Ostatnio (z luty-sierpniu) latałem 5 razy z nimi, każdym odlot było opóźniony, dzisiaj z Lutonie to samo, miał odlatac godziny 08:20. Też bardzo wolno obsługi przy odprawy w Warszawie i Luton, obsługa na pokładzie ani gorszej ani lepiej niż innych linii lotniczych. Za duży gadanie przez bardzo głośno system audio o ich fantastyczne oferty (nie są). Przez 2 godziny lotu, kompletnie cicho przez około 30 minuty maximum. Coraz gorszą - jak jest szans spróbuj inne linie lotnicze
ZaletyŻadnych
WadySporo, odpraw wolno, ciągle opóźniony
~Asia / 2022-08-04 07:01
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Beznadziejne loty, częste opóźnienia, strasznie ale to strasznie wredna obsługa, każą każdej osobie wkładać plecak do miernika. Nie polecam. Ogrooooomny minus
ZaletyBrak
~Dawid / 2022-08-03 00:19
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo złe wspomnienia związane z lotem z Kutaisi w Gruzji do Warszawy. Lot opóźniony o 1,5 godziny to raz. A po powrocie do Polski otrzymaliśmy wiadomość na Okęciu, że nasze bagaże, jak i bagaże zdecydowanej większości podróżujących nie wyleciały z Kutaisi. Nawet jeśli wina leży po stronie pracowników lotniska, to przewoźnik powinien tego dopilnować, zwłaszcza że bagaże nie zostały pomylone, ale po prostu nie zabrane. Rozbrajające jest to, że nikogo nie zdziwiło, że luk bagażowy jest prawie pusty, a samolot pełen ludzi. Był to mój pierwszy i ostatni raz z wizarrem.
~Klopot / 2022-08-02 22:41
Ocena: 1.75 / 5
Miałem okazję latać przez siedem lat liniami Wizzair i muszę powiedzieć jedno gorszego ścierwa to jeszcze nie widziałem. Praktycznie każdy lot opóźniony non-stop problemy z bagażem niestety musiałam korzystać z tego przewoźnika bo był jedyny z lotem bezpośrednim, ale przestrzegam wszystkich jeśli tylko możecie to unikajcie linii lotniczych Wizzair
ZaletyBrak
WadyWszystko co najgorsze
~Dariusz / 2022-08-02 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Normą są opóźnienia lotów z niewiadomych przyczyn o 2-3 godziny oraz brak zabierania walizek. Nigdy więcej lotów z tym przewoźnikiem
~Paulina / 2022-07-30 23:20
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej ! Tydzień temu zamiast w Poznaniu wylądowałam w Katowicach z 18 miesięcznym dzieckiem , dzisiaj lot odwołany. Moi znajomi mieli już wcześniej takie same sytuacje. Czyżby to przypadek? Nie sądzę. Jeśli masz samochód to się nawet nie zastanawiaj i jedź tym samochodem bo z Wizzairem czeka cię dłuuuuga podróż albo wcale się nie odbędzie ! Odnośnie dzisiejszego odwołanego lotu, właśnie utknęłam w hotelu..... pozdrawiam i omijać szerokim łukiem!
WadyTwój lot się nie odbędzie a jak się już odbędzie to wyladujesz w innym mieście
~Piotr / 2022-07-30 22:38
Ocena: 1.75 / 5
Serdecznie odradzam.Opłata za parking pobrana przez wizzair.Na miejscu okazało się ze parking nie jest opłacony wiec trzeba uiścić opłatę za parking ponownie.Wypadałoby lecieć wiec szczęście ze było wolne miejsce na parkingu.Opłata po raz drugi pobrana.Okazało się ze wizzair pobrał opłatę za parking u innego operatora a mnie nie poinformował o anulowaniu rezerwacji na który się udałem.Po kilkudziesięciu dniach od złożenia reklamacji pomimo ze wizzair nie dotrzymał terminu na rozpatrzenie reklamacji możliwe ze za około 28 dni przeleją mi pieniądze.Powrót lot opóźniony o 2:28h szybko nerwowo mało profesjonalnie.
