Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mbawilk / 2021-10-22 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Czasu dostawy i ceny/ jakość nie będę opisywał ponieważ paczka nie to jest przedmiotem mojej opinii, ponieważ nie ja zamawiałem kuriera a jedynie obsługa. Dotarła do mnie paczka dostarczona przez kuriera UPS, nie wiem jakim prawem się rządzi ta firma ale tak żenującej obsługi jeszcze nie spotkałem. Kurier raczył wjechać windą na drugie piętro i wystawił przesyłkę z windy zostawiając na klatce i sobie pojechał, nawet nie raczyć zapukać do drzwi. Może następnym razem niech zostawi na środku miasta i odhaczy sobie doręczenie przesyłki by nie musiał się przemęczać. Nie wiem z czego to wynika ale dla mnie obsługa doręczenie paczki przez kuriera jest na poziomie żenującym a wręcz nawet nie wartym nazwania tego po imieniu. Staram się nie życzyć nikomu źle ale w tym wypadku ŻYCZĘ by kiedyś w ten sposób KURIER doręczył paczkę PREZESOWI firmy UPS.
  • ~Niezadowolony klient / 2021-10-22 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!!
    Zamówiłem kuriera 4 dni temu, do tej pory nie dojechał, Pani z obsługi z klienta kazała mi jechać z paczką 50km, żeby im ją dostarczyć. Żenada i brak profesjonalizmu.
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2021-10-22 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która powinna zostać zamknięta, a pracownicy powinni zostać zwolnieni dyscyplinarnie na zbity pysk bez możliwości powrotu, ponieważ podejście jakim się kierują woła o pomstę do nieba. Ich skandaliczne zachowanie i sposób prowadzenia działalności poniżej wszelkiej krytyki. Obsługa reklamacji i faktur to gehenna, powinni ich wywalić na zbity pysk i zamknąć firmę. Lekceważące podejście do Klienta. Nie odpowiadają na podstawowe maile. Na infolinię nie można się dodzwonić. Czas w jakim rozpatrują reklamację to nawet 8 miesięcy. Zastanawiam się kto ich tam zatrudnił, pracownicy niekompetentni jak już po wielu próbach się dodzwonisz na infolinię to odsyłają od działu o działu. Samowolka w wystawianiu faktur w myśl zasady "Co ślina na język przyniesie to się wpisuje". UPS to jedyna firma jaką znam na świecie, której nie zależy na płatności. Zarząd Spółki powinien się zainteresować jak ich "PRACOWNICY" wykonują obowiązki. Pracownicy kpią z Klientów i wystawiają UPS na pośmiewisko. Widać, jednak, że Zarząd Spółki nie ma pojęcia co się dzieje i nie panuje nad sprawami. Powinna się zainteresować Skarbówka sposobem w jaki wystawiają faktury i jak to się ma z terminami. O Profesjonalizmie można zapomnieć. UPS to firma która nie pilnuje swoich spraw i gdzieś ma sprawy Klienta. Firma już dąży do upadku i samodestrukcji. To jedyna taka Firma, gdzie Klient sam upomina się o faktury aby zapłacić. DNo i trzy metry mułuu, aż szoruje po ziemi...... Porażka
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowi (Opóźnienia nawet do 8 miesięcy), Bałagan, Chaos w dokumentacji,
  • ~Jack / 2021-10-22 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    KPINA. Wykupiona usługa Express Saver. Paczka wysłana 19.10 o 22:40 z Koeln w Niemczech dotarła przez Poznań do Zielonej Góry (50 km od miejsca docelowego) już 20.10 o 9:05 - czyli całkiem szybko. Po czym DOBĘ!!! później 21.10 o 9:45 pojawia się w systemie śledzenia komunikat, że odbiorcy nie zastano i paczka trafiła do punktu odbioru 5 km od miejsca dostarczenia. Chyba nie muszę pisać, że w międzyczasie nie było ŻADNYCH informacji i prób kontaktu (mail, SMS, tel.) a odbiorca CAŁY DZIEŃ bez chwili przerwy oczekiwał na odbiór przesyłki. Sieć szkieletowa działa szybko ale "ostatnia mila" realizowana KPINA. Wykupiona usługa Express Saver. Paczka wysłana 19.10 o 22:40 z Koeln w Niemczech dotarła przez Poznań do Zielonej Góry (50 km od miejsca docelowego) już 20.10 o 9:05 - czyli całkiem szybko. Po czym DOBĘ!!! później 21.10 o 9:45 pojawia się w systemie komunikat, że odbiorcy nie zastano i paczka trafiła do punktu odbioru 5 km od miejsca dostarczenia. Chyba nie muszę pisać, że w międzyczasie nie było ŻADNYCH informacji i prób kontaktu (mail, SMS, tel.) a odbiorca CAŁY DZIEŃ bez chwili przerwy oczekiwał na odbiór przesyłki. Sieć szkieletowa działa szybko ale "ostatnia mila" realizowana przez podwykonawców (w tym wypadku chyba "Pakersi.pl") to żenada i... oszustwo. Pobierana jest opłata za usługę, której nawet nie próbują realizować. Równie dobrze można zamówić do paczkomatu - będzie taniej i szybciej.
