Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 399 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.63
  • Poziom cen
    1.73
  • Wygoda
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wala / 2022-06-28 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza, wszędzie dodatkowe uryte koszta. Nigdy więcej z niej nie skorzystam.
    Zaletywaleria.babenko13@gmail.com
    WadyWiele
  • ~Emikam / 2022-06-28 08:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tych linii lotniczych. Ostatnimi czasy latałam z nimi sporo i ani razu nie udało się wylecieć na czas. Za każdym razem loty są opóźnione o godzinę lub więcej, często zdarza się również, że odwoływane. Wybierając Wizzair nie mamy pewności, że dolecimy, czy wrócimy z wybranego miejsca. A jeśli się uda to nigdy ma czas.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia (zawsze!!!)
    Odwoływane loty (często)
  • ~Paweł / 2022-06-26 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwowalem bilet dla 3 osób z Chopina do charleroi na 24 czerwca po 9 . Gdy chciałem 23 czerwca zrobić wieczorem odprawę okazało się ze powinienem poleciec 23 czerwca rano i ze lot już się odbył . Zapłaciłem. 2100 zł i ktoś mi zmienił datę lotu. I oprócz tego dowiedziałem się ze te miejsca , które rzekomo były nam przypisane były zajęte ????
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Mateusz / 2022-06-25 23:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat and Dramaty . Zal nie Firma . Loty odwolywane , jeden za drugim . Pieniedzy nie mozna odzyskac , przebukowanie tez nie wychodzi w gre . Gdy chce cos zrobic , wyrzuca ze strony I wylogowywuje
    WadyZe Firma Wizzair istnieje
  • ~Małgorzata / 2022-06-25 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    25. 06. 2022 - Bergen: jeden zarezerwowany lot odwołany pół godziny przed odlotem. Na lotnisku brak przedstawicieli WIZZ AIR. Drugi wykupiony lot dwa razy przekładany ( 3 godziny czekania ponadplanowego) i również odwołany. Nie polecam, za duże ryzyko niezrealizowania lotu przy wysokich kosztach i perspektywie walki o zwroty i odszkodowania.
    Wadyniewiarygodny od pewnego czasu.
  • ~Andree / 2022-06-25 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Nie polecam. Zawsze opóźnienia i zganiaja tylko na jakieś lotnisko przez które mieli opóźnienie.
    ZaletyBrak
  • ~Jarosław / 2022-06-24 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziady i tyle kolejny raz i to już czwarty w tym miesiącu info o opóźnionym locie poprzez SMS. Dramat przecież lepszy rozkład ma PKS z przystankami na żądanie. Może powinni zacząć sprzedawać bilety na dzień a nie na godzinę do 24.00 uzbiera się grupa ludzi i może wtedy polecą. Ostatnio pilot gadał ze warunki pogodowe a na radarze 30 samolotów w drodze mają system p..... Y
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Paulina / 2022-06-16 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza. Po kilkugodzinnym oczekiwaniu na lotnisku lot odwołany. Brak zwrotu kosztów co jest po prostu śmieszne. Dodatkowo odmowa wypłacenia odszkodowania. NIGDY WIĘCEJ
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Adiq / 2022-06-15 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    ta linia to porażka. Brak kontaktu. Oferta jest tok zrobiona by tylko wyciągać dodatkowe pieniądze od klientów. tzw. automatyczna odprawa w praktyce nie działa - stanowczo odradzam
    Zaletybrak
    Wadyzero kontaktu
  • ~Krzysztof / 2022-06-15 01:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłem bilet z ubezpieczeniem na wypadek rezygnacji z podróży, plus wizz flex. Tak sie stało, ze musiałem zrezygnować, a obiecanego zwrotu pieniędzy na konto wizz (cokolwiek to oznacza nie ma). Kontaktu tez nie ma.
    Myślę że skieruję tą sprawę do norweskiego forbrukke radeuropa, bo mieszkam w Norwegii i tu kupiłem nieszczęsne bilety u złodziei wizz. Myślę, że ta linia powinna otrzymać zakaz prowadzenia działalności w Skandynawii, bo to co robi jest łamaniem wszystkich praw konsumenckich. wizzer Zachowuje się jak niesolidny i oszukujący klientów sklep, który nie respektuje żadnych zasad. Myślę, że przydał by im się pozew zbiorowy i zakaz działalności na terenie Unii europejskiej .
    Zaletybrak
    Wadyfirma która nie wywiązuje się z umów zawartych z klientami, uniemożliwia kontakt w celu dokonania reklamacji i po prostu kradnie pieniądze klientów w sytuacji kiedy powinna je zwrócić. BRAK PRZESTRZEGANIA JAKICHKOLWIEK STANDARTÓW
  • ~Aaa / 2022-06-11 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu korzystania z tej ku***kiej lini lotniczej.Zwodzą, kłamią i nic nikt nie wie, a ich słowo "przepraszam" jest nic nie warte. Sprawa nadaje sie do nagłośnienia w tv.
