Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 386 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.62
  • Poziom cen
    1.74
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klaudia / 2021-06-12 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa! Już drugi lot odwołują, anulują bez podania przyczyny,bo "mają prawo". Kasują ekstra za wybór miejsc i bagażu i za to nie zwracają pieniędzy. Więc oszukują pasażerów na kilkaset złotych. Proponują zmianę rezerwacji bez wolnych terminów. Brak jakiegokolwiek kontaktu z obsługą klienta, brak odpowiedzi bok... żenada!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Klient / 2022-04-27 06:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zakupem biletu w tej linii lotniczej, zanim odbierzesz kierunek i termin zastanów się kilka razy, wykupiliśmy bilety z niespełna 2 miesięcznym wyprzedzeniem, lecz po fakcie okazało się, że konieczna jest zmiana napisałem w tej sprawie mail, później kolejny lecz bezskutecznie, na stronie trzeba się bardzo nagimnastykowac by znaleźć i przebudować lot, po czym okazuje się, że pomimo iż termin wylotu jest za niespełna 60 dni koszt przebudowania to 900 PLN, wg mnie to lichwa nie linia lotnicza.
    ZaletyBrak
    WadyStrona tak skonstruowana by maksymalnie zniechęcić i zmęczyć klienta chcącego wprowadzić zmiany, oczywiście jeżeli chcesz dokupić dodatkowe usługi to wszystko działa jak należy....
  • ~Konrad / 2023-11-18 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Worst customer service ever... when i write for refund because my flight had 1 day delay, they stop replaying for emails... I highly do not recommend this airline// lot opozniony 1 dzien, w momencie proby uzyskania odszkodowania za poniesione koszty, wizz air przestal odpisywac na maile...
  • ~krzych / 2022-03-01 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, syf i żenada. Szczerze odradzam i sam również nigdy więcej nie skorzystam
    Zaletyzero
    Wady100%
  • ~Krzysztof / 2020-11-12 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Terminy lotów beznadziejne. Dla przykładu lot z Bergen do Warszawy w sobotę o 20:45 jest bez sensu .
    Taki lit powinien być popołudniu około 17:00 w piątek lub wcześnie rano w sobotę
    ZaletyŻadne zalety .
    WadyWszstko
  • ~Kuba / 2022-06-30 03:14
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym tj. 29/06/22 dostałem wiadomość SMS z informacją, ze samolot będzie opóźniony… przy odprawie jeden z pracowników lotniska wyczytał 23 osoby z listy wystosowanej przez firmę WizzAir które jak się okazało nie mogły wejść na pokład ze względu na usterkę samolotu ???????????? według dalszych informacji samolot był w stanie zabrać na pokład tylko 200 z 223 osób… 23 osoby zostały odesłane z kwitkiem do domu, w tym ja :( następny lot 2 dni później, co w moim przypadku skutkuje usunięciem z pracy i pozostawieniem mnie bez środków do życia, oprócz mnie kilka rodzin zostało rozdzielonych … overbooking ostatnio w tej firmie jest na porządku dziennym. Nie polecam !!!
    WadyProblem z wejściem na pokład pomimo kupionych biletów i zrobionej odprawy, niepunktualność, niemiła obsługa, deinformacja, unikanie wyjaśnień przez pracowników firmy
  • ~Kuba / 2022-10-13 06:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak skali oceny jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo. Loty często opóźnione lub odwołane. Dzisiaj doświadczyłem nowej przygody. Samolot wyleciał około 30 minut wcześniej i nie dostałem na ten temat żadnej informacji. Odradzam zdecydowanie
    ZaletyNie ma
    Wady…….. dużo
  • ~Lastflash / 2022-06-29 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówione ale nieda rady zapłacić.
    Po kolejnej próbie ceny poszybowaly ostro w górę.
  • ~Lisica / 2021-10-17 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Placisz za Wizzair priority a stoisz w kolejce bo Ci sprawdzaja dokumenty covidowe, jakby nie mogli zrobic uslugi online z dodaniem tych plikow.
    Paranoja
  • ~Liz / 2022-05-16 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez opóźniony lot z Warszawy do Barcelony nie zdążyłam na przesiadkę do Madrytu, w związku z czym przepadły mi pieniądze za lot, a dodatkowo musiałam wydać 82 euro za bilet na pociąg z Barcelony do Madrytu (to jest aż ponad 600 km odległości!).
    Linia Wizz Air nie ma nigdzie na stronie opcji wysłania skargi bądź złożenia reklamacji/prośby o odszkodowanie.
    SKANDAL!!!
    Wadybrak danych do kontaktu w sprawie odszkodowania
  • ~Lotek / 2022-07-13 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulowany bilet. Nie przeszła płatność w ich systemie, pieniądze z konta pobrane. Reklamacja złożona, po ponad 2 miesiącach brak zwrotu pieniędzy, brak kontaktu. Niestety sposób prowadzenia działalności bandycki. Dziwię się ze jeszcze żadna instytucja nie dobrała im się do d... i wciąż mogą oszukiwać ludzi.
    ZaletyBrak
    WadyFirma nieporozumienie
  • ~Luk / 2023-04-30 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, brak zwrotu 500 eurp za overbooking. Ostanie 5 lotów zawsze opoznione. Piszę to stojac i czekając na w puszczenie do samolotu /bedą w rekawie/ przeszło 60 minut.
