Ubezpieczamy dom w warcie juz ktorys rok, dopiero teraz pierwszy raz zglosilismy problem,a dokladnie awarie sprzetu podlejagacego naprawie w ramach assistance (skladowa ubezpieczenia domu) i tragedia. Sprzeta zabrany od nas 10 tyg temu, nie dotarl do dzisiaj, kontakt z serwisem i z samym assistance jest okropny. Serwis sam w sobie nie odpowiada WOGOLE na zapytania, natomiast assistance odpowiada...pracownik moze godzinami opowiadac jak serwis "ciągle" próbuje naprawić nasz sprzęt, część która po 10 tyg CIĄGŁEGO naprawiania okazało się, ze musi byc jednak wymieniona została wyceniona 2x drożej niż ta sama część w internecie , Pan z assistance stwierdził, ze nie jest ich zdaniem szukane w internecie najtańczych części!!! co zważywszy, że koszt części ubezpieczenie pokrywa do 250 zł(reszta my), to oferując nam część za 760 zł mamy pokryć po 10 tyg czekania na sprzęt ponad 500 zł, kiedy serwis prywatny wycenil nam właśnie tą samą naprawę na niecałe 500 zł i mógł to wykonać w 3 dni. Nie polecę tego ubezpieczenia nikomu, to jest marnowanie pieniędzy, kiedy obsługa wygląda w ten sposób. Szkoda pieniedzy, nerwów i czasu, skoro bez ich "pomocy" mozna tą sam naprawe wykonac taniej i szybciej. Zaletyod kiedy skorzystałam z usług nie widzę juz żadnych zalet:-(
Wadynieterminowość, zawyżanie cen części zamiennych, brak kontaktu ze strony serwisu, brak odpowiedzi na maile od assistance,