Nie jestem w stanie ocenić wygody oraz jakości obsługi, ponieważ kurs na który wcześniej kupiłam bilet został odwołany o czym można się było dowiedzieć 10 minut przed odjazdem. Stracone pieniądze, zero informacji od przewoźnika dla osób które kupiły już bilet. Kompletny brak szacunku dla ludzi.
~pasażerka / 2018-05-26 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Wiadomo,że nie mozna wrzucać wszystkich do jednego worka, ale zgadzam się z poprzednia opinia na temat kultury osobistej jednego z kierowców. Niektórzy faktycznie powinni przejść specjalistyczny kurs "dobrego wychowania". Sposób w jaki kierowca "Voyagera" odnosi się do pasażerów jest co najmniej skandaliczny, biorac pod uwagę język i ton rozmowy. Nawet jeżeli ktoś ma gorszy dzień, pod żadnym pozorem nie ma prawa obrażąc pasażerów, czego akurat byłam świadkiem jadąc ostatnio z Krakowa do Nowego Sącza.Podsumowując: poziom kultury pracowników firmy jest poniżej jakiejkolwiek normy... Totalna porażka...
~Pasażerka / 2018-08-30 16:14
Ocena: 1.00 / 5
Wiecznie spóźnione gruchoty. Co drugi kurs odwołany bo awarie, właściciel nie lepszy. Poziomem kultury podobny do stanu pojazdów.
ZaletyBrak
WadyMultum
~Patrycja / 2018-12-11 11:32
Ocena: 1.00 / 5
Osobiście nie polecam firmy Voyager. Przeważnie spóźnia się po 10-20 min. Moim zdaniem jest to lekka przesada rozumiem jakby to się zdażyło raz na jakiś czas ale nie codziennie.
~Paula / 2019-07-24 19:19
Ocena: 1.00 / 5
Kierowca voyagera numer kursu 2204 nie zatrzymał się na przystanku w Hajnówce na ul. 3 maj i mnie nie zabrał ,jakich kierowców ta firma zatrudnia.
ZaletyNiema zalet
WadyZatrudnianie nie kompetentnych kierowców .
~Pawel / 2017-09-08 02:43
Ocena: 1.00 / 5
Autobus nie zatrzymal się na planowym przystanku pomomo ze dawalem znaki kierowcy nastepnie po niemiłej rozmowie z osoba koordynujacą ktora powiedziala ze ma wazniejsze zajecia dała mi do zrozumienia że ma w nosie mój problem dodzwonilem sie do e-podroznik.pl gdzie bede reklamowal przejazd. Nie polecam tej firmy.
Pozdrawiam
Ostrowiec Sw
~SpokoKolo / 2019-12-17 08:34
Ocena: 1.00 / 5
Chłop się nie zatrzymał ma przystanku rozmawiając przez telefon
ZaletyBrak
Wadykierowca rozmawia przez telefon nie zatrzymuje się na przystankach
~Szkoda gadać / 2020-01-24 06:23
Ocena: 1.00 / 5
Tak, czekaliśmy w zimnie na przystanku w Tarnowie, przyzwyczajeni już do tego, że po dłuższym czekaniu zwykle spóźniony (nawet gdy startuje w Tarnowie) autobus nie przyjeżdża i trzeba poczekać na następny jeszcze bardziej spóźniony autobus z Gorlic, ale tym razem po jeszcze dłuższym czekaniu nie przyjechał i ten. Myślimy, no co jest?! Przecież nie ma nowego rozkładu jazdy i nie jest zamieszczona żadna informacja na przystanku! Sprawdzamy w końcu ich stronę i... no tak, trzeba iść na dworzec, a informacja na stronie znalazła się w ostatniej chwili.
Jasne, bo za każdym razem, gdy jadę, to przed wyjściem mam sprawdzać ich stronę, czy akurat dziś nie ma jakiejś zmiany w rozkładzie jazdy!
Takie informacje powinny być na każdym przystanku i to co najmniej kilka dni wcześniej!
Oczywiście było duże spóźnienie do pracy i problemy, których skutki są nadal odczuwalne.
A odnośnie zlikwidowania kursu o 6:15, pani sprzedająca bilety wzruszyła tylko ramionami i powiedziała "No tak już jest."
Żenujące!
~Teamtransit / 2022-05-04 09:05
Ocena: 1.00 / 5
Strona nie aktualizowana prawie rok. Autobus nie przyjechał, a według rozkładów powinnien jechać.
ZaletyNie ma
WadyOszukiwanie klientów
~Tom / 2018-07-16 17:26
Ocena: 1.00 / 5
Słowo dzień dobry, dziękuję, proszę nie istnieje w slowniku kurorcie tej firmy. Na dodatek jeśli chcecie żeby ktoś dmuchal wam w twarz dymem z papierosa to polecam gorąco, ja niestety nie pale i dla mnie to oznaką czystego chamstwa. W czasie jazdy kierowcy wręcz uwielbiają rozmawiać przez telefon kierując autobusem prędkością 100km/h. Powiem szczerze użyłem tego przewoznaką raz i wolę już jeść busami niż płacić za kolejny pokaż chamstwa.
