-
~pasażerka / 2018-05-26 14:50
Wiadomo,że nie mozna wrzucać wszystkich do jednego worka, ale zgadzam się z poprzednia opinia na temat kultury osobistej jednego z kierowców. Niektórzy faktycznie powinni przejść specjalistyczny kurs "dobrego wychowania". Sposób w jaki kierowca "Voyagera" odnosi się do pasażerów jest co najmniej skandaliczny, biorac pod uwagę język i ton rozmowy. Nawet jeżeli ktoś ma gorszy dzień, pod żadnym pozorem nie ma prawa obrażąc pasażerów, czego akurat byłam świadkiem jadąc ostatnio z Krakowa do Nowego Sącza.Podsumowując: poziom kultury pracowników firmy jest poniżej jakiejkolwiek normy... Totalna porażka... -
-
~Pasażerka / 2018-08-30 16:14
Wiecznie spóźnione gruchoty. Co drugi kurs odwołany bo awarie, właściciel nie lepszy. Poziomem kultury podobny do stanu pojazdów. ZaletyBrakWadyMultum -
~Patrycja / 2018-12-11 11:32
Osobiście nie polecam firmy Voyager. Przeważnie spóźnia się po 10-20 min. Moim zdaniem jest to lekka przesada rozumiem jakby to się zdażyło raz na jakiś czas ale nie codziennie. -
~Paula / 2019-07-24 19:19
Kierowca voyagera numer kursu 2204 nie zatrzymał się na przystanku w Hajnówce na ul. 3 maj i mnie nie zabrał ,jakich kierowców ta firma zatrudnia. ZaletyNiema zaletWadyZatrudnianie nie kompetentnych kierowców . -
~Pawel / 2017-09-08 02:43
Autobus nie zatrzymal się na planowym przystanku pomomo ze dawalem znaki kierowcy nastepnie po niemiłej rozmowie z osoba koordynujacą ktora powiedziala ze ma wazniejsze zajecia dała mi do zrozumienia że ma w nosie mój problem dodzwonilem sie do e-podroznik.pl gdzie bede reklamowal przejazd. Nie polecam tej firmy.
PozdrawiamOstrowiec Sw -
~SpokoKolo / 2019-12-17 08:34
Chłop się nie zatrzymał ma przystanku rozmawiając przez telefon ZaletyBrakWadykierowca rozmawia przez telefon nie zatrzymuje się na przystankach -
~Szkoda gadać / 2020-01-24 06:23
Tak, czekaliśmy w zimnie na przystanku w Tarnowie, przyzwyczajeni już do tego, że po dłuższym czekaniu zwykle spóźniony (nawet gdy startuje w Tarnowie) autobus nie przyjeżdża i trzeba poczekać na następny jeszcze bardziej spóźniony autobus z Gorlic, ale tym razem po jeszcze dłuższym czekaniu nie przyjechał i ten. Myślimy, no co jest?! Przecież nie ma nowego rozkładu jazdy i nie jest zamieszczona żadna informacja na przystanku! Sprawdzamy w końcu ich stronę i... no tak, trzeba iść na dworzec, a informacja na stronie znalazła się w ostatniej chwili.
Jasne, bo za każdym razem, gdy jadę, to przed wyjściem mam sprawdzać ich stronę, czy akurat dziś nie ma jakiejś zmiany w rozkładzie jazdy!
Takie informacje powinny być na każdym przystanku i to co najmniej kilka dni wcześniej!
Oczywiście było duże spóźnienie do pracy i problemy, których skutki są nadal odczuwalne.
A odnośnie zlikwidowania kursu o 6:15, pani sprzedająca bilety wzruszyła tylko ramionami i powiedziała "No tak już jest."
Żenujące!
-
~Teamtransit / 2022-05-04 09:05
Strona nie aktualizowana prawie rok. Autobus nie przyjechał, a według rozkładów powinnien jechać. ZaletyNie maWadyOszukiwanie klientów -
-
~Tom / 2018-07-16 17:26
Słowo dzień dobry, dziękuję, proszę nie istnieje w slowniku kurorcie tej firmy. Na dodatek jeśli chcecie żeby ktoś dmuchal wam w twarz dymem z papierosa to polecam gorąco, ja niestety nie pale i dla mnie to oznaką czystego chamstwa. W czasie jazdy kierowcy wręcz uwielbiają rozmawiać przez telefon kierując autobusem prędkością 100km/h. Powiem szczerze użyłem tego przewoznaką raz i wolę już jeść busami niż płacić za kolejny pokaż chamstwa. ZaletyJedyna zaleta tej firmy jest autobus ale on niestety nie potrafi mówić i zająć się klientami.WadyPo prostu szkoda słów, totalne dno. Jestem ciekaw skąd pochadza procownicy tej firmy? -
~wojciech / 2019-09-04 21:11
Podaję do wiadomości kierowcom Voyagera: nieuzasadnione używanie klaksonu w terenie zabudowanym jest wykroczeniem i jest karane mandatem. No ale tak wygląda kultura kierowców tego przewoźnika ...
