Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Voyager Transport opinie

Ocena na podstawie 157 opinii

2.24 / 5

  • Poziom cen
    2.46
  • Oferta
    2.48
  • Jakość obsługi
    1.84
  • Wygoda
    2.20

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kot / 2020-03-06 07:40
    Ocena: 1.00 / 5
    nie przyjeżdżają lub spóźniają się, ceny wysokie
  • ~Krzysiek / 2018-04-06 06:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz autobus odjechał prawie 10 minut przed czasem. Niedopuszczalne!!! Ta firma to jakaś porażka! Ktoś powinien w końcu się za to zabrać.
    WadyNiepunktualność
    Jakość
  • ~Lato 2018 / 2018-07-17 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam i to stanowczo !! podróż to masakra ,toalety nie czynne ,mało tego kierowcy zatrzymują się w wybranych miejscach gdzie mają "cichy" biznes i za toalety musisz płacić 4zł........
    ZaletyBrak
    WadyTylko same wady
  • ~Loli / 2018-06-16 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra tyle mam do powiedzenia. Bilety rosna a jazda to koszmar albo duszno albo zimno albo smierdzi spalinami w calym autibusie. Kierowcy nie lubią ludzi znajdziesie z 2-3 osoby mile Ale reszta to masakra
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Łodzianin / 2018-07-17 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poprzedniki komentarzami i to w 100% Omijać szerokim łukiem tą "firmę"
    Kierowcy żywcem od pługa oderwani ,zero kultury po prostu arcy cham !!
    ZaletyŻadnych !
    WadySame wady !
  • ~Majaaaa / 2019-10-25 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Autobusy nie zabierają ludzi z przystanków, są totalnie obładowane. Dzieci spóźniają się do szkół, ludzie do pracy. Autobusy spóźniają się ciagle. Zero zadowolenia.
    ZaletyBrak zalet
    WadySpóźnienia, nierzetelność, brak zrozumienia, zaniedbywanie i olewanie klientów.
  • ~Małgorzata / 2019-10-28 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli możecie to korzystajcie z innych linii. Bilet zakupiony w internecie nie gwarantuje zabrania na pokład autobusu. Tak została z biletem pasażerka podróżując do Krakowa. Kierowca tłumaczył brakiem miejsc. Po czym na następnej stacji zabrał pięć osób, które kupiły u niego bilet. Dodam, że z autobusu nikt nie wysiadł.
  • ~Marko / 2023-12-05 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Wsiadałem dzisiaj pod fabryką godzina 6:27 uszatek czerwony tłumaczę mu że jestem trakcie miesięcznego zażądał kasę za bilet zapłaciłem jadąc z Nowego Sącza o godz 17:15 kierowca zobaczył bilet miesięczny i wszystko powinno być okej dnia 05.12.2023
    ZaletyBrak
    WadyBrak kultury
  • ~Maurycy / 2020-05-14 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Kto dał im pieniądze na zawieszenie kursów, inni potrafią jeździć
    ZaletyŻe jeszcze ktoś jeździ tym taborem.
    WadyMnóstwo : podejście do klienta,odwoływanie kursów bez powodu,brak kontaktu z obsługą, opóźnienia bardzo częste.
  • ~merry / 2020-04-15 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    kpina .gdzie władze które wydały pozwolenia na kursy ,,,,,,,,,,,,
    ludzie nie maja czym dojeżdzac do pracy..................
    np. do szpitali...kpina
    i brak zainteresowania władz lokalnych tym!!!!!!!!!!!!!
    nikogo nic nie obchodzi
    nie po to was wybieramy!!!!!!!!!!!!!
  • ~Michalina / 2019-11-11 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś czas temu byłam świadkiem sytuacji kiedy kierowca z jednego z przystanków odjechał 15 min przed czasem. Kobieta biegła za autobusem. Kierowca łaskawie się zatrzymał. A później zamiast przeprosić to zwyzywał kobietę, która miała kupiony bilet online a więc kierowca miał obowiązek czekać do godziny odjazdu autobusu zgodnie z rozkładem jazdy. Kierowca na cały autobus obrażał kobietę jeszcze przez dobre kilkadziesiąt kilometrów, angażując innych pasażerów w ten konflikt. Kobieta wielokrotnie prosiła, żeby zachował umiar, jednak kierowca skutkował że powinna się cieszyć że są teraz w autobusie bo by inaczej rozmawiali gdyby byli gdzie indziej. Czyli, że co by jej zrobił? Skandal. Dziwi mnie że nie wysiadała z autobusu. Dziwi też ze nikt nie potrafił stanąć w jej obronie. Kierowca nie powinien pracować w takim miejscu.
    ZaletyNiektórzy kierowcy są uprzejmi i sympatyczni.
    WadyWielu wulgarnych i niekulturalnych kierowców.
