Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VW Bank direct opinie

Ocena na podstawie 51 opinii

2.47 / 5

  • Prostota obsługi
    2.27
  • Oferta
    2.86
  • Obsługa klienta
    2.35

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 3 z 3
  • ~Sylwia / 2012-08-07 15:44
    Ocena: 4.67 / 5
    Każdy Bank ma swoje plusy i minusy. Czytając wszystkie opinię z niektórymi mogę się zgodzić z innymi jednak nie. Jeżeli ktoś jest wygodny i nie chce mu się czytać przed założeniem rachunku Tabeli Prowizji i Opłat to wychodzą kwiatki, że są jakieś opłaty. Jeżeli chodzi o korzystanie czy nie korzystanie z rachunku to jak widać opłaty są takie same. A przy koncie prywatnym nie ma tych opłat wcale. Konto przy podstawowym korzystaniu bez pomocy konsultantów(przelewy wychodzące przychodzące itd) jest bezpłatne. Faktem jest to, że założenie rachunku może trwać raz dłużej raz krócej ale informację o tym dostaje się przed wysłaniem dokumentów więc to jest plusem, że nikt nie oszukuje, że będą dokumenty za 2 dni i rachunek będzie otwarty.
    Zaletybardzo sympatyczna wyrozumiała i starająca się pomóc obsługa; koszta obsługi, przelewów,
    ok. 9 m-cy
  • ~mirek63 / 2012-04-08 14:29
    Ocena: 4.67 / 5
    10 lat jestem klientem banku. Jest to moj 2 bank. Przeszedłem do vwbanku z BPH gdzie znalazlem sie przez wchloniecie mojego oryginalnego banku PBK . Z VWbankiem nigdy nie bylo zadnych problemow z wyjatkiem dlugotrwalych procedurami zalozenia konta 10 lat temu.
    Korzystam z lokat konta Plus i direct standard sporadycznie z karty debetowej.
    Poniewaz nigdy nie mam potrzeby wyplat z bankomatu ponizej 400zl praktycznie wszystkie bankomaty mam za darmo od 10 lat.
    Oprocz konta w Wbanku mam jeszcze rachunek maklerski w millenium przez to mam bezproblemowa mozliwosc (jezeli mam takie potrzeby) wplat gotowki.
    ZaletyKoszty, niezawodnosc, przejrzyste i stałe "reguły gry"
    WadyZa niskie w stosunku do rynku oprocentowanie lokat
    10
  • ~Facet123 / 2012-02-09 11:00
    Ocena: 4.33 / 5
    w prezencie na urodziny i kartke. Teraz tylko kartka na świeta została. Obsługa telef. bez zarzutu. Przy otwieraniu konta e-direct dokumenty dostałem w czasie przyzwoitym, potem przysłali tokena a teraz karte bankomatową. PINU nie ma jeszcze ale ma dojść osobno. Narazie jest ok, tak na 4.
    ZaletyObsługa telekonsultatów.
    WadyNie wiem jak działa e-direct, ale sie dowiem
    10 lat, zero zł.
  • ~raddos / 2012-02-09 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    No comment
  • ~mietekbw / 2011-10-09 21:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zdziwiony tymi wszystkimi krytycznymi opiniami, ale też założyłem w tym banku.
    Czas pokaże jaki to bank!
    ZaletyKonto otwarte bardzo blyskawicznie
  • ~di / 2011-09-08 20:45
    Ocena: 2.00 / 5
    System vw banku od paru miesięcy jest totalnie niewydolny, dla banku który działa tylko online to straszna kompromitacja, właśnie sprawdzam stan konta jest 21:00 i widzę dane z 05:50 i to jest notoryczne, powprowadzali jakieś opłaty za przelewy wew., oprocentowanie lokat mało atrakcyjne. Mam tu konto ładnych kilka lat i z zadowolonego klienta zmieniłem się we wk.... Trzyma mnie tu tylko lenistwo i grawitacja..
  • ~betkos / 2010-08-05 13:26
    Ocena: 2.00 / 5
    zmiany zdecydowanie na gorsze - 2 miesiąc czekam na założenie konta osobistego, 3 dzień nie mam dostępu do konta ponieważ czekam na uruchomienie nowego tokena.Nie ma żadnej oferty dla stałych klientów z dużym saldem. Osoby z obsługi są niegrzeczne, zamierzam zmienić bank.
    jestem klientką od 7 lat
