Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 385 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.61
  • Poziom cen
    1.73
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiktoria / 2022-05-31 20:00
    Ocena: 1.00 / 5

    Na koncie wizzair miałam 550 złotych za zwrot odwołanego z powodu covid wylotu. Data ważności była 31/05/2022. Dzisiaj chciałam zapłacić za bilety i zobaczyłam, że mam zerowe konto. Dlaczego nie mogę skorzystać ze swoich pieniędzy????
    WadyOkropna obsługa!
  • ~Linda / 2022-05-21 07:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Dla mnie to co dzieje się w wizzair to jest zlodziejstwo... Pokazuje tanie bilety a potem jeszcze trzeba wykupić miejsce za jeszcze raz tyle. .. Próbuję dokupić bagaż to cena zmienia się co minutę, jak jest niższa cena to po wpisaniu danych z karty pokazuje jeszcze raz tyle do zapłaty. Czy wy macie ludzi za idiotów?
  • ~Iwona / 2022-05-19 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    zakupiłam lot wizzairem i wszystko było by dobrze zeby nie to ze dokupiłam parking po paru dniach na lotnisku opłacony z banku pieniadze poszły ale nie otrzymałam adresu na który parking mam sie wstawic do ostatniego dnia czekałam ze cos przyjdzie ,sprawdzałam wszystkie maile wszystkie wiadomosci nic a pieniedzy nie ma obdzwania łam wszystkie parkingi jak głupia zamiast cieszyc sie podróza zamknac waliski na ostatni guzik to była panika i stres okazało sie ze nie ma nigdzie mojej rezerwacji na samochód szybko wiec kupiłam ponownie parking na własna reke zapłaciłam ponownie ,aAle jak tylko wróciłam z wakacji postanowiłam napisac skrge i reklamacje mineło miesiac oni nadal odsyłaja mnie od judasza do kajfasza maja taki burdel a pieniedzy m,oich jak nie widac tak nie ma mam serdecznie dosyc firmy wizzair i ich parkingów nigdzy juz nie polece ta linia lotnicza i napeno juz nie zakupie parkingu razem nie wim jak to sie skonczy parking prawie 200 zł duzo nie duzo ale dlaczego mam darowac ? to sa moje pieniadze mysle ze bez rzecznika praw konsumenta sie nie skonczy jestem kr itko mówiac w,,,,,,,, ta sytuacja straty mojego czasu na pisanie meili i podobna kiedys miałam sytuacje z ubezpieczeniem opłaciłam ubezpieczenie a akurat miaaam powód postarac sie o zwrot z ubezpieczenia to jak odpaliłam laptopa to na moim Panelu znikneły moje loty w historii i tez nie otrzymałam zadnej złotówki bo nie pamietałam nu eru lotu i wszyskich danych które były potrzebne wiec kategorycznie nie polecam wizzaira ich dodtkowych ubezpieczen parkingów itp teraz mam nauczke i jak robie rezerwacje ubezpiieczam sie gdzie indzie i parkin wykupuje tez na własna reke nie moge powiedziec nic pozytywnego niestety !!!!
    Zaletynie ma
    Wadypełno
  • ~Michał / 2022-05-17 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem bilet po południu, a wieczorem tego samego zmieniono siatkę i lot został na termin, który mi nie pasuje.. Dramat! Wnioskuje o zwrot środków i ma czekać 30 dni? A co Wizzair szuka tych pieniędzy? Skoro anuluje lot to oddajcie środki!
  • ~Zoha / 2022-05-16 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza strona do kupowania biletów lotnicznych. Ciagle sie zawiesza. Za duzo reklam na stronie a za mało informacji zwiazanych z odprawą.
    Mało czytelna, kiedys było lepiej przed 2016. Robicie zmiany ale dlaczego na gorsze?