Wpychanie się na skrzyżowania, wymuszanie pierwszeństwa, przekraczanie prędkości w terenie zabudowanym, itd.
Stan techniczny autobusów stanowi realne zagrożenie dla życia i zdrowia pasażerów.
Nie polecam korzystania z usług tego przewoźnika.ZaletyNicWadyWszystkie -
~Wojtek / 2019-06-23 11:38
To jest ignorowanie klientów mimo tego że na rozkładzie są godziny odjazdów w niedzielę i święta dot.Krynica Czarny Potok-Grybów bus nawet nie podjechał zero informacji totalne zero tego przewożnika należy po prostu usunąć zabrać koncesję.
Tak nie może być!!!!ZaletyZero zaletWadySame wady -
~XXL / 2022-01-29 07:40
Bus jadący z Gorlic do Nowego Sącza o 18-tej notorycznie spóźniony. Np. wczoraj tj 28.01 zamiast być na Zawodziu o 18.04 to przyjechał 18.57. Piętnasto, dwudziesto minutowe spóźnienia to normalka, ale ceny podnosić to nie ma problemu. I do tego podróż busem starego typu w którym w środku jest -5 stopni nie należy do przyjemnych.... ZaletyBRAKWadyBardzo dużo -
~YXZ / 2022-12-14 15:45
Po raz kolejny czekałam na busa 40min i nie przyjechał i po raz kolejny sytuacje uratował autobus ze Stróż.
Po co w takim razie rozkład jazdy,skoro autobus i tak nie jedzie?
Voyager porażka….
-
~Zawiedziona / 2017-11-10 15:00
Najgorsza firma transportowa na trasie Kraków-Nowy Sącz. Na innych trasach na szczęście nie korzystałam z usług tego przewoźnika. Autobusy rozklekotane, obsługa mająca wszystko w czterech literach. Gdy zepsuł się autobus wysadzili zdezorientowany klientów na przystanku którego żaden inny autobus nie ma na trasie i poinformowali ze mamy sobie poszukać innego transportu! Myślałam że Szwagropol.pl jest "słaby" i ma gburowatych kierowców. Myliłam się! Voyager bije Szwagropol na glowe! Wiec przepraszam was kierowcy Szwagropol.pl, nie jesteście najgorsi. Voyager porażka nad porażka mi! !!!! ZaletyZeroWadyWadę, wadę, wadą pogania. Transportowy koszmarem. -
~Zetsu / 2019-10-28 09:04
Tego się nie da nawet nazwać dnem. Kierowca starszy pan zachowuje się jak gówniarz. Krzyczy w autobusie, obgaduje pasażerów, na zadane mu pytania odpowiada chamsko. Twierdzi że się ne spóźnił (faktycznie tylko 15 minut dla voyagera to I tak szacun że nie 30). Ponadto krzyczy na pasażerów z byle powodu. Niezle. Mam nadzieję że Pan dlugo nie popracuje chociaż pewnie to zostawia bo blisko do emerytury. Standard w Polsce. Brawo voyager pionierzy komunikacji miejskiej tak trzymać. ZaletyJakie zalety?WadyWady wypisane w poprzednich opiniach. -
~zibi / 2017-11-19 17:57
W dniu dzisiejszym w miejscowości Wojnicz o godzinie 17.25 na skrzyżowaniu z sygnalizacja świetlna Kierowca z Voyagera nie zatrzymał się na czerwonym świetle tylko ominą lewym pasem (lewoskręt,świeciło się czerwone) 4 stojące samochody na pasie do jazdy na wprost czekające na zielone. Ten Kierowca jest nieodpowiedzialny byłem w szoku stojąc na Światłach a co dopiero pasażerowie w tym autobusie. -
-
~Zniesmaczona / 2018-03-07 09:44
Ta firma to koszmar. Kierowcy wyjeżdżają o godzinach które im pasują. Nie interesuje ich że ktoś biegnie by zdążyć na autobus, który odjeżdża 5 min przed planem i mija go przy wyjeździe z przystanku (Grybów) z uśmiechem na twarzy. Rzadkością jest aby autobusy jechały punktualnie. Rozumiem że czasami jest duży ruch lub korki i autobus się spóźnia, ale żeby jechał za wcześnie to niedopuszczalne! I to nie pierwszy raz niestety.... WadyKierowcy nie respektuja rozkładu jazdy