Lecę któryś raz z kolei i loty opoznione a moj czas to pieniądz i nie chce go marnowac na czekanie az łaskawie sie zjawi samolot !!!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyDużo by pisać
~Zaneta / 2022-04-22 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłam 4 bilety i je opłaciłam 13 lutego po dwóch dniach moja rezerwacja zniknęła z konta. Po długich i kosztownych próbach kontaktu z infolinią uzyskałam odpowiedz że mam złożyć reklamację - rezerwacja została usunięta ponieważ nie opłaciłam biletów. Po złożeniu reklamacji wraz z potwierdzeniem zapłaty po 30 dniach dostałam informację, że rozpatrzyli moją reklamację pozytywnie i uwaga, zacytuje: "mam cierpliwie czekać na zwrot środków".
Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie, mamy 22 kwietnia, infolinia nie jest w stanie udzielić żadnych informacji, na maile nie odpisują. To jest jakiś dramat.
Obawiam się, że 1700zł które zapłaciłam za bilety po prostu przepadło :(
Jeżeli chcecie kupić lot, naprawdę wybierzcie inną linię chyba, że tak ja chcecie stracić gotówkę :(
Cena początkowa za bilet wyświetlała się 99zł po przejściu wszystkich formularzy finalnie wyszło 1700zł.
Jednym słowem - totalna katastrofa.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Elwira / 2022-04-20 13:41
Ocena: 1.25 / 5
Lecieliśmy w 4 osoby z Rzymu do eindhoven jedna wielka porażka. Nie dało się zrobić odprawy online był błąd strony , wiec udaliśmy się na lotnisko 4 godziny wcześniej , przy okienku wizzair pani nam powiedziała ze musimy przyjść dwie godziny przed wylotem, tak tez zrobiliśmy po czym okazało się ze musimy dopłacić za odprawę na lotnisku 168 euro , to jakiś żart !!! Dzwoniliśmy przez 2 godziny na infolinie ale oczywiście nikt nie odbierał . Lot był planowo o 16:20 wylecieliismy z lotniska o 18:30 oczywiście nawet wody nie dostaliśmy . Po 7 godzinach spędzonych na lotnisku . Nigdy więcej nie polecam !!!
~AB / 2022-04-19 08:40
Ocena: 1.00 / 5
próbuję skontaktować się z infolinia, na moje pytania po angielsku BOOT odpowiada po włosku; telefon 5 zł za minutę; żeby kupić bilet wszystko działa, GDY ZACZYNAJA SIĘ KŁOPOTY ZERO KONTAKTU, jutro wylot, dodatkowy bagaż wykupiony a oplata "zginęła" i na odprawie każą płacić jeszcze raz!
~skream / 2022-04-14 14:20
Ocena: 1.25 / 5
Unikajcie tych linii jak ognia - kupiłam drogi bilet, za który nie dostałam potwierdzenia, po dodzwonieniu się pracownica mówi, że oni płatności nie otrzymali, natomiast bank i serwis transakcyjny potwierdza otrzymanie przez wizzair płatności. Wizzair w tym momencie każe mi kupić nowy DROŻSZY bilet i czekać 30 dni na reklamację:) po każdym wykonanym telefonie blokują mój numer i muszę dzwonić z czyjegoś telefonu. Żenada i brak słów, nikt na infolinii nie jest w stanie pomóc ani nigdzie skierować, bezużyteczna usługa
ZaletyNie ma
WadyOszustwo, brak pomocy
~llllll / 2022-04-04 14:34
Ocena: 2.50 / 5
Zasady dotyczące lotów w ciąży są bardzo restrykcyjne w porównaniu z innymi liniami, a na dodatek nieżyciowe i głupie. Stosowne zaświadczenie lekarskie należy uzyskać maksymalnie na 6 dni przed lotem, co w przypadku podróży na pełen tydzień lub dłuższych oznacza, ze trzeba się o nie starać w miejscu pobytu lub dosyłać je mailowo przez lekarza (lol, ciekawe jaki lekarz zgodzi się na wystawianie zaświadczeń w ciemno, nie widząc pacjenta i ile to będzie kosztowało + co z tłumaczeniem zaświadczenia na angielski bądź lokalny język by pokazać obsłudze samolotu?)
