ODRADZAM! Kupiłem 3 bilety Luton-Poznań 09.07.2022 - dotąd OK. Ale potem dokupiłem miejscówki na stronie Wiz Air - i się zaczęło: pobrali pieniądze (płatność on-line), dopisali numery miejsc do biletów, ale status był ciągle "Do zapłaty". Przez 3 tygodnie pisałem reklamacje załączając potwierdzenie z banku że zapłaciłem do "Adyen N.V./ wizzair.com" - nie uwzględnili reklamacji, odpisali standardową formułką że nic się nie da zrobić i zamykają reklamację. Straciłem pieniądze.
Zaletybrak
Wadywyłudzili ode mnie pieniądze za miejscówki, ale ich nie zaksięgowali - straciłem pieniądze
~Piotr / 2022-07-24 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie dramat.3x zmieniona godzina wylotu w tym ostatnia na 2h przed opóźniony o 4,5h, gdzie byliśmy już w drodze na lotnisko.
Jak chcieliśmy wracać to oczywiście problem z odprawą (można poczytać w internecie, że dużo osób ma to samo). Potem w dniu powrotu na 6h przed wylotem znowu informacja o opóźnieniu o ponad godzinę.
Nie polecam
ZaletyBrak
~Paulina / 2022-07-23 22:05
Ocena: 1.50 / 5
Obsługa z tej lini lotniczej, na stanowisku po angielsku ma problem z porozumiewaniem sie, tłumacząc sie pochodzeniem z Ukrainy.
Jedyna linia która bagaż rejestrowany ma do 20 kg. O czym informują dopiero w momencie odprawy, nie gdy kupujesz bilet.
Opóźnienia sa za każdym razem!
Omijajcie ta linie lotnicza!!
WadyObsługa ma problem z Angielskim,
Opóźnienia sa za każdym razem z ta linia.
Nigdy więcej.
~Vcix / 2022-07-23 15:32
Ocena: 1.25 / 5
Kolana trzeba trzymać pod brodą.
Samolot poleciał kilkaset km dalej tłumaczone usterką.
2h oczekiwania na bus który będzie za chwilę, po czym zepsuł się po ujechaniu zaledwie kilka km.
Ostrzegam!!! I z daleka od firmy Wizzair!!!
05.06 Wizzair odwołał nasz lot z Rzymu do Katowic bez podania przyczyny. Człowiek w pośpiechu kupił bilety na następny lot na drugi dzień dla 3 osób za 1597zl żeby mieć szanse wrócić do kraju. Po rozmowach z innymi zdezorientowanymi pasażerami okazało się że można przebukować kupione bilety. Więc anulowałem kupione przed momentem, na szybko bilety licząc się z opłatą za zwrot 20€ od os. (Taka informacja była na stronie) liczyłem na zwrot 80€ od osoby. NIESTETY ponad miesiąc po powrocie dostałem maila, że opłata to 80€ a do zwrotu jest 20€ i to do wykorzystania na kolejny lot. Zaokrąglając złodziejska firma Wizzair zabrała za 3 osoby 1300zł oddając ok. 300zł. Według mnie z kwotami powinno być odwrotnie jeżeli kupiłem i odpadłem bilety. I jaki następny lot. Nigdy nie polecę Wizzair to naciągacze i złodzieje. Nie liczę już strat moralnych z umęczonym dzieckiem. P. S. Jeżeli ktoś wie jak odzyskać pieniądze proszę o pomoc. Pozdrawiam Marcin
~Volley / 2022-07-18 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Kto leciał raz tymi liniami a szanuje Siebie samego i Swój czas już nigdy więcej tego nie zrobi. Ja w każdym razie wykluczam na zawsze wizzair. I lepiej płaćcie załogom za opóźnienia bo stewardzi głośno rozmawiają między sobą samolotach jak są traktowani. Szkoda czasu, pieniędzy i nerwów na Wizz. To nie jest poważny przewoźnik.
ZaletyPrzeżyliśmy...
WadyWszystko, ogromne opóźnienia, ale mało sympatyczną załogę rozumiem. Za pół darmo nikt nie będzie się uśmiechał do pasażerów.
~Aneta / 2022-07-18 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Firma beznadziejna, chciałam odwołać lot i okazało się ze opłata za odwołanie lotu jest tak wysoka ze przewyższa cenę biletu, który wcale nie był taki tani. W dodatku opcja odwolania nie działała na moim koncie Wizz więc musiałam zadzwonić na obsługę klienta gdzie dodatkowo płaciłam 5 zł/min.
Nie polecam, ta firma wyzyskuje klienta.
Zaletybrak jakichkolwiek zalet
Wadydroga i nie pomocna obsługa klienta
~Karo / 2022-07-18 08:04
Ocena: 1.50 / 5
Złodzieje i oszuści.
Kupiliśmy bilety do Reykjaviku z Krakowa. Do ostatniej chwili mieliśmy informacje, że lot się odbędzie, nawet były karty pokładowe.
Finalnie przyjechaliśmy na lotnisko, i dowiedzieliśmy się od lotniska, a nie od wizzair że LOTU NIE MA.
Okienko wizzair na lotnisku było zamknięte, a siedzieliśmy tam z 5 h, gdy zadzwoniliśmy do nich pobrało 45 zł i się nie dodzwoniliśmy.
Plus taki, że bilety mamy przez pośrednika który zadziałał i dał nam jakakolwiek alternatywę ale dalej czekamy.
Przez wizzair jesteśmy stratni już 2 noclegi w reykjaviku. NIE POlECAM.
Bylibyśmy tez stratni koszt biletów gdyby nie pośrednik.
