Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Warta opinie

Ocena na podstawie 432 opinii

1.37 / 5

  • Oferta
    1.41
  • Obsługa klienta
    1.34
  • Cena/Jakość
    1.31

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aliana / 2023-08-02 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tą firmę jest po prostu mega oszustwo… Klientka tej firmy która ma ubezpieczenie wjechała w mój samochód, warta miała mi odszkodować to, W końcu nic z tego nie wyszło(((przyjechał znawca Miał ocenić szkodę miała popsuty zderzak I grill, rzeczoznawcze wyznał mi że ja mam numery rejestracyjny popsuty i wypłacimy 27 zł… chociaż żadne numery rejestracyjne nie były popsute…. pisałam odwołanie i nie jeden raz ale niestety nic z tego nie ma….do sądu może bym Poszło ale to więcej mi kasę zeidzie!!!!! Nie polecam od całego serca tą firmę jest po prostu oszustwo ❌❌❌❌⭕ ludzie które tam pracują wszystkie oszustwo rzeczoznawcę który oszukał!!!!! nie polecam tą firmę… Warta jest oszustami
  • ~Alicja / 2019-06-18 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawiodłam się ogromnie na ubezpieczenie domu, nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy! Porażka, ogromnie mili przy zawieraniu ubezpieczenia natomiast w chwili zaistnienia szkody robią wszystko żeby nie pomóc, i nie wypłacić odszkodowania, pomimo ewidentne usterki w pomieszczeniu zaistniałej na wskutek długotrwałych deszczów, uszkodzenia ścian (w budynku 3 letnim), stwierdzono ze jest to skutek wieloletnich zaniedbań! Porażka, wycofuje wszystkie moje i mojej rodziny ubezpieczenia z Warty, nie chcę mieć z nimi nic wspólnego!!! ????
  • ~alicja / 2023-01-12 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej!!!!!
    Polecają swoją firmę z autami zstępczymi a sposób w jaki to robią budzi obawy nadużycia.
    Zaletybrak
  • ~Alina / 2022-10-06 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Drodzy Państwo, jesteście absolutnie niepoważni! zainwestujcie w IT gdyż wasze formularze nie spełniają podstawowych zasad walidacji! marnujecie czas mój i czas swoich pracowników. Po serii wypełnianych formularzy, i dosyłce zdjęć, dostałam od was pismo iż wg numeru polisy sprawcy, ten nie ma u was ubezpieczenia! DOBRAWDY! potrzebowaliście całego tygodnia by to zajarzyć! Porażka. Nigdy więcej waszego żałosnego towarzystwa.!.
    Zaletybrak
    Wadybrak walidacji numeru polisy, wyciąganie danych bez wcześniejszego sprawdzenia czy w ogóle jest taka konieczność, mozolność, rażący brak kompetencji opiekunów szkody w zakresie jej rozpatrywania.
  • ~Alka / 2023-02-20 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalanie łazienki na poddaszu . Wisi cała ściana z kaflami wraz z oknem . Kosztorys zaniżony kilkukrotnie . Do wymiany cała konstrukcja wata regipsy, kafelki demontaz wanny położenie kafli montaż wszystkiego od nowa Dostałam na to uwaga : 1500 złotych
    Zaletynie ma zalet
    Wadypracownik opryskliwy , moja opinie na temat decyzji nie sprecyzowanej poukładanej tylko luźny dialog bez kosztorysu odesłał do działy reklamacji bez mojej zgody i reklamacja została odrzucona
  • ~Andzia / 2024-10-09 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ubezpieczenie czegokolwiek w tej firmie.!!!!
  • ~anezram / 2021-02-22 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Lekceważące podejście do mojego problemu. Niekompetencja i nielegalne praktyki w opiniowaniu szkody. Wina sąsiada ale według Warty moja. Zaproponowano mi włuczenie się po sądach. Za te drobiazgi od Warty dziękuję i jednak zrezygnuję bo ani moich pieniędzy ani nerwów nie jest to warte. Zastanawiam się czy ubezpieczanie się ma sens? Na pewno nie w tej korporacji.
