Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Voyager Transport opinie

Ocena na podstawie 157 opinii

2.24 / 5

  • Poziom cen
    2.46
  • Oferta
    2.48
  • Jakość obsługi
    1.84
  • Wygoda
    2.20

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurzona i zmarznięta / 2019-02-01 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam wrażenie, że przewoźnik ma jakiś fikcyjny rozkład jazdy na stronie (trasa Tarnów-Kraków). Już trzeci raz spotykam się z sytuacją że autobus, który jest w rozkładzie w ogóle nie przyjeżdża, po czym za pół godziny normalnie przyjeżdża kolejny kurs. Takie sytuacje są szczególnie uciążliwe kiedy trzeba dojechać na określoną godzinę na umówione spotkanie. Ostatnio z tego powodu miałam nieprzyjemność spędzenia 30 minut na dużym mrozie. Rozumiem opóźnienia spowodowane korkami na ulicy ale nikt mi nie wmówi, że takie rzeczy zdarzają się w niedzielę o godzinie 19.30 w tak niewielkim mieście jakim jest Tarnów! Tym bardziej, że kolejny kurs przyjechał punktualnie. Nie wiem jak inne połączenia ale to zdecydowanie odradzam.
    Wadynie wszystkie kursy w rozkładzie jeżdżą w rzeczywistości
  • ~.... / 2020-02-28 19:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadzieja. Zbyt szybka jazda tam gdzie nie trzeba (we wioskach, wąskich drogach), autobusy to stare graty, aż strach że się rozlecą w drodze, zaduch w środku, brak tlenu, syf, kierowcy też niewiele lepsi. Nigdy więcej. Nie pozdrawiam!!!!!
    Zaletybrak
    Wadycała masa wad.
  • ~Bsjskx / 2018-10-17 15:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Ceny cały czas drożeją. Z 2,50 na tej samej trasie zrobiło się 4 zł. Autobusy się spóźniają lub w ogóle nie przyjeżdzają bez wcześniejszego uprzedzenia. Mało miejsca, wysokie osoby niech nawet nie próbują jechać. Klimatyzacja? - dziura w dachu, przez którą niejednokrotnie wlewał się deszcz do środka autobusu, padając na wszystkich wokół. Radzę przygotować się na kilkugodzinne czekanie na autobus i nawet nie łudzić się, że się zajedzie na czas:))
    WadyNajbardziej: brak punktualności
  • ~Kamil / 2019-06-17 14:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo dużo kursów nie wyjeżdża ludzie czekają a on porostu nie jedzie i nie ma żadnej informacji. Bardzo się zepsuło
    ZaletyBrak zalet
    WadyOpóźnienie i brak planowanych kursów
  • ~kitusia14 / 2019-05-28 21:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Absolutnie odradzam! Kierowcy wydawało się, że jedzie sam mikrą a nie autokarem pełnym pasażerów. Jechał bardzo niebezpiecznie, myślałam, że wypadniemy z zakrętu, zdarzyla się sytuacja, że musiał zatrzymać się w trakcie wyprzedzania na lewym pasie, bo pojawił się z naprzeciwka samochód i nikt nie chciał go wpuścic z powrotem
  • ~klient636 / 2019-11-01 13:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Jazda na trasie Kraków Gorlice

