strona 95 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- nastepna »
-
~Monika / 2021-11-23 14:37
Dokładnie ten sam przypadek, o którym wszyscy piszą.
Dostałam maila, że paczkę otrzymam 24.11, a 23.11 otrzymałam informację, że nikogo nie było w domu i paczka do odbioru w kwiaciarni (ok. 800m od mojego domu, gdzie specjalnie zamówiłam kuriera do domu, ponieważ mam chore kolano).
W domu siedzę 24h z powodu chorego kolana i pracy zdalnej, więc kurier nawet nie próbował tej paczki doręczyć.
Kilkukrotnie kontaktowałam się z infolinią (raz Pani się wyłączyła po usłyszeniu mojego zgłoszenia, a kolejny raz usłyszałam, że trudno i mam odebrać sobie z punktu odbioru).
NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA JAKA ISTNIEJE -
-
~Radosław / 2021-11-23 14:17
KATEGORYCZNIE !!! ODRADZAM !!! Do Wszystkich nie popełniajcie błędu, który ja popełniłem. To coś nie powinno się nazywać firmą kurierską ! Paczka zalega od 9 dni u partaczy wykonałem z 15 połączeń i złożyłem dwie skargi i do dzisiaj nie wiadomo co z moją przesyłką się dzieje, Nieudacznicy, manipulanci, krętacze... Zaletysamo złoWadysamo dno -
~AntyUPS / 2021-11-22 17:55
NIGDY WIĘCEJ UPS!!!
Kurier- nygus dwa razy odchaczył że nie zastał nikogo w domu. Specjalnie ustawiłem domowników żeby nygusa obsłużyć w godz: 8.00-13.00.
Na centrali skierowali mnie na Oddział- Warszawa Lotnisko i tam do 17.00!!!!! w piku korków musiałem sam SE odebrać. UPS dowozi przesyłki przez zewnętrzne tzw. firmy- nygusy które kasują ich ( UPS)za frajer.
Niestety, po raz ostatni udowodniłem sobie że nic poza paczkomatem nie pozostaje. Nie dam już nygusom zarobić.ZaletyNie ma!!!WadySame -
~M / 2021-11-21 15:30
Kurier nie próbuje nawet doręczyć przesyłki. Od razu paczka ląduje u nich w magazynie. Zresztą przy próbie nadania paczki z zamówieniem kuriera jest jeszcze gorzej. Zapłaciłam gotówką kurierowi za usługę i nie dostałam żadnego potwierdzenia / paragonu. Firma później ścigała mnie za nieopłaconą przesyłkę. Szczerze nie polecam. ZaletyBrakWadyŻenada -
~ZbulwersowanyTomek / 2021-11-20 14:52
kurier nie posiada chyba telefonu, brak jakiegokolwiek zaangażowania, przesyłka niedostarczona z powodu "zamkniętej firmy " choć byłem cały czas obecny w posiadłości. Najgorsza firma kurierska z żenującym poziomem obsługi klienta -
~archie / 2021-11-20 10:41
Ta firma to jest jakiś żart, za każdym razem kiedy kurier miał przyjść byłem w domu ale oczywiście według kuriera nikogo nie było... Założyłem nawet u nich konto żeby mieć dostęp do usługi UPS My Choice ale mimo to nie mogłem zrobić przekierowania na osobisty odbiór w jakimś Access Point, dramat!! Teraz widnieje informacja, że jest w trakcie dostawy do nadawcy, brawo UPS.
1 gwiazdka bo nie dało się 0ZaletyBRAKWadyniekompetentni/leniwi kurierzy
szacowany czas nie zgadzał się z rzeczywistym -
~Stanisław / 2021-11-19 13:50
Dzisiaj dostałem e-maila, że przesyłki nie dostarczono bo nie było odbiorcy w domu .Kurier nie zadzwonił , nie zostawił awiza , tylko kompletnie mnie olał. Byłem oczywiście w domu we wskazanych przez dostawcę godzinach !Draństwo do potęgi entej ! Przesyłka ma być zostawiona w jakimś sklepie. ZaletyżadnejWadywszystkie możliwe -
~Krystyna / 2021-11-19 12:34
Jest piątek w południe, przesyłka nadana we wtorek, od środy g. 7.03 (trzeci dzień), widnieje w wyszukiwarce jako "w doręczeniu". Nie wiadomo gdzie jest. ZaletyBRAKWadyprzesyłka nie doręczona mimo wysłania przez nadawcę 4 dni wcześniej. brak kontaktu ze strony kuriera. -
-
~Ups nie lolecam / 2021-11-18 19:05
Kurier nie dzwoni kiedy przyjedzie, ups nie wysyła żadnego maila kiedy przyjedzie paczka i zostawiają awizo -
~Agnieszka / 2021-11-18 17:27
Nigdy nie wysyłajcie nic ups, nie wywiązują się z terminu dostawy, a potem twierdzą że nie gwarantują terminów i reklamacje z automatu rozpatrują negatywnie ZaletyŻadnych zaletWadyNieterminowa dostawa, ignorowanie argumentów w reklamacji -
~Kamyk / 2021-11-18 13:21
Witam to
o najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałem, ani maila ani sms-a ani żadnej wiadomości od kuriera że przesyłka jest w trakcie dostarczania. Bardzo gorąco nie polecam tej najgorszej firmy kurierskiej. Dziękuję zenada nigdy więcej z niej nie skorzystamZaletyBrakWadyMilion -
~Joan / 2021-11-18 12:37
Paczka nie została doręczona, tylko rzucona pod drzwiami. Kurier nawet nie zadał sobie trudu zadzwonić dzwonkiem lub zapukać do drzwi. Nie mówiąc już o doręczeniu paczki w moje ręce. Przez cały czas jestem w domu i czekam na kuriera, a paczkę znajduję na progu za drzwiami... Zawartość paczki, to nie są 2 zł, a nawet tyle kurier powinien uszanować i doręczyć DO MOICH RĄK. Rozumiem, że przepisy covidowe itd. ale informacja, że W TYM MOMENCIE kurier zostawia paczkę na progu moich drzwi, to myślę absolutne MINIMUM wymagań. W tym czasie mógł ją przecież zabrać ktokolwiek! -
~Jakub / 2021-11-17 13:41
Paranoja, zamówiłem wczoraj kuriera aby nadać paczkę. Miał się zjawić między godziną 11 a 13. Około godziny 13:30 zadzwoniłem do nich żeby się zapytać o której mogę się spodziewać kuriera i dostałem odpowiedź: "kurier nie przyjedzie". Nie otrzymałem informacji dlaczego, po prostu nie i koniec- mogę sobie zamówić na inny dzień lub przyjechać i samemu u nich wysłać... Oczywiście ani na telefon ani na maila nie przyszła o tym wiadomość. -
~Vojo / 2021-11-17 06:31
UPS dno totalne paczki jak nie ma tak nie ma stanowczo nie polecam -
~Kuba / 2021-11-16 15:31
Firma kurierska UPS nie potrafi dostarczyć przesyłki pod wskazany adres, kontakt telefoniczny bądź mailowy z odbiorcą jest zerowy. Zdecydowanie nie polecam. ZaletyBrak -
~Wojciech / 2021-11-16 12:40
Zdecydowanie nie polecam. Opłaciłem przesyłkę z odbiorem przez kuriera i nie został wygenerowany numer nadania. Rozwiązaniem problemu, który wystąpił po stronie UPS było ponowne nadanie przesyłki i wystąpienie o zwrot przelanej opłaty. Tak też uczyniłem - problemem było jednak to, że po ponownym opłaceniu przesyłki numer nadania znowu nie został wygenerowany.
W chwili obecnej z konta ubyło prawie 700 zł.
Pomoc konsultantów oczywiście była bardzo skuteczna - proszę nadawać do skutku, aż numer się wygeneruje. Oczywiście nie ma możliwości przeksięgowania dokonanych opłat na nowe zlecenie. Czyli w skrócie - płać do skutku, bo nasz system się zawiesza, za 30 dni oddamy Pana pieniądze jak się Pan o nie upomni.
Oczywiście nie można złożyć reklamacji na usługę, bo nie.
Także płać, płać, płać i może łaskawie wyślemy kiedyś kuriera.
ZaletyBrakWadyBrak rozsądnego podejścia do klienta, zrzucanie własnego problemu na klienta. -
-
~Magda / 2021-11-16 10:29
Dałabym 0 gwiazdek, jakby to było możliwe. Przesyłka nie dostała w wyznaczonym terminie, kurier okłamał, że był i, że budynek był zamknięty, nie dostarczył przesyłki ani w kolejnym wyznaczonym terminie dnia następnego, ani w późniejszym, ostatecznie dotarła po południu w związku z czym przepadł mi termin w urzędzie. Wielokrotnie zgłaszany problem do obsługi, nie potrafili namierzyć kuriera. A teraz w monitoringu jest napisane ze przesyłka dotarała o czasie lol
Nie pozdrawiam Pana kuriera, mam nadzieje, że karma, za jego opieszałość zakłamanie i brak profesjonalizmu, go dojedzie!ZaletybrakWadysame -
~Karol / 2021-11-15 00:19
Obecnie najgorszy przewoźnik w kraju. Jeżeli chcecie mieć wieczne opóźnienia, zaginione paczki, kontakt z działem reklamacji, który odpowiada wieki, to śmiało. Ups. -
~Claudio / 2021-11-12 21:44
Przesyłka międzynarodowa niedostarczona. Tyle w temacie -
~Yogi / 2021-11-12 20:43
Kurier zostawił paczkę w jakimś sklepie alkoholowym na drugim końcu miasta przy placu Juranda w Szczytnie.
Specjalnie wybrałem kuriera aby nie latać po mieście po paczkomatach no to im się udało się.
W adnotacji kuriera była informacja brak odbiorcy na miejscu czyli oczywiście leń zmyślił.
Stosuje zasadę ostatniego razu.ZaletybrakWadytak jak wyżej.
strona 95 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- nastepna »