  • ~Guzik0802 / 2022-05-16 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda zlodzieji. Opóźniony lot (case 445A06E6) odszkodowanie przyznane. Zostałem zapewniony ze jeżeli wybiorę zwrot na konto wizz to wyplata bedzie natychmiastowa. Mija ponad miesiąc a ja mam 0. KLAMCY I OSZUSCI
  • ~Piotr / 2022-05-16 15:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Lot opóźniony o 7h, w zamian voucher na zawrotną kwotę 40 zł.
  • ~Liz / 2022-05-16 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez opóźniony lot z Warszawy do Barcelony nie zdążyłam na przesiadkę do Madrytu, w związku z czym przepadły mi pieniądze za lot, a dodatkowo musiałam wydać 82 euro za bilet na pociąg z Barcelony do Madrytu (to jest aż ponad 600 km odległości!).
    Linia Wizz Air nie ma nigdzie na stronie opcji wysłania skargi bądź złożenia reklamacji/prośby o odszkodowanie.
    SKANDAL!!!
    Wadybrak danych do kontaktu w sprawie odszkodowania
  • ~Tomasz Fabisiak / 2022-05-15 19:28
    Ocena: 1.75 / 5
    przelot rodzinny w cztery osoby, Warszawa-sztokholm-warszawa.
    wylot środa, powrót piątek. niestety impreza rodzinna. z warszawy wylot idealnie co do minuty, przejazd autobusem do samolotu jak w tych liniach, przyjęcie na pokładzie powyżej standardu...OK, przelot, instrukcje załogi czytelne i zrozumiałe. godzina lotu wiadomo aż tak wielkich "wow" nie mogło być ale jest jak na razie "in plus". całość oceniam na 4+
    no i niestety trzeba wracać, jeszcze przed wyjazdem dwie informację, tuz przed odlotem zmiana miejsca dla czterech osób bez podania przyczyn(z miejsc z przodu pokładu na miejsca w ostatnich rzędach!!!!), następna informacja dwie godziny przed wylotem "z przykrością informujemy iż Państwa lot jest opózniony o...50 minut!!! przy locie trwającym 1 i 20 min...no rewelacja.no i wejście na pokład...pełen rozgardiasz, pasażerowie "dowiadują się" ze ich miejsce jest już zajęte ze względu na zdublowane bilety (miejscówki wykupione). obsługa pewnie węgierska bo przyjęcie na pokład nawet bez "dzień dobry", coś jakoś nie miło...cały samolot pasażerów przylot opózniony o kolejne 10 minut...masakra. drzwi z tylu samolotu uszkodzone wszyscy pasażerowie wychodzą przednimi...bez "do widzenia"...
    ocena powrotu 1 i to i tak naciągane

