Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Warta opinie

Ocena na podstawie 432 opinii

1.37 / 5

  • Oferta
    1.41
  • Obsługa klienta
    1.34
  • Cena/Jakość
    1.31

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anka4444 / 2008-09-20 12:26
    Ocena: 4.67 / 5
    Ostatnio miałam wypadek i ponieważ jestem stałym klientem nie straciłam zniżek.
    Zaletyzniżki, dobrze traktują stałych klientów
    Wadycena
    Od 4 lat ubezpieczam samóchód w Warcie - ostatnio zapłaciłam za cały pakiet OC, AC i NW 1300 zł
  • ~Gosia / 2022-09-07 13:55
    Ocena: 4.67 / 5
    Polecam Wartę szybko i sprawnie cała sprawa załatwiona w 3 dni
  • ~kampot / 2019-05-24 08:19
    Ocena: 4.67 / 5
    u mnie sprawa zalatwiona w 4 dni i odszkodowanie wyplacone z tym ze zaakceptowalem kwote ktora mi zaproponowano bo wydawala mi sie korzystna dla mnie
  • ~Andrzej / 2019-03-03 17:16
    Ocena: 4.33 / 5
    Dwa razy korzystałem z AC samochodu w Warcie. ! szkoda duża i 1 mała .
    Naprawa bezgotówkowa ,szybka ocena rzeczoznawcy ,auto naprawione na oryginalnych częściach
  • ~Bogda / 2019-05-05 15:05
    Ocena: 4.33 / 5
    Kiedyś byłam klientem Warty.Teraz będąc w potrzebie napisałam prośbę by mi pomogła.I.... mi pomogli za co bardzo bardzo dziękuję.
    ZaletyLudzkie podejście
    WadyBrak
  • ~zadowolony / 2009-08-18 00:08
    Ocena: 4.33 / 5
    NAPISZE PRAWIE KRÓTKO, MAM UBEZPIECZONE AUTO W WARCIE A SĄSIADZI W: KOLEJNO : PZU, HESTIA,INTERRISK, ALLIANZ I HESTIA, NA NASZYM PARKINGU DOSZŁO DO NIEZŁEJ POWODZI NIESTETY ( DLA MOICH SĄSIADÓW) NIE SPOWODOWANEJ ZDARZENIEM LOSOWYM CZYTAJ POWODZIĄ W ZWIĄZKU Z DESZCZEM CZY WYLANIEM RZEKI A SPOWODOANEJ PEKNIECIEM RURY KANALIZACYJNEJ, W WYNIKU KTÓREGO NIE DOŚC ,ŻE ZARWAŁA SIĘ POŁOWA PARKINGU , TO JESZCZE Z RURY W ZIEMI WALIŁA WIELKA FONTANNA - TYLKO JA DOSTAŁEM ODSZKODOWANIE , RESZTA USŁYSZAŁA - SZKODA WODNO -KANALIZACYJNA NIE JEST W ZAKRESIE ODPOWIEDZIALNOŚCI PS. RESZTA Z WYLĄCZENIEM INTERRISK - ONI JESZCZE DO DZIŚ SIĘ NIE USTOSUNKOWALI A SZKODA BYŁA ZE DWA MIESIĄCE TEMU. JEDYNY MANKAMENT TO TRUDNOŚCI Z DODZWONIENIEM SIE DO CENTRUM PRZYJMUJĄCEGO ZGŁOSZENIA SZKÓD, NA SZCZĘSIE GDY PO 2 PRÓBACH SIADŁY MI NERWY I ZADZWONIŁEM DO AGENTA - POSTARAŁ SIĘ - DZWONIŁ ZE SWOJEGO TEL. ZA MNIE , WYKAZUJĄC SIĘ WIĘKSZĄ CIERPLIWOŚCIA UZYSKAŁ POŁĄCZENIE POTEM ZADZWONIŁ DO MNIE I PRZEZ GŁOŚNO MÓWIUĄCYY ZA POŚREDNICTWEM JEGO TELEFONÓW ZGŁOSILEM SZKODĘ - PUNKT ZA KREATYWNOŚĆ I POŚWIĘCENIE :) - POTEM POSZŁO GŁADKO JAK PO MAŚLE... CHOĆ NA KASKE CZEKĄLEM PRAWIE MIESIĄĆ , ALE COŻ TAKI TERMIN GWARANTUJE IM KODEKS - TAK POWIEDZIĄL MI AGENT-SPRAWDZILEM -MIAL RACJĘ ...
    ZaletyOFERTA I AGENT
    WadyCENTRALA TELEFONICZNA DO ZGŁOSZENIA SZKODY
  • ~Franciszek / 2020-10-24 06:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Witam, dołączę się do tematu, ubezpieczyłem mieszkanie od wszystkich ryzyk pierwszy raz w Warcie i zalało mi mieszkanie po ulewach, pierwsza wycena ugodowa 670 zł a gdy się odwołałem rzeczoznawca wirtualny obniżył na 560zl,to dopiero rzetelność,kochani omijajcie ich szerokim łukiem,pozdrawiam a koszt remontu wyniesie 2500 zł obliczone przez firmę budowlaną
  • ~Iwona / 2021-11-17 14:25
    Ocena: 3.33 / 5

    Super ubezpieczyciel, najlepszy z jaki miałem do czynienia. Dają się nabierać na wypłaty odszkodowań. Wysyłałam zdjęcia szkody, + uszkodzenia z przed kilku lat i kasę mi wypłacili bez problemu. Polecam , dają się bardzo łatwo nabierać , "nabijąć w butelkę " :D heheh
  • ~Kierowca / 2023-01-21 15:25
    Ocena: 3.33 / 5
    Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie. Numer 801 308 308 okazał się dodatkowo płatny co w połączeniu z długim czasem oczekiwania gwarantuje wysoki rachunek za telefon. Ja czekałem 45 min. Numer stacjonarny konsultant odebrał po 2 minutach. Odnoszę wrażenie, że sobie w ten sposób nieuczciwie dorabiają.
  • ~Marcin / 2023-08-08 15:57
    Ocena: 3.33 / 5
    Towarzystwo w pewnym stopniu stara się ale tak na 10% żenada
  • ~Izabela / 2023-03-07 06:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Jedna wielka tragedia Szkoda zgłoszona 6 grudnia dziś jest 7 marca zero reakcji Dzwonie po 2 razy w tygodniu i zero reakcji ze strony ubezpieczalni Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyNie traktują klienta poważnie
  • ~lAJTOK 11 / 2023-05-10 15:45
    Ocena: 2.67 / 5
    dostałem właśnie wraz z żoną wypowiedzenie umowy na życie( z dniem 31.052023) w związku z tym że ukończyłem 55 lat i wg Warty nie zasługuję na dotychczasowe warunki umowy gdyż jak sądzę wiążą się z większym ryzykiem dla ubezpieczającego czyli Warty. ciekawe jest to że jak zawierałem z nimi umowę miałem już skończone 55 lat !. również interesujące jest to że załączone do wypełnienia nowe warunki umowy datowane są na 1 września 2022! w rozmowie z konsultantem na infolinii zastałem odesłany do ich wynajętego agenta, którego jak sprawdziłem tam gdzie miał siedzibę nie ma już od 3 lat. UWAŻAJCIE NA TYCH OSZUSTÓW bo mimo zawartej umowy w dowolnym momencie mogą sobie ją zmienić jednostronnie gdy uznają że stanowicie zbyt duże ryzyko i może trzeba będzie wypłacić odszkodowanie np.spadkobiercą, może się też przecież zdarzyć że powiedzą ” od dzisiaj wypowiadamy umowę osobą z pieprzykiem bo może to być czerniak. .
    Zaletyprzy zawieraniu umowy jej zapisy były w porządku
    WadyZMIANY WARUNKÓW UMOWY PO PARU LATACH PŁACENIA SKŁADEK Z DUŻĄ KILKUKROTNĄ STRATĄ DLA KLIJENTA
  • ~Roman / 2024-07-09 22:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Stwierdzam że zmuszanie klienta by instalował na smartfonie aplikację Warty oraz mObywatel dla weryfikacji danych logowania ,nie mogąc wykonać logowania z PC-ta to duża przesada. Czy każdy klient Warty zmuszony już będzie do instalacji w/w aplikacji w urządzeniu z którym się często przebywa poza domem i można znacznie łatwiej zagubić lub zostanie skradzione ? To nie oznacza nowoczesność lecz utrudnianie klientowi kontaktu z ubezpieczycielem.
    Zaletybrak - jak dotychczas
    Wadyproblem z logowaniem z poziomu PC-ta
  • ~Laufer_pl / 2019-08-18 12:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Dramat i nigdy więcej z auto-ubezpieczeniem w Warcie Nowy samochód z pełnym pakietem ubezpieczenia OC/AC. 14.08.2019 stłuczka w Bielsku-Białej była Policja - protokół ustalono sprawcę. Sprawę zgłosiłem w Warcie. Otrzymałem pismo z odmową pomocy likwidacji szkody!to tak jakby pokazano mi śr. palec.... i poradzili abym sprawę zgłosił w LINK4 ubezpieczyciela sprawcy.

