Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 385 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.61
  • Poziom cen
    1.73
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2021-08-17 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    ustawiliśmy się w kolejkę na 2 godziny przed odlotem a nie zdążyliśmy się odprawić. Przyczyną była gigantyczna kolejka spowodowana nie dostosowaniem ilości obsługujących pracowników do potrzeb. Lot powrotny ( bezpośredni ) opóźniony - żadnej informacji o opóźnieniu. Wylądowaliśmy po drugim podejściu do lądowania. Bardzo trzęsło.
    ZaletyBrak
  • ~Angelika / 2021-08-11 22:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Lot na Cypr z Gdańska i z powrotem, żadnych problemów na lotnisku,wymiary bagażu podręcznego nie były sprawdzane, ani w jedną, ani w drugą stronę, w samolocie miła obsługa. Nie mam żadnych zastrzeżeń, gorąco polecam,
  • ~AnnKa / 2021-08-11 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Lot najpierw opóźniony, później odwołany.
    Pasażerowie pozostawieni sami sobie, w środku nocy musieliśmy sobie organizować transport i nocleg.
    Łącznie 21h opóźnienia
    Więcej tymi liniami nie polecę.
    ZaletyWygodne fotele
    WadyOpóźnienia, dezorganizacja
  • ~Pasazer / 2021-08-09 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Chwila wolnego i miały być wakacje na Teneryfie. Niestety bagaże nie doleciały, jestem na Teneryfie juz dwa dni i nadal bez bagaży, o tym że bagaż nie doleciał dowiedziałem się się miejscu. Skadal, najgorsze linie lotnicze jakie są.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet.
    WadyWszystko co z liniami wizzair zwiazane- organizacją, odprawa, totalny brak profesjonalizmu.
  • ~Pasazer / 2021-08-08 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, kazdy lot jest opóźniony. Szkoda pieniędzy
  • ~Magfa / 2021-08-07 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Przylecielismy na nasze wymarzone wakacje na Teneryfie , a okazalo sie ze nikt z psazerow nie otrzymal bagazu wyjeli je z bagazu, nikt nam niczego nie wytlumaczyl bagaze przyleca ale niewiadomo kiedy najgorsza linia lotnicza,maja pasazerow gleboko w powazaniu liczy sie sprzedany bilet
  • ~Arek / 2021-08-07 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    W pierwszą stronę zgubione bagaże, docierają na drugi dzień, powrót samolot nie może wylecieć i czekamy całą noc na lotnisku,najgorsze linie lotnicze
    ZaletyBrak
  • ~Tomasz / 2021-08-07 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie nie przyleciały bagaże całego samolotu na Teneryfę. 180 pasażerów o wszystkim dowiedziało się po przylocie.
  • ~Czaj / 2021-08-07 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Pandemia COVID, zapewnienia o wysokim poziomie bezpieczeństwa a 3osobowa rodzinę rozdzielają zamiast usadzić obok siebie dla bezpieczeństwa covidowego. Dobrego przez błąd na stronie internetowej nie mogłem zrobić odprawy i na lotnisku zapłaciłem za odprawę 3 osób 120euro. Nigdy więcej tanich lini Wizz air!
    ZaletyBrak
  • ~Adam / 2021-07-23 23:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Mimo rezerwacji nie poleciałem. Odwołano mój lot. Tylko nie wiem z jakiego powodu.
    ZaletyCena
    WadyTo ze rezerwujesz nie znaczy ze lecisz
  • ~Tom / 2021-07-20 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem bilet i nie poleciałem na wakacje gdyż wizzair zrobil overbooking i nie zabrał na pokład 30 pasażerów. Nie było ani jednego słowa przepraszam.
  • ~NN / 2021-07-18 09:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia, odwołują lot bez powodu kilka godzin przed wylotem, nie proponują żadnej alternatywy. Może i mają dobre ceny, ale po co kupować bilet na lot, który w ostatniej chwili zostaje skasowany i i tak musisz kupić kilka razy droższy bilet w innej firmie (a taniej można kupić po prostu od razu bilet zaufanych linii lotniczych) .Pozdrawiam wszystkich wkurzonych klientów Wizzair’a.
  • ~Michal / 2021-07-01 12:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Tragedia. Strona nie działa, nie można się odprawić na 16 godzin przed lotem, infolinia "coś sprawdza" przez 15 minut przy koszcie 5 zł za minutę
  • ~Iryna / 2021-07-01 10:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Najgorsza obsługa serwisu!!!! Jeżeli potrzebujesz jakkolwiek pomocy telefonicznej, wytracisz kupu pieniędy a słuchawki nikt nie odbierze!!!! Jeżeli macie możliwość gdzie indziej kupić bilety, lepiej wybrać inny serwis!!!!
    WadyObsługa serwisu g***
  • ~Altrs / 2021-06-30 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma możliwości kontaktu. Infolinia pomimo, że płatna 5zł/minute nikt nie odbiera. Pobrało mi 30zł i zdecydowałęm sie wylaczyć, bo zanim bym sie dowiedział czegoś to już mogłoby 100zł dobić. Zmiana daty rezerwacji potrafii być droższa niz bilet. Gratuluje. Firma nastawiona na naciąganie klientów.
    ZaletyNie ma zalet przewyższających wady
    WadySą oszustami próbującymi naciągnąć na każdym kroku klienta.
  • ~Mistech / 2021-06-29 22:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Bydłoloty Wizzair bo inaczej tego się nie nazwie.Upchane miejsca dla przedszkolaków,słaba czystość ale to wszystko nic w porównaniu z ich poziomem obsługi. BANDA .... i na tym poprzestanę bo brak słów w słowniku ludzi kulturalnych które by opisały stan faktyczny. Ludzie nigdy nie wybierajcie tych linii, one są skończone.
    ZaletyNikt ich nie poznał
    WadyBrak zalet.
  • ~Niedoszła pasażerka / 2021-06-28 23:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno i trzy metry mułu. Nie ma co liczyć na to że lot się w ogóle odbędzie, potrafi sobie zniknąć bez ostrzeżenia
  • ~Ксю / 2021-06-28 20:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Розчарування. Ми відмовилися від квитків з приводу Коронавірусу. Гроші не повернуті за квитки.
    Не рекомендую!
    WadyРейси не відповідають потребам.
  • ~Ryszard / 2021-06-26 14:01
    Ocena: 1.25 / 5
    To nieprawdopodobne, że taka firma (węgierska) utrzymuje się na rynku. Naciągają klientów poprzez mamienie niskimi cena, które w rezultacie, tzn. po doliczeniu ukrytych kosztów, przerastają ceny renomowanych przewoźników.
    Konkretnie (kilka przykładów opłat z "https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i-uslugi/ceny-rabaty/wszystkie-uslugi-oplaty"):
    1) bagaż w wysokim sezonie (1 sztuka 20 kg) - 94€,
    2) sprzęt sportowy (nawet jeśli masz go w walizce) - 60€,
    3) odprawa na lotnisku (jeśli nie potrafisz przez Internet) - 35€ (to nie jest żart!!!)
    4) za niemowlę 31€
    Itd. itp. Osoba mniej doświadczona zapłaci jak za Business Class w innych liniach.
    Ale to wszystko drobiazg, bo w końcu, teoretycznie, niczego WizzAir nie ukrywa.
    Właśnie otrzymałem krótką informację, że mój lot przesunięto - oczywiście bez podania przyczyny. Diabli wzięli terminy spotkań, opłacony samochód i hotel. Na szczęście WizzAir informuje, że jeśli mi się nie podoba, to mam prawo zrezygnować i nawet zwrócą mi podstawową cenę (w sumie połowę) biletów.
    Ale to jeszcze nic. Teraz przetestowałem jak działa system reklamacji WizzAir. Nie ma czegoś takiego w praktyce. Linie (pomijając, że wysoko płatne nie działają! Nie ma z kim gadać! Do nikogo nie można napisać. To gangsterka w biały dzień. Dlaczego to działa? Do sądu? Ha, ha! Właściwym sądem jest sąd w Budapeszcie. Każdy przeklnie i zrezygnuje i na tym toczy się ten cały zbójecki system. Dlaczego w takim razie ja kupiłem w WizzAir bilety, pomimo ostrzeżeń znajomych? Bo TYLKO WizzAir leci z Polski do Prevezy (w Grecji). I dobrze mi tak. - Ryszard
    ZaletyŻadnych nie znalazłem, pomimo, że bardzo chciałem zachować zasadę równowagi.
  • ~Michał / 2021-06-24 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Na bramce ludzki biletomat, który posługiwał sie numerem nadanym mu przez pracodawcę, zamiast imieniem nadanym przez rodziców, oświadczył, ze nie wpusci mnie na pokład samolotu, bo rząd w Hiszpanii nie wpusci mnie do swojego kraju.
    Tłumaczyłem mu, że on jest od zweryfikowania dokumentów do wejścia na pokład samolotu - te były poprawne, a nie od stawiania się w roli inkwizytora hiszpańskiego rządu - tu uznał, ze są nie poprawne. Niestety biletomat będąc osoba z kompleksami, był nieugięty. Musiałem zrobić dodatkowe dokumenty - dla niego. Naraził mnie na stratę 400 zł i duży stres, tuż przed wylotem.

