Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Natalka / 2021-10-30 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dostarczył paczkę nie pod ten adres co trzeba.
    Zaletynatusia3931@gmail.com
    WadyPaczka nie została doręczona na wyznaczony adres
  • ~Daniel / 2021-10-29 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiam kuriera 3 dzień z rzędu… dzwonię na infolinie kurier ponoć każdego dnia stawiał się po paczkę Hmm dziwne ja go niewidzialem ani nie słyszałem, nie polecam tej firmy poprostu żenada
    ZaletyŻadne
    WadySporo
  • ~Sandra / 2021-10-29 13:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie dostarczaja paczek!!! Ani nie informuja gdzie wrzucili paczke... Gdyby nie sklep ktory informuje ze taka paczka przyszla to nawet bym nie wiedziala! Ups "wyrzuca" paczki gdzie sie im podoba! Ja moja misialam odebrac 15 km od domu. Oczywiscie tez nie poinformowali gdzie ja "wyrzucili" nie polecam ups!
    ZaletyŻadnych
  • ~Krzysztof / 2021-10-28 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej syfiasta firma kurierska. Wysyłają maila z informacją kiedy i jakich godzinach będzie kurier . Po ustalonym czasie dzwonie na infilinie i jakiś koleś bredzi ze to automatycznie wysłał maila a paczki to oni jeszcze nie mają. PORAZKA I TRAGEDIA Poczta Polska jest już lepsza
    ZaletyBrak
    WadyKlamstwa
  • ~Kasia / 2021-10-28 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości kontaktu z kurierem, po kontakcie z infolinią informacja, że nie ma wykupionej usługi przekazania nr do kuriera... Kurier bez słowa zostawia paczke w punkcie odbioru, pomimo, że cały czas byłam w domu. Żenada i to nie pierwszy raz.
    Zaletybrak
    Wady0 kontaktu z klientem
    0 pomocy na infolinni
    oszukuja
  • ~Katarzyna / 2021-10-28 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka niestety trafiła do jakiegoś punktu mimo że cały czas jestem w domu i na nią czekam. Specjalnie zamówiłam do domu i opłaciłam ponieważ jestem po operacji i nie mam możliwości odbioru inaczej. Próba wyjaśnienia sprawy z kurierem nie powiodła się. Człowiek kłamie, jest niegrzeczny, wykrzyczał swoje i się rozłączył.
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyNieuczciwość i chamstwo
  • ~Oszukana / 2021-10-28 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę niech nikt nie zamawia przez tą firmę i żadne szanujace się przedsiębiorstwo niech z nimi nie współpracuje.Tyle lat zamawiam paczki z innych firm i jeszcze nie zdarzyło mi się mieć taki problem. Konto mam na minusie o 630 zł paczka dostarczona ale pod inny adre,dostałam powiadomienie na e-mail że już jest ale nie u mnie i niestety nikt do mnie nie dzwonił w dniu dostawy nie pisał, nauczka na całego...Zerowy kontkt z tą firmą,po prostu komuś się nie chce tam pracować. Szkoda że dopiero teraz czytam wszyskie opinie i widzę zerową ocenę ????
    ZaletyŻadnych
    WadyOgromne zostajesz bez pieniędzy i paczki
  • ~Grzes / 2021-10-27 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Międzynarodowy syf!!!!
    Bagno brak kontaktu i brak możliwości rozwiązania sprawy
    ZaletyBrak
    WadySyf syf syf brak dialogu
  • ~Bogumił / 2021-10-27 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno! Kurier zamówiony przez stronę firmową WWW, wybrana opcja dla niezalogowanych użytkowników, zapłaciłem z góry dotpay, tutorial nie wygenerował etykiety więc natychmiast zgłosiłem problem. O 12:00?następnego dnia telefonicznie obiecano mi do 14:40 pilną odpowiedź. Niestety cisza. O 15:30 dzwonię i słyszę, że nie są się wygenerować etykiety dla niezalogowanych użytkowników i w ciągu 10 dni będę mial zwrot.

    DNO I 10 MIL MUŁU.
