Samolot opóźniony a linia obśługi sprawdza SPTH cewrtyfikaty, które sa scanowane, ale jak sie ląduje in Espana na spokojnie. Akurat scanowały odprawę i certyfikat szczepien i 3 ludzie nie zdazylo uzupelnic SPTH scanu, ktory i tak apLIKACJA UAKZJUE SUCCESFULLY UPLOADE, A NASTEPNIE SLE 3 EMAIAL I30 STRON DO UZUPELANINEIA. a ONE STWIERDZILY, ZE ANS NIE WPUSZCZA DO SMAOLOTU ,SADZILAM, ZE SOBIE JAJ ROBI :)
aLE INNA LINIA ryaNAIR JEST SUPER I ONE SPRAWDZJA ODPRAEE IEWENTUALNIE SZCZPEIENIEA A spth SRAWDZA STORNA HISPZANSKA.
aLE TAK TO JEST JAK CHCE SIE BYC SZEFOWA,A ASIE IE UMIE I STARA SIE BYC SLUZBISTKA.
jenua linia ohydna
ZaletysLUZBISCI ABSTRAKCYJNI
Wadyall IN ALL
~Thomas / 2021-11-03 00:35
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niemiła obsługa i na bramkach i w samolotach. Nie mogłem usiąść na miejscu, które wykupiłem ze względu na to ze chodziłem o kuli. Oczywiście zwrot pieniędzy niemożliwy, bo mogłem przeczytać regulamin. Po krótkiej awanturze usiadłem jednak w wyznaczonym przez personel miejscu. Jednak kiedy poprosiłem steewardesa o imię i nazwisko i powiedziałem, że mam zamiar złożyć na niego skargę zostałem wyproszony z samolotu o 23 z niesprawną noga i koczować do 7 rano na lotnisku. Steeward Adam bardzo chamski i opryskliwy. Niemal krzyczał na mnie. Porażka. Po za tym syf, brud i zaduch. Fotele super niewygodne, nie ma miejsca na nogi. Nie polecam. To był ostatni mój raz tą linią.
ZaletyNie ma!
~Aleksander / 2021-10-26 19:54
Ocena: 1.75 / 5
Polecam zgłaszać płatną infolinię do UOKiK. Czyste sk***syństwo.
W pilnych przypadkach (błędy przy odprawie, coś nie działa, źle poinformowali itd) macie możliwość zadzwonienia na dedykowaną infolinię - tę informację już ukrywają na stronie.
Tutaj numer: 22 128 49 05 - stawka jak za połączenie stacjonarne (teraz dla większości za darmo) - jak się trafi na ogarniętego człowieka, to można załatwić wszystko.
Co do opinii - bardzo ciężko nawiązać kontakt @. Na reklamacje odpisują dość szybko, a jak się porządnie naciska, to i potrafią pójść na rękę. Tam też pracują ludzie w sumie.
Same linie lotnicze - cóż - dostajesz to za co płacisz - niskie ceny = niska jakość. Niestety do Dortmundu z Wrocławia tylko oni latają.
~paweł / 2021-10-26 15:13
Ocena: 2.25 / 5
prawie każdy lot jest opóźniony średnio 1,5 h , na pokładzie ostatnia kanapka , brak lodu , załoga obsługuje jakby pracowali za karę , nie płacą za podjazd do rękawa , trzeba pojeździć autobusem po lotnisku , żenada , a na koniec lotu prawie wypraszają pasażerów żeby zachować balans , w innych liniach lepiej dbają o pasażerów , radzę omijać tą linię
~Lisica / 2021-10-17 18:34
Ocena: 1.00 / 5
Placisz za Wizzair priority a stoisz w kolejce bo Ci sprawdzaja dokumenty covidowe, jakby nie mogli zrobic uslugi online z dodaniem tych plikow.
Paranoja
~heros333 / 2021-10-04 22:45
Ocena: 1.75 / 5
Okradli mnie z biletów. Kupiłem w pandemi odwołali lot, wysłałem formularz zwrotu i pieniędzy nigdy nie oddali. Zostałem okradziony 1000 zł w plecy.
