Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 395 opinii

1.53 / 5

  • Jakość obsługi
    1.33
  • Oferta
    1.63
  • Poziom cen
    1.74
  • Wygoda
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marta / 2022-07-30 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, dwa razy odwołany lot bez podania przyczyny.najgorsze linie.
  • ~Marta / 2022-08-12 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Poszukuję osób z odwołanego lotu KATOWICE-ATENY dnia 05.06.2022. Wizzair nie chce wypłacić odszkodowania za odwołany lot, powołując się na nadzwyczajne okolicznościach, które tego dnia nie miały miejsca. Ostrzegam, odwołali lot kiedy byliśmy już odprawieni, załoga odmówiła obsługi lotu, twierdząc, że za długo pracowali, natomiast po miesiącu Wizzair oszukuje, że tego dnia samolot nie wyleciał ze względu na złą pogodę.
    WadySame wady
  • ~mARZENA / 2021-11-12 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Samolot opóźniony a linia obśługi sprawdza SPTH cewrtyfikaty, które sa scanowane, ale jak sie ląduje in Espana na spokojnie. Akurat scanowały odprawę i certyfikat szczepien i 3 ludzie nie zdazylo uzupelnic SPTH scanu, ktory i tak apLIKACJA UAKZJUE SUCCESFULLY UPLOADE, A NASTEPNIE SLE 3 EMAIAL I30 STRON DO UZUPELANINEIA. a ONE STWIERDZILY, ZE ANS NIE WPUSZCZA DO SMAOLOTU ,SADZILAM, ZE SOBIE JAJ ROBI :)

    aLE INNA LINIA ryaNAIR JEST SUPER I ONE SPRAWDZJA ODPRAEE IEWENTUALNIE SZCZPEIENIEA A spth SRAWDZA STORNA HISPZANSKA.

    aLE TAK TO JEST JAK CHCE SIE BYC SZEFOWA,A ASIE IE UMIE I STARA SIE BYC SLUZBISTKA.


    jenua linia ohydna
    ZaletysLUZBISCI ABSTRAKCYJNI
    Wadyall IN ALL
  • ~Mateusz / 2022-06-25 23:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat and Dramaty . Zal nie Firma . Loty odwolywane , jeden za drugim . Pieniedzy nie mozna odzyskac , przebukowanie tez nie wychodzi w gre . Gdy chce cos zrobic , wyrzuca ze strony I wylogowywuje
    WadyZe Firma Wizzair istnieje
  • ~Matt / 2024-10-08 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak informacji na temat odprawy online dopłata na lotnisku 400zł za 2 osoby jest to zwykłe oszustwo gdyż na email nie otrzymaliśmy żadnych jasnych informacji na ten temat. W żadnym innym samolocie nie było tak ciasno oczywiście o opóźnieniu nie wspomnę!
    WadyBrak informacji
    Opóźnienia
  • ~Michal / 2025-08-18 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zazwyczaj nie pisze opinii nawet tych negatywnych , ale to przeszło ludzkie pojęcie. Takich oszustów dawno nie widziałem.
    Leciałem pierwszy raz ta linią i trzeba było zrobić oprawę online , przechodzi się do wyboru miejsc w samolocie i nie można było wybrać ze chce się losowe tylko za każde miejsce w każda stronę trzeba było jeszcze dodatkowo dopłacić. Jako ze lecieliśmy w 4 osoby i pierwszy raz ta linia , zapłaciliśmy za konkretne miejsca po 66zł w jedna strone. Przy wylocie, podczas wsiadania do smolotu dostałem informacje od Pani ze moje miejsce jest zajęte i nie usiądę razem ze znajomymi tylko drugiej części samolotu( bo tak, nie wiedzieli co mi powiedzieć dlaczego tak się stało ). Po złożeniu reklamacji dostałem odpowiedz ze miejsca z przodu , tyłu oraz na skrzydłach samolotu ze względów bezpieczeństwa mogą przez personel i pilotów zostać zmienione. Więc ja się pytam po co je sprzedają do rezerwacji ? A na moim miejscu siedziała sobie normalnie inna osoba. Aha pieniędzy oczywiście nie chcą zwrócić po to jest zgodne z ich regulaminem.
    Nie mówiąc już o żenującym sprawdzaniu wielkość bagażu do kabiny ...
  • ~Michał / 2021-06-24 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Na bramce ludzki biletomat, który posługiwał sie numerem nadanym mu przez pracodawcę, zamiast imieniem nadanym przez rodziców, oświadczył, ze nie wpusci mnie na pokład samolotu, bo rząd w Hiszpanii nie wpusci mnie do swojego kraju.
    Tłumaczyłem mu, że on jest od zweryfikowania dokumentów do wejścia na pokład samolotu - te były poprawne, a nie od stawiania się w roli inkwizytora hiszpańskiego rządu - tu uznał, ze są nie poprawne. Niestety biletomat będąc osoba z kompleksami, był nieugięty. Musiałem zrobić dodatkowe dokumenty - dla niego. Naraził mnie na stratę 400 zł i duży stres, tuż przed wylotem.

