Niestety, jak poprzednik, mam ogromne zastrzeżenia do procedury zakładania konta i obsługi na infolinii. Już przeszło miesiąc upłynął od wypełnienie formularza na stronie. Mam wreszcie - wydaje się - komplet dokumentów, a do swojego konta dostać się nie mogę. Impertynencja i brak kompetencji, zbywanie klienta, to podstawowe cechy konsultantów, na których zgłoszenie czeka się po 15-20minut! W innych bankach - tu szczególnie muszę wyróżnić DB-24 - obsługa jest szybka, miła i pełna zaangażowania, włącznie z przeniesieniem kontaktu na drogę mailową w celu jak najlepszego obsłużenia klienta. Mam tylko nadzieję, że dalsze użytkowanie konta po pierwszym, już mocno niecierpliwie oczekiwanym logowaniu, nie będzie wymagało kontaktu z aroganckimi paniami konsultantkami.Zaletytrudno ocenić nie mając możliwości używania własnego konta; oferta wygląda zachęcająco
Wadybrak dostępu do bezpłatnej infolinii z komórki, brak kompetentnych konsultantów, a w konsekwencji długie oczekiwanie na konsultanta, długie rozmowy z miernymi efektami, długie otwieranie konta