Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ocigci / 2021-11-30 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem cały dzień w domu w oczekiwaniu na paczkę. A dostaję informację, że paczka czeka na mnie w portierni. Kurier odebrał domenie telefon i usłyszałam, że on nie ma czasu dzwonić do każdego mieszkania z osobna. Bardzo nie profesjonalne podejście do swojej pracy.
  • ~mentos / 2021-11-30 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu nie skorzystam z usług tej pseudo firmy. Na aplikacji otrzymałem informację że paczka dostała dostarczona, a w rzeczywistości paczki brak. Okazuję się że kurier dostarczył paczkę pod inny adres. Dopiero informacja telefoniczna osoby nie uprawnionej do odebrania paczki pozwoliła mi odebrać paczkę. Koszt paczki 2tyś. Dobrze że są jeszcze ludzie uczciwi.
  • ~Robin / 2021-11-30 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    dostałem SMS że paczka zostanie dostarczona do godziny 12:45, wziąłem dzień wolnego aby odebrać paczkę. O kurierze ani widu ani słychu - to jakaś porażka.!!! Nie liczą się z ludźmi. Już NIGDY!!!!! nie kliknę dostawy z tą firmą.
  • ~UPS-może uda się dostarczyć paczke w mi / 2021-11-30 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!!!!! Najgorsza firma kurierska z jaką miałem doczynienia... Paczka nadana w srode expresem (z zapewnieniem ze bedzie nastepnego dnia)
    Paczka po tygodniu nadal niedoręczona. Na infolini nikt nic nie pomaga, nie mogą podać numeru do kuriera. JEDEN WIELKI BAŁAGAN !!!! NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK ZALET
  • ~M / 2021-11-29 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    HP potwierdza, że UPSowi nie wygenerowała się etykieta. Kurier ponoć ma być nazajutrz. 5 dni po tym jak miał być pierwotnie. Żenada!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Karo / 2021-11-29 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie raczył nawet zadzwonić domofonem, rzekomo została podjęta JEDNA próba dostawy, a po tym paczka została wywiezona do punktu na drugi koniec miasta. Zero kontaktu z klientem, mimo, że cały dzień, w który miała być dostawa znajdowałem się w domu.
    Zaletyayokoliver@gmail.com
    Wadyayokoliver@gmail.com
  • ~Marian / 2021-11-29 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu ze strony kuriera. Podejmował rzekomo 3 próby doręczenia. Za każdym razem byłem w domu i wyczekiwałem paczki.
    Kontakt z obsługa klienta fatalny. Konsultant krzyczał na mnie, że kurier nie ma obowiązku kontaktu ze mną. Konsultant rozłączył się i zostałem sam z problemem.
    Nigdy nie spotkałem się z takim zaniedbaniem w kategorii usług kurierskich. Nigdy więcej nie wybiorę tej firmy i każdemu odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Piotr / 2021-11-27 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, przesyłka została zniszczona,pruba reklamowania nie ma sensu , pismo że można dochodzić swoich praw przed sądem ,kto będzie chciał jeździć po sądach za 300 zł?
    ZaletyNie ma
    WadyNiszczą przesyłki
  • ~Rog / 2021-11-27 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to za obsługa skoro samemu trzeba jechać do odzialu po przesyłkę ponieważ kurierowi nie chcę się dostarczyć do domu osobiście ludzie pracują do 15
  • ~Kamil / 2021-11-26 21:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma kurierską z jaką miałem do czynienia ! Przesyłka zwykła 5-7 dni roboczych (19,90), ekspresowa 1-3 dni 2 x tyle, cena z kosmosu, nawet nie podejrzewałem że jeszcze będe musiał sam sobie po tą paczkę po swoim mieście jeździć dlatego że kurier nie raczył nawet zadzwonić tylko odwiózł paczkę do punktu. Obsługa telefoniczna też dramat, powinni rozwiązać tą firmę.
    WadyWszystko od A do Z
  • ~Benek / 2021-11-26 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc w domu oczekiwałem na kuriera. Po godz. 14 dostałem maila, że mnie nie zastał w domu!!! Zero kontaktu, brak telefonu, a paczka odwieziona do punktu epaka. ZAŁOSNE. Żenada.