Jeśli mam płacić za dodatkowa wizytę lekarska, co w Warszawie kosztuje ok. 250-300 złotych, to jedyna zaleta wizzair (niska cena) kompletnie znika - lepiej już lecieć wtedy z prawdziwa linia lotnicza niż gnieść się w bydlęcych wagonach wizzaira i dopłacać dodatkowo za każde możliwe udogodnienie.
Zaletycena
Wadybrak szacunku dla klienta, utrudnianie życia
~GK / 2022-03-23 16:20
Ocena: 2.75 / 5
To jest absurd, że Wizzair nie akceptuje zaświadczenia lekarskiego o przeciwwskazaniach do noszenia maski, jeśli nie jest na ich firmowym druku. Przyleciałam do Polski Norwegianem i nie było problemu z zaakceptowaniem mojego zaświadczenia (latam często z różnych krajów). Wizzair robi problemy. Nie interesuje ich, że jestem w innym kraju niż mój lekarz. Kto ma mi wystawić takie zaświadczenie? Przecież jak pójdę do pierwszego lepszego lekarza, to na gębę nie wystawi mi takiego papieru. Musiałby zlecić mi najpierw badania, bo nie zna mojej choroby.
Wadyabsurdalne zasady covidowe. Prawo mówi, że zaświadczenie lekarskie zwalnia z noszenia maski i nie ma tam nic na temat tego, że jest ważne tylko na firmowym druku jakiejś firmy. Wizzair czuje się ważniejszy niż ustawodawca.
~Joanna / 2022-03-23 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Coraz gorzej z tą linią lotniczą. Bagaż podręczny jeszcze trochę będzie wielkości koperty bo już przesadzają z rozmiarami, za przekroczenie rozmiaru (długości ) walizki o 3 cm żądają 140,- zł dopłaty. MASAKRA !
ZaletyNawet miłe stewardesy
Wadymało miejsca między siedzeniami.
~Daria Wes / 2022-03-20 17:43
Ocena: 2.00 / 5
Wizzair jako firma jest mierna. Ich loty są ok, obsługa w samolocie tez jest z reguły dobra, ale jeśli chodzi o rozwiązywanie problemów jest naprawdę słabo. Sam kontakt z nimi jest po prostu żartem. Musiałam odwołać lot ze względów zdrowotnych, co zrobiłam na ich stronie. Aby dostać zwrot za bilety z ubezpieczenia, potrzebowałam potwierdzenie, ze odwołałam lot. Nic od nich nie dostałam. Rezerwacja całkowicie zniknęła z mojego konta na ich stronie. Tak jakbym nigdy nie kupiła żadnego biletu. Zadzwoniłam do nich, ze nie dostałam potwierdzenia, a pani przez telefon powiedziała, ze nic mi nie muszą wystawiać, bo nie są mi winni żadnych pieniędzy. Odmówili wystawienia faktury korygującej.
Niestety, jak większość Polaków, nie mam za bardzo wyjścia i muszę z kij korzystać latając do Katowic.
Pisze ta opinie, ponieważ chce wszystkich przestrzec przed zakupem ubezpieczenia Chubb, które jest dostępne na ich stronie. W skrócie, czekam na zwrot pieniędzy od 3 miesięcy.
WadyUbezpieczenie podróży Chubb
Nieuczciwosc
Okropna obsługa klienta
~Beata / 2022-03-19 16:40
Ocena: 2.00 / 5
Teraz traktują pasażerów jak mięso na przeróbkę, są panem i władcą, online nie można się odprawić, bilet miałam wykupiony, zginął z systemu
~Agnieszka / 2022-03-18 23:58
Ocena: 1.00 / 5
Pisałam wcześniej, ale jednak chyba ZaWYżyłam ocenę.