    ZaletyBrak
    WadyOgrom
  • ~Szara / 2021-10-27 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka została wydana kurierowi w poniedziałek i miałem ją otrzymać między godziną 10 a 15. Około godziny 16 zadzwoniłem na infolinię i otrzymałem informację że do końca dnia (do godziny 19) będzie dostarczona. Nie była. Następnego dnia, we wtorek, status na stronie się zmienił na "sprawdź później aby dowiedzieć się o statusie" więc o godzinie 10 zadzwoniłem na infolinię gdzie ponownie usłyszałem, że kurier odebrał paczkę i zostanie dzisiaj dostarczona. O godzinie 17 zadzwoniłem na infolinię gdzie kolejny raz usłyszałem że paczka dzisiaj zostanie dostarczona i że kurier jeździ do 19. O 19 zero informacji więc kolejny telefon na infolinię gdzie nie dowiedziałem się niczego ale zagwarantowano mi że do godziny 20 odezwie się ktoś z magazynu. Nie zgadniecie, żadnego telefonu nie było. W środę o godzinie 9 wykonałem kolejny telefon i znowu usłyszałem regułkę, że zostanie dziś dostarczona i że mają problem z małą ilością kurierów na region (Wrocław). O godzinie 13 informacja na stronie uległa zmianie i status zmienił się na dostarczono do access point. Szybki telefon na infolinię i dowiedziałem się że kurier nie mógł doręczyć, z naciskiem na to że mnie nie zastał ale zaprzeczyłem temu bo siedziałem cały dzień w domu (już trzeci dzień!). Zgłosiłem konsultantowi skargę i miałem otrzymać telefon od menedżera regionu z wyjaśnieniami. Tym razem po pół godziny telefon otrzymałem o od Pani menedżer usłyszałem że paczka zostawiona w punkcie access point (kwiaciarni) i żebym sobie podszedł. Po odpowiedzi, że nie mam możliwości podejść w godzinach działania punktu i w terminie 8 dni (bo tyle paczka może tam leżeć) usłyszałem, że w takim razie paczka zostanie odesłana do nadawcy. Już lekko podniesionym głosem poinformowałem, że nie po to zamawiałem paczkę na mój adres żebym musiał gdzieś iść i że ze względu na kwarantanne związaną z kontaktem z osobą potencjalnie chorą na COVID nie mam możliwości opuścić miejsca zamieszkania. Dostałem informację że mają problemy bo nie mają kuriera na region (Wrocław Śródmieście) i może jedynie przekierować paczkę ale potrwa to więcej niż 3 dni.

    O nieprawidłowych statusach na stronie czy automacie głosowym przy połączeniu telefonicznym już nie wspomnę. Nie polecam UPS, nie skorzystam więcej z ich usług. W chwili obecnej chyba najgorsza firma kurierska na rynku.
    Zaletybrak zalet
    Wadyleży wszystko: czas dostawy, status online przesyłki, infolinia, konsultanci którzy w niczym nie mogą pomóc
  • ~Michal / 2021-10-27 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO,10 dni czas dostarczenie paczki,na info linii informacja że jest to normalny czas dostraczenia
    ZaletyZadnych
    Wady10dni zajęło dostarczenie paczki krajowej
  • ~Grzegorz / 2021-10-26 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem sytuację z firmą UPS, że kurier nawet nie raczył przyjść pod wskazany adres, tylko zostawił przesyłkę
    W jakimś punkcie.
    Zdarzyło się nawet,że nie dostawałem żadnych powiadomień mailowych, no i oczywiście przesyłka niedostarczona pod wskazany adres i dzień opóźnienia.
    Dwie sytuację i ostatnie ;)
    Niestety nie polecam firmy kurierskiej UPS,tak się klienta nie powinno traktować.

  • ~Beata / 2021-10-26 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, prywatną paczkę kurier zostawił na ciemnym korytarzu w szpitalu, sam podpisał sobie pokwitowanie odbioru a obsługa twierdzi że paczka dostarczona bo jest logowanie na GPS równie dobrze mógł rzucić po drodze wszystkie, pan z obsługi telefonicznej w Piłe bezczelny i zero kultury,nie mam pojęcia jak tacy ludzie pracują z klientami, porażka
  • ~Xxx / 2021-10-26 14:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Według mnie pełen profesjonalizm, paczka zlecona w niedzielę w poniedziałek odebrana we wtorek u odbiorcy. Mimo iż ważyła 45,5 kg . Dla porównania DHL po 2 dniach nawet nie raczył przyjechac po paczkę która była z góry opłacona.