    Na lotnisku w Hiszpanii wpuszczono mnie bez zająknięcia, innej z reszta możliwości nie było, bo przed wylotem przeszedłem walidację kodu QR do tego kraju.

    Dodam, ze biletomat menadżer, chcąc przywołać mnie do porządku, postraszył, że jak będę niegrzeczny to nie wpuści mnie do samolotu, bo tak może jak mu się nie spodoba nasze zachowanie.

    Rekomenduje zmianę procedury "co robić w sytuacji konfliktowej". Straszenie nie wpuszczeniem na pokład klienta, przy jednoczesnym braku wiedzy i doświadczenia pracownika, jednocześnie nie obarczając go obowiązkami, którym nie potrafi sprostać, może doprowadzić do jeszcze większej liczby konfliktów.

    Ostatni raz skorzystałem z Waszej linii.

    Rekomenduje zamianę ludzkich biletomatów na bardziej praktyczne, mniej psujące się, bezkompleksowe biletomaty-roboty.
    Będzie taniej i dla Was i dla nas.

    Ps. Słyszałem, że z mojego lotu na Majorkę z dnia 9.06.2021, kogoś nie wpuścili z tych samych powodów, nie zdążył tez zrobić dodatkowego testu - dla automatu ludzkiego. Pewnie stracili dużo pieniędzy za opłacone wcześniej wakacje. Jeśli potrzebują świadka w sprawie, to z chęcią pomogę. Zapraszam do kontaktu.
  • ~Michał / 2022-05-17 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem bilet po południu, a wieczorem tego samego zmieniono siatkę i lot został na termin, który mi nie pasuje.. Dramat! Wnioskuje o zwrot środków i ma czekać 30 dni? A co Wizzair szuka tych pieniędzy? Skoro anuluje lot to oddajcie środki!
  • ~Michał / 2022-07-20 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia. Dziwne zasady. Nieuprzejmy personel.
  • ~Michał / 2023-03-05 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    W październiku zakupiłem bilet. Przelałem 1200 Nok jednak biletu nie było. Po drogich rozmowach telefonicznych złożyłem reklamację. W marcu po pół rocznym oczekiwaniu na pieniądze przelali 505 Nok. Nie oddali nawet połowy pieniędzy. Oszuści
    ZaletyBrak
    WadyDrogie rozmowy telefoniczne,
    Długie oczekiwanie na zwrot pieniędzy
    Firma oszukuje ludzi
  • ~Michał / 2023-06-16 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Na bramce ludzki biletomat, który posługiwał sie numerem nadanym mu przez pracodawcę, zamiast imieniem nadanym przez rodziców, oświadczył, ze nie wpusci mnie na pokład samolotu, bo rząd w Hiszpanii nie wpusci mnie do swojego kraju.
    Tłumaczyłem mu, że on jest od zweryfikowania dokumentów do wejścia na pokład samolotu - te były poprawne, a nie od stawiania się w roli inkwizytora hiszpańskiego rządu - tu uznał, ze są nie poprawne. Niestety biletomat będąc osoba z kompleksami, był nieugięty. Musiałem zrobić dodatkowe dokumenty - dla niego. Naraził mnie na stratę 400 zł i duży stres, tuż przed wylotem.

    Na lotnisku w Hiszpanii wpuszczono mnie bez zająknięcia, innej z reszta możliwości nie było, bo przed wylotem przeszedłem walidację kodu QR do tego kraju.

    Dodam, ze biletomat menadżer, chcąc przywołać mnie do porządku, postraszył, że jak będę niegrzeczny to nie wpuści mnie do samolotu, bo tak może jak mu się nie spodoba nasze zachowanie.

    Rekomenduje zmianę procedury "co robić w sytuacji konfliktowej". Straszenie nie wpuszczeniem na pokład klienta, przy jednoczesnym braku wiedzy i doświadczenia pracownika, jednocześnie nie obarczając go obowiązkami, którym nie potrafi sprostać, może doprowadzić do jeszcze większej liczby konfliktów.

    Ostatni raz skorzystałem z Waszej linii.

    Rekomenduje zamianę ludzkich biletomatów na bardziej praktyczne, mniej psujące się, bezkompleksowe biletomaty-roboty.
    Będzie taniej i dla Was i dla nas.

