zakupiłam lot wizzairem i wszystko było by dobrze zeby nie to ze dokupiłam parking po paru dniach na lotnisku opłacony z banku pieniadze poszły ale nie otrzymałam adresu na który parking mam sie wstawic do ostatniego dnia czekałam ze cos przyjdzie ,sprawdzałam wszystkie maile wszystkie wiadomosci nic a pieniedzy nie ma obdzwania łam wszystkie parkingi jak głupia zamiast cieszyc sie podróza zamknac waliski na ostatni guzik to była panika i stres okazało sie ze nie ma nigdzie mojej rezerwacji na samochód szybko wiec kupiłam ponownie parking na własna reke zapłaciłam ponownie ,aAle jak tylko wróciłam z wakacji postanowiłam napisac skrge i reklamacje mineło miesiac oni nadal odsyłaja mnie od judasza do kajfasza maja taki burdel a pieniedzy m,oich jak nie widac tak nie ma mam serdecznie dosyc firmy wizzair i ich parkingów nigdzy juz nie polece ta linia lotnicza i napeno juz nie zakupie parkingu razem nie wim jak to sie skonczy parking prawie 200 zł duzo nie duzo ale dlaczego mam darowac ? to sa moje pieniadze mysle ze bez rzecznika praw konsumenta sie nie skonczy jestem kr itko mówiac w,,,,,,,, ta sytuacja straty mojego czasu na pisanie meili i podobna kiedys miałam sytuacje z ubezpieczeniem opłaciłam ubezpieczenie a akurat miaaam powód postarac sie o zwrot z ubezpieczenia to jak odpaliłam laptopa to na moim Panelu znikneły moje loty w historii i tez nie otrzymałam zadnej złotówki bo nie pamietałam nu eru lotu i wszyskich danych które były potrzebne wiec kategorycznie nie polecam wizzaira ich dodtkowych ubezpieczen parkingów itp teraz mam nauczke i jak robie rezerwacje ubezpiieczam sie gdzie indzie i parkin wykupuje tez na własna reke nie moge powiedziec nic pozytywnego niestety !!!!
Zaletynie ma
Wadypełno
~Iwona / 2022-11-24 19:37
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka,nie polecam nikomu,odśnieżali samolot ponad godzinę,nawet ludzia w tym czasie z toalety nie wolno było skorzystać,jakieś nieporozumienie
ZaletyZadnych
WadyWszystko
~J.W / 2023-12-09 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, miałam lecieć wraz z rodziną na wakacje, niestety wydarzyła się u nas sytuacja losowa przez którą nie mogliśmy lecieć. I jak potraktowali klientów: nie zwrócili żadnych pieniędzy, nawet złotówki, nie zaproponowali nawet zwrotu pieniędzy na kartę Wizz...Nie wspomnę już o tym że kasują za to aby trzyosobowa rodzina siedziała razem ze sobą w samolocie, trzeba wcześniej wykupić u nic miejsca żeby siedzieć razem, żenada. Jak się nie odprawiał online to kasują pieniądze na lotnisku za odprawę. No i nie wspomnę już o opóźnieniach ich samolotów, naprawdę na palcach jednej ręki mogę policzyć loty o czasie. Na zawsze stracili klientów w postaci mojej osoby i mojej rodziny. Odradzam, szkoda pieniędzy i nerw.
ZaletyBrak
WadySyf w samolotach.
~Jakub / 2024-07-07 18:52
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA. Próbując załatwić najprostszą sprawę poprzez infolinię jesteś skazany na czekanie w kolejce (o ile cię nie rozłączy). Za taką przyjemność zapłaciłem 80 zł a sama rozmowa, z nieprzyjemną konsultantką, zajęła dosłownie minutę.
~Jan / 2023-07-12 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Nagminnie odwołują loty. Brak informacji. Bardzo źle traktują klientów.
ZaletyBrak
WadyUsługi i obsługa
~Jarek / 2022-08-16 15:50
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , krętacze , problemowi , zła strona , naciągacze , z daleka od nich …
ZaletyZadne
WadyKretacze , zła strona internetowa , Węgrzy … nielubiany ich
~Jaro / 2021-06-07 16:33
Ocena: 1.00 / 5
Zlodzieje i nic więcej okradli mnie na 1.5 tys złoty walcze o odzyskanie
ZaletyBrak
WadyZłodziejska linia lotnicza
~Jarosław / 2022-06-24 17:36
Ocena: 1.00 / 5
Dziady i tyle kolejny raz i to już czwarty w tym miesiącu info o opóźnionym locie poprzez SMS. Dramat przecież lepszy rozkład ma PKS z przystankami na żądanie. Może powinni zacząć sprzedawać bilety na dzień a nie na godzinę do 24.00 uzbiera się grupa ludzi i może wtedy polecą. Ostatnio pilot gadał ze warunki pogodowe a na radarze 30 samolotów w drodze mają system p..... Y
ZaletyBrak
WadySame wady
~Joanna / 2022-03-23 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Coraz gorzej z tą linią lotniczą. Bagaż podręczny jeszcze trochę będzie wielkości koperty bo już przesadzają z rozmiarami, za przekroczenie rozmiaru (długości ) walizki o 3 cm żądają 140,- zł dopłaty. MASAKRA !
ZaletyNawet miłe stewardesy
Wadymało miejsca między siedzeniami.