ZaletyPrzy odprawie bagaże / domyślam się ze z powodu znacznego opóźnienia/gratis do luku bagażowego żeby nie opóźnić znacznie lotu.Odprawiałem się kilka godzin przed odlotem.Świadomość opóźnienia sprawiła żeby nie opóźniać bardziejj wylotu:zabierzmy im bagaże żeby szybciej wgramolili sie bo zanim wtarabanią sie z bagażami do samolotu to będziemy opóźnieni dłużo więcej.Zaletą jest ze ostatni raz poleciałem wizzair
WadyStres
~Piotr / 2022-07-30 13:42
Ocena: 1.00 / 5
To najgorsza linia lotnicza, jaką kiedykolwiek podróżowałem. Ciągłe opóźnienia, ale tak skalkulowane, żeby nawet vouchera na kawę lub batonik nie dać. Jak sobie nie radzą z lotami pasażerskimi, to niech zajmą się opryskiwaniem węgierskich pół.
~Marta / 2022-07-30 13:38
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, dwa razy odwołany lot bez podania przyczyny.najgorsze linie.
~Marcin / 2022-07-28 22:26
Ocena: 1.00 / 5
Nie będę chwalić firmy, która na każdym kroku kombinuje jak cię wyr...ć. Zero tolerancji, sztywne zasady jeśli trzeba pomóc kluentowi, elastyczni jeśli chodzi o egzekucję praw klienta. Wtedy nakazują spokój i tłumaczą, że też są ludźmi! Nie, oni są tylko firmą,dla której liczy się only money.
Będę omijać szerokim łukiem
ZaletyBrak
WadyOpis powyżej
~Pasażerka / 2022-07-28 00:45
Ocena: 1.75 / 5
Proponuje dobierać bardziej kompetentny i przeszkolony personel. Linia Wizzair Lot W61071 Katowice-Eindhoven 14.10. Pracownik stojacy tuż obok terminalu z wejściem (Bartek przy kości) zastrasza pasażerów wycofaniem z rejsu nie znając indywidualnej sytuacji osoby. Wybiórczo wyznacza osoby które według niego maja dopłacać za bagaż jednocześnie nie widząc ze co druga osoba wnosiła 2 lub nawet 3 sztuki bagażu podrecznego. Wstyd
WadyNiekompetenty, niegrzeczny i nie profesjonalny personel lądowy lubujący sie w poniżaniu pasażerów
~Marek68 / 2022-07-24 14:49
Ocena: 2.25 / 5
ODRADZAM! Kupiłem 3 bilety Luton-Poznań 09.07.2022 - dotąd OK. Ale potem dokupiłem miejscówki na stronie Wiz Air - i się zaczęło: pobrali pieniądze (płatność on-line), dopisali numery miejsc do biletów, ale status był ciągle "Do zapłaty". Przez 3 tygodnie pisałem reklamacje załączając potwierdzenie z banku że zapłaciłem do "Adyen N.V./ wizzair.com" - nie uwzględnili reklamacji, odpisali standardową formułką że nic się nie da zrobić i zamykają reklamację. Straciłem pieniądze.
Zaletybrak
Wadywyłudzili ode mnie pieniądze za miejscówki, ale ich nie zaksięgowali - straciłem pieniądze
~Piotr / 2022-07-24 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie dramat.3x zmieniona godzina wylotu w tym ostatnia na 2h przed opóźniony o 4,5h, gdzie byliśmy już w drodze na lotnisko.
Jak chcieliśmy wracać to oczywiście problem z odprawą (można poczytać w internecie, że dużo osób ma to samo). Potem w dniu powrotu na 6h przed wylotem znowu informacja o opóźnieniu o ponad godzinę.
Nie polecam
ZaletyBrak
~Paulina / 2022-07-23 22:05
Ocena: 1.50 / 5
Obsługa z tej lini lotniczej, na stanowisku po angielsku ma problem z porozumiewaniem sie, tłumacząc sie pochodzeniem z Ukrainy.
Jedyna linia która bagaż rejestrowany ma do 20 kg. O czym informują dopiero w momencie odprawy, nie gdy kupujesz bilet.
