądze, potem odwołają i nie oddają pieniędzy.
  • ~D0608 / 2020-12-17 08:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam tego różowego przewoźnika. Obsługa szczególnie Anastazja fatalna. Prawie 4 godziny opóźnienia i tak nie udało się podnieść maszyny bo obsłudze skończył się czas pracy ????. Obsługa bo wyjściu z samolotu -brak.ochroniarz kazał nam opuscic poczekalnię. Nikogo z rezydentów lub przedstawiciela. 180 osób pozostawionych sobie. WYSŁANY MAIL I TYLE. 4 godziny czekania w samolocie bez wody bo serwis będzie w powietrzu - jakąś kpina. Brak reakcji obsługi na prośby o obniżeniu temperatury i zwiększenia wentacji.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa w samolocie-poziom dno , brudny samolot, obsługa poza lotniskiem - nie wiem co jest większe niż dno, cena - Oslo Krk 1100 zł do oceny przez każdego czy dużo czy mało
  • ~Krzysztof / 2020-11-12 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Terminy lotów beznadziejne. Dla przykładu lot z Bergen do Warszawy w sobotę o 20:45 jest bez sensu .
    Taki lit powinien być popołudniu około 17:00 w piątek lub wcześnie rano w sobotę
    ZaletyŻadne zalety .
    WadyWszstko
  • ~Bartek / 2020-10-20 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, niestety od marca 2020r. próbuję odzyskać pieniądze za zwrócony bilet. Problem był rzekomo z moim nr konta, byłem proszony o jego podanie około 8 razy, często przez różne osoby - za każdym razem bez efektu. Pieniędzy jak nie było, tak nie ma.
    Obsługa klienta fatalna.
    Odradzam każdemu loty tą linią lotniczą.
  • ~Anna / 2020-09-05 21:18
    Ocena: 4.00 / 5
    Chciałam podziękować ekipie polskiej na pokładzie samolotu 3 września lot do Bolonii,za uratowanie życia mojemu mężowi, który ryzykował z braku tlenu, załoga na 100%,dziękuję, Życzę załodze dużo lotów bez problemowych.
    Wdzięczna Anna
  • ~ilozen / 2020-08-26 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie otrzymałem zwrotu za bilet (już ponad 3 tygodnie po ostatecznym terminie).
    Telefon podany na stronie jako infolinia Polska łączy z osobą, która nie mówi po polsku.
    Wysłałem skargę reklamacyjną - została od razu zamknięta jako "opinia".
  • ~Padre / 2020-08-21 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Firma zarabia na czym sie da , 4.90 za minute połączenia to jakiś żart!!!! Brak opcji kontaktu przez email lub live chat a jest 2020 rok!!! Firma istnieje po to żeby wyłudzać pieniădze.
    Na zwrot swoich pieniedzy za odwolany lot czekam juz 3 miesiace i wieczne tlumaczenie ze strony Wizz Air że przez covid 19 wszystko dluzej trwa ale jeśli chodzi o jakiekolwiek akcje działające na niekorzyšć firmy , obsluga klienta potrafi skontaktować się w 30 min.
    ZaletyŁadne stewardessy
    WadyWszystko inne
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 727
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 385
easyJet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 36
LOT
Ocena: 2.31, ilość opinii: 31
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902