    Zaletydało mi do myślenia by wybierać normalnych przewozników a nie sklep ze skrzydłami
  • ~Adels / 2022-05-13 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    2h opóźnienia, spierdolony samolot czyli kolejne czekanie dzięki czemu przepadł nam bilet na autobus i razem z nim 250zl.
    Syf
  • ~Gabriela / 2022-05-11 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam - w lutym Wizz Air anulował moją rezerwację. Do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. W telecentrum dostaję jedynie informację,że mam złożyć skargę. A na złożone wielokrotnie skargi i reklamację Wizz Air nie reaguje. Zwykłą kradzież.
  • ~Beti / 2022-05-10 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA. WYLOT DO SZKOCJI BILETY ZAKUPIONE W MARCU. NA CZERWIEC A ONI DZIŚ TJ. MAJ ZMIENIAJA DZIEŃ I GODZINE WYLOTU. JESTEM DWA DNI W PLECY Z POBYTEM.I ŻADNEKJ REKOMPESATY. OSZUŚCI.
  • ~Beti / 2022-05-10 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo jak wszędzie. Bilety kupione w marcu na czetwiec. A ONI ZMIENIAJĄ TERMIN WYLOTU KONKRETNIE LOTOW DO SZKOCJI. I TUM SPOSOBEM 2 DNI W PLECY Z WYLOTU ŚRODOWEGO RANO PRZEŁOŻONE NA CZWARTEK 20.00.PORAZKA.
    NIC NIE MOZNA BYĆ PEWNYM JEDYNIE TO PODATKÓW.
  • ~Artur / 2022-05-10 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Opłaciłem usługę odprawy online z wyborem miejsca a system płatniczy WizzAir tego nie widzi.
    Zmarnowałem cały dzień na próbę wyjaśnienia tej sprawy.
    Nie można skontaktować się mailowo a za infolinie płaci się 5 zł za minutę i jesteś 25 w kolejce - czekasz (jeśli ci się uda) 30 minut na połączenie z człowiekiem, który nic nie może pomó
    Wady- fatalny system komunikacji z klientami
  • ~Penguin / 2022-05-04 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka pomyłka. Brak jakiejkolwiek możliwości aby skontaktować się z obsługa. W przypadku odwołanych lotów Pieniądze są przekazywane na vouchery zamiast na konto bankowe klienta…. I wiele informacji pisane małym druczkiem tak aby naciągnąć klienta na każdy możliwy grosz… odprawa na lotnisku jest dodatkowo płatna w przypadku nieodprawienia się online..
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~odysek / 2022-05-02 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    robicie w wała ludzi... wykypujesz dodatkowy pakiet w razie anulowanie lotu a później okazuję się, że mimo to nie można tego wykorzystać bo pieniądze są zwracane na jakieś konto z którego nie można skorzystać... pierwszy i ostatni raz dno i wodorosty
  • ~Effi / 2022-04-28 05:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza pod sloncem.
    Nigdy wiecej nie polece tymi liniami. Serwis jest koszmarny a oprocz tego kasuja pasazerow za wszystko. Ich strona internetowa jest tak skonstruowana aby zmylic pasazera i podniesc cene biletu. ????????????????????
    I wcale nie jest to najtansza linia.
    ZaletyBrak
  • ~Klient / 2022-04-27 06:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zakupem biletu w tej linii lotniczej, zanim odbierzesz kierunek i termin zastanów się kilka razy, wykupiliśmy bilety z niespełna 2 miesięcznym wyprzedzeniem, lecz po fakcie okazało się, że konieczna jest zmiana napisałem w tej sprawie mail, później kolejny lecz bezskutecznie, na stronie trzeba się bardzo nagimnastykowac by znaleźć i przebudować lot, po czym okazuje się, że pomimo iż termin wylotu jest za niespełna 60 dni koszt przebudowania to 900 PLN, wg mnie to lichwa nie linia lotnicza.
    ZaletyBrak
    WadyStrona tak skonstruowana by maksymalnie zniechęcić i zmęczyć klienta chcącego wprowadzić zmiany, oczywiście jeżeli chcesz dokupić dodatkowe usługi to wszystko działa jak należy....
  • ~Piotr / 2022-04-24 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA. Banda zlodzieji!

    Proponują przelać niewykorzystane pieniądze na ich konto, a potem pieniądze rekwiruja.

    Czyste, bandycki złodziejstwo!

    Wstrentna złodziejska praktyka, firma węgierska więc czego się spodziewać.
    WadyOkradanie pasażerów
  • ~Alex / 2022-04-23 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze pseudo tanie linie lotnicze. Z mojego konta zniknęły rezerwacje z 2020 roku. Lot się nie odbył z powodu covid.W 2021 poleciałam do Norwegii. Bilety były tańsze. Resztę pieniędzy , które zostały na koncie wizzair zostały ukradzione. Napisali, ze konto wygasło i tyle. Pieniędzy nie oddali.
    Zaletyszalu nie ma
    WadyBrak możliwości kontaktu z przedstawicielami tych linii.Jak już to za horrendalne pieniądze za połączenie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 727
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 385
easyJet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 36
LOT
Ocena: 2.31, ilość opinii: 31
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4410
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902