Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 400 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.63
  • Poziom cen
    1.73
  • Wygoda
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Any / 2021-09-20 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieliśmy wykupione bilety w obie strony z wykupiona opcja numeru miejsca. Niestety oba miejsca zostały pomylone i przypisane na lotnisku na zupełnie inne. W efekcie siedzieliśmy osobno…lot do Warszawy opóźniony o 1 h i 50 to juz gruba przesada. Nigdy więcej nie polecę ta linia.
    ZaletyŻadnych
    WadyMyła miejsca, lot opóźniony prawie 2 h.
  • ~Arek / 2021-08-07 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    W pierwszą stronę zgubione bagaże, docierają na drugi dzień, powrót samolot nie może wylecieć i czekamy całą noc na lotnisku,najgorsze linie lotnicze
    ZaletyBrak
  • ~Arek / 2023-08-26 06:09
    Ocena: 1.00 / 5
    To że poziom cen jest okey , przyznaję. Ale to że Ci oszuści wyciągają kasę za walizkę która była lekko wieksza niz pojemnik to przesadzają. 466 zł za dwie małe walizki które były troszkę wypchane tym razem . Ich podejście i złodziejstwo jest karygodne . Jak odwoływali loty przez koronę i trzeba było czekać na pieniądze to nie szukali utrzciwosci. Ostatni raz podróżuje ta linią.
  • ~Artur / 2022-05-10 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Opłaciłem usługę odprawy online z wyborem miejsca a system płatniczy WizzAir tego nie widzi.
    Zmarnowałem cały dzień na próbę wyjaśnienia tej sprawy.
    Nie można skontaktować się mailowo a za infolinie płaci się 5 zł za minutę i jesteś 25 w kolejce - czekasz (jeśli ci się uda) 30 minut na połączenie z człowiekiem, który nic nie może pomó
    Wady- fatalny system komunikacji z klientami
  • ~Artur / 2023-07-25 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej wizzar skasowałi mnie więcej za mały bagaż niż za cały lot
  • ~Asia / 2022-08-04 07:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Beznadziejne loty, częste opóźnienia, strasznie ale to strasznie wredna obsługa, każą każdej osobie wkładać plecak do miernika. Nie polecam. Ogrooooomny minus
    ZaletyBrak
  • ~banka12 / 2021-09-09 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    3 odwołane loty w ciągu 3 m-cy [zero wyjaśnień], 4 zmiany godziny wylotu na jeden lot, nagminne utrudnienia w kontakcie mailowym, znaleźć dostęp @ w ich systemie i załączyć jakiekolwiek dok.w sprawie graniczy z cudem. Po wysłaniu nie ma potwierdzenia nigdzie, ze wysłane zostało cokolwiek, nic, nigdzie. Leci jak w eter ! [trzeba robić screeny] , od 2-mcy nie mam możliwości zalogowania się w aplikacji wizzair [przy kompie mam), teoretycznie przyznają odszkodowanie za odwołany lot dla osoby rezerwującej , o pozostałych pasażerów trzeba sie upomnieć , każda odp na @ to 30 dni , ani chwili szybciej !! odszkodowanie w jakichś punktach , a i tak ich nie ma i tak nie ma. Nie, no ogólnie masakra. Świadome cwaniactwo żeby zniechęcić do jakichkolwiek roszczeń. Absolutnie beznadziejny przewoźnik !!!
    Zaletyzalety ?? ani jednej !
    Wadyutrudnienia [zwane udręką] w każdej sprawie
  • ~Barbara / 2023-06-05 05:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowania aplikacja. Szukajac na aplikacji ceny lotu zablokowali mi ja , pytajac czy jestem robotem? Jak z tego Wyjsc?
  • ~Bartek / 2020-10-20 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, niestety od marca 2020r. próbuję odzyskać pieniądze za zwrócony bilet. Problem był rzekomo z moim nr konta, byłem proszony o jego podanie około 8 razy, często przez różne osoby - za każdym razem bez efektu. Pieniędzy jak nie było, tak nie ma.
    Obsługa klienta fatalna.
    Odradzam każdemu loty tą linią lotniczą.