    Zaletybrak
    Wadytragiczna obsługa
  • ~Zirytowany Klient / 2021-11-26 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nierzetelna, brak kontaktu Kuriera z Odbiorcą przesyłki. System pozostawiania przesyłki Access Point w punkcie odbioru nie odzwierciedla stanu rzeczywistego tzn. pozostawienia paczki najbliżej lokalizacji dostawy gdzie w moim przypadku takich punktów jest kilka a Firma UPS wybrała najodleglejszych,mowa tu o kilku km. W takim układzie należałoby obciążyć firmę UPS kosztami odbioru przesyłki przez Odbiorcę z punktu odbioru wliczając w tym koszty przejazdu, czas pracy itp.Mam nadzieję że mój komentarz usprawni Państwa działanie, bo jako Klient już nie będę korzystał z Państwa usług i przestrzegam z korzystania innych potencjalnych Klientów.
    WadyBrak kontaktu Kuriera z Odbiorcą
  • ~Aniwlam / 2021-11-26 17:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia. Dzwonek zadzwonił i przesyłka była pod drzwiami,a deszcz padał. Nie było żadnego maila. Sprawdzałam sama kiedy ma przyjść przesyłka w przeglądarce i miała być innego dnia. Ciekawe jak by mnie w domu nie było. Podobne sytuacje były w przeszłości
  • ~Darek / 2021-11-26 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma totalne dno, bierze pieniądze za nic , kurier paczki nie dostarcza, nie dzwoni, nie informuje że zostawił paczkę w kiosku, stanę na głowie żeby wywalili na mordę tego kuriera w mojej firmie i przeszli do innej. Biorą pieniądze za nic. Każda przesyłka w tej firmie to pieniądze wyrzucone w błoto, moża by rónie dobrze wyżucić paczkę przez około bo oni i tak jej nie dostarczą.
    ZaletyTotalne 0
    WadyTotalne 0
  • ~Lolek / 2021-11-26 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu od kuriera. Siedze w domu. Dzwonię do sklepu ustalam numer przewozowy i dowiaduje sie ze paczke kurier zamiast doręczyć zawiózł do punktu. Żenada.
  • ~Iza / 2021-11-26 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Próba doręczenia dzień przed umówioną, brak kontaktu od kuriera przy drugiej próbie, mimo że czekam w domu to z powodu awarii domofonu nie otrzymałam przesyłki, nigdy z żadną firmą kurierską przy awarii nie było problemu. Następnym razem kiedy nie będzie innej opcji dostawy niż ups zrezygnuje z zakupu i innym też to radzę zrobić, szkoda nerwów
  • ~Anula / 2021-11-26 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier masakra zero kontaktu ze dziś będzie dostarczona paczka,nawet nie raczył zadzwonić na infolini porażka na maksa. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. I odradzam każdemu.
  • ~Kasia / 2021-11-26 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka wraca bez powodu do anglii. Oprócz tego dane są niechronione i jakis debil wysyła mi email ze mam opłacic komus paczkę do USA ponad 700 funtów. szukaja jelenia.Problemy i nie mozna się połączyc tylko włącza się kretyńska sekretarka która nei umie spersonAlizować nr który podaje BARDZO WYRAŹNIE
    Zaletyzero zalet
    Wadybrak ochrony klienta i jego danych,naciaganie na kase przez lewe email,brak kontaktu ,starcone pieniądze za wysyłkę
  • ~dsdadsa / 2021-11-26 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeciez to jest takie gówno zamówiłem na pewnej stronie w poniedzialem z podpiskiem że dostane we wtorek czyli jutro na następny dzień przychodzi mi wiadomość że przyjdzie w czwartek to to dobra czekam a tu nagle w czwartek przewidywana przesyłka na poniedziałek XDDDD Chyba gorzej się nie dało najgorsza firma kurierska na rynku nie polecam a raczej odradzam
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~Adda / 2021-11-26 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma Kurierska na rynku! Paczkę dostarczyła tylko raz, po kilku dniach opóźnienia i kilku moich telefonów do ups. Pozostałe paczki pozostawione w punktach odbioru, pomimo że za każdym razem byłam w domu i czekałam. Nie wysyłają smsów, nie dzwonią. Samemu trzeba sobie szukać, gdzie znajduje się przesyłka. Nie mam możliwości złożenia reklamacji, choć chciałam to zrobić wiele razy. Trzeba być zalogowanym na ich stronie, niestety zapomniałam hasła. Nie mogę zresetować, bo nie wysyłają pinu koniecznego do zresetowania. Ze stroną ups też są problemy. Mam wrażenie, że ups robi absolutnie wszystko, żeby uprzykrzyć życie swoim klientom.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, smsów, telefonów.
    Niedostarczanie paczek do domów tylko do punktów odbioru.
    Źle działająca strona
    Brak możliwości złożenia reklamacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12545
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978