Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 395 opinii

1.53 / 5

  • Jakość obsługi
    1.33
  • Oferta
    1.63
  • Poziom cen
    1.74
  • Wygoda
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~NN / 2021-07-18 09:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia, odwołują lot bez powodu kilka godzin przed wylotem, nie proponują żadnej alternatywy. Może i mają dobre ceny, ale po co kupować bilet na lot, który w ostatniej chwili zostaje skasowany i i tak musisz kupić kilka razy droższy bilet w innej firmie (a taniej można kupić po prostu od razu bilet zaufanych linii lotniczych) .Pozdrawiam wszystkich wkurzonych klientów Wizzair’a.
  • ~Michal / 2021-07-01 12:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Tragedia. Strona nie działa, nie można się odprawić na 16 godzin przed lotem, infolinia "coś sprawdza" przez 15 minut przy koszcie 5 zł za minutę
  • ~Iryna / 2021-07-01 10:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Najgorsza obsługa serwisu!!!! Jeżeli potrzebujesz jakkolwiek pomocy telefonicznej, wytracisz kupu pieniędy a słuchawki nikt nie odbierze!!!! Jeżeli macie możliwość gdzie indziej kupić bilety, lepiej wybrać inny serwis!!!!
    WadyObsługa serwisu g***
  • ~Altrs / 2021-06-30 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma możliwości kontaktu. Infolinia pomimo, że płatna 5zł/minute nikt nie odbiera. Pobrało mi 30zł i zdecydowałęm sie wylaczyć, bo zanim bym sie dowiedział czegoś to już mogłoby 100zł dobić. Zmiana daty rezerwacji potrafii być droższa niz bilet. Gratuluje. Firma nastawiona na naciąganie klientów.
    ZaletyNie ma zalet przewyższających wady
    WadySą oszustami próbującymi naciągnąć na każdym kroku klienta.
  • ~Mistech / 2021-06-29 22:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Bydłoloty Wizzair bo inaczej tego się nie nazwie.Upchane miejsca dla przedszkolaków,słaba czystość ale to wszystko nic w porównaniu z ich poziomem obsługi. BANDA .... i na tym poprzestanę bo brak słów w słowniku ludzi kulturalnych które by opisały stan faktyczny. Ludzie nigdy nie wybierajcie tych linii, one są skończone.
    ZaletyNikt ich nie poznał
    WadyBrak zalet.
  • ~Niedoszła pasażerka / 2021-06-28 23:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno i trzy metry mułu. Nie ma co liczyć na to że lot się w ogóle odbędzie, potrafi sobie zniknąć bez ostrzeżenia
  • ~Ксю / 2021-06-28 20:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Розчарування. Ми відмовилися від квитків з приводу Коронавірусу. Гроші не повернуті за квитки.
    Не рекомендую!
    WadyРейси не відповідають потребам.
  • ~Ryszard / 2021-06-26 14:01
    Ocena: 1.25 / 5
    To nieprawdopodobne, że taka firma (węgierska) utrzymuje się na rynku. Naciągają klientów poprzez mamienie niskimi cena, które w rezultacie, tzn. po doliczeniu ukrytych kosztów, przerastają ceny renomowanych przewoźników.
    Konkretnie (kilka przykładów opłat z "https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i-uslugi/ceny-rabaty/wszystkie-uslugi-oplaty"):
    1) bagaż w wysokim sezonie (1 sztuka 20 kg) - 94€,
    2) sprzęt sportowy (nawet jeśli masz go w walizce) - 60€,
    3) odprawa na lotnisku (jeśli nie potrafisz przez Internet) - 35€ (to nie jest żart!!!)
    4) za niemowlę 31€
    Itd. itp. Osoba mniej doświadczona zapłaci jak za Business Class w innych liniach.
    Ale to wszystko drobiazg, bo w końcu, teoretycznie, niczego WizzAir nie ukrywa.
    Właśnie otrzymałem krótką informację, że mój lot przesunięto - oczywiście bez podania przyczyny. Diabli wzięli terminy spotkań, opłacony samochód i hotel. Na szczęście WizzAir informuje, że jeśli mi się nie podoba, to mam prawo zrezygnować i nawet zwrócą mi podstawową cenę (w sumie połowę) biletów.
    Ale to jeszcze nic. Teraz przetestowałem jak działa system reklamacji WizzAir. Nie ma czegoś takiego w praktyce. Linie (pomijając, że wysoko płatne nie działają! Nie ma z kim gadać! Do nikogo nie można napisać. To gangsterka w biały dzień. Dlaczego to działa? Do sądu? Ha, ha! Właściwym sądem jest sąd w Budapeszcie. Każdy przeklnie i zrezygnuje i na tym toczy się ten cały zbójecki system. Dlaczego w takim razie ja kupiłem w WizzAir bilety, pomimo ostrzeżeń znajomych? Bo TYLKO WizzAir leci z Polski do Prevezy (w Grecji). I dobrze mi tak. - Ryszard
    ZaletyŻadnych nie znalazłem, pomimo, że bardzo chciałem zachować zasadę równowagi.
  • ~Michał / 2021-06-24 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Na bramce ludzki biletomat, który posługiwał sie numerem nadanym mu przez pracodawcę, zamiast imieniem nadanym przez rodziców, oświadczył, ze nie wpusci mnie na pokład samolotu, bo rząd w Hiszpanii nie wpusci mnie do swojego kraju.
    Tłumaczyłem mu, że on jest od zweryfikowania dokumentów do wejścia na pokład samolotu - te były poprawne, a nie od stawiania się w roli inkwizytora hiszpańskiego rządu - tu uznał, ze są nie poprawne. Niestety biletomat będąc osoba z kompleksami, był nieugięty. Musiałem zrobić dodatkowe dokumenty - dla niego. Naraził mnie na stratę 400 zł i duży stres, tuż przed wylotem.