~A / 2021-10-03 17:34
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam latać tymi liniami ! Opóźnienie lotu ponad 1,5 h ! Niewygodne siedzenia mało miejsca . P
~Anna / 2021-09-29 19:47
Ocena: 2.25 / 5
Okradli mojego narzeczonego raz jak wracalismy z Islandii do Polski. Narseczony moj placil za bilety. Przyczyne podali ze spoznilismy sie 1 minute gdzie na tablicy bylo podane ze lot opozniony jest a okazalo sie ze przylecial o czasie glosniki nie dzialaly na lotnisku w Keflaviku i nie slyszelismy nic o naszym samolocie. Okradli z pieniedzy nie oddali zlodzieje i trzeba bylo za 2 dni leciec nastepnym lotem i trzeba bylo znowu kupic u oszustow bilety. Okradli takze moja siostre bo miala wpisane nazwisko panienskie a nie po mezu i to bylo podstawa do przepadniecia biletu. Zlodzieje, oszusci. W samolocie nie wygodne siedzenia malo miejsca dretwieja nogi. Jak sie wstaje z miejsca trzeba uwazac aby nie uderzyc sie w glowe w lazience ciasno okropnie tez trzeba uwazac aby sie nie uderzyc. Uwazajcie na kazda litere i nazwiska i wszystko sprawdzajcie bo to wykorzystuja i okradaja z pieniedzy. Siostre moja okradli 2 razy. Chamstwo. Stewardessy przemile tylko ceny nie halo. Puszka fanty 12zl !!!!! I inne rzeczy takze drogo, drozyzna. Z wyprzedzeniem mozna kupic tanio bilet ale komfort slaby niestety.
ZaletyAnna
WadyOszukuja
Malo miejsca na nogi
Bagaz podreczny malutki
Wc ciasne
Jedzenie slabe i drogie
~Any / 2021-09-20 20:52
Ocena: 1.00 / 5
Mieliśmy wykupione bilety w obie strony z wykupiona opcja numeru miejsca. Niestety oba miejsca zostały pomylone i przypisane na lotnisku na zupełnie inne. W efekcie siedzieliśmy osobno…lot do Warszawy opóźniony o 1 h i 50 to juz gruba przesada. Nigdy więcej nie polecę ta linia.
ZaletyŻadnych
WadyMyła miejsca, lot opóźniony prawie 2 h.
~Kamil / 2021-09-17 17:37
Ocena: 1.00 / 5
Odwołany lot w ostatniej chwili
Informacja że może nie być miejsc na pokładzie mino wykupionej wycieczki od miesięcy
Patologia
~kawa / 2021-09-15 22:04
Ocena: 1.00 / 5
prawie już miesiąc temu zgłosiłam do partnera Wizzair reklamację dotyczącą uszkodzenia bagażu podczas lotu Wizzair. partner jest wskzazany jako pierwszy kontakt do tego. mija prawie miesiąc, a my wymieniamy się bezsensownymi mailami i po kilka razy muszę pisać to samo. dodatkowo, nagle proszą o bezpośredni kontakt z Wizzair poprzez formularz, który nie działa (potrzebny kod potwierdzenia, którego nie mam absolutnie możliwości teraz uszyskać). błędne koło. jedni zwalają na drugich. z drugimi nie da się skontaktować. a sprawa prosta. zniszczyli moją walizkę i musiałam kupić nową zagranica za ok. 400 zł (najtańsza tam) i teraz nie ma komu nawet przyjąć reklamacji. dramat. było pięknie, dopóki coś się nie wydarzyło. z tak niekompetentnymi ludźmi, jak ze strony partnera Wizzair to dawno nie miałam (nie)przyjemności rozmawiania. strach pomyśleć co to będzie, gdy Wizzair zacznie mi odpisywać.
Wadytragiczna obsługa klienta
~Nick / 2021-09-13 13:28
Ocena: 1.00 / 5
Wiem, że kilka dni przed lotem odwołałem rezerwację, ale żeby żadnych pieniędzy nie zwracać? Pier%^cie się, następnym razem wolę dopłacić i mieć spokojną głowę. WizzAir - nigdy więcej.