    Nie polecam przewoźnika, autobus cały załadowany. Brak jakiegokolwiek porządku z bagażami w postaci tego że wielkie walizki pasazerowie zabierają ze sobą do środka zamiast zostawić w luce bagażowej - kierowca powinien panowac nad tym co sie dzieje. Sama jazda kierowcy to istna tragedia. Styl jazdy mocno nerwowy, ostre przyspieszanie, mocne hamowanie - komfort tragiczny. Kierowca chyba myśli ze wiezie jakis towar a nie ludzi. Daleka droga tego przewoźnika do bycia kimś kogo można polecić na rynku. Jedna osoba nie miała drobnych to Pan mocno oburzony że ma szukac drobne bo jej nie wyda. Kręty odcinek przez slynne rzepienniki kierowca ścinał kazdy zakręt stwarzając zagrożenie.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wypisać
  • ~Nagano / 2019-08-15 11:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Kurs Warszawa-Krynica Zdrój tragedia, w Gorlicach przesiadka do busa co zakrawa na niedotrzymanie umowy, brak informacji o zmianie środka transportu. Nigdy więcej.
  • ~Pasażerka / 2019-09-03 16:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Zmniejszona ilość kursów pomimo podwójnego rocznika jeżdżącego do szkół na trasie Gorlice - Nowy Sącz.Rozsądek nakazywałby żeby zwiększyć ilość kursów, a nie likwidować. Przepełnione autobusy, nie zatrzymują się na przystankach. Brak kontaktu z biurem w Gorlicach, pani z Biura Obsługi Klienta nie wie NIC.