    Na lotnisku w Hiszpanii wpuszczono mnie bez zająknięcia, innej z reszta możliwości nie było, bo przed wylotem przeszedłem walidację kodu QR do tego kraju.

    Dodam, ze biletomat menadżer, chcąc przywołać mnie do porządku, postraszył, że jak będę niegrzeczny to nie wpuści mnie do samolotu, bo tak może jak mu się nie spodoba nasze zachowanie.

    Rekomenduje zmianę procedury "co robić w sytuacji konfliktowej". Straszenie nie wpuszczeniem na pokład klienta, przy jednoczesnym braku wiedzy i doświadczenia pracownika, jednocześnie nie obarczając go obowiązkami, którym nie potrafi sprostać, może doprowadzić do jeszcze większej liczby konfliktów.

    Ostatni raz skorzystałem z Waszej linii.

    Rekomenduje zamianę ludzkich biletomatów na bardziej praktyczne, mniej psujące się, bezkompleksowe biletomaty-roboty.
    Będzie taniej i dla Was i dla nas.

    Ps. Słyszałem, że z mojego lotu na Majorkę z dnia 9.06.2021, kogoś nie wpuścili z tych samych powodów, nie zdążył tez zrobić dodatkowego testu - dla automatu ludzkiego. Pewnie stracili dużo pieniędzy za opłacone wcześniej wakacje. Jeśli potrzebują świadka w sprawie, to z chęcią pomogę. Zapraszam do kontaktu.
  • ~Wicher / 2021-06-21 17:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Złodzieje i oszuści odwołują loty z dnia na dzień nie chcą zwracać pieniędzy, po prostu dno.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co Ci przyjdzie do głowy
  • ~a. / 2021-06-21 16:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Rozmowa z ich pseudo infolinią kosztuje prawie 5 złotych za minutę i po 5 minutach oczekiwania skasowało mi z konta prawie 25 złotych, a połączenie nie doszło do skutku, grała tylko muzyka ( poniedziałek, normalne godziny ich "pracy"). Na maila odpowiedzą w ciągu 30 dni, więc nie mamy innej alternatywy, jeśli trzeba coś pilnie załatwić. Przesunęli mi godziny lotu, chcę zrezygnować i nie mogę tego zrobić. Dodatkowo spróbujcie znaleźć w ich regulaminach informację o tych procedurach ( np. jaki jest minimalny okres minut czy godzin podlegający zwrotom). Nie znajdziecie tego. To się nadaje do nałożenia jakiejś ogromnej kary na tą bandę krętaczy.
    WadyKRĘTACTWO, CELOWY BRAK DOKŁADNYCH INFORMACJI, INFOLINIA PŁATNA 5 ZŁOTYCH ZA MINUTĘ NA KTÓREJ NIKT NIE ODBIERA TELEFONU, ALE ZAPŁACIĆ TRZEBA
  • ~Karol / 2021-06-12 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiany lotów w ostatniej chwili, godziny i daty a jak chcesz zrezygnować to nie chcą oddać kasy. Złodzieje i patałachy.
    Zaletybark
    Wady że jeszcze działają
  • ~Klaudia / 2021-06-12 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa! Już drugi lot odwołują, anulują bez podania przyczyny,bo "mają prawo". Kasują ekstra za wybór miejsc i bagażu i za to nie zwracają pieniędzy. Więc oszukują pasażerów na kilkaset złotych. Proponują zmianę rezerwacji bez wolnych terminów. Brak jakiegokolwiek kontaktu z obsługą klienta, brak odpowiedzi bok... żenada!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Olejich / 2021-06-12 17:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Jedno wielkie kombinowanie i żerowanie na głodnych podróży ludzi. Kupiłem bilet w dwie strony, a oni twierdzą, że w jedną. Potem na 100% uważnie kupiłem inny bilet i wiecie co twierdzą..., że kupiłem go sobie na rok 2023! Nie ma szans na reklamację a telefon oszustów 4,94 min.