NIE PLACIC KARTA ! OKRADLI MNIE NA MALE KWOTY.
WadyKradna pieniadze z karty
~Agnieszka / 2022-03-18 23:53
Ocena: 3.00 / 5
Właśnie panie stewardessy zrobiły dwie transakcje moją kartę. Jedna ma 9 € a druga ma 9,50. Kradną pieniądze z karty?
WadyKradna pieniadze z karty
~Anna / 2022-03-14 09:36
Ocena: 1.50 / 5
Anulowałam lot w związku z omikronem w Wielkiej Brytanie i szeregiem obostrzeń. Bilety zakupiłam we wrześnio 2021, natomiast w grudniu na 3 tygodnie przed odlotem anulowałam lot. W regulaminie linii sprawdziłam jaką stawka zostanę obciążona i jakież było moje zdziwienie, gdy potrącono mi zupełnie inna kwotę, znacznie znacznie wyższą. Na chwile obecną a mamy marzec 2022, sprawa jest nierozwiązana, linie lotnie milczą na moje roszczenia. Jestem po wstępnych rozmowach z prawnikiem. Bardzo mnie dziwi takie złodziejstwo i bezkarność w 21 wieku.
~Dawid / 2022-03-08 08:21
Ocena: 1.00 / 5
Przejście przez zamówienie biletu bez dodatkowych opłat graniczy z cudem. Do tego jest mało intuicyjne i pochłania dużo czasu. Po opóźnionym 5 godzin locie gdzie pani na pokłądzie pyta czy coś do pica i ja poproszę mówiąc że powinna być w ramach rekompensaty czekania na samolot pani wystawia rachunek. Żałosne
~Darek / 2022-03-04 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam rezerwację nr WH6J9Q na lot do Rzymu. Rezerwacja była dokonana przed wybuchem wojny na Ukrainie. Wylot mam w dniu 9 marca 2021 r. Moja żona ma córkę i mamę na Ukrainie. Pani z obsługi WIZZAIR (tel. 0048 703 703 803) stwierdziła, że musze odwołać rezerwację na zasadach ogólnych (w tym przypadku 100% ceny). Oczywiście firma ma siedzibę na Węgrzech więc pewnie nie powinienem się dziwić krajowi, który lubi Putina i firmie pochodzącej z tego kraju.
WadyLepiej już pieniądze za rezerwację przeznaczyliby na pomoc Ukrainie. Trudno powiedzieć że to interesuje firmy z Węgier.
~Marcin / 2022-03-04 14:47
Ocena: 2.00 / 5
Hujowa firma. Zbywają i ignorują reklamacje z tytułu odwolanego lotu. (Specjalnie użyłem wulgarnego slowa zeby podkreslic jak niska jest tam jakoś obslugi).
~Tatiana / 2022-03-01 17:47
Ocena: 1.00 / 5
Brak mozliwosci rezygnacji z lotu. 100% kwoty za bilety przepadlo. W zwiazku z sutuacja na Ukrainie probowalam zwrocic bilety( zakupione w styczniu) , ale dostalam odmowe. Nie dostane zwrotu kosztow w ogole, poniewaz bilety byly do kraju UE. Gratulacje dla was. I nie mowcie o solidarnosci.
~krzych / 2022-03-01 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Dno, syf i żenada. Szczerze odradzam i sam również nigdy więcej nie skorzystam
Zaletyzero
Wady100%
~Pawel / 2022-02-27 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Szit jakich mało, naprawdę pod każdym aspektem jest dramat, organizacja, obsługa -szczegolnie telefoniczna.
~Blep / 2022-02-19 11:57
Ocena: 3.25 / 5
Serwis internetowy to porażka. Zostałam oszukana na 200 zł, bo moje potwierdzenie rezerwacji nigdy nie przeszło. Jak kupować bilety na lot wizzair to nie z ich strony. Nie polecam.