strona 15 z 20
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~MagdaF / 2022-08-17 16:08
Oszuści i złodzieje. Pomylilam sie w systemie płatnosci, zaplacilam drugi raz za bilet , oszuści nie oddali pieniedzy z pierwszego zle poprowadzonego przelewu. Zlozylam reklamacje , minelo 30 dni w ktorych mieli sie ustosunkować i co? Skasowali moj wniosek...Minuta polacznia na infolinii 4, 95 zl po to zeby chyba nie dzwonic. Jesli nie cchesz czuc sie oszukany i okradziony zdecydowanie odradzam. -
-
~Magdalena / 2023-07-22 15:28
Tanie latanie to przeszłość! Bardzo (BARDZO!) niemiłe panie obsługi lotniska w Bergen (Norwegia) zrobiły sobie dodatkowy zysk z pasażerów, których wymiary bagażu nie mieściły się w stojaku. Panie sprawdzały nawet najmniejsze plecaki, czy aby na pewno się tam mieszczą! Drugie tyle na pewno zarobiły za przelot na Litwę! Terminal tylko latał, żeby pobrać dodatkową opłatę! Nawet paszportów nikt nie sprawdzał! Nie o to tu chodziło! Na nogi coraz mniej miejsca w samolocie ! Nigdy więcej ! ZaletyT R A G E D I A !WadyS A M E ! -
~Magdalena / 2024-07-15 10:27
Dramat i tragedia to niewystarczające określenia dla tej linii. W ostatnim
Tygodniu odbyłam dwa loty jeden z Warszawy do Alicante i było dość sprawnie i szybko jednak w drodze powrotnej nie było tak miło. Obsługa na lotnisku była bardzo niemiła kazała dopłacać nam za bagaż który był taki sam jak w stronę Hiszpanii. Obsluga na lotnisku dała nam trzy opcje zapłacić 118 euro, zostawić bagaż, albo wnosiłem nie lecieć. MasakraZaletyBrakWadyObsluga lotniskowa tragedia , ciasno, śmierdzi, brudno ogólnie klapa -
~Magfa / 2021-08-07 22:50
Przylecielismy na nasze wymarzone wakacje na Teneryfie , a okazalo sie ze nikt z psazerow nie otrzymal bagazu wyjeli je z bagazu, nikt nam niczego nie wytlumaczyl bagaze przyleca ale niewiadomo kiedy najgorsza linia lotnicza,maja pasazerow gleboko w powazaniu liczy sie sprzedany bilet -
~Maja / 2022-07-16 20:24
Beznadziejna firma, dzisiaj bez podania przyczyny odwołali nam lot na kilka godzin przed wylotem ( Wrocław -Larnaca), nie otrzymaliśmy jakiejkolwiek informacji, nie ma możliwości połączenia się z infolinią podczas weekendu, a w dni robocze koszt połączenia wynosi 5 zł za minutę. Zostaliśmy na lodzie, mamy opłacony pobyt na Cyprze, a najbliższy możliwy lot jest za tydzień. ZaletyNie ma -
~Malwina / 2023-01-17 18:12
Lot Marakesz -Warszawa zaplanowany 16-01-2023o godz 18;20 odwołany o 21 godzinie . Dzień następny 17 stycznia zaplanowany 15 godzina odwołany godzina 17;00.Co dalej ?? ZaletyBrak -
~Małgorzata / 2022-06-25 16:02
25. 06. 2022 - Bergen: jeden zarezerwowany lot odwołany pół godziny przed odlotem. Na lotnisku brak przedstawicieli WIZZ AIR. Drugi wykupiony lot dwa razy przekładany ( 3 godziny czekania ponadplanowego) i również odwołany. Nie polecam, za duże ryzyko niezrealizowania lotu przy wysokich kosztach i perspektywie walki o zwroty i odszkodowania. Wadyniewiarygodny od pewnego czasu. -
~Maniek / 2024-06-10 09:12
Tragiczna obsługa , niszczą urlopy, nie wpuszczają na pokład mimo dotarcia do Gate przed czasem. Gówno nie linie lotnicze. WadyWszystko co się da spieprzyć to Wizzair spieprzy -
-
~Marcin / 2021-08-31 17:24
Złodzieje i tyle ich system nie zaakceptował mój płatności i moje pieniądze przepadły ZaletyZadnychWadyDużo żeby pisać -
~Marcin / 2022-07-19 21:34
Ostrzegam!!! I z daleka od firmy Wizzair!!!
05.06 Wizzair odwołał nasz lot z Rzymu do Katowic bez podania przyczyny. Człowiek w pośpiechu kupił bilety na następny lot na drugi dzień dla 3 osób za 1597zl żeby mieć szanse wrócić do kraju. Po rozmowach z innymi zdezorientowanymi pasażerami okazało się że można przebukować kupione bilety. Więc anulowałem kupione przed momentem, na szybko bilety licząc się z opłatą za zwrot 20€ od os. (Taka informacja była na stronie) liczyłem na zwrot 80€ od osoby. NIESTETY ponad miesiąc po powrocie dostałem maila, że opłata to 80€ a do zwrotu jest 20€ i to do wykorzystania na kolejny lot. Zaokrąglając złodziejska firma Wizzair zabrała za 3 osoby 1300zł oddając ok. 300zł. Według mnie z kwotami powinno być odwrotnie jeżeli kupiłem i odpadłem bilety. I jaki następny lot. Nigdy nie polecę Wizzair to naciągacze i złodzieje. Nie liczę już strat moralnych z umęczonym dzieckiem. P. S. Jeżeli ktoś wie jak odzyskać pieniądze proszę o pomoc. Pozdrawiam Marcin -
~Marcin / 2022-07-28 22:26
Nie będę chwalić firmy, która na każdym kroku kombinuje jak cię wyr...ć. Zero tolerancji, sztywne zasady jeśli trzeba pomóc kluentowi, elastyczni jeśli chodzi o egzekucję praw klienta. Wtedy nakazują spokój i tłumaczą, że też są ludźmi! Nie, oni są tylko firmą,dla której liczy się only money.
