Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 400 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.63
  • Poziom cen
    1.73
  • Wygoda
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Delia / 2023-08-17 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa dni temu leciałam wizem z Gdańska do Oslo , w samolocie zarówno Rosjanie jak i Ukraińcy, wracający do Oslo z wycieczki do o Gdańska , Siary wypchane alkoholem obok mnie usiadła pasażerka nie wiem czy to była Rosjanka czy Ukrainka ale rozwaliła książkę po rosyjsku ,w którą ja musiałam się z przymusu wpatrywać bo ciężko wysiedzieć w samolocie ponad godzinę wlepiając wzrok w okno. Sytuacja w obliczu obecnego konfliktu rosyjsko ukraińskiego była dla mnie do tego stopnia nie przyjemna że nigdy więcej nie skorzystam już z linji lotniczych Wizzair.Polacy jadą za granicę do roboty ,reszta charuje na ich zasiłki w Polsce ,a Ukraińcy i ruski jadą tym samym samolotem do Polski na zabawę i żeby przywieźć alkohol.Musialam wyjść i zmienić miejsce aby nie trzymać wzroku wlepionego w ruskie bulwy.
    ZaletyBardzo ciężka atmosfera w samolocie
  • ~Denied boarding / 2023-02-02 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    OVERBOOKING przestrzegam wszystkich przed tą złodziejską firmą. Na lot w którym nie zostałam z córką wpuszczoną było sprzedane 11 biletów za dużo. Po dwóch tygodniach od złożenia wniosku o odszkodowanie przelano mi tylko 400 Euro czyli odszkodowanie dla jednego pasażera. Na mojej rezerwacji były deue osoby i złożyłam w jej imieniu oczywiście wniosek i załączyłam upoważnienie i cisza.
    ZaletyNie ma
    WadyZłodzieje
  • ~doberman / 2022-09-11 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Lot w dwie strony, dwóch pasażerów, Katowice-Luton. Przy wylocie odmowa przyjęcia na pokład (overbooking) - sprzedali więcej biletów niż miejsc w samolocie. Niemożliwa odprawa on-line gdyż ... overbooking. Zakupione dwa kolejne bilety na lot w dniu następnym (bardzo drogie). Przy locie powrotnym z Luton za pięć dni - odwołanie lotu. Ani na lotnisku w KTW ani w LUT brak kogokolwiek kto udzieliłby jakiejkolwiek informacji. Brak możliwości przebookowania biletu bo pseudo-strona wizzaru nie działa. Zakupione kolejne dwa bilety (jeszcze 2 razy droższe niż na lot do Luton). Nadprogramowy dzień spędzony w Londynie - dodatkowe koszty. Poza tym stracony kolejny dzień w pracy - w sumie dwa dni lot/przylot oczywiście z urlopu na żądanie bo jak inaczej. od 3 miesięcy zero odzewu ze strony Wizzair. Żadnej odpowiedzi na złożone reklamacje, złożone roszczenia odszkodowawcze. Dawno przekroczone okresy na ustosunkowanie się do reklamacji czy odszkodowań wedle zapisów ustaw. Kwota prawie 10tyś nie wiadomo gdzie bo kontaktu zero. Dziwię się że żaden urząd czy struktury państwa polskiego odpowiedzialne za ruch powietrzny i przewoźników nic z tym nie potrafią zrobić. Szary kowalski za oszustwa i nadużycia na taką skalę dawno siedziałby w areszcie i czekał na proces.
    ZaletyBRAK.
    WadyOszustwo, Niekompetencja, Krętactwo, Kłamstwo, Fałsz, Nieuczciwość, Szwindel, Nadużycie, Przywłaszczenie, Malwersacja, Sitwa, Amatorszczyzna, Tandeta, etc.
  • ~doktorvolt / 2022-10-31 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! strona wizzera nie przetrawiła płatności "błąd strony wizzer" 1300zł kasę skasowali i nie oddali.
    kupiłem drugi raz płatność przeszła lot jest do Holandii 18.11.2022

    od 10.10.2022 walczę z wizzerem aby oddali mi 1300zł ponieważ jest na ich koncie, złodzieje. Próbowałem dzwonić kosztowało mnie rozmowa 80zł.
    tragedia, ostatni mój lot tymi liniami!!!