    To tak ma wyglądać ubezpieczenie/ ochrona/ pomoc ubezpieczyciela w takich sytuacjach?

  • ~ENDRIU / 2022-10-28 13:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Warta nie chce wypłacać odszkowan.Składski płacone latami,a nie chcą wypłacic odszkodowania z przesłanką jesli się nie zgadzasz to roszczenie sądowe,....NIE POLECAM
    ZaletyPLAC TERMINOWO
    WadyNIE WYPŁACAJĄ ODSZKODOWAŃ
  • ~Jony / 2023-02-18 18:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Uwaga pobierają kasę za usługę telefoniczną Nie polecam!
  • ~kasia / 2017-06-14 16:49
    Ocena: 2.33 / 5
    wysłałam meila z prośbą o kontakt- nie doczekałam się. Dzwoniłam- pani nie chciała ze mną rozmawiać.NIE polecam
    Zaletynie ma
    Wadyjak wyżej
  • ~Mariusz / 2023-07-12 15:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko jest ok póki niedochodzi do wyceny, która warta zaniża o połowę nie polecam tej firmy
    ZaletyCena ubezpieczenia
    WadyZaniżanie kosztów, wyplata zanizonego odszkodowania ,rzeczoznawcy nie mają pojęcia o cenach materiałów oraz o kosztach remontu
  • ~Paulina / 2022-05-07 13:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Zgłosiłam zdarzenie z prośbą o pomoc assistance na konkretną godzinę (17-nastą, czyli prawie 4 godziny po moim telefonie), pracownik infolinii poinformował mnie, że jeśli chcę pomoc drogowa może być na miejscu nawet już za godzinę. Tymczasem o umówionej godzinie czekałam na telefon od pomocy drogowej ponad 3 godziny! W trakcie dzwoniłam na infolinię 3 razy, za każdym razem informowano mnie, że jak najszybciej postarają się kogoś wysłać, tymczasem gdy pojawiła się pomoc drogowa okazało się że pracownik otrzymał to zlecenie dopiero po godzinie 19 i już dawno skończył pracę. Podsumowując ktoś albo zapomniał albo kilkukrotnie olał to zlecenie nie wysyłając w ogóle pomocy! Dodatkowo jedna z Pań na infolinii była bezczelna i opryskliwa! Pozdrawiam Panią Mirosławę, bycie miłym i spokojne tłumaczenie klientowi nic nie kosztuje, tym bardziej kiedy czeka na umówioną pomoc tyle czasu????
    Rada: nauczcie pracowników infolinii porządnie wykonywać ich pracę, bo przez ich opieszałość i niedbałość ludzie czekają kilka godzin przy zepsutym samochodzie, co jest po prostu niedopuszczalne!
    ZaletySprawny transport auta pod wyznaczony adres, cierpliwy i miły pracownik pomocy drogowej, którego reakcja po otrzymaniu zlecenia była natychmiastowa.
    WadyKierowca mógłby nie wykonywać telefonów w sprawach prywatnych trzymając go w trakcie jazdy, a lewą ręką zmieniając biegi ???? mandaty kosztują
  • ~Piotr / 2024-02-20 17:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Dodzwonić się do TU "WRTA" poprzez infolinię: 502 308 308 jest raczej niemożliwe, mnie się nie udało a próbowałem kilka razy i o różnych porach dnia i ciagle słyszalem przez kikanascie minut "wszyscy konsultacji są zajęci"
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 739
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 432
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971