Będę omijać szerokim łukiemZaletyBrakWadyOpis powyżej -
~Marek / 2022-09-02 03:12
Najgorsze dziadostwo.Po jaką cholerę są godziny planowanych lotów skoro i tak latają jak chcą? -
~Marek / 2022-09-02 04:03
Bezczelna obsługa ,czasem wręcz chamskie zachowanie. Pasażerowie traktowani jako zło konieczne. Panowie i władcy. Kto dał licencję takim linijkom? Szkida,że nie zawsze jest alternatywa. Najgorsze jest to ,że wszystkie te opinie mają w dupie. ZaletyZalety????Kpina!!!!!!WadySame wady!!!!! -
~marek / 2022-10-14 19:55
Dzisiaj nie zostałem wpuszczony do samolotu, bo Pani przy bramce stwierdziła ze jestem agesywny ( mam donośny głos) i mogę stwarzać zagrożenie na pokładzie. ???????????????????????????????????? -
~Marian / 2023-02-14 17:32
Pretensje mam zdecydowanie do konkretnej osoby,nie do lini,Pani na odprawie w Gdańsku kompletnie odklejona.Brak szacunku dla klientów, wstrętne zachowanie, zero kompetencji. A do tego dwóch biegajacuych obok pomocników-zwykłe przydupasy bez mózgu. -
~Mariia / 2023-07-11 21:56
Najgorsza linia lotnicza, brak kultury pracowników tej linii -
-
~Mariusz / 2023-01-20 15:00
Za bilety na teneryfę zapłaciłem 2600 zł. Niestety musiałem zrezygnować z lotu i zrobiłem to na 1,5 miesiąca przed wylotem. Zgodnie z regulaminem wystąpiłem o zwrot środków co w tym wypadku oznaczało utratę 1300 zł. po 2 miesiącach otrzymałem dokument korektę, ale zwrotu pozostałej części środków nie mam do dzisiaj, a minęły 3 miesiące od wystawienia korekty (nie ma ani pieniędzy, ani środków wizz) Próby połączenia z polskojęzyczną obsługą klienta , kończą się rozłączaniem połączenia kiedy to po parominutowym oczekiwaniu jestem pierwszy w kolejce do rozmowy ( w moim odczuciu jest to celowe działanie), przez co zostałem narażony na kolejne koszty.
Nie polecam tej linii lotniczej.ZaletybrakWadybrak kontaktu, uchylanie się od zobowiązań, wszystko pięknie wygląda, ale tylko na ich stronie internetowej. Nawet jeśli chce się porozmawiać z botem to trzeba wyrazić zgodę na wykorzystywanie przeprowadzonej rozmowy do ich celów. Generalnie to jest kpina z pasażerów. -
~Marta / 2022-07-30 13:38
Masakra, dwa razy odwołany lot bez podania przyczyny.najgorsze linie. -
~Marta / 2022-08-12 11:20
Poszukuję osób z odwołanego lotu KATOWICE-ATENY dnia 05.06.2022. Wizzair nie chce wypłacić odszkodowania za odwołany lot, powołując się na nadzwyczajne okolicznościach, które tego dnia nie miały miejsca. Ostrzegam, odwołali lot kiedy byliśmy już odprawieni, załoga odmówiła obsługi lotu, twierdząc, że za długo pracowali, natomiast po miesiącu Wizzair oszukuje, że tego dnia samolot nie wyleciał ze względu na złą pogodę. WadySame wady -
~mARZENA / 2021-11-12 10:20
Samolot opóźniony a linia obśługi sprawdza SPTH cewrtyfikaty, które sa scanowane, ale jak sie ląduje in Espana na spokojnie. Akurat scanowały odprawę i certyfikat szczepien i 3 ludzie nie zdazylo uzupelnic SPTH scanu, ktory i tak apLIKACJA UAKZJUE SUCCESFULLY UPLOADE, A NASTEPNIE SLE 3 EMAIAL I30 STRON DO UZUPELANINEIA. a ONE STWIERDZILY, ZE ANS NIE WPUSZCZA DO SMAOLOTU ,SADZILAM, ZE SOBIE JAJ ROBI :)
aLE INNA LINIA ryaNAIR JEST SUPER I ONE SPRAWDZJA ODPRAEE IEWENTUALNIE SZCZPEIENIEA A spth SRAWDZA STORNA HISPZANSKA.
aLE TAK TO JEST JAK CHCE SIE BYC SZEFOWA,A ASIE IE UMIE I STARA SIE BYC SLUZBISTKA.
jenua linia ohydnaZaletysLUZBISCI ABSTRAKCYJNIWadyall IN ALL
strona 15 z 20
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »