strona 14 z 20
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Piotr / 2022-05-16 15:56Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam. Lot opóźniony o 7h, w zamian voucher na zawrotną kwotę 40 zł. -
-
~Liz / 2022-05-16 12:55Ocena: 1.00 / 5
Przez opóźniony lot z Warszawy do Barcelony nie zdążyłam na przesiadkę do Madrytu, w związku z czym przepadły mi pieniądze za lot, a dodatkowo musiałam wydać 82 euro za bilet na pociąg z Barcelony do Madrytu (to jest aż ponad 600 km odległości!).
Linia Wizz Air nie ma nigdzie na stronie opcji wysłania skargi bądź złożenia reklamacji/prośby o odszkodowanie.
SKANDAL!!!Wadybrak danych do kontaktu w sprawie odszkodowania -
~Tomasz Fabisiak / 2022-05-15 19:28Ocena: 1.75 / 5
przelot rodzinny w cztery osoby, Warszawa-sztokholm-warszawa.
wylot środa, powrót piątek. niestety impreza rodzinna. z warszawy wylot idealnie co do minuty, przejazd autobusem do samolotu jak w tych liniach, przyjęcie na pokładzie powyżej standardu...OK, przelot, instrukcje załogi czytelne i zrozumiałe. godzina lotu wiadomo aż tak wielkich "wow" nie mogło być ale jest jak na razie "in plus". całość oceniam na 4+
no i niestety trzeba wracać, jeszcze przed wyjazdem dwie informację, tuz przed odlotem zmiana miejsca dla czterech osób bez podania przyczyn(z miejsc z przodu pokładu na miejsca w ostatnich rzędach!!!!), następna informacja dwie godziny przed wylotem "z przykrością informujemy iż Państwa lot jest opózniony o...50 minut!!! przy locie trwającym 1 i 20 min...no rewelacja.no i wejście na pokład...pełen rozgardiasz, pasażerowie "dowiadują się" ze ich miejsce jest już zajęte ze względu na zdublowane bilety (miejscówki wykupione). obsługa pewnie węgierska bo przyjęcie na pokład nawet bez "dzień dobry", coś jakoś nie miło...cały samolot pasażerów przylot opózniony o kolejne 10 minut...masakra. drzwi z tylu samolotu uszkodzone wszyscy pasażerowie wychodzą przednimi...bez "do widzenia"...
ocena powrotu 1 i to i tak naciągane
Zaletydało mi do myślenia by wybierać normalnych przewozników a nie sklep ze skrzydłami -
~Adels / 2022-05-13 17:21Ocena: 1.00 / 5
2h opóźnienia, spierdolony samolot czyli kolejne czekanie dzięki czemu przepadł nam bilet na autobus i razem z nim 250zl.
Syf -
~Gabriela / 2022-05-11 19:02Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam - w lutym Wizz Air anulował moją rezerwację. Do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. W telecentrum dostaję jedynie informację,że mam złożyć skargę. A na złożone wielokrotnie skargi i reklamację Wizz Air nie reaguje. Zwykłą kradzież. -
~Beti / 2022-05-10 16:09Ocena: 1.00 / 5
PORAŻKA. WYLOT DO SZKOCJI BILETY ZAKUPIONE W MARCU. NA CZERWIEC A ONI DZIŚ TJ. MAJ ZMIENIAJA DZIEŃ I GODZINE WYLOTU. JESTEM DWA DNI W PLECY Z POBYTEM.I ŻADNEKJ REKOMPESATY. OSZUŚCI. -
~Beti / 2022-05-10 16:03Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo jak wszędzie. Bilety kupione w marcu na czetwiec. A ONI ZMIENIAJĄ TERMIN WYLOTU KONKRETNIE LOTOW DO SZKOCJI. I TUM SPOSOBEM 2 DNI W PLECY Z WYLOTU ŚRODOWEGO RANO PRZEŁOŻONE NA CZWARTEK 20.00.PORAZKA.
NIC NIE MOZNA BYĆ PEWNYM JEDYNIE TO PODATKÓW. -
~Artur / 2022-05-10 09:52Ocena: 1.00 / 5
Opłaciłem usługę odprawy online z wyborem miejsca a system płatniczy WizzAir tego nie widzi.
Zmarnowałem cały dzień na próbę wyjaśnienia tej sprawy.
Nie można skontaktować się mailowo a za infolinie płaci się 5 zł za minutę i jesteś 25 w kolejce - czekasz (jeśli ci się uda) 30 minut na połączenie z człowiekiem, który nic nie może pomóWady- fatalny system komunikacji z klientami -
-
~Penguin / 2022-05-04 19:55Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka pomyłka. Brak jakiejkolwiek możliwości aby skontaktować się z obsługa. W przypadku odwołanych lotów Pieniądze są przekazywane na vouchery zamiast na konto bankowe klienta…. I wiele informacji pisane małym druczkiem tak aby naciągnąć klienta na każdy możliwy grosz… odprawa na lotnisku jest dodatkowo płatna w przypadku nieodprawienia się online.. ZaletyBrakWadyWszystko -
~odysek / 2022-05-02 11:01Ocena: 1.00 / 5
robicie w wała ludzi... wykypujesz dodatkowy pakiet w razie anulowanie lotu a później okazuję się, że mimo to nie można tego wykorzystać bo pieniądze są zwracane na jakieś konto z którego nie można skorzystać... pierwszy i ostatni raz dno i wodorosty -
~Effi / 2022-04-28 05:38Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza linia lotnicza pod sloncem.
Nigdy wiecej nie polece tymi liniami. Serwis jest koszmarny a oprocz tego kasuja pasazerow za wszystko. Ich strona internetowa jest tak skonstruowana aby zmylic pasazera i podniesc cene biletu. ????????????????????
I wcale nie jest to najtansza linia.ZaletyBrak -
~Klient / 2022-04-27 06:04Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przed zakupem biletu w tej linii lotniczej, zanim odbierzesz kierunek i termin zastanów się kilka razy, wykupiliśmy bilety z niespełna 2 miesięcznym wyprzedzeniem, lecz po fakcie okazało się, że konieczna jest zmiana napisałem w tej sprawie mail, później kolejny lecz bezskutecznie, na stronie trzeba się bardzo nagimnastykowac by znaleźć i przebudować lot, po czym okazuje się, że pomimo iż termin wylotu jest za niespełna 60 dni koszt przebudowania to 900 PLN, wg mnie to lichwa nie linia lotnicza. ZaletyBrakWadyStrona tak skonstruowana by maksymalnie zniechęcić i zmęczyć klienta chcącego wprowadzić zmiany, oczywiście jeżeli chcesz dokupić dodatkowe usługi to wszystko działa jak należy.... -
~Piotr / 2022-04-24 13:29Ocena: 1.00 / 5
UWAGA. Banda zlodzieji!
Proponują przelać niewykorzystane pieniądze na ich konto, a potem pieniądze rekwiruja.
Czyste, bandycki złodziejstwo!
Wstrentna złodziejska praktyka, firma węgierska więc czego się spodziewać.WadyOkradanie pasażerów -
~Alex / 2022-04-23 19:31Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze pseudo tanie linie lotnicze. Z mojego konta zniknęły rezerwacje z 2020 roku. Lot się nie odbył z powodu covid.W 2021 poleciałam do Norwegii. Bilety były tańsze. Resztę pieniędzy , które zostały na koncie wizzair zostały ukradzione. Napisali, ze konto wygasło i tyle. Pieniędzy nie oddali. Zaletyszalu nie maWadyBrak możliwości kontaktu z przedstawicielami tych linii.Jak już to za horrendalne pieniądze za połączenie. -
~Wojciech / 2022-04-22 15:08Ocena: 1.00 / 5
Lecę któryś raz z kolei i loty opoznione a moj czas to pieniądz i nie chce go marnowac na czekanie az łaskawie sie zjawi samolot !!!!!!!!!! ZaletyBrakWadyDużo by pisać -
~Zaneta / 2022-04-22 10:55Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłam 4 bilety i je opłaciłam 13 lutego po dwóch dniach moja rezerwacja zniknęła z konta. Po długich i kosztownych próbach kontaktu z infolinią uzyskałam odpowiedz że mam złożyć reklamację - rezerwacja została usunięta ponieważ nie opłaciłam biletów. Po złożeniu reklamacji wraz z potwierdzeniem zapłaty po 30 dniach dostałam informację, że rozpatrzyli moją reklamację pozytywnie i uwaga, zacytuje: "mam cierpliwie czekać na zwrot środków".
Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie, mamy 22 kwietnia, infolinia nie jest w stanie udzielić żadnych informacji, na maile nie odpisują. To jest jakiś dramat.
Obawiam się, że 1700zł które zapłaciłam za bilety po prostu przepadło :(
Jeżeli chcecie kupić lot, naprawdę wybierzcie inną linię chyba, że tak ja chcecie stracić gotówkę :(
Cena początkowa za bilet wyświetlała się 99zł po przejściu wszystkich formularzy finalnie wyszło 1700zł.
Jednym słowem - totalna katastrofa.
ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Elwira / 2022-04-20 13:41Ocena: 1.25 / 5
Lecieliśmy w 4 osoby z Rzymu do eindhoven jedna wielka porażka. Nie dało się zrobić odprawy online był błąd strony , wiec udaliśmy się na lotnisko 4 godziny wcześniej , przy okienku wizzair pani nam powiedziała ze musimy przyjść dwie godziny przed wylotem, tak tez zrobiliśmy po czym okazało się ze musimy dopłacić za odprawę na lotnisku 168 euro , to jakiś żart !!! Dzwoniliśmy przez 2 godziny na infolinie ale oczywiście nikt nie odbierał . Lot był planowo o 16:20 wylecieliismy z lotniska o 18:30 oczywiście nawet wody nie dostaliśmy . Po 7 godzinach spędzonych na lotnisku . Nigdy więcej nie polecam !!! -
~AB / 2022-04-19 08:40Ocena: 1.00 / 5
próbuję skontaktować się z infolinia, na moje pytania po angielsku BOOT odpowiada po włosku; telefon 5 zł za minutę; żeby kupić bilet wszystko działa, GDY ZACZYNAJA SIĘ KŁOPOTY ZERO KONTAKTU, jutro wylot, dodatkowy bagaż wykupiony a oplata "zginęła" i na odprawie każą płacić jeszcze raz!
-
~skream / 2022-04-14 14:20Ocena: 1.25 / 5
Unikajcie tych linii jak ognia - kupiłam drogi bilet, za który nie dostałam potwierdzenia, po dodzwonieniu się pracownica mówi, że oni płatności nie otrzymali, natomiast bank i serwis transakcyjny potwierdza otrzymanie przez wizzair płatności. Wizzair w tym momencie każe mi kupić nowy DROŻSZY bilet i czekać 30 dni na reklamację:) po każdym wykonanym telefonie blokują mój numer i muszę dzwonić z czyjegoś telefonu. Żenada i brak słów, nikt na infolinii nie jest w stanie pomóc ani nigdzie skierować, bezużyteczna usługa ZaletyNie maWadyOszustwo, brak pomocy -
~llllll / 2022-04-04 14:34Ocena: 2.50 / 5
Zasady dotyczące lotów w ciąży są bardzo restrykcyjne w porównaniu z innymi liniami, a na dodatek nieżyciowe i głupie. Stosowne zaświadczenie lekarskie należy uzyskać maksymalnie na 6 dni przed lotem, co w przypadku podróży na pełen tydzień lub dłuższych oznacza, ze trzeba się o nie starać w miejscu pobytu lub dosyłać je mailowo przez lekarza (lol, ciekawe jaki lekarz zgodzi się na wystawianie zaświadczeń w ciemno, nie widząc pacjenta i ile to będzie kosztowało + co z tłumaczeniem zaświadczenia na angielski bądź lokalny język by pokazać obsłudze samolotu?)
Jeśli mam płacić za dodatkowa wizytę lekarska, co w Warszawie kosztuje ok. 250-300 złotych, to jedyna zaleta wizzair (niska cena) kompletnie znika - lepiej już lecieć wtedy z prawdziwa linia lotnicza niż gnieść się w bydlęcych wagonach wizzaira i dopłacać dodatkowo za każde możliwe udogodnienie.ZaletycenaWadybrak szacunku dla klienta, utrudnianie życia
strona 14 z 20
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