    Fikcja WiFi w autobusie.
    Wiele autobusów ma zły stan techniczny - z tego co wiem jeden wczoraj spłonął na trasie Kraków - Gorlice.
    Cena nie adekwatna do jakości usług.
  • ~Mikołaj / 2018-06-24 04:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena wygórowana przy bardzo niskim komforcie podróży. Twarde siedzenia i mało przestrzeni na nogi, wysoka temperatura w autokarze. Zdecydowanie nie polecam podróży z tą firmą.
  • ~Natalia / 2017-11-27 00:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie jestem po bardzo krótkiej i koszmarnej podróży tymże przewoźnikiem. Jechałam ostatnim Voyagerem 22:35 na trasie Kraków-Nowy Sącz. Kupiłam bilet do Nowego Sączą i autobus nie wyjechał nawet z Krakowa, a już się zepsuł... To jeszcze można zrozumieć, zdarza się, ale od kierowcy nawet słowa wyjaśnienia... Po ok. 15-20min podeszłam do kierowcy i zapytałam czy jeśli nie ruszymy to kiedy i czy w ogóle przyjedzie jakiś autobus zastępczy. Pan kierowca odpowiedział z oburzeniem „niby jak o tej porze?” Stwierdziłam, ze w takim wypadku pozostaje mi znaleźć nocleg w Krakowie, dlatego wyciągnęłam telefon w celu zarezerwowania noclegu. Ledwo zadzwoniłam, a Pan kierowca zwrócił się do mnie oczywiście z wielkim wyrzutem żebym się oddaliła od niego z tym telefonikiem. Po prostu szczyt beszczelnosci... Pomojajac ten fakt w autobusie znajdował się tez pijany mężczyzna, który był kolejnym powodem by szybko opuścić ten pojazd. Poprosiłam o otworzenie drzwi o wyszłam. Wszelakie środki komunikacji miejscowej zakończyły już swoje kursy i pozostała mi jedynie taksówka, która musiałam dojechać w miejcie noclegu. Nie dość, ze wydałam pieniądze na bilet, taksówkę i opłaciłam na własna rękę nocleg to jeszcze najadłam się nerwów... Po prostu jeszcze nigdy coś takiego mi się nie zdarzyło. Serdecznie odradzam podróż tym przewoźnikiem. SKANDAL!
  • ~niepolecam / 2018-04-15 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Zamiany autobusów w połowie trasy. Część klientów nie została ponformowana o zamianie i wróciła do miejsca, z którego wyjeżdżała.
  • ~Oliwka99 / 2019-01-02 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wybrałam voyager. Opóźnienie 1.5h na samym początku. Bus w takim stanie, że strach wsiadać. Bardzo odradzam.
  • ~Olo / 2020-05-27 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak ja się cieszę że nie jeździ ten voyager, bezpiecznie na drodze. Zero chamstwa i braku kultury osobistej u pseudo kierowców, nie musimy oglądać ich.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo, chamstwo, pyskowanie do klienta, jazda na czerwonym świetle przez Brzesko
  • ~omen / 2019-05-20 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    kupowałem bilet na stronie sindbad na 25.05 a przy płatności nie wiadomo dlaczego przekierowało mnie do voyager który sprzedał bilet z datą wypełnienia zamówienia czyli 20.05,o czym dowiedziałem się od pilota autokaru,żadnego maila z info,nic. sugeruję BARDZO UWAŻAĆ przy płatnościach on-line.
  • ~Pasa / 2019-01-13 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma którą mocno powinno się zainteresować ITD. "Autobusy" w stanie nagannym, wyjeżdżają niesprawne już z bazy firmy. Większość z nich powinno mieć odebrane prawo do poruszania się po drogach.
    ZaletyTanio
    WadyNiesprawne pojazdy, brak szacunku
  • ~Pasażer / 2019-07-21 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie jadę sobie Voyagerem na trasie z Krynicy do Kołobrzegu i dowiedziałem się od kierowcy ze jestem nikim, dlatego że ośmieliłem się czekać w kolejce do sprawdzania biletów w autobusie a nie na deszczu, tak po prostu strzał z pyska bez powodu. To nawet nie jest już tylko chamstwo, tylko niezrównoważenie psychiczne, strach się bać.
    WadySłabe zdrowie psychiczne kierowców
  • ~Pasażer / 2019-12-26 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem w stanie ocenić wygody oraz jakości obsługi, ponieważ kurs na który wcześniej kupiłam bilet został odwołany o czym można się było dowiedzieć 10 minut przed odjazdem. Stracone pieniądze, zero informacji od przewoźnika dla osób które kupiły już bilet. Kompletny brak szacunku dla ludzi.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3142
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4614
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990