    IDENTYFIKATOR ROSZCZENIA: 1ad7d9d5
    KOD POTWIERDZENIA: DGEUGT
    Zaletybarak
    Wadyobsługa gorzej jak za komuny
  • ~Dominika / 2022-06-10 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam bardzo rozczarowana tą linią lotniczą. Mój lot w jedną i w drugą stronę opóźnił się o godzinę, po czym musiałam pozmieniać wszystkie swoje plany.
    Żadnych informacji na lotnisku o tym, że lot jest opóźniony.
    Infolinia nie odbiera bądź też numer jest niedostępny.
    Na stronie nie ma możliwości zrobić „check in”Cały czas wyświetlała się informacja, że lot i rejestracja są niedostępne (po tym jak już dawno były zakupione bilety).
    Jest tragicznie, nie polecam
  • ~Dominika / 2023-05-03 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wizzair oszukał mnie i nie można ufać ich stronie. Dokonołam rezerwacji, zapłaciłam przelewem bankowym i kazano mi czekać do 5 dni roboczych. Po 5 dniach okazało się ze pomimo mojej zapłaty oni nie zobaczyli płatności. Teraz nie mam ani pieniędzy ani lotu.
  • ~Dori / 2023-01-18 07:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzjne linie, najpierw puścili nas do autobusu,staliśmy tam 40minut,potem cofnęli na lotnisko,bo jednak lot opóźniony,nie wiadomo czy w ogóle polecimy do Aten dziś,wniose na bank reklamacje,aby oddali lwia część kwoty za bilet oraz za nocleg w hotelu. Najgorsze że nikt nic nie wie i siedzi czlozlowiek wkurzony na lotnisku. Lot Katowice ateny, miał być 6:40 18.01.caky dzień który miał być przeznaczony na zwiedzanie poszedł do d...mieliby być w Atenach o 10:10...

    NIE POLECAM, JUZ NIGDY TYMI LINIAMII
    ZaletyJesteście beznadziejni
    WadyWszystko
  • ~DorPach / 2021-08-31 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wizzair nie reguluje naleznych pasazerom odszkodowań. To zwyczajni oszusci! Zwrot za bilety noe wykorzystane z ich winy na konto wizzair i tylko tam mozna wykorzystac. Wstyd i hańba.
    WadyOszuści naciączacze zlodzieje
  • ~Effi / 2022-04-28 05:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza pod sloncem.
    Nigdy wiecej nie polece tymi liniami. Serwis jest koszmarny a oprocz tego kasuja pasazerow za wszystko. Ich strona internetowa jest tak skonstruowana aby zmylic pasazera i podniesc cene biletu. ????????????????????
    I wcale nie jest to najtansza linia.
    ZaletyBrak
  • ~Effie / 2022-08-28 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny spotykamy sie z przykrymi niespodziankami, extra charges. Cena biletu wzrasta za kazdym razem. Za wszystko trzeba dodatkowo placic. Za miejsce siedzace doplata, za bagaz podreczny doplata etc. Niedlugo za odsychanie trzeba bedzie zaplacic.
    Jest to najgorsza linia lotnycza.????????????????
    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyMasa
  • ~Effie / 2022-08-29 07:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wizzair to najgorsza linia lotnicza. Nikomu ich nie polece. Na dzien dobry zachecaja niska cena. Jednak niech to nikogo nie zmyli. Za wszystko trzeba zaplacic. Za miescowke trzeba doplacic. Za bagaz trzeba doplacic mimo ze sie wybralo opcje bagaz o masie do 10kg. Ich strona internetowa jest bardzo nieprzyjazna i nieczytelna dla uzytkownika. Na kazdym rogu kryje sie jakas niemila niespodzianka.
    I tak tez tym razem spotkalam sie z niemila niespodzianka. Na lotnisku Chopina w Warszawie chcialam sie odprawoc, pokazalam swoj bilet i gosciu poinformiwal mnie ze nie musze zdawac bagazu i ze moge go zabrac na poklad.
    Jednak w momencie boarding zostalam poinfomowana ze nie moge zabrac bagazu na poklad i ze musze doplacic 150PLN.
    Jedny slowem jak lecisz wizzair to musisz sie przygotowac na dodatkowe doplaty:
    Doplada za miejscowke oscyluje w granicach od 71PLN do 200PLN.
    Bagaz: 150PLN
    Cena za bilet podstawowy (bez miejscowki): 598PLN
    Gdy to wszystko razem zsumujemy za przelot z Warszawy do Eindhoven trzeba zaplacic: 829PLN
    Czy jest to tanio? Nie powiedzila bym. A poza tym obsluga jest tez do bani.
    Nigdy nie wylatuja o czasie. Jednym slowem same minusy.
    Strasznie mnie zirytowali i to na dodatek w dniu moich urodzin.

    Nie polecam! Nawet Rayanair jest lepszy od wizzair. Wizzair - koszmar!!!!