    Osobny temat to obsługa klienta - legendarny przygłuchy automat to niezły firewall do odsiewu niezadowolonych klientów.
    ZaletyMoże jakieś są - nie wiem
  • ~MG / 2021-10-21 16:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka została dostarczona na zupełnie inny adres, w innej dzielnicy miasta. Konsultant poinformował mnie, że kurier " nie zdołał dostarczyć paczki na podany adres".
    Nie wiem, co mogło być tego powodem, ponieważ pod podanym adresem dostawy czekały trzy osoby.
    Czyżby kurierowi nie po drodze było?
  • ~Chmielewski / 2021-10-21 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Doręczenie paczki planowane na wtorek nadal się nie doczekałem. Nie polecam szczerze.
  • ~Klientka / 2021-10-20 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tej firmy. Przesylka expresowa zaginela i zero odzewu na reklamacje ze strony firmy.
    Ale jeszcze zostaje sadbo takie firmy dziadoskie nalezy uczyc ze jak sie od klienta pobiera kase za usluge to sie wywiazuje.
    Nigdy wiecej nie skorzystam z tej firmy i nikomu jej nie polecam
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~Ania / 2021-10-20 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero informacji o probie doręczenia i miejscu pozostawienia przesyłki. Po raz kolejny.
  • ~Mati / 2021-10-20 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Termin otrzymania przesyłki minął dwa dni temu. Przesyłki brak. Brak możliwości dowiedzenia się czegokolwiek bo kontakt tylko z wirtualnym doradcza lub rozmowa z automatyczną sekretarka. Porażka. Najgorsza firma transportowa na rynku.
    ZaletyZero zalet.
    WadyBrak punktualności w dostarczaniu paczek.
    Bardzo utrudniony kontakt w celu uzyskania informacji o paczce.
  • ~Justyna / 2021-10-19 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka nie dotrzymują danego terminu opłacasz przesyłkę ekspresowa a wychodzi dłużej niż normalnie
  • ~Aldona / 2021-10-19 16:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Super kurier dostarczył Mi dziś paczkę niestety nie znam jego tożsamości ale chłopak był bardzo wporządku i wyrozumiały .. grzecznie się przywitał i dał Mi paczkę mimo to ze brakowało Mi 5 zł co wynikało z tego ze nie miałam rozmienionych pieniędzy i zgodnej kwody dla kuriera .. chłopak wyjął swój portfel i dał Mi 5 zł z własnej kieszeni do paczki za co bardzo dziękuję i oby więcej tak wychowanych ludzi i dziękuję bardzo z pozdrowieniami dla kuriera z Mysłowic ????????????☺
  • ~Aldona / 2021-10-19 16:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Super kurier dostarczył Mi dziś paczkę niestety nie znam jego tożsamości ale chłopak był bardzo wporządku i wyrozumiały .. grzecznie się przywitał i dał Mi paczkę mimo to ze brakowało Mi 5 zł co wynikało z tego ze nie miałam rozmienionych pieniędzy i zgodnej kwody dla kuriera .. chłopak wyjął swój portfel i dał Mi 5 zł z własnej kieszeni do paczki za co bardzo dziękuję i oby więcej tak wychowanych ludzi i dziękuję bardzo z pozdrowieniami dla kuriera z Mysłowic ????????????☺
  • ~121212121 / 2021-10-16 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka ktora zostala do mnie dostarczona pozbawiona byla jednego przedmiotu z zawartości(po prostu została skradziona na etapie dotarcia do mnie). Dział wsparcia to dno zero informacji zero pomocy, jedyne co odwlekają jakąkolwiek odpowiedz. Nie polecam korzystania z usług tej firmy.!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Gordon Shumway / 2021-10-15 06:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Wg systemu ups przesyłka była 3 razy "dostarczana", mimo, że nikt nawet nie próbował jej fizycznie dostarczyć.... 0 kontaktu z kurierem.