    ZaletyBrak zalet
    WadyAll
  • ~Łukasz / 2021-08-17 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    ustawiliśmy się w kolejkę na 2 godziny przed odlotem a nie zdążyliśmy się odprawić. Przyczyną była gigantyczna kolejka spowodowana nie dostosowaniem ilości obsługujących pracowników do potrzeb. Lot powrotny ( bezpośredni ) opóźniony - żadnej informacji o opóźnieniu. Wylądowaliśmy po drugim podejściu do lądowania. Bardzo trzęsło.
    ZaletyBrak
  • ~Łukasz / 2024-07-13 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza gówniana linia na świecie po 6 godzinavh czekana na opozniony lot dostalismy informacje ze lot odwolany, zero kontaktu, prymitywna linia zero opieki nad pasażerem, olewka totalna, matka z 3 dzieci pozostawiona sama sobie w obcym miescie o godzinie 23:00, podobnie 200 innych pasażerów. Nigdy więcej Dranie z Wizzair nigdy więcej!!!!!
  • ~M.G. / 2022-08-06 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Lot odwołany 30 min. przed wylotem bez podania przyczyny. Pasażerowie zostawieni na lotnisku w nocy bez picia, jedzenia, noclegu. Opisaliśmy sytuację i ubiegaliśmy się o zwrot dodatkowo poniesionych kosztów (nocleg, transfery, jedzenie, bilet powrotny do kraju), odszkodowanie i zwrot za niewykonaną usługę (lot). Linia napisała, że nic się nam nie należy. Dodam, że nie było jeszcze w tym czasie żadnych strajków, pożarów i innych nadzwyczajnych okoliczności. Oczywiście sprawa trafi do sądu. Radzę omijać szerokim łukiem.
  • ~Maciej / 2023-04-28 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    The worst low cost airline. My flight to Barcelona from Katowice on April 23rd at 12:30PM was cancelled however, I had checked in my baggage one hour before. The information about cancellation was provided 3 minutes after scheduled departure time, at 12:33PM. The airport staff told us that the plane was broaken and there is no alternative plane neither the airline will provide us with any transport to other airports. I was obliged to buy myself a really expensive ticekt from Kraków on the next morning because I had to be at work in the morning. Today on April 28th I was sent an email with information that due to "extraordinary circumstances" I am not entitled to the compensation provided by the EU law. Who is going to cover these expeneses?
  • ~Magda / 2022-08-11 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim! W maju zakupiłam bilety na lot w czerwcu, dwa dni przed wylotem po zalogowaniu się, okazało się ze moja rezerwacja nie istnieje ale oczywiście środki za lot zostały zatrzymane przez wizzair. Musiałam kupić nowe bilety za 100% wyższą cenę i wystąpić o zwrot za anulowanie przez firmę rezerwacji. W czerwcu łaskawie skontaktował się ze mną ktoś z reklamacji z prośba o podanie numeru rachunku na jaki zostanie dokonany zwrot w ciągu kolejnych 30 dni, choć powinien nastąpić automatycznie ta sama droga. Aktualnie oczekuję na zwrot 3 miesiące, śle maile bez odpowiedzi, a infolinia twierdzi, że nic nie są w stanie zrobić i trzeba pisać na dział reklamacji. Pomijam ze jeden z lotów na który ponownie zakupiłam bilety został odwołany, przez co dotarłam do celu z ponad 7h opóźnieniem! Dno dna!
    ZaletyBrak
    WadyPoziom obsługi jest równy 0
  • ~MagdaF / 2022-08-17 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje. Pomylilam sie w systemie płatnosci, zaplacilam drugi raz za bilet , oszuści nie oddali pieniedzy z pierwszego zle poprowadzonego przelewu. Zlozylam reklamacje , minelo 30 dni w ktorych mieli sie ustosunkować i co? Skasowali moj wniosek...Minuta polacznia na infolinii 4, 95 zl po to zeby chyba nie dzwonic. Jesli nie cchesz czuc sie oszukany i okradziony zdecydowanie odradzam.
  • ~Magdalena / 2023-07-22 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tanie latanie to przeszłość! Bardzo (BARDZO!) niemiłe panie obsługi lotniska w Bergen (Norwegia) zrobiły sobie dodatkowy zysk z pasażerów, których wymiary bagażu nie mieściły się w stojaku. Panie sprawdzały nawet najmniejsze plecaki, czy aby na pewno się tam mieszczą! Drugie tyle na pewno zarobiły za przelot na Litwę! Terminal tylko latał, żeby pobrać dodatkową opłatę! Nawet paszportów nikt nie sprawdzał! Nie o to tu chodziło! Na nogi coraz mniej miejsca w samolocie ! Nigdy więcej !
    ZaletyT R A G E D I A !
    WadyS A M E !
  • ~Magdalena / 2024-07-15 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat i tragedia to niewystarczające określenia dla tej linii. W ostatnim
    Tygodniu odbyłam dwa loty jeden z Warszawy do Alicante i było dość sprawnie i szybko jednak w drodze powrotnej nie było tak miło. Obsługa na lotnisku była bardzo niemiła kazała dopłacać nam za bagaż który był taki sam jak w stronę Hiszpanii. Obsluga na lotnisku dała nam trzy opcje zapłacić 118 euro, zostawić bagaż, albo wnosiłem nie lecieć. Masakra
    ZaletyBrak
    WadyObsluga lotniskowa tragedia , ciasno, śmierdzi, brudno ogólnie klapa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 733
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4591
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4450
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2973