  • ~Dominika / 2022-06-10 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam bardzo rozczarowana tą linią lotniczą. Mój lot w jedną i w drugą stronę opóźnił się o godzinę, po czym musiałam pozmieniać wszystkie swoje plany.
    Żadnych informacji na lotnisku o tym, że lot jest opóźniony.
    Infolinia nie odbiera bądź też numer jest niedostępny.
    Na stronie nie ma możliwości zrobić „check in”Cały czas wyświetlała się informacja, że lot i rejestracja są niedostępne (po tym jak już dawno były zakupione bilety).
    Jest tragicznie, nie polecam
  • ~Grzegorz / 2022-06-02 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na tą firmę.
    Znana lotu w siatce widnieje inna cena..a po podsumowaniu..nagle..do zapłaty dwa razy tyle
    ZaletyNie ma.
    WadySame wady
  • ~Wiktoria / 2022-05-31 20:00
    Ocena: 1.00 / 5

    Na koncie wizzair miałam 550 złotych za zwrot odwołanego z powodu covid wylotu. Data ważności była 31/05/2022. Dzisiaj chciałam zapłacić za bilety i zobaczyłam, że mam zerowe konto. Dlaczego nie mogę skorzystać ze swoich pieniędzy????
    WadyOkropna obsługa!
  • ~Linda / 2022-05-21 07:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Dla mnie to co dzieje się w wizzair to jest zlodziejstwo... Pokazuje tanie bilety a potem jeszcze trzeba wykupić miejsce za jeszcze raz tyle. .. Próbuję dokupić bagaż to cena zmienia się co minutę, jak jest niższa cena to po wpisaniu danych z karty pokazuje jeszcze raz tyle do zapłaty. Czy wy macie ludzi za idiotów?
  • ~Iwona / 2022-05-19 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    zakupiłam lot wizzairem i wszystko było by dobrze zeby nie to ze dokupiłam parking po paru dniach na lotnisku opłacony z banku pieniadze poszły ale nie otrzymałam adresu na który parking mam sie wstawic do ostatniego dnia czekałam ze cos przyjdzie ,sprawdzałam wszystkie maile wszystkie wiadomosci nic a pieniedzy nie ma obdzwania łam wszystkie parkingi jak głupia zamiast cieszyc sie podróza zamknac waliski na ostatni guzik to była panika i stres okazało sie ze nie ma nigdzie mojej rezerwacji na samochód szybko wiec kupiłam ponownie parking na własna reke zapłaciłam ponownie ,aAle jak tylko wróciłam z wakacji postanowiłam napisac skrge i reklamacje mineło miesiac oni nadal odsyłaja mnie od judasza do kajfasza maja taki burdel a pieniedzy m,oich jak nie widac tak nie ma mam serdecznie dosyc firmy wizzair i ich parkingów nigdzy juz nie polece ta linia lotnicza i napeno juz nie zakupie parkingu razem nie wim jak to sie skonczy parking prawie 200 zł duzo nie duzo ale dlaczego mam darowac ? to sa moje pieniadze mysle ze bez rzecznika praw konsumenta sie nie skonczy jestem kr itko mówiac w,,,,,,,, ta sytuacja straty mojego czasu na pisanie meili i podobna kiedys miałam sytuacje z ubezpieczeniem opłaciłam ubezpieczenie a akurat miaaam powód postarac sie o zwrot z ubezpieczenia to jak odpaliłam laptopa to na moim Panelu znikneły moje loty w historii i tez nie otrzymałam zadnej złotówki bo nie pamietałam nu eru lotu i wszyskich danych które były potrzebne wiec kategorycznie nie polecam wizzaira ich dodtkowych ubezpieczen parkingów itp teraz mam nauczke i jak robie rezerwacje ubezpiieczam sie gdzie indzie i parkin wykupuje tez na własna reke nie moge powiedziec nic pozytywnego niestety !!!!
    Zaletynie ma
    Wadypełno
  • ~Michał / 2022-05-17 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem bilet po południu, a wieczorem tego samego zmieniono siatkę i lot został na termin, który mi nie pasuje.. Dramat! Wnioskuje o zwrot środków i ma czekać 30 dni? A co Wizzair szuka tych pieniędzy? Skoro anuluje lot to oddajcie środki!
  • ~Zoha / 2022-05-16 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza strona do kupowania biletów lotnicznych. Ciagle sie zawiesza. Za duzo reklam na stronie a za mało informacji zwiazanych z odprawą.
    Mało czytelna, kiedys było lepiej przed 2016. Robicie zmiany ale dlaczego na gorsze?

  • ~Guzik0802 / 2022-05-16 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda zlodzieji. Opóźniony lot (case 445A06E6) odszkodowanie przyznane. Zostałem zapewniony ze jeżeli wybiorę zwrot na konto wizz to wyplata bedzie natychmiastowa. Mija ponad miesiąc a ja mam 0. KLAMCY I OSZUSCI
  • ~Piotr / 2022-05-16 15:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Lot opóźniony o 7h, w zamian voucher na zawrotną kwotę 40 zł.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 756
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 399
LOT
Ocena: 2.27, ilość opinii: 32
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167