Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4146 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AntyUPS / 2021-11-22 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY WIĘCEJ UPS!!!
    Kurier- nygus dwa razy odchaczył że nie zastał nikogo w domu. Specjalnie ustawiłem domowników żeby nygusa obsłużyć w godz: 8.00-13.00.
    Na centrali skierowali mnie na Oddział- Warszawa Lotnisko i tam do 17.00!!!!! w piku korków musiałem sam SE odebrać. UPS dowozi przesyłki przez zewnętrzne tzw. firmy- nygusy które kasują ich ( UPS)za frajer.
    Niestety, po raz ostatni udowodniłem sobie że nic poza paczkomatem nie pozostaje. Nie dam już nygusom zarobić.
    ZaletyNie ma!!!
    WadySame
  • ~M / 2021-11-21 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie próbuje nawet doręczyć przesyłki. Od razu paczka ląduje u nich w magazynie. Zresztą przy próbie nadania paczki z zamówieniem kuriera jest jeszcze gorzej. Zapłaciłam gotówką kurierowi za usługę i nie dostałam żadnego potwierdzenia / paragonu. Firma później ścigała mnie za nieopłaconą przesyłkę. Szczerze nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyŻenada
  • ~ZbulwersowanyTomek / 2021-11-20 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie posiada chyba telefonu, brak jakiegokolwiek zaangażowania, przesyłka niedostarczona z powodu "zamkniętej firmy " choć byłem cały czas obecny w posiadłości. Najgorsza firma kurierska z żenującym poziomem obsługi klienta
  • ~archie / 2021-11-20 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jest jakiś żart, za każdym razem kiedy kurier miał przyjść byłem w domu ale oczywiście według kuriera nikogo nie było... Założyłem nawet u nich konto żeby mieć dostęp do usługi UPS My Choice ale mimo to nie mogłem zrobić przekierowania na osobisty odbiór w jakimś Access Point, dramat!! Teraz widnieje informacja, że jest w trakcie dostawy do nadawcy, brawo UPS.
    1 gwiazdka bo nie dało się 0
    ZaletyBRAK
    Wadyniekompetentni/leniwi kurierzy
    szacowany czas nie zgadzał się z rzeczywistym
  • ~Stanisław / 2021-11-19 13:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzisiaj dostałem e-maila, że przesyłki nie dostarczono bo nie było odbiorcy w domu .Kurier nie zadzwonił , nie zostawił awiza , tylko kompletnie mnie olał. Byłem oczywiście w domu we wskazanych przez dostawcę godzinach !Draństwo do potęgi entej ! Przesyłka ma być zostawiona w jakimś sklepie.
    Zaletyżadnej
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Krystyna / 2021-11-19 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest piątek w południe, przesyłka nadana we wtorek, od środy g. 7.03 (trzeci dzień), widnieje w wyszukiwarce jako "w doręczeniu". Nie wiadomo gdzie jest.
    ZaletyBRAK
    Wadyprzesyłka nie doręczona mimo wysłania przez nadawcę 4 dni wcześniej. brak kontaktu ze strony kuriera.
  • ~Ups nie lolecam / 2021-11-18 19:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier nie dzwoni kiedy przyjedzie, ups nie wysyła żadnego maila kiedy przyjedzie paczka i zostawiają awizo
  • ~Agnieszka / 2021-11-18 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie wysyłajcie nic ups, nie wywiązują się z terminu dostawy, a potem twierdzą że nie gwarantują terminów i reklamacje z automatu rozpatrują negatywnie
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyNieterminowa dostawa, ignorowanie argumentów w reklamacji
  • ~Kamyk / 2021-11-18 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam to
    o najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałem, ani maila ani sms-a ani żadnej wiadomości od kuriera że przesyłka jest w trakcie dostarczania. Bardzo gorąco nie polecam tej najgorszej firmy kurierskiej. Dziękuję zenada nigdy więcej z niej nie skorzystam
    ZaletyBrak
    WadyMilion
  • ~Joan / 2021-11-18 12:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka nie została doręczona, tylko rzucona pod drzwiami. Kurier nawet nie zadał sobie trudu zadzwonić dzwonkiem lub zapukać do drzwi. Nie mówiąc już o doręczeniu paczki w moje ręce. Przez cały czas jestem w domu i czekam na kuriera, a paczkę znajduję na progu za drzwiami... Zawartość paczki, to nie są 2 zł, a nawet tyle kurier powinien uszanować i doręczyć DO MOICH RĄK. Rozumiem, że przepisy covidowe itd. ale informacja, że W TYM MOMENCIE kurier zostawia paczkę na progu moich drzwi, to myślę absolutne MINIMUM wymagań. W tym czasie mógł ją przecież zabrać ktokolwiek!
  • ~Jakub / 2021-11-17 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Paranoja, zamówiłem wczoraj kuriera aby nadać paczkę. Miał się zjawić między godziną 11 a 13. Około godziny 13:30 zadzwoniłem do nich żeby się zapytać o której mogę się spodziewać kuriera i dostałem odpowiedź: "kurier nie przyjedzie". Nie otrzymałem informacji dlaczego, po prostu nie i koniec- mogę sobie zamówić na inny dzień lub przyjechać i samemu u nich wysłać... Oczywiście ani na telefon ani na maila nie przyszła o tym wiadomość.
  • ~Vojo / 2021-11-17 06:31
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS dno totalne paczki jak nie ma tak nie ma stanowczo nie polecam
  • ~Kuba / 2021-11-16 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska UPS nie potrafi dostarczyć przesyłki pod wskazany adres, kontakt telefoniczny bądź mailowy z odbiorcą jest zerowy. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Wojciech / 2021-11-16 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Opłaciłem przesyłkę z odbiorem przez kuriera i nie został wygenerowany numer nadania. Rozwiązaniem problemu, który wystąpił po stronie UPS było ponowne nadanie przesyłki i wystąpienie o zwrot przelanej opłaty. Tak też uczyniłem - problemem było jednak to, że po ponownym opłaceniu przesyłki numer nadania znowu nie został wygenerowany.