    Ps. Słyszałem, że z mojego lotu na Majorkę z dnia 9.06.2021, kogoś nie wpuścili z tych samych powodów, nie zdążył tez zrobić dodatkowego testu - dla automatu ludzkiego. Pewnie stracili dużo pieniędzy za opłacone wcześniej wakacje. Jeśli potrzebują świadka w sprawie, to z chęcią pomogę. Zapraszam do kontaktu.
  • ~Michał / 2023-09-24 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Traktują ludzi jak bydło- odwołali mój lot i zero informacji, radź sobie człowieku sam.
    Jedno wielkie węgierskie gówno.
    Zaletynie ma
    Wadywadą jest ich istnienie
  • ~Mietek / 2024-01-26 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Za dwa centymetry bagażu ponad wymiarowo ,280 zl nadpłaty ,dziecko płacze ,nie wie o chodzi ,porażka ,Szczecin Goleniów
    Zaletyzero
  • ~Mira / 2021-04-25 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie zostałam odrzucona z testem antygenowy w Katowicach godzinę przed odlotem, gdzie wynik był negatywny. Nie przebukowano mi biletu, nikt nie zaproponował żadnego rozwiązania. 650 zł poszło bez najmniejszej chęci pomocy. Kobiety nie znają się kompletnie na tych testach, jakbym miała zrobiony test IQ i dopisane Negativ pcr to bym przeszła. Dramat. Wiecznie problemy i robienie klientowi pod górkę.
    WadyBeznadziejna obsługa
  • ~Mita / 2022-02-10 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Anuluja ciagle loty. Okradli mnie z 40 EUR. Zaden ich lot nie dojdzie juz do skutku.
    Zaletynie kupowac lotow
  • ~Monika / 2022-09-18 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostaliśmy oszukani! Za każdą zbyt dużą walizkę kazali zapłacić 140 złotych od osoby było duże zamieszanie i gdy byłyśmy już w samolocie na paragonie widniała cena 44 zł! Kobiety z odprawy ewidentnie zabrały pieniądze dla siebie ! Obsługa była bardzo nie miła ! Ostrzegam sprawdzajcie swoje paragony które wam dają! Nie polecam! W środku gdy zamówiłam kawe nie posiadali mleka ani cukru ! Żenada! Córka plaka że chce iść do toalety ale zawadzał nam wózek z perfumami które sprzedawały w środku nie chciały się nawet przesunąć! dziecko się posikało! Okropne wspomnienia z podróży tymi liniami!
    ZaletyŻadne!
  • ~MrJacek / 2022-10-12 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty.
    Nigdy więcej z Wizz Air. Pięć godzin w samolocie, następnie lot odwołany. Przyczyny odwołania niewyjaśnione. Na żądanie o odszkodowanie za odwołany lot, Wizz Air informuje, że nie należy mi się zwrot za bilet ??? O zwrot za bilet nie wstępowałem, bo miałem wykupiony przez biuro podróży. Ponowione żądanie odszkodowania i ponownie nikt tego nie czyta. Nawet nie rozumieją co się do nich pisze. Nie raczą zwrócić 145 za wykupioną opcję prioryty. Kontakt z tą niby linią lotniczą tylko poprzez ich stronę, na której trzeba założyć konto.
    ZaletyNIC!!!
    WadyCałkowity brak szacunku dla klienta.
  • ~Nadinex / 2023-10-02 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka odwołali lot i nie chcą oddać kasy od 2 lat Nie polecam
    ZaletyBrak nie mają ich
    WadyOdwołany lot i brak zwrotu za bilet od 2 lat porażka
  • ~Nata / 2023-11-15 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Wizzair wyswietla na swojej stronie dziwne, wprowadzajace w blad informacje. Nie dostalam mozliwosci odprawienia sie w zamian tego otrzymalam na stronie (podczas proby odprawy) informacje ze samolot ulegl zmianie i nie moga mi przydzielic miejsc ktore wczesniej wykupilam, mam przyjsc na lotnisko 3 godz wczesniej by tam uzyskac pomoc. Tak zrobilam, przybylam 3h przed odlotem a tam nic, zero-zero pomocy zero okienka zero obslugi. Zostalam zmuszona do odprawienia sie na lotnisku w automacie za co zaplacilam 1600kr. Dzis sobie mysle, ze wizzair robi to specjalnie by naciagnac podrozujacych na dodatkowe koszty. Zaznaczam, ze reklamacja moja w rezultacie tez zostala olana. Odpowiedz dostalam wymijajaca, bez wskazania przyczyny powodow i winy, zaznacze jeszcze, ze nawet emaila nie dostalam z informacja, ze moge sie odprawic( takowe zawsze przychodza na dzien przed odlotem )Skandal
  • ~Natalia / 2022-06-29 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze linie nigdy więcej . Opóźnienie 2 godziny po czym siedzenie w samolocie przez godzinę zanim wystartuje porażka
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 751
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4781
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4002
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099