    Nigdy wiecej nie polece ta linia lotnicza!
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Ela / 2022-10-25 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna zenada i kpina z ludzi. Nie polecam nikomu, chyba, że ma czas i ochotę na szarpanie się potem z ludźmi, którzy nie mają grama szacunku do nikogo, począwszy od pilota i jego żałosnych publicznych komentarzy po osoby rozpatrujące reklamację.
  • ~Elena / 2023-06-23 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsluga klienta ever!
    Nigdy jeszcze z czyms takim sie nie spotkalam, a latam na prawdę bardzo duzo.
    Odwolali nam lot 3 godziny przed wylotem bez podania przyczyny (warunki artmosferyczne byly dobre, zadnych strajków nie bylo).
    Na lotnisku znalezli nam lot do miejsca które sie znajdowalo 400 km od miesca naszej dystynacji.
    Kupilismy sami bilety na pociąg, ale nawet tych kosztów nam nie zwrocili.
    Na lotnisku powiedzieli nam ze przesluguje nam odszkodowanie, ale niestety tutaj też nic nie dostalismy.
    Odradzam latanie tymi liniami!!!
  • ~Ewa / 2022-12-29 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozpacz
    Lecieliśmy z Warszawy do Rzymu 14 XII 2022 a wracaliśmy 19 XII.
    W obie strony spóźnienie ok 2 godzin, co w Rzymie kosztowało nas taksówkę ze względu na późną porę. Z bagażami wyszliśmy z lotniska w Rzymie po 22.15. Lot był spóźniony ale o której boarding w Warszawie to zagadka - wszyscy karnie stoją i czekają. W Rzymie to samo. Informacje wyświetlone na tablicy nieaktualne.
    Mieliśmy wykupione Priority w obie strony, ale to zaciąganie ludzi. Ani w Warszawie ani tym bardziej w Rzymie nikt nie respektował. W Warszawie jeszcze nakleili nam chociaż na podręczne walizki naklejkę Priority. Samolot był zajęty tylko w części - leciało ok. 100 osób.
    Ale z Rzymu to była masakra. Samolot napełniony do maksimum i nie nie było miejsca aby włożyć walizkę na górę. Wszyscy bez Priority nie dość, że położyli na górę swoje tobołki i kurtki to jeszcze obsługa ignorowała prośbę o pomoc w umieszczeniu bagażu. Jakiś chłoptyś z obsługi powiedział mi, że on nie jest od tego. Ponieważ ludzie wchodzili bez żadnego porządku to boarding wlókł się nieskończoność. Inne linie jakoś umieją to zorganizować i jest dużo sprawniej.
    Lecieliśmy w nocy - samolot wylądował 1.03 (planowo 23.10) i całą podróż było niesamowicie głośno, bo personel głośno budził czy się nic nie kupi do jedzenia a potem następna runa zakupy.
    Wypuszczono nas na płytę nie uprzedzając, że to lodowisko (to była ta noc ze ślizgawką w Warszawie). Przy nas ktoś się wywrócił. Może należało przy takich warunkach jednak do rękawa podjechać.
    Na dodatek uszkodzono mi walizkę co zgłosiłam na Okęciu. Dostałam numer zgłoszenia i koniec.
    Kontakt tylko mailowy i zero odpowiedzi.
    Po przeczytaniu opinii wiem, że to standard.
    Lecieliśmy Wizzarem w 2015 z biurem turystycznym - też nie było zachwycająco ale to co teraz to jakiś koszmar.
    Dodam, że obsługa poza dwiema osobami!!! wyjątkowo niegrzeczna i wręcz arogancka.
    NIGDY WIĘCEJ
    ZaletyŻADNE - kupiliśmy naprawdę drogie bilety
    WadySAME
  • ~Ewelina1234 / 2022-09-19 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Jeżeli transport odwołany zero informacji. Hotel po wielu godzinach i to bez żadnej informacji czy kolacja czy śniadanie. Jak się pyta to nikt nic nie wie. Przebukowali bilet do Warszawy, A lot miał być do Katowic i rob co chcesz. Zero transporty, co gorsze, każdy ma Cię gdzieś, nikt nic nie wie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakilkolwiek informacji.
  • ~Ga / 2022-07-16 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza,wlasnie startuje z Chopina po 1.5 godz opoznienia,wszystkie wizzary dzis opoznione z chopina jakby sie zmowili
  • ~Ga / 2022-07-16 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie loty dzis z chopina z wizzara opoznione,zaplanowana zagrywka
  • ~Gabriela / 2022-05-11 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam - w lutym Wizz Air anulował moją rezerwację. Do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. W telecentrum dostaję jedynie informację,że mam złożyć skargę. A na złożone wielokrotnie skargi i reklamację Wizz Air nie reaguje. Zwykłą kradzież.
  • ~Gość / 2022-07-12 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa loty zostały odwołane przez pandemię. Środku zostały zwrócone na konto wizzair z ważnością 2 lata. Po upływie dwóch lat z braku możliwości wykorzystania środków, poprosiłam o zwrot na konto bankowe. Pierwsza prośba przebiegła bez problemu. Konsultant upewnił się na jakie konto dokonać zwrotu, bo przecież przez dwa lata może wiele się zmienić. Z drugą rezerwacja już nie było tak łatwo. Dostałam tylko maila, że środku zwrócone taka samą metodą płatności jaka płaciłam za bilety. Do tej pory zwory nie otrzymałam. Nie otrzymałam też informacji na jakie konto zostały zwrócone środki. Przez dwa lata wiele się zmieniło. Oczywiście przestali odpisywać na reklamacje. Zablokowali mój numer. Porażka!!!! Złodzieje.
  • ~Greg / 2023-07-12 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia. Mają pasażerów za bydło. Opóźnienia, odwołane loty, zmiana rezerwacji droższa niż sam bilet. Brak słów. Nigdy więcej z wizzair.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 756
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 400
LOT
Ocena: 2.27, ilość opinii: 32
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4962
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4107
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3186