    W chwili obecnej z konta ubyło prawie 700 zł.

    Pomoc konsultantów oczywiście była bardzo skuteczna - proszę nadawać do skutku, aż numer się wygeneruje. Oczywiście nie ma możliwości przeksięgowania dokonanych opłat na nowe zlecenie. Czyli w skrócie - płać do skutku, bo nasz system się zawiesza, za 30 dni oddamy Pana pieniądze jak się Pan o nie upomni.

    Oczywiście nie można złożyć reklamacji na usługę, bo nie.

    Także płać, płać, płać i może łaskawie wyślemy kiedyś kuriera.
    ZaletyBrak
    WadyBrak rozsądnego podejścia do klienta, zrzucanie własnego problemu na klienta.
  • ~Magda / 2021-11-16 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałabym 0 gwiazdek, jakby to było możliwe. Przesyłka nie dostała w wyznaczonym terminie, kurier okłamał, że był i, że budynek był zamknięty, nie dostarczył przesyłki ani w kolejnym wyznaczonym terminie dnia następnego, ani w późniejszym, ostatecznie dotarła po południu w związku z czym przepadł mi termin w urzędzie. Wielokrotnie zgłaszany problem do obsługi, nie potrafili namierzyć kuriera. A teraz w monitoringu jest napisane ze przesyłka dotarała o czasie lol

    Nie pozdrawiam Pana kuriera, mam nadzieje, że karma, za jego opieszałość zakłamanie i brak profesjonalizmu, go dojedzie!
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Karol / 2021-11-15 00:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Obecnie najgorszy przewoźnik w kraju. Jeżeli chcecie mieć wieczne opóźnienia, zaginione paczki, kontakt z działem reklamacji, który odpowiada wieki, to śmiało. Ups.
  • ~Claudio / 2021-11-12 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka międzynarodowa niedostarczona. Tyle w temacie
  • ~Yogi / 2021-11-12 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zostawił paczkę w jakimś sklepie alkoholowym na drugim końcu miasta przy placu Juranda w Szczytnie.
    Specjalnie wybrałem kuriera aby nie latać po mieście po paczkomatach no to im się udało się.
    W adnotacji kuriera była informacja brak odbiorcy na miejscu czyli oczywiście leń zmyślił.
    Stosuje zasadę ostatniego razu.
    Zaletybrak
    Wadytak jak wyżej.
  • ~Danka / 2021-11-12 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, najgorsza firma kurierska, kurier dzwonił lecz nie mogłam odebrać tel, żadnego sms że chodzi o przesyłkę, nie pofatygował się pod adres w domu był mąż, nie dość że opóźnienie 2 dni to jeszcze olewanie klienta,
    Zaletynie ma
    Wadysame wady, nie powinno być tej firmy na rynku
  • ~Andrzej / 2021-11-12 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna lipa ta firma UPS…Ten kurier ta bita pała niby 3 razy podjazd robił żeby doręczyć mi pakiet…i jakoś za każdym razem nie zastał nikogo w domu…zero kontaktu…wkurwiłem sie i pojechałem do Opola do firmy w Dups…i sam odebrałem pakiet z bazy…Wyjebalł bym w powietrze tą zjebaną firme…MASAKRA…unikajcie tych kurw!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8130
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4823
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4032
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3119