    Wyrugowali inne linie z trasy do Nowego Sącza, a teraz czując się monopolistą, obniża jakość usług i ma w nosie pasażerów.
    ZaletyBrak
    WadySpóźnienia, nagminne odwołania autobusów (bez powiadomienia pasażerów oczywiście), bardzo zły stan autobusów.
  • ~. / 2019-09-20 19:01
    Ocena: 1.50 / 5
    kierowca............................................ ... ,......
    ...... .... ......... x.....
    ZaletyIlość miejsc
    WadySzybkość wygoda
  • ~Aneta / 2023-04-04 12:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Kursowanie busów w gminie Krynica Zdrój - tragedia! Busy jeżdżą jak chcą a nie wg rozkładu, do tego nieprzyjemni kierowcy z wyjątkiem Pana "Dziadka". Kolejny raz wychodzę na tego przewoźnika z 15 min wyprzedzeniem i nie jedzie bo ciągle się ściga i wyprzedza innego przewoźnika, który jedzie wcześniej. I co to za polityka skoro pasażerowie nijak nie mogą zdążyć i i tak z nim nie jadą. Nie polecam, to jest dramat.
    WadyW ogóle nie jeździ wg rozkładu bo ściga się z innym przewoźnikiem. Busy stare, wyglądają jakby się miały rozpaść
  • ~Anon123 / 2019-09-11 17:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragiczne podejście do klienta. Autobusy są zawsze spóźnione często wogóle nie przyjeżdżają. Na trasie nowy sącz Kraków jest jeden ktory regularnie sie psuje lecz firma nic z nim nie robi
    ZaletyOferta
    Wady-Spoznianie często nawet o godzine
    -odwołane kursy
    -wadliwe autobusy
  • ~Ewa / 2018-06-16 05:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Jadąc pierwszym kursem NS-Kraków temtemperatura w autobusie może 14 stopni ( na zew 18!!!). Nawiew na max a kierowca nie reaguje na prośby pasażerów. Jest chamski i burczy na ludzi. Stwierdził że sie nie da zmniejszyć nawiewu. Koszmar!!!!
  • ~Iwka / 2019-09-02 01:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciasne siedzenia, obsługa nie zna hasła do widzi, tylko jeden kontakt !, zepsute drzwi do wc- trasa kilkaset bo 800 km - no rewelacja - dobrze ze opóźnienie tylko godzinne
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Iza / 2019-07-18 12:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Dawno nie podróżowałam komunikacja publiczna, ale to co wydarzyło sie na trasie Kraków-Tarnow 18 lipca przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Niemiły Pan najpierw poinformował ze nie ma miejsc siedzących. Pózniej pyskowal przy wydawaniu reszty z uwaga: 50zl i wydał jak najdrobniej, warcząc ze teraz będę miała drobne na kolejna podróż. Miejsc siedzących jak zapowiadał nie było. Potencjalnie, zgodnie z zasadami ruchu drogowego, nie powinien wpuścić nikogo. 1.5h przesiedzialam na własnej torbie, a Pan na koniec zwrócił uwagę, że kazał sie przesunąć do samego końca, czego ZŁOŚLIWIE nie zrobiono. Szkoda, ze jeszcze takie sytuacje maja miejsce.
  • ~Stefa / 2019-09-03 11:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia , rozkład jazdy tylko na kartce . Mało autobusów w roku szkolnym. uczniowie spozniaja się na lekcje...Niektórzy kierowcy chamy jakich mało!
  • ~Rozczarowany podróżnik / 2019-07-05 18:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak klimatyzacji, we 5-9 osób nie da się oddychać, tak duszno w środku.
  • ~Aha Haha / 2019-06-08 14:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo nie polecam. Stałam na przystanku i kierowca mimo że mnie widział nie zatrzymał się. Taka sytuacja zdarzyła mi się dwa razy. Cena jest nieopłacalna jak na takie coś. Zawsze się spóźnia conajmniej 10 minut. Już wolę jeźdźić Stróżami,chociaż zdarzyło mi się natrafić parę razy na naprawdę miłych kierowców.
    ZaletyCzasami są mili kierowcy
    WadyCena spóźnianie się oraz nieuprzejmi kierowcy
  • ~Asia / 2018-12-16 19:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Dwie gwiazdki tylko dlatego, że kierowca nie nasrał na środku autobusu.
    ZaletyBrak
    WadyNie mam tyle czasu
  • ~Były klient / 2019-12-01 19:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Trzeba przeprosić się z PKP, coraz gorzej z wykonywaniem usług przez Voyager. Lata świetności ma już dawno za sobą.
    ZaletyJuż ich nie ma od kilku lat
    Wadycena, czas podróży, rozkład jazdy mija się z rzeczywistością, opryskliwy kierowcy w szczególności jeden starszy łysy na trasie Gorlice-Kraków. Stan techniczny autobusów pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Ela / 2018-11-13 23:01
    Ocena: 1.25 / 5
    TRASA WARSZAWA - KOŁOBRZEG 09.11.2018GODZ 21.50-NISKI KOMFORT PODRÓŻY PRZY WYGÓROWANEJ CENIE BILETÓW.BARDZO KRÓTKIE POSTOJE-PODCZAS POSTOJU NIE MOŻNA BYŁO SKORZYSTAĆ Z WC I DOKONAĆ ZAKUPU HERBATY NA STACJI PALIW GDYŻ KIEROWCA NIE CHCIAŁ POCZEKAĆ OK 2 MINUT.W AUTOKARZE PRZY NOCNEJ TRASIE ZIMNO,TWARDE SIEDZENIA,BARDZO MAŁO MIEJSCA NA NOGI.POPROSIŁAM KIEROWCĘ ABY ZATRZYMAŁ SIĘ NA WJAZDOWYM PRZYSTANKU W KOŁOBRZEGU -ODMÓWIŁ.ARGUMENTOWAŁ SWOJĄ DECYZJĘ TYM.ŻE POSTÓJ JEST TYLKO NA KOŃCOWYM PRZYSTANKU-DWORZEC I KOŃCZY TRASĘ.NADMIENIAM .ŻE BYŁAM ŁĄCZNIE PONAD 24 GODZINY W PODRÓŻY ALE GO TO NIE OBCHODZIŁO.JEDNAK ZROBIŁ WYJĄTEK I POZA USTRONIEM MORSKIM POPROSIŁ INNĄ PASAŻERKĘ ABY WYSIADŁA MIĘDZY PRZYSTANKAMI.WARTO BYŁOBY ABY SZEF FIRMY VOYAGER POCZYTAŁ OPINIE PASAŻERÓW .PRZEANALIZOWAŁ I WYCIĄGNĄŁ WNIOSKI .....PODAJĘ ADRES E -MAIL I OCZEKUJĘ NA WYJAŚNIENIA ........
    ZaletyBRAK
    WadyCZĘSTE SPÓŻNIENIA NA TRASIE,TOTALNY BRAK KULTURY U KIEROWCÓW
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3142
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4614
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990