    ZaletyZdolny i przeszkolony bandziorski element.
    WadyNie ma innych
  • ~Henryk / 2021-06-10 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Kpiny w żywe oczy sobie robią z klientów.Aż dziwne ,że wszystko tak bezkarnie im uchodzi.Kilka razy przekładają lot aby zniechęcić do lotu i pieniądze już zostawić u siebie.
    Ostatnio nagle otrzymałem wiadomość od nich,że nie mogę zabrać wykupionego już bagażu 2x 32kg bo jest wprowadzony limit ale za to z powrotem mogę sobie zabrać 2x 32kg.Skandal!
    Nie jestem w stanie zliczyć ile pieniędzy przez nich już w błoto poszło.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko po najtańszych kosztach.Na Islandii kilka godzin w samolocie czekaliśmy bo był silny wiatr i nie szło wyjść a inne samoloty wjeżdżaly do hangaru i normalnie ludzie opuszczali samolot.
  • ~Jaro / 2021-06-07 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje i nic więcej okradli mnie na 1.5 tys złoty walcze o odzyskanie
    ZaletyBrak
    WadyZłodziejska linia lotnicza
  • ~monika / 2021-06-01 17:14
    Ocena: 1.50 / 5
    firma wizzair skandalicznie podchodzi do kwestii obsługi klienta, zdecydowanie nie polecam!!
    z ostatnich problemów jakie mieliśmy z ich firmą, system dokończył za nas rezerwację (podczas gdy my tylko chcieliśmy sprawdzić cenę końcową lotu) do tej pory nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy, kontaktu z ich strony brak, dodzwonienie się do nich nie jest możliwe, a jeszcze pobierają za nie kolosalne opłaty. Skandaliczna obsługa!
    Zaletycena
    Wadybrak poszanowania klienta, obsługa klienta na poziomie -100
  • ~Spierdalajcie / 2021-05-14 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba ich popierdoliło. Loty kupione w dwie strony. Noclegi opłacone. Dzień później info o przełożeniu lotu powrotnego o trzy dni. Możliwość odwołania lotów a zwrot kosztów w postaci wizzair credits którymi mogę sobie dupę podetrzec albo akceptacja.
    ZaletyZadne
    WadyWszystko
  • ~Beata / 2021-04-27 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    To prawda nie dajcie się nabrać na rezerwacje .Dwa razy rezerwowałam lot i cudownym trafem dzień po zapłaceniu lot został odwołany Na zwrot pieniędzy czekałam 2 miesiące teraz czekam od 3 marca br. Totalne Chamstwo i złodzieje nigdy więcej nie polecę z tymi złodziejami .Nie polecam wręcz odradzam korzystanie z tych lini.
    Wadyoszuści
  • ~Mira / 2021-04-25 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie zostałam odrzucona z testem antygenowy w Katowicach godzinę przed odlotem, gdzie wynik był negatywny. Nie przebukowano mi biletu, nikt nie zaproponował żadnego rozwiązania. 650 zł poszło bez najmniejszej chęci pomocy. Kobiety nie znają się kompletnie na tych testach, jakbym miała zrobiony test IQ i dopisane Negativ pcr to bym przeszła. Dramat. Wiecznie problemy i robienie klientowi pod górkę.
    WadyBeznadziejna obsługa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 751
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4781
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4002
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099