    ZaletyProfesjonalizm, szanują czas klientów
    WadyBrak
  • ~Marek / 2021-10-26 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna pomyłka istny bajzel nikt niczego nie ogarnia. Paczka z Chin idzie 20 dni i jeszcze nie została dostarczona DHL tą sama usługę wykonał w 5 dni. Absolutnie nie polecam!!!! Mało tego konsultantka podczas rozmowy odłożyła słuchawkę.
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie
  • ~Rozczarowana / 2021-10-25 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdybym mogła, dałabym zero gwiazdek. Z całego serca odradzam korzystanie z usług tej firmy!! Wysłałam paczkę z Wielkiej Brytanii do Polski dnia 07.10.2021 roku i do dnia dzisiejszego nie dotarła pod adres odbiorcy. Wszelkie próby kontaktu telefonicznego z firmą UPS to dramat. Niemiła obsługa na linii, mam wrażenie jakby nie do końca wiedzieli po co tam są. Zero szacunku do klienta i powagi sytuacji. Wygląda na to, że moja 30kg paczka po prostu rozpłynęła się w powietrzu i tak po prostu sobie zniknęła. Najpierw zostałam poinformowana, że paczka prawdopodobnie zaginęła w magazynie w Strykowie (w systemie również widniała taka informacja), a później z kolei jakiś inny pan mnie poinformował, że paczka w ogóle tam nie dotarła. Paczka widmo chyba!! Inna Pani z kolei kazała mi dzwonić do brytyjskiego oddziału UPS, bo stamtąd została nadana przesyłka. I tak zostałam odsyłana w kółko, bez żadnego celu i logiki!! Nigdy więcej nie skorzystam z usług pożal się Boże tej "firmy kurierskiej" i będę odradzała to wszystkim moi znajomym. Katastrofa!! W chwili obecnej paczka jest "rzekomo" poszukiwana. Tak czy inaczej, sprawa trafi do odpowiednich instytucji. Skandal, żeby paczka tak po prostu sobie zaginęła. UPS to złodziejska i nieodpowiedzialna firma pod każdym względem, uważajcie!!
    ZaletyObsługa klienta poniżej poziomu, dno
    WadyWszystkie możliwe!!!!
  • ~ANEL / 2021-10-24 12:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Moja opinia będzie dotyczyla jednego z kurierow pracujących w Krakowie na osiedlu Wola Duchacka mialam okazje sie dowiedziec ze pan pracuje bardzo niechetnie dla klientów indywidualnych dwa razy zawiodlam sie na nim . po raz pierwszy w sierpniu kiedy nie odebral wcale mojej przesylki a drugi w pażdzierniku kiedy moja przesylke musialam odbierac w sklepie ABC na ulicy W Slawka
    Zaletytylko czas i szybkosc
    Wadynie sumiennosc i lekceważenie klienta brak zaangażowania
  • ~Elszczupako / 2021-10-23 08:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam czekam na paczkę od wtorku przyjdzie w poniedziałek jeździ po Polsce bo błędnie sortują była u mnie już blisko 100 km i z powrotem źle posortowali i pojechała 600 km teraz weekend tak więc w poniedziałek będzie czyli 6 dni poczta szybciej wysyła
  • ~Mateus / 2021-10-22 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się stało ostatnimi czasy z firmą UPS woła o pomstę do nieba. Polityka firmy zmieniła się o 120 stopni. Współpracowaliśmy z Tą firmą prze 15 lat ale na dzień dzisiejszy nie widzimy takiej możliwości.
    Do 2 małych przesyłem doliczyli kwotę około 600 PLN. Najlepsze jest to, że gdybyśmy nie sprawdzali salda to nawet o tym byśmy nie wiedzieli. Po napisaniu reklamacji wystawili łaskawie korektę. Na zwrot pieniędzy czekaliśmy 6 m-cy. Boję się myśleć ile było jeszcze takich pomyłek w przeszłości. Nie wspominając o chorym naliczaniu kosztów za przesyłki.
    ZaletyJakieś 5 lat temu mógłbym powiedzieć że solidność i punktualność. Na dzień dzisiejszym nic z tego nie zostało
    WadyJak wyżej
  • ~MZT / 2021-10-22 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko powinno być na 0 a nie 1 gwiazdkę. Dno. 4 zmiana terminu dostawy i zero informacji co dalej.
    ZaletyBrak
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12545
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979