    ZaletyŻadnych
    WadyWiele
  • ~Ani / 2023-08-05 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekamy na samochód zastępczy 2 dni. Non-stop na telefonie.... Nie potrafią załatwić auta zastępczego z wypożyczalni ... Jak dzieci 7 letnie .... W końcu okazuje się że zWoza nas na lotnisko po samochod 50 km dalej. A na lotnisku nikt nic nie wie o żadnym aucie i każą zapłacić ze swoich pieniędzy za auto .... potem nie ma.jak wrócić ... Tragedia . Assistance najdroższy jaki był ....w ofercie ...
    ZaletyBrak
    WadyWszytskie
  • ~Ania / 2023-06-23 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza ubezpieczalnia!!! Po zderzeniu na drodze przez 40 minut nie można było dodzwonić się na infolinie, aby załatwić holowanie. Kiedy jakimś cudem udało sie dodzwonic i zgłosić potrzebe lawetowania kontakt sie urwał, czekaliśmy godzine, dopiero po tym czasie skontaktował sie z nami laweciarz, który dopiero co dostał zgłoszenie, po czym okazało sie ze musimy czekać kolejne 2 godziny na transport. Łącznie ponad 3 godziny oczekiwania, podczas gdy drugie auto uczestniczące w kolizji odjechało na lawecie z PZU mniej więcej po pol h :) w międzyczasie cały czas próbowaliśmy sie skontaktować ponownie z infolinia - 50 minut wiszenia na słuchawce, bez skutku! Jak można tak olewać swoich klientów!!! Zero szacunku. Ostatni raz ubezpieczaliśmy sie w Warcie.
  • ~Ania / 2023-07-23 02:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Odmowili wypłaty na urodzenie dziecka.Place składki 8 miesięcy po 160 zł.za miesiąc i odmówili wypłaty 1200 zł.Rezygnuje z nich jak szybko się tylko da.Klamcy i oszusci.
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie
  • ~Ania / 2024-01-10 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ubezpieczeniowa to Warta a HDi to ich grupa ????????????
    Widzę, że nawet na Google opinie są usunięte. Na FB jak napiszesz opinie negatywna odrazu Cie zablokują ????????????
  • ~Anita / 2022-04-14 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    naprawa na 6000 obliczona przez warsztat,Warta proponuje 2600 .Po co kupować ubezpieczenie skoro mam sama naprawy płacić.
  • ~Anna / 2019-10-10 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, nie wypłacają należnych pieniędzy. Zawsze znajdą wytłumaczenie. Za urodzenie dziecka nic nie dostałam, chodź się należało.
  • ~anna / 2021-10-07 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    dziadostwo pod przykrywka nagród. Obsługa klienta i szkody na poziomie -0, nie rozpatrzyli mi reklamacji w której udowodniłam ze mam ubezpieczenie w tym zakresie którego się wyparli, minęły 2 mce i złożyłam kolejna reklamacje ze zgłoszeniem do UOKiK. Nie odpowiadają na maile ani reklamacje na podanej stronie www- nie racza nawet podać nr przyjętej reklamacji- czyli brak potwierdzenia to brak reklamacji / jak tel. zaufania dla dzieci z problemami- zlikwidować infolinie to nie ma dzwoniących dzieci!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko nie tak
  • ~Anna / 2023-08-19 03:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Szukają każdej sposobności by zaniżyć i nie wypłacać odszkodowania.
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2023-09-26 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie porażka. Nie polecam . Zalał mnie sąsiad nie potrafili z niego ściągnąć odszkodowania .
    ZaletyNie ma
    WadyBrak profesjonalizmu, nie potraficie podejść do klienta indywidualnie, nie można dogadać się konsultantem . Ogólnie porażka
  • ~Anna /: / 2023-12-01 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, oszukują na wypłatach odszkodowania, ale oni nie szanują nawet swoich pracowników, gdzie z likwidacji szkód ludzie uciekają. Przykład i wytyczne mają z góry, więc likwidator to tylko ich kolejna ofiara po kliencie
    ZaletyBrak
    WadyDno
  • ~AnnaK / 2019-11-06 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI! Na ogledzinach samochodu przez rzeczoznawce nie zostały wycenione wszystkie elementy uszkodzone w wyniku kolizji. Pan z ubezpieczalni Warta stwierdził, że uszkodzony czujnik parkowania jesteśmy w stanie naprawić PALCEM. Przy rzeczoznawcy chcieliśmy ściągnąć przedni zderzak (oczywiście był przy ogledzinach mechanik, który miał to zrobić), rzeczoznawca stwierdził, że nie jest on uszkodzony. Pewnie ma rentgen w oczach :). Najlepsze zostawiam na koniec. Rzeczoznawca "dyskretnie" zasugerował nam, żebysmy nie próbowali ściągać zderzaka na własną rękę, ponieważ możemy coś uszkodzić i później stwierdzić, że powstało to w wyniku kolizji. Do tego wszystkiego zostaliśmy pomówieni o próbę wyłudzenia pieniędzy. Podejmę ostatnią próbę oględzin samochodu i rzeczowej wyceny CAŁOŚCI szkody. Jeśli to nie nastąpi poleci wniosek do sądu oraz skarga na rzeczoznawce. PORAŻKA!!!
  • ~B89 / 2023-04-19 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego ubezpieczenia. Ubezpieczenie na mieszkanie a każda szkoda jaka jest wysyłana ma odmowę bo nie obejmuje ubezpieczenia.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Babula / 2023-07-06 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy kupujesz polisę w Warcie słyszysz zapewne "nasz klient nasz pan" . Jak wygląda obsługa interesanta gdy nie kupujesz a zgłaszasz szkodę? Otórz moje mieszkanie zostało zalane przez sąsiada z góry, który ma polisę OC Warty. Poszłam zgłosić szkodę do agencji najbliższej mojego miejsca zamieszkania. Przy jednym z biurek siedział mężczyzna, naprzeciwko stało puste krzesło. Nie powiedział nawet - proszę usiąść. Skonsternowana sama przysiadłam Pan właśnie zajadał jabłko, chrupiąc i mlaskając i stwierdził, że musi dojeść do końca bo szkoda owocu. Przedstawiłam się. On nie. Ja relacjonowałam cel swojej wizyty a on delektował się jabłkiem. Trwało to kilka minut poczem wstał, spacerując po pokoju kończąc to jabłko, wyrzucił ogryzek gdzieś do łazienki i przeszedł do komputerowego wypełniania zgłoszenia. Robił to pośpiesznie i niechlujnie. Byłam dobrze przygotowana, miałam dokładne pomiary zalanych pomieszczeń, szkód w nich zaistniałych i wszelkie niezbędne informacje do skrupulatnego wypełnienia zgłoszenia. Okazało się, że jestem za dokładna, bo pan zaokrąglał wyliczone wartości wedle własnego uznania. Dwukrotnie, podnosił swój telefon i odczytywał wiadomości. Wyraźnie był poirytowany moimi uwagami o brakujących w zgłoszeniu informacjach. W pewnym momencie stwierdził " muszę do toalety" Po zakończeniu formalności ze zgłoszeniem szkody dopytywałam o przebieg dalszych procedur. Pan agent wyglądał na zniecierpliwionego moją dociekliwością i stwierdził, że on to właściwie nie musiał wypełniać za mnie tego zgłoszenia tylko mógł mi przesłać linka do pobrania formularza i samodzielnego wypełnienia. Oczywiście nie powiedział o takiej możliwości wcześniej. Na koniec dodał, że nie miał obowiązku mi pomagać bo nie jestem klientką jego agencji. Szok! Czyli klient to tylko ten kto wykupił tu ubezpieczenie? Najwyraźniej jeśli przychodzsz w sprawie odszkodowania z polisy tu wykupionej ale nie przez ciebie, tylko przez sprawcę szkody to jesteś intruzem, którego można traktować bez należnego szacunku. Mam 72 lata i nie zetknęłam się z kimś kto w tak lekceważący sposób traktuje słabszych w sprawie, gorzej nigdy się nie poczułam. Na koniec poprosiłam o wizytówkę, stąd znam nazwisko tego pana. Rzecz miała miejsce w jednej z agencji w Puławach.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 739
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 432
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971