Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 400 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.63
  • Poziom cen
    1.73
  • Wygoda
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tadek / 2022-01-27 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Lot z Gdańska do Trondhaim .WIZZAIR Osoba odprawiająca bagaż była tak zajęta pouczanie jak zarejestrować (entry norway ) ze nie wysłała mojego bagażu do Trondhaim .w niedziele minie tydzień a mojego bagażu dalej nie ma Norwegia informowała mnie ze Moj bagaż został w Gdańsku . Dzwoniłem do Gdańska cały dzień bez skutku. Następnym dniu odebrała jakaś niemiła kobieta z płaczącym dzieckiem na ręku. Twierdząc ze Norwegia mnie kłamie bo wszystkie bagaże poleciały. Po głośniejszej rozmowie. Obrażona pani znalazła Moj bagaż w Gdańsku Jakimś cudem znalazła . Stwierdziła ze bagaż przyleci następnym samolotem . W niedziele minie tydzień A o bagażu ani słychu ani widu. . Tak wyglada latanie takim wizzairem Jak jest dobrze to jest dobrze a jak jest problem to ratuj się sam. 4.90 za minutę połączenia. Moje telefony przekraczają wartość mojego bagażu. Który i tak nie wiadomo czy do mnie dotrze. Wystrzegającej się tej lini. Lepiej zapłacić więcej i mieć gwarancje ze jeśli coś to ktoś pomoże a nie zostanie się samemu sobie. Pozdrawiam wszystkich czytających .
    ZaletyBrak
    WadyLinia koszmar
  • ~Uzytkownik P / 2022-01-26 21:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam, doliczają dodatkowe koszty gdy nie umiejętnie się czyta wszystkie check-boxy, czytajcie uważnie gdy pytają również o wybór miejsca, przy odprawie nie ma możliwości wyboru miejsca losowego i trzeba opłacać. Żenada
    Zaletybrak
  • ~Sylwia / 2022-01-22 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza możliwa linia lotnicza !!!!! Loty w kółko przekładane a w osatateczności odwołane bez podania źADNEJ PRZYCZYNY!! Robią sobie jaja z klientów. Jak chcesz otrzymać zwrot na prywatne konto to musisz do nich zadzwonić (nie ma możliwości kontaktu online PARANOJA) i zapłacić 4,8 zl za minutę połączenie - ZA OTRZYMANIE ZWROTU WŁASNYCH PIENIĘDZY !! Pierwszy i ostatni raz, nigdy więcej wizzair.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Klakier / 2022-01-16 08:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Latam z nimi od 10-u lat,na trasie GDN-EIN raz w miesiącu w obie strony. wcześniej było ok, ale to co się dzieje ostatnio to kpina! Od czasów pandemia nauczyli się anulować loty kiedy im pasuje i nie że względu na ograniczenia pandemiczne. Wg rozkładu z wyprzedzeniem można wykupić bilet na każdy dzień tygodnia, a w ostatniej chwili anulują loty na które nie mają kompletu pasażerów. Gdy zgodzisz się na zmianę terminu, a potem znowu anulują lot to zwrotu pieniędzy już nie dostaniesz. Wykupisz lot w obie strony, a anulują w jedną stronę to za lot w drugą stronę nie masz możliwości zmiany, lub anulowania lotu. Teraz, na początku 2022 roku anulowali kilka tras z i do PL, prezez firmy twierdzi, że latem już będą latać.... UWAGA, to oszustwo, chcą, żeby ludzie kupowali bilety, a oni je potem anulują, a pieniędzmi będą obracać. Przezucam się na LOT, ceny nie są aż tak dużo wyższe (czasami nawet nizsze), ale firma jest wiarygodna w przeciwieństwie to Wizz. Mam nadzieję, że wizz nie dźwignie się po pandemia i trasę przejmie konkurencja.
    Zalety-Naciągają na zakup bilety mimo, że planują anulowanie lotu
    -Problemy z odzyskaniem pieniędzy za anulowany lot
  • ~Fan / 2022-01-05 05:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Regulamin z dupy który w niektórych punktach na terenie Polski jest nielegalny. Obsługa i gówniary które przywdziały wdzianko firmy myślą że mają władze i szantażują ludzi nielegalnym regulaminem. Kapo pełną gębą.