    Ostatecznie mój brat przekierował ją do punktu odbioru, a tam okazało się, że któryś sk******n się do niej dobierał! Taśmy zabezpieczajace były poprzecinane-na szczęście nic w środku nie brakowało ale jedno z eleganckich opakowań zostało uszkodzone... Pewnie dlatego nie było żadnego kontaktu, bo złodziej bał się konfrontacji.
    Nigdy wiecej-NIGDY... N.I.G.D.Y.!!!
    ZaletyBrak
    WadyWSZYSTKIE
  • ~bardzo niezadowolona / 2021-10-14 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, z jaką miałam do czynienia. Dwa razy w ciągu miesiąca miałam dostawę kurierem UPS i dwa razy byłam w domu cały dzień. Kurier nie podjął nawet próby doręczenia, od razu dostarczył paczkę do punktu odbioru i oczywiście nie było żadnej informacji na maila ani SMS, musiałam sama sprawdzić na stronie trackingu, gdzie jest przesyłka. Nie po to wybieram kuriera, żeby wraz gdzieś iść tę paczkę odebrać, tak bym wybrała paczkomat. Kontaktu z kurierem nie ma żadnego, więc sobie robią co chcą, a godziny dostawy są orientacyjne, więc siedź w domu cały dzień, bo nie wiadomo kiedy kurier będzie, a finalnie paczkę i tak rzuci do punktu. Odradzam korzystanie z usług tej firmy. Tragedia.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem. Nie dostarczają paczek pod wskazany adres, tylko bez próby doręczenia rzucają do punktów odbioru.
  • ~marta / 2021-10-14 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat. Obsług klienta przez jakiegoś głuchego bota, 50 razy powtarzany nr przesyłki, brak kontaktu do kuriera w celu umówienia się np po pracy żeby podjechać. W życiu nie spotkałam się z tak durną firmą kurierską, zrobci cos z tym bo paranjoa
    Zaletybrak!!!
    Wadywszystko
  • ~Kat / 2021-10-14 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję, ze nie można dodawać ujemnych punktów.
    Brak obsługi reklamacji skarg i zażaleń. Kurier agresywny rzuca paczkami,
  • ~Ryszard / 2021-10-14 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Upc to według mnie najgorsza firma kurierska. Nie dostarcza przesyłki pod wskazany adres, a woli zostawić w punkcie odbioru. Nie potrafi nawet maila napisać w języku polskim.
    Zaletybrak
    Wadynie dostarcza przesyłki pod wskazany adres
  • ~Joanna / 2021-10-14 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam we wtorek E-mail, ze paczka zostanie doręczona w środę. Cały dzień kuriera ni widu, ni słychu. O 17 dzwonię, żeby zapytać co z tą paczką? Otóż nadawca jej jeszcze nie nadal, ale maila wysłali, bo TAK DZIALA SYSTEM. Przyszedł kolejny E-mail: paczka będzie doręczona w czwartek między 12:15 a 16:15. Pracuje zdalnie, od ósmej rano na nogach- kurier zostawił awizo o 10:38, mimo tego, ze byłam w domu. Dostałam kolejnego maila- paczka zostawiona w punkcie. Wsiadam w samochód i jade- w punkcie okazuje się, ze
    Paczka dalej u kuriera i w punkcie będzie może za godzinę. No żart.
    ZaletyBrak
    WadyDalej działa
  • ~IH / 2021-10-13 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier wgl się nie pojawił,zamiast tego otrzymałam informacje, że nie było mnie w domu podczas próby doręczenia.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta i logistyka to żart
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12545
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979