    Na lotnisku w Hiszpanii wpuszczono mnie bez zająknięcia, innej z reszta możliwości nie było, bo przed wylotem przeszedłem walidację kodu QR do tego kraju.

    Dodam, ze biletomat menadżer, chcąc przywołać mnie do porządku, postraszył, że jak będę niegrzeczny to nie wpuści mnie do samolotu, bo tak może jak mu się nie spodoba nasze zachowanie.

    Rekomenduje zmianę procedury "co robić w sytuacji konfliktowej". Straszenie nie wpuszczeniem na pokład klienta, przy jednoczesnym braku wiedzy i doświadczenia pracownika, jednocześnie nie obarczając go obowiązkami, którym nie potrafi sprostać, może doprowadzić do jeszcze większej liczby konfliktów.

    Ostatni raz skorzystałem z Waszej linii.

    Rekomenduje zamianę ludzkich biletomatów na bardziej praktyczne, mniej psujące się, bezkompleksowe biletomaty-roboty.
    Będzie taniej i dla Was i dla nas.

    Ps. Słyszałem, że z mojego lotu na Majorkę z dnia 9.06.2021, kogoś nie wpuścili z tych samych powodów, nie zdążył tez zrobić dodatkowego testu - dla automatu ludzkiego. Pewnie stracili dużo pieniędzy za opłacone wcześniej wakacje. Jeśli potrzebują świadka w sprawie, to z chęcią pomogę. Zapraszam do kontaktu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 727
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 385
easyJet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 36
LOT
Ocena: 2.31, ilość opinii: 31
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902