~joker / 2019-07-05 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Lot opóźniony o blisko sześć godzin, powiadomienie w ostatniej możliwej chwili ale odprawy już przesunąć nie raczyli, zmuszając pasażerów do siedzenia przez cały ten czas na lotnisku. Odszkodowania nie chcieli wypłacić twierdząc, że samolot, stojący na lotnisku gdzie od tygodnia nie padał nawet deszcz, uderzył piorun. Proszeni o szczegóły nie raczyli odpowiedzieć, sprawa trafiła do Rzecznika Pasażerów i firmy odzyskującej odszkodowania od tego rodzaju Januszexów. W samolocie ciasno, a obsługa przez połowę lotu bawi się w Mango Gdynia, sprzedając kanapeczki, kawę, napoje, perfumy i nie wiem co jeszcze po po 15 minutach ciągłych reklam na żywo wsadziłem sobie słuchawki głęboko w uszy i włączyłem głośno muzykę. Dramat.
~Jones / 2023-02-10 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze doświadczenie ever. To coś nawet nie stało koło taniej linii, jakość znacznie poniżej. Ceny za to całkiem konkretne.
ZaletyBrak
WadyZa mało miejsca żeby wymienić
~Junik / 2019-09-17 07:52
Ocena: 1.00 / 5
Coraz mniejsze bagaże.Na bilecie powinno być napisane, że jeśli siedzisz na środku nie masz szans na toaletę, bo panie atakują z dwóch stron z wozkami i zaczyna się handel. Mój lot trwał 2 h 40 m I przez półtorej godziny syn musiał trzymać mocz, bo nie było szans dojścia do toalety. Gdy panie skończyły, to zrobiła się taka kolejka, że syn się załatwił ale już po 10 minutach trzeba było zapiąć pasy, bo podchodziliśmy do ładowania. Także dla pasażerów po środku radzę wsiąść pampersy. Bardzo drogie bilety. Fakt kupowałem tydzień przed wylotem różnica z Lot była tylko 250 złotych. Ale w LOCIE bynajmniej z łazienki można skorzystać i bagaż do 8 kilo jest za darmo.
ZaletyBrak
WadyBagaż pod nogami, nie można się wyprostować. Brak możliwości skorzystania z toalety.
~Kamil / 2021-09-17 17:37
Ocena: 1.00 / 5
Odwołany lot w ostatniej chwili
Informacja że może nie być miejsc na pokładzie mino wykupionej wycieczki od miesięcy
Patologia
~Karol / 2021-06-12 23:13
Ocena: 1.00 / 5
Zmiany lotów w ostatniej chwili, godziny i daty a jak chcesz zrezygnować to nie chcą oddać kasy. Złodzieje i patałachy.
Zaletybark
Wady że jeszcze działają
~Karolina / 2019-09-11 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza linia lotnicza. Obsługa nieprzyjemna. Panie które sprawdzają bilety i paszporty są nieuprzejme. Nie polecam!!!!!
WadyObsługa nieuprzejma
~Karolina / 2022-10-12 11:49
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze linie lotnicze .brak lotu i nie chcą zwrócić kosztów z odwołany samolot
~Kasia / 2022-07-02 21:44
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!! Lepiej zapłacić parę groszy więcej i nie grać w ruletkę. Samolot odwołany po przejściu odprawy, w dupie mają co się z ludźmi dzieje. Czekanie dwie godziny na bagaż bez możliwości zakupu szklanki wody bo wysłali ludzi do jakiejś dziupli bez kawałka krzesła. Po całej akcji przy próbie przebukowania biletu pracownik usunął całą podróż i kazał kupić nowa.... A moja rodzina pozostała bez wakacji. aż współczuję ludziom którzy wracali do domu.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Katrin / 2022-08-23 11:39
Ocena: 1.00 / 5
Straszna podróż.Wracalismy z mężem z wczasów.Na lotnisku okazało się,że niewiadomo czy mąż będzie mógł lecieć,bo biletów sprzedają więcej niż mają miejsc.Samolot opóźniony o ponad 2h.Podobno w tych liniach to normalne!!W samolocie byliśmy rozsadzeni.!Przez cały lot przebierałam nogami,bo czułam straszny dyskomfort,tak malutko miejsca!!!Bardzo niewygodnie,poupychani jak zwierzęta.Nigdy więcej!!!
ZaletyBrak
WadyCałokształt
~kawa / 2021-09-15 22:04
Ocena: 1.00 / 5
prawie już miesiąc temu zgłosiłam do partnera Wizzair reklamację dotyczącą uszkodzenia bagażu podczas lotu Wizzair. partner jest wskzazany jako pierwszy kontakt do tego. mija prawie miesiąc, a my wymieniamy się bezsensownymi mailami i po kilka razy muszę pisać to samo. dodatkowo, nagle proszą o bezpośredni kontakt z Wizzair poprzez formularz, który nie działa (potrzebny kod potwierdzenia, którego nie mam absolutnie możliwości teraz uszyskać). błędne koło. jedni zwalają na drugich. z drugimi nie da się skontaktować. a sprawa prosta. zniszczyli moją walizkę i musiałam kupić nową zagranica za ok. 400 zł (najtańsza tam) i teraz nie ma komu nawet przyjąć reklamacji. dramat. było pięknie, dopóki coś się nie wydarzyło. z tak niekompetentnymi ludźmi, jak ze strony partnera Wizzair to dawno nie miałam (nie)przyjemności rozmawiania. strach pomyśleć co to będzie, gdy Wizzair zacznie mi odpisywać.
Wadytragiczna obsługa klienta
~Kkk / 2021-04-18 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Wszedzie sa darmowe odprawy w Check in tylko w Wizzair blokuja 3h przed odlotem odprawy online(co i tak idzie przez system) i kasuja ok.200zl. Chora firma. Jak najdalej sie trzymac. Dodatkowo zawsze lotniska na najgorszym zadupiu.