Opóźnienia sa za każdym razem!
Omijajcie ta linie lotnicza!!
WadyObsługa ma problem z Angielskim,
Opóźnienia sa za każdym razem z ta linia.
Nigdy więcej.
~Vcix / 2022-07-23 15:32
Ocena: 1.25 / 5
Kolana trzeba trzymać pod brodą.
Samolot poleciał kilkaset km dalej tłumaczone usterką.
2h oczekiwania na bus który będzie za chwilę, po czym zepsuł się po ujechaniu zaledwie kilka km.
Ostrzegam!!! I z daleka od firmy Wizzair!!!
05.06 Wizzair odwołał nasz lot z Rzymu do Katowic bez podania przyczyny. Człowiek w pośpiechu kupił bilety na następny lot na drugi dzień dla 3 osób za 1597zl żeby mieć szanse wrócić do kraju. Po rozmowach z innymi zdezorientowanymi pasażerami okazało się że można przebukować kupione bilety. Więc anulowałem kupione przed momentem, na szybko bilety licząc się z opłatą za zwrot 20€ od os. (Taka informacja była na stronie) liczyłem na zwrot 80€ od osoby. NIESTETY ponad miesiąc po powrocie dostałem maila, że opłata to 80€ a do zwrotu jest 20€ i to do wykorzystania na kolejny lot. Zaokrąglając złodziejska firma Wizzair zabrała za 3 osoby 1300zł oddając ok. 300zł. Według mnie z kwotami powinno być odwrotnie jeżeli kupiłem i odpadłem bilety. I jaki następny lot. Nigdy nie polecę Wizzair to naciągacze i złodzieje. Nie liczę już strat moralnych z umęczonym dzieckiem. P. S. Jeżeli ktoś wie jak odzyskać pieniądze proszę o pomoc. Pozdrawiam Marcin
~Volley / 2022-07-18 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Kto leciał raz tymi liniami a szanuje Siebie samego i Swój czas już nigdy więcej tego nie zrobi. Ja w każdym razie wykluczam na zawsze wizzair. I lepiej płaćcie załogom za opóźnienia bo stewardzi głośno rozmawiają między sobą samolotach jak są traktowani. Szkoda czasu, pieniędzy i nerwów na Wizz. To nie jest poważny przewoźnik.
ZaletyPrzeżyliśmy...
WadyWszystko, ogromne opóźnienia, ale mało sympatyczną załogę rozumiem. Za pół darmo nikt nie będzie się uśmiechał do pasażerów.
~Aneta / 2022-07-18 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Firma beznadziejna, chciałam odwołać lot i okazało się ze opłata za odwołanie lotu jest tak wysoka ze przewyższa cenę biletu, który wcale nie był taki tani. W dodatku opcja odwolania nie działała na moim koncie Wizz więc musiałam zadzwonić na obsługę klienta gdzie dodatkowo płaciłam 5 zł/min.
Nie polecam, ta firma wyzyskuje klienta.
Zaletybrak jakichkolwiek zalet
Wadydroga i nie pomocna obsługa klienta
~Karo / 2022-07-18 08:04
Ocena: 1.50 / 5
Złodzieje i oszuści.
Kupiliśmy bilety do Reykjaviku z Krakowa. Do ostatniej chwili mieliśmy informacje, że lot się odbędzie, nawet były karty pokładowe.
Finalnie przyjechaliśmy na lotnisko, i dowiedzieliśmy się od lotniska, a nie od wizzair że LOTU NIE MA.
Okienko wizzair na lotnisku było zamknięte, a siedzieliśmy tam z 5 h, gdy zadzwoniliśmy do nich pobrało 45 zł i się nie dodzwoniliśmy.
Plus taki, że bilety mamy przez pośrednika który zadziałał i dał nam jakakolwiek alternatywę ale dalej czekamy.
Przez wizzair jesteśmy stratni już 2 noclegi w reykjaviku. NIE POlECAM.
Bylibyśmy tez stratni koszt biletów gdyby nie pośrednik.