  • ~Manfred / 2021-12-31 15:57
    Ocena: 2.75 / 5
    Kupiłem na pokładzie piwo za 24 PLN nie miałem odliczonej kwoty więc dałem 50 PLN i cztery drobnych Stuart powiedział że później przyniesie 30 PLN i nie przyniósł mało tego siedział podczas lądowania obok mnie bo miałem miejce przy wyjściu awaryjnym i udawał że nic się nie stało nie kupujcie nic na pokładzie tego przewoźnika bo okaże się że to najdroższy zakup w życiu
    ZaletyKiltura obsługi
    WadyOszukują i kłamią
  • ~Ikar / 2021-12-23 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Traktują Klienta z pozycji dominującej. Jako że stworzyli sobie regulamin to albo go akceptujesz na ich zasadach albo nie masz możliwości skorzystania. Kwestia rozliczeń w przypadku anulowania lotu to zwykle złodziejstwo.
    Mam nadzieję ze pandemia uziemi ich na dobre.
    Wadyperfidne wykorzystywanie roli dominującej w transakcjach
  • ~Paulina / 2021-12-16 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio spotkalo mnie bardzo przykre doswiadczenie na lotnisku w Stavanger. Lot o godzinie 9:00 rano ze Stavanger do Gdanska. Zatrzymano mnie przy bramce i chciano pobrac bezpodstawnie oplate za nadbagaż. Posiadalam przy sobie jedynie gotowke wiec nie przyjeto platnosci.To byla ewidentna proba wyłudzenia gdyz moj bagaż nie przekraczal wymiarow 40x30x20 (mam zdjecia wykonanych pomiarow jak i zdjecie mojej walizki przy bramce chetnie zalacze na prosbe przewoznika badz przy zgloszeniu sprawy). Z pewnoscia nie zamierzam tolerowac takiego zachowania. Niech osoba tam pracujaca poniesie za to konsekwencje karne.
    Wadyproba wyludzenia na bramce
  • ~Anna / 2021-12-14 12:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Poleciałam z nimi dwa razy pierwszy i ostatni zarazem.
    ZaletyMiła obsługa przy odprawie
    WadyPróba uzyskania faktury katastrofa. Próba kontaktu tel. Iub e-mail zakończona fiaskiem. Odprawa przez internet nie udana.
  • ~Ania / 2021-12-13 11:56
    Ocena: 3.75 / 5
    Czytam niektóre opinie i aż mnie głowa boli: sprawdźcie proszę czy macie wszystkie potrzebne informacje
    > jeśli spóźnicie się na odprawę to nie polecicie, nikt na was nie będzie czekać
    > jeśli jesteście zaszczepieni to musicie mieć certyfikat, nikt wam na słowo nie uwierzy
    > jeśli zamiast Torby bierzecie walizkę to musicie za nią zapłacić (:
    ZaletyLudzie
    WadyBrak umiejętności czytania
  • ~Olo / 2021-12-09 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakas katastrofa poraz kolejny raz opuzniony.
    Problem z bagazem straszne doplaty.
    Bilet od corki nie dotarl więc trzeba sie nachodzic. Obsluga wizz na lotnisku Chopin to chyba z baru mlecznego wzieta.
    Poinformowani tylko jak obciazac za bagaz o 2cmm za duzy.
    NA SZCZESCIE TO MOJ OSTATNI LOT TA LINIA.

    SERDECZNIE ODRADZAM
    ZaletyBrak
    WadyCale mnostwo
  • ~Ola / 2021-11-24 14:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety nie napisze dobrego słowa o tej lini. Latalam kilkoma i zdecydowanie ta jest najgorsza. Ceny za bagaż dramatycznie wysokie. Jakaś smieszna ramka do pomiaru bagażu przy gate'ach. Obsługa jakaś obrażona. Nie polecę już ta linia nigdzie..
    ZaletyBrak
    WadyWszystko źle.
  • ~Kala / 2021-11-20 20:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Moj maz nie został wpuszczony na pokład samolotu bo nie miał testu antygenowego a miał szczepienie na Covid bo pani miala taka fanaberie nie polecam tej linii..lot był z Katowic..
    ZaletyCena
    WadyObsluga
  • ~Ania / 2021-11-12 11:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa surowa i wredna. Pani przy odprawie krzyczy na ludzi, nie potrafi udzielić odpowiedzi na pytania, leczy swoje kompleksy kosztem innych ludzi. Grupa ludzi nie została dopuszczona do lotu, bo taką fanaberię kobieta miała. W samym samolocie ciasno. W pudełku po zapałkach jest więcej miejsca. Jestem stosunkowo niską osobą (163cm) a nie miałam miejsca na nogi. Panie na pokładzie samolotu bardzo miłe.