  • ~Bartosz / 2022-09-05 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie używajcie tej lini. W dzień wylotu bez wcześniejszego powiadomienia odwołali nasz lot i nie odpowiadali na próby kontaktu.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Beata / 2021-04-27 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    To prawda nie dajcie się nabrać na rezerwacje .Dwa razy rezerwowałam lot i cudownym trafem dzień po zapłaceniu lot został odwołany Na zwrot pieniędzy czekałam 2 miesiące teraz czekam od 3 marca br. Totalne Chamstwo i złodzieje nigdy więcej nie polecę z tymi złodziejami .Nie polecam wręcz odradzam korzystanie z tych lini.
    Wadyoszuści
  • ~Beata / 2022-07-07 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tych lini kolejny odwołany lot po czterech godzinach oczekiwania na lotnisku bez podania przyczyny ????????????
    WadyBrak zaufania
  • ~Beti / 2022-05-10 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo jak wszędzie. Bilety kupione w marcu na czetwiec. A ONI ZMIENIAJĄ TERMIN WYLOTU KONKRETNIE LOTOW DO SZKOCJI. I TUM SPOSOBEM 2 DNI W PLECY Z WYLOTU ŚRODOWEGO RANO PRZEŁOŻONE NA CZWARTEK 20.00.PORAZKA.
    NIC NIE MOZNA BYĆ PEWNYM JEDYNIE TO PODATKÓW.
  • ~Beti / 2022-05-10 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA. WYLOT DO SZKOCJI BILETY ZAKUPIONE W MARCU. NA CZERWIEC A ONI DZIŚ TJ. MAJ ZMIENIAJA DZIEŃ I GODZINE WYLOTU. JESTEM DWA DNI W PLECY Z POBYTEM.I ŻADNEKJ REKOMPESATY. OSZUŚCI.
  • ~Daniel / 2023-06-27 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupione priority i tak wchodzę na pokład razem ze wszystkimi... czekam na pokładzie aż 30min na lot, pilot rozmawia z pasażerem... Najgorsza linia lotnicza jaka leciałem w życiu nie polecam nikomu ...
  • ~Darek / 2022-03-04 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam rezerwację nr WH6J9Q na lot do Rzymu. Rezerwacja była dokonana przed wybuchem wojny na Ukrainie. Wylot mam w dniu 9 marca 2021 r. Moja żona ma córkę i mamę na Ukrainie. Pani z obsługi WIZZAIR (tel. 0048 703 703 803) stwierdziła, że musze odwołać rezerwację na zasadach ogólnych (w tym przypadku 100% ceny). Oczywiście firma ma siedzibę na Węgrzech więc pewnie nie powinienem się dziwić krajowi, który lubi Putina i firmie pochodzącej z tego kraju.
    WadyLepiej już pieniądze za rezerwację przeznaczyliby na pomoc Ukrainie. Trudno powiedzieć że to interesuje firmy z Węgier.
  • ~Daria / 2023-06-17 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Za każdym razem lot opóźniony, conajmniej po dwa razy. Nie polecam nikomu!!! Najgorszy lot tylko z Wizzair
    ZaletyBrak!
    WadyZa każdym razem loty są opóźniane
  • ~Dariusz / 2022-08-02 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Normą są opóźnienia lotów z niewiadomych przyczyn o 2-3 godziny oraz brak zabierania walizek. Nigdy więcej lotów z tym przewoźnikiem
  • ~Dawid / 2022-03-08 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejście przez zamówienie biletu bez dodatkowych opłat graniczy z cudem. Do tego jest mało intuicyjne i pochłania dużo czasu. Po opóźnionym 5 godzin locie gdzie pani na pokłądzie pyta czy coś do pica i ja poproszę mówiąc że powinna być w ramach rekompensaty czekania na samolot pani wystawia rachunek. Żałosne
  • ~Dawid / 2022-08-03 00:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo złe wspomnienia związane z lotem z Kutaisi w Gruzji do Warszawy. Lot opóźniony o 1,5 godziny to raz. A po powrocie do Polski otrzymaliśmy wiadomość na Okęciu, że nasze bagaże, jak i bagaże zdecydowanej większości podróżujących nie wyleciały z Kutaisi. Nawet jeśli wina leży po stronie pracowników lotniska, to przewoźnik powinien tego dopilnować, zwłaszcza że bagaże nie zostały pomylone, ale po prostu nie zabrane. Rozbrajające jest to, że nikogo nie zdziwiło, że luk bagażowy jest prawie pusty, a samolot pełen ludzi. Był to mój pierwszy i ostatni raz z wizarrem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 756
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 400
LOT
Ocena: 2.27, ilość opinii: 32
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4962
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4107
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3186