ZaletyBrak :)
WadyWszysyko
~Iwona / 2022-07-17 15:50
Ocena: 4.00 / 5
Lot Katowice - Malta 04.07.2022 bez najmniejszych problemów, sprawnie, z miłą obsługą, wylot o czasie a przylot nawet wcześniejszy niż wynikało z rozkładu ( od zatrzymania samolotu na płycie lotniska, poprzez dojazd busem do terminala, odbiór bagażu z taśmy do wyjścia z lotniska nie minęło więcej niż 10 min )
Lot Malta - Katowice 15.07.2022 lekkie opóźnienie w starcie z winy obsługi lotniska, przemiłe panie stewardesy
Jestem zadowolona i tyle mniej więcej oczekiwałam od tanich linii lotniczych. Tymi lotami podróżowało kilkadziesiąt albo i więcej osób, jakoś pozytywnych opinii nikt nie pisze jeżeli wsztstko przebiega sprawnie i jsk należy.
~Rob / 2022-07-17 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Żałosna strona internetowa, katastrofalna obsługa klienta lub jej brak. Złodziejska firma, naciąganie klienta na koszty poprzez zaznaczanie ukrytych opcji przy rezerwacji, brak możliwości zmiany czegokolwiek bez ich konta i opłaty za anulowanie biletu są kosmiczne. Ta firma powinna zostać zdelegalizowana za wprowadzenie klienta w błąd i
ZaletyBrak
WadyIstnienie tej firmy
~Oszukana / 2022-07-17 09:39
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejska firma. Zapłaciłam za bilety. Ściągnęli mi pieniądze z konta a rezerwację anulowali. Napisali mi że mogą mi zwrócić pieniądze, ale mija już 3 miesiące a pieniędzy nadal nie otrzymałam. Nie odpowiadają na żadne maile
ZaletyZadnych
WadyZłodzieje
~Maja / 2022-07-16 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma, dzisiaj bez podania przyczyny odwołali nam lot na kilka godzin przed wylotem ( Wrocław -Larnaca), nie otrzymaliśmy jakiejkolwiek informacji, nie ma możliwości połączenia się z infolinią podczas weekendu, a w dni robocze koszt połączenia wynosi 5 zł za minutę. Zostaliśmy na lodzie, mamy opłacony pobyt na Cyprze, a najbliższy możliwy lot jest za tydzień.
ZaletyNie ma
~Ga / 2022-07-16 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Wszystkie loty dzis z chopina z wizzara opoznione,zaplanowana zagrywka
~Ga / 2022-07-16 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza linia lotnicza,wlasnie startuje z Chopina po 1.5 godz opoznienia,wszystkie wizzary dzis opoznione z chopina jakby sie zmowili
~Ewa / 2022-07-15 17:12
Ocena: 1.50 / 5
Fatalna polityka firmy, w której jeżeli nie odprawiał się online musisz zapłacić za odprawę na lotnisku 190zl, do tego podczas 2 godzinnego lotu pasażerowie nie dostają nawet wody. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyJak powyzej
~Robert Zielewski / 2022-07-13 21:40
Ocena: 2.00 / 5
Dzień Dobry Leciałem niedawno do Kutaisi do Gruzji Samolot miał wylecieć 6.05 z Warszawyz wyleciał o godzinie 8 rano jezelichodzi o bsługę to tak średnio Cocacola i inne rzeczy do jedzenia bardzo drogie Kapitan się wogule nie przedstawił nie powiedział jak długo bedziemy lecieć i jak wysoko w drodze powrotniej było pzecietne było awaryjne ladowanie brak paliwa
ZaletyRobert Zielewski
Wadyzadnej
~Lotek / 2022-07-13 14:46
Ocena: 1.00 / 5
Anulowany bilet. Nie przeszła płatność w ich systemie, pieniądze z konta pobrane. Reklamacja złożona, po ponad 2 miesiącach brak zwrotu pieniędzy, brak kontaktu. Niestety sposób prowadzenia działalności bandycki. Dziwię się ze jeszcze żadna instytucja nie dobrała im się do d... i wciąż mogą oszukiwać ludzi.
ZaletyBrak
WadyFirma nieporozumienie
~Wioletta / 2022-07-13 13:02
Ocena: 1.00 / 5
Wizzair to najgorsza obsługa z jaką mieliśmy do czynienia (11 osób) przed wejściem na pokład postawiono Panią która mierzyła ważyła wszystkim torby podręczne,torebeczki dzieci saszetki na dokumenty kazała upychać w plecaki...Była opryskliwa i bardzo nie grzeczna.Ale to dopiero początek cyrku jaki mieliśmy ta firma, lecieliśmy w dwie strony Katowice-Korfu Nasza grupa 11 osób w tym troje dzieci i niemowlak przybyliśmy na lot powrotny godzinę przed odlotem.Stojac w kolejce po bilety (ponieważ Wizzair nie daje biletów w aplikacji na tym lotnisku) Pani nie było z obsługi naszego lotu jakieś 15 min.Zjawiła się gdy mieliśmy 40 min do odlotu i stwierdziła że wszystkie miejsca na nasz lot są już zajęte...Zero pomocy Panie które tam stały z obsługi chichotały do siebie z tej sytuacji... Zostaliśmy potraktowani jak śmierci a nasze bilety zostały podwójnie sprzedane.Uwazajcie na tą firmę zero kontaktu telefonicznego Polski nr nie działa a na e-mail mają 30 dni na odpowiedź, wątpię że to zrobią.OSZUŚCI
~Ania Ania / 2022-07-12 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Dwa loty opóźnione ponad dwie godziny. Słaby węzeł komunikacji z linią lotniczą. Nie polecam