ZaletyJedyna zaleta tej firmy jest autobus ale on niestety nie potrafi mówić i zająć się klientami.
WadyPo prostu szkoda słów, totalne dno. Jestem ciekaw skąd pochadza procownicy tej firmy?
~wojciech / 2019-09-04 21:11
Ocena: 1.00 / 5
Podaję do wiadomości kierowcom Voyagera: nieuzasadnione używanie klaksonu w terenie zabudowanym jest wykroczeniem i jest karane mandatem. No ale tak wygląda kultura kierowców tego przewoźnika ...
Wpychanie się na skrzyżowania, wymuszanie pierwszeństwa, przekraczanie prędkości w terenie zabudowanym, itd.
Stan techniczny autobusów stanowi realne zagrożenie dla życia i zdrowia pasażerów.
Nie polecam korzystania z usług tego przewoźnika.
ZaletyNic
WadyWszystkie
~Wojtek / 2019-06-23 11:38
Ocena: 1.00 / 5
To jest ignorowanie klientów mimo tego że na rozkładzie są godziny odjazdów w niedzielę i święta dot.Krynica Czarny Potok-Grybów bus nawet nie podjechał zero informacji totalne zero tego przewożnika należy po prostu usunąć zabrać koncesję.
Tak nie może być!!!!
ZaletyZero zalet
WadySame wady
~XXL / 2022-01-29 07:40
Ocena: 1.00 / 5
Bus jadący z Gorlic do Nowego Sącza o 18-tej notorycznie spóźniony. Np. wczoraj tj 28.01 zamiast być na Zawodziu o 18.04 to przyjechał 18.57. Piętnasto, dwudziesto minutowe spóźnienia to normalka, ale ceny podnosić to nie ma problemu. I do tego podróż busem starego typu w którym w środku jest -5 stopni nie należy do przyjemnych....
ZaletyBRAK
WadyBardzo dużo
~YXZ / 2022-12-14 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny czekałam na busa 40min i nie przyjechał i po raz kolejny sytuacje uratował autobus ze Stróż.
Po co w takim razie rozkład jazdy,skoro autobus i tak nie jedzie?
Voyager porażka….
~Zawiedziona / 2017-11-10 15:00
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma transportowa na trasie Kraków-Nowy Sącz. Na innych trasach na szczęście nie korzystałam z usług tego przewoźnika. Autobusy rozklekotane, obsługa mająca wszystko w czterech literach. Gdy zepsuł się autobus wysadzili zdezorientowany klientów na przystanku którego żaden inny autobus nie ma na trasie i poinformowali ze mamy sobie poszukać innego transportu! Myślałam że Szwagropol.pl jest "słaby" i ma gburowatych kierowców. Myliłam się! Voyager bije Szwagropol na glowe! Wiec przepraszam was kierowcy Szwagropol.pl, nie jesteście najgorsi. Voyager porażka nad porażka mi! !!!!
Tego się nie da nawet nazwać dnem. Kierowca starszy pan zachowuje się jak gówniarz. Krzyczy w autobusie, obgaduje pasażerów, na zadane mu pytania odpowiada chamsko. Twierdzi że się ne spóźnił (faktycznie tylko 15 minut dla voyagera to I tak szacun że nie 30). Ponadto krzyczy na pasażerów z byle powodu. Niezle. Mam nadzieję że Pan dlugo nie popracuje chociaż pewnie to zostawia bo blisko do emerytury. Standard w Polsce. Brawo voyager pionierzy komunikacji miejskiej tak trzymać.
ZaletyJakie zalety?
WadyWady wypisane w poprzednich opiniach.
~zibi / 2017-11-19 17:57
Ocena: 1.00 / 5
W dniu dzisiejszym w miejscowości Wojnicz o godzinie 17.25 na skrzyżowaniu z sygnalizacja świetlna Kierowca z Voyagera nie zatrzymał się na czerwonym świetle tylko ominą lewym pasem (lewoskręt,świeciło się czerwone) 4 stojące samochody na pasie do jazdy na wprost czekające na zielone. Ten Kierowca jest nieodpowiedzialny byłem w szoku stojąc na Światłach a co dopiero pasażerowie w tym autobusie.
~Zniesmaczona / 2018-03-07 09:44
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to koszmar. Kierowcy wyjeżdżają o godzinach które im pasują. Nie interesuje ich że ktoś biegnie by zdążyć na autobus, który odjeżdża 5 min przed planem i mija go przy wyjeździe z przystanku (Grybów) z uśmiechem na twarzy. Rzadkością jest aby autobusy jechały punktualnie. Rozumiem że czasami jest duży ruch lub korki i autobus się spóźnia, ale żeby jechał za wcześnie to niedopuszczalne! I to nie pierwszy raz niestety....