  • ~fr / 2010-06-13 10:16
    Ocena: 2.00 / 5
    widocznie bank pozyskał już założoną liczbę klientów
    bo zaczął wprowadzać niezliczone opłaty i prowizje
    konto jest darmowe dopóki z niego nie korzystasz :)
    każda zmiana ustawień limitów etc zostanie potwierdzona obciążeniem z konta
    plus konto to już kopalnia pieniędzy dla banku
    przelew zewnętrzny 4zł
    jeśli to przelew z opóźnionym terminem to 5zł za złożeniu i 4 za realizację
    to jakaś masakra
  • ~ditum.org / 2009-05-11 10:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Ja również mam kłopoty z założeniam u nich konta firmowego. Ponad miesiąc temu złozyłem wniosek przez www. Kilka dni czekałem na telefon, potem 2 tygodnie na umowę i papiery. Teraz 3 tydzień czekam na aktywację konta. Dokumenty dostałem niekompletne - brakowało Ustanowienia Pełnomocnictwa i co ciekawe paniusia na Infolinii koniecznie chciał mi wmówić, że to ja zgubiłem ten dokument... żenada. Potem się, że onie czekają na dokumenty rejstracyjne firmy, ale NIKT mnie o tym nie raczył poinformować. Ciągle się zastanawiam czy to bank, któremu można powierzyć swoje pieniądze.
    Zaletybrak opłat za prowadzenie konta
    Wadykoszmarnie długi czas zakładania konta i zupełny brak odpowiedzialności za tenstan
  • ~youna / 2009-04-28 11:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety, jak poprzednik, mam ogromne zastrzeżenia do procedury zakładania konta i obsługi na infolinii. Już przeszło miesiąc upłynął od wypełnienie formularza na stronie. Mam wreszcie - wydaje się - komplet dokumentów, a do swojego konta dostać się nie mogę. Impertynencja i brak kompetencji, zbywanie klienta, to podstawowe cechy konsultantów, na których zgłoszenie czeka się po 15-20minut! W innych bankach - tu szczególnie muszę wyróżnić DB-24 - obsługa jest szybka, miła i pełna zaangażowania, włącznie z przeniesieniem kontaktu na drogę mailową w celu jak najlepszego obsłużenia klienta. Mam tylko nadzieję, że dalsze użytkowanie konta po pierwszym, już mocno niecierpliwie oczekiwanym logowaniu, nie będzie wymagało kontaktu z aroganckimi paniami konsultantkami.
    Zaletytrudno ocenić nie mając możliwości używania własnego konta; oferta wygląda zachęcająco
    Wadybrak dostępu do bezpłatnej infolinii z komórki, brak kompetentnych konsultantów, a w konsekwencji długie oczekiwanie na konsultanta, długie rozmowy z miernymi efektami, długie otwieranie konta
  • ~stanwawa / 2009-04-14 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakładanie i aktywacja konta w VW Bank direct .
    Czekam na aktywację konta już od 8 dni od momentu gdy kurier zabrał moją podpisana umowę.
    Pani w infolinii stwierdziła ze moja podpisana umowa nie dotarła jeszcze, ale pieniądze mogę wpłacić .
    Ciekawa rozwiązanie problemu ze strony pracownika informacji – konto bez dostępu ze strony klienta ,nie docierające dokumenty?
    Nie narzekałbym, ale nie jest to moje pierwsze konto internetowe, inne banki załatwiły to w okresie 3 dni.
    Zastanawiam się czy dalsze korzystanie będzie na poziomie rejestracji.
    Na razie jestem bardzo rozczarowany
    Moja opinia może poruszy Szanowną Dyrekcję w/w banku do działania w zakresie prawidłowej i skutecznej obsługi .
    I odstraszy potencjalnych klientów którym zależy na szybkim otwarciu i aktywacji konta
    Zaletyszybkie dostarczenie karty płatniczej
    Wadyobsługa w zakresie aktywacji konta
strona 3 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1512
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 961
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901