Zaletyżadnych
Wadydługo by pisać
~wrona / 2021-09-10 19:42
Ocena: 3.00 / 5
Nie kupujcie perfum w samolocie , niby strefa bezcłowa
drukują katalog gdzie sobie wpisują cenę według uznania np. 95 euro, jest przekreślona na cenę PROMOCJA 30 euro, a te 30 euro to normalna cena w Polsce, robią swoich pasażerów na których zarabiają w balona .Ten perfum nie kosztuje nigdzie np. te 95 euro po sprawdzeniu ceny adekwatnie do jego marki i objętości .
Zaletyw miarę dobre ceny.
Wadyw toaletach brak mydła
~banka12 / 2021-09-09 11:41
Ocena: 1.00 / 5
3 odwołane loty w ciągu 3 m-cy [zero wyjaśnień], 4 zmiany godziny wylotu na jeden lot, nagminne utrudnienia w kontakcie mailowym, znaleźć dostęp @ w ich systemie i załączyć jakiekolwiek dok.w sprawie graniczy z cudem. Po wysłaniu nie ma potwierdzenia nigdzie, ze wysłane zostało cokolwiek, nic, nigdzie. Leci jak w eter ! [trzeba robić screeny] , od 2-mcy nie mam możliwości zalogowania się w aplikacji wizzair [przy kompie mam), teoretycznie przyznają odszkodowanie za odwołany lot dla osoby rezerwującej , o pozostałych pasażerów trzeba sie upomnieć , każda odp na @ to 30 dni , ani chwili szybciej !! odszkodowanie w jakichś punktach , a i tak ich nie ma i tak nie ma. Nie, no ogólnie masakra. Świadome cwaniactwo żeby zniechęcić do jakichkolwiek roszczeń. Absolutnie beznadziejny przewoźnik !!!
Zaletyzalety ?? ani jednej !
Wadyutrudnienia [zwane udręką] w każdej sprawie
~Bob / 2021-09-02 10:16
Ocena: 1.75 / 5
Najgorsza z tanich linii jaką lecieliśmy, błędne informacje i bzdurne wymagania, co innego otrzymaliśmy w mailu a czego innego żądano od nas przy chek-in, spowodowało to opóźnienie startu o 1,5 godziny, na lotnisku chaos, tanie tylko z nazwy.
~DorPach / 2021-08-31 23:06
Ocena: 1.00 / 5
Wizzair nie reguluje naleznych pasazerom odszkodowań. To zwyczajni oszusci! Zwrot za bilety noe wykorzystane z ich winy na konto wizzair i tylko tam mozna wykorzystac. Wstyd i hańba.
WadyOszuści naciączacze zlodzieje
~Marcin / 2021-08-31 17:24
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i tyle ich system nie zaakceptował mój płatności i moje pieniądze przepadły
ZaletyZadnych
WadyDużo żeby pisać
~Mike / 2021-08-29 11:46
Ocena: 2.50 / 5
Bardzo trudno sie dodzwonic lub wogole !!!!
Koszt polaczenia super drogi okolo 5zl za minute !!!
Pytaja o jakis debilny « Confirmation cod » ktory bardzo trudno znalezc pomimo, ze mam bilet wydrukowany i ich fakture !!!!
Podaje im wszystkie dane a oni swoje, ze musze podac ten debilny « Confirmation cod « a czas rozmowy ciagle uplywa i to kosztuje bardzo duzo !!!
WadySuper utrudniony i bardzo drogi kontakt telefoniczny !!!
~remdez / 2021-08-23 20:17
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy wiecej z tymi ...jami!!! Nawet PLL lot podchodzi uczciwej do klineta.
Zaletybarak
Wadycała firma
~Zawiedziona / 2021-08-20 11:51
Ocena: 2.00 / 5
napotkałam na problem z odprawą (strona miała jakieś kłopoty)
Próba dodzwonienia się skoczyła się na tym że po 7minutach kasuje każda minuta ponad 4zł/min zostałam rozłączona, próbując z UK skasowało 40£ i również bez odpowiedzi, wszelkie maile bez odpowiedzi.
Doczekałam się odpowiedzi 2 dni po wylocie (czyli po tym jak sama rozwiązałam problem kupując kolejny bilet. Kompletny brak szacunku do klienta.
Już nie skorzystam z ich usług.