    ZaletyObsługa na pokładzie
    WadyKomfort lotu, mało miejsca, obsluga podczas odprawy z przerośnietym ego
  • ~mARZENA / 2021-11-12 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Samolot opóźniony a linia obśługi sprawdza SPTH cewrtyfikaty, które sa scanowane, ale jak sie ląduje in Espana na spokojnie. Akurat scanowały odprawę i certyfikat szczepien i 3 ludzie nie zdazylo uzupelnic SPTH scanu, ktory i tak apLIKACJA UAKZJUE SUCCESFULLY UPLOADE, A NASTEPNIE SLE 3 EMAIAL I30 STRON DO UZUPELANINEIA. a ONE STWIERDZILY, ZE ANS NIE WPUSZCZA DO SMAOLOTU ,SADZILAM, ZE SOBIE JAJ ROBI :)

    aLE INNA LINIA ryaNAIR JEST SUPER I ONE SPRAWDZJA ODPRAEE IEWENTUALNIE SZCZPEIENIEA A spth SRAWDZA STORNA HISPZANSKA.

    aLE TAK TO JEST JAK CHCE SIE BYC SZEFOWA,A ASIE IE UMIE I STARA SIE BYC SLUZBISTKA.


    jenua linia ohydna
    ZaletysLUZBISCI ABSTRAKCYJNI
    Wadyall IN ALL
  • ~Thomas / 2021-11-03 00:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiła obsługa i na bramkach i w samolotach. Nie mogłem usiąść na miejscu, które wykupiłem ze względu na to ze chodziłem o kuli. Oczywiście zwrot pieniędzy niemożliwy, bo mogłem przeczytać regulamin. Po krótkiej awanturze usiadłem jednak w wyznaczonym przez personel miejscu. Jednak kiedy poprosiłem steewardesa o imię i nazwisko i powiedziałem, że mam zamiar złożyć na niego skargę zostałem wyproszony z samolotu o 23 z niesprawną noga i koczować do 7 rano na lotnisku. Steeward Adam bardzo chamski i opryskliwy. Niemal krzyczał na mnie. Porażka. Po za tym syf, brud i zaduch. Fotele super niewygodne, nie ma miejsca na nogi. Nie polecam. To był ostatni mój raz tą linią.
    ZaletyNie ma!
  • ~Aleksander / 2021-10-26 19:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Polecam zgłaszać płatną infolinię do UOKiK. Czyste sk***syństwo.
    W pilnych przypadkach (błędy przy odprawie, coś nie działa, źle poinformowali itd) macie możliwość zadzwonienia na dedykowaną infolinię - tę informację już ukrywają na stronie.
    Tutaj numer: 22 128 49 05 - stawka jak za połączenie stacjonarne (teraz dla większości za darmo) - jak się trafi na ogarniętego człowieka, to można załatwić wszystko.
    Co do opinii - bardzo ciężko nawiązać kontakt @. Na reklamacje odpisują dość szybko, a jak się porządnie naciska, to i potrafią pójść na rękę. Tam też pracują ludzie w sumie.
    Same linie lotnicze - cóż - dostajesz to za co płacisz - niskie ceny = niska jakość. Niestety do Dortmundu z Wrocławia tylko oni latają.
  • ~paweł / 2021-10-26 15:13
    Ocena: 2.25 / 5
    prawie każdy lot jest opóźniony średnio 1,5 h , na pokładzie ostatnia kanapka , brak lodu , załoga obsługuje jakby pracowali za karę , nie płacą za podjazd do rękawa , trzeba pojeździć autobusem po lotnisku , żenada , a na koniec lotu prawie wypraszają pasażerów żeby zachować balans , w innych liniach lepiej dbają o pasażerów , radzę omijać tą linię
  • ~Lisica / 2021-10-17 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Placisz za Wizzair priority a stoisz w kolejce bo Ci sprawdzaja dokumenty covidowe, jakby nie mogli zrobic uslugi online z dodaniem tych plikow.
    Paranoja
  • ~heros333 / 2021-10-04 22:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Okradli mnie z biletów. Kupiłem w pandemi odwołali lot, wysłałem formularz zwrotu i pieniędzy nigdy nie oddali. Zostałem okradziony 1000 zł w plecy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 756
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 400
LOT
Ocena: 2.27, ilość opinii: 32
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4962
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4107
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3186