Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4126 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wesoły klient / 2021-12-02 12:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurier zawsze dzwoni kiedy przyjedzie ;) Z porównaniem do innych, którzy mają gdzieś czy będziesz siedział w oknie cały dzień czy nie.
  • ~Asia / 2021-12-02 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier odrazu zaznaczył że nie ma nikogo w domu chodź cały czas w tym domu ktoś był po za tym dostarczył paczkę do jakiegoś sklepu spożywczego, a ja nie otrzymując żadnej wiadomości czekałam. Dobrze że znalazłam śledzenie paczki i ja odebrałam . Firma nie traktuje poważnie klienta skoro zamówiłam z dostawą do domu to chce do domu a nie jedzie 15 kilometrów żeby szukać paczki już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy.
    ZaletyBarak
  • ~Klient / 2021-12-02 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie próbował dostarczyć przesyłki, od razu zaznaczył, że nie zastał klienta przy próbie doręczenia (a klient był i czekał). To od nadawcy przesyłki (tak od nadawcy a nie UPS) klient dowiedział się, że przesyłka została do niego dostarczona.... jak się okazało paczka została dostarczona, ale do punktu odbioru. Dodatkowo na infolinii twierdzą, że wszystko przebiegło prawidłowo. Masakra. Nie polecam.
  • ~xxv / 2021-12-01 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie próbował dostarczyć przesyłki, odrazu zaznaczył, że nikt nie odebrał i zawiózł do punktu odbioru. Nie polecam. Porazka.....
    ZaletyBrak
  • ~adrian / 2021-12-01 20:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Serdeczne pozdrowienia dla dostawcy UPS na Nowym Bemowie.
    Paczka miała zostać dostarczona w środę. W międzyczasie kilkukrotnie zostałem powiadomiony o zmianie terminu dostawy na czwartek-środę-czwartek-środę.
    W środę przez cały dzień była obecna w domu co najmniej jedna osoba. O 7.38 otrzymałem wiadomość, że nastąpiła nieudana próba doręczenia paczki, pomimo, że nikt nie zadzwonił do domofonu ani na kontaktowy nr telefonu.
    Paczkę można przekierować jedynie do punktu UPS odległego o około 6 km, pomimo, że firma chwali się, że można przekierować paczkę m.in. do sklepów z którymi współpracuje.

    To już kolejny raz, kiedy firma wykazuje się takim poziomem "obsługi". Serdecznie nie polecam oraz dołożę wszelkich starań, aby moi osoby z mojego otoczenia również nie musiały korzystać z "usług" firmy UPS.
    ZaletyBardzo dużo powiadomień e-mail.
    Wady...
  • ~Rozżalona / 2021-12-01 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostałam żadnego maila z informacją gdzie jest moja przesyłka. Z ciekawości weszłam na stronę śledzenia i okazało się, że moja paczka czeka w jakimś punkcie odbioru. Kurier nie zadzwonił, a byłam wtedy w domu i nie dostałam też żadnego maila z informacją o przekierowaniu. Gdybym nie sprawdziła, to paczkę by odesłano!!! Kompletny brak profesjonalizmu.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak kontaktu.
  • ~Ez / 2021-12-01 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dzień siedzenia w domu po to żeby ujrzeć status paczki, że nie zastano nikogo w domu i paczka wyrzucona do punktu na końcu miasta. Ostatni raz tą wspaniałą firmą kurierska:)
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~szejko / 2021-12-01 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia z masakrą nie polecam paczkę wiozą 3 dzień i nie mogą dowieźć :P
    Wadywszystkie
  • ~Agnieszka / 2021-12-01 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma, fatalna obsługa klienta. Będę wybierała, jeśli to tylko będzie możliwe, innych dostawców i uczulała korzystających (sklepy internetowe, które często są otwarte na takie sugestie), na zmianę firmy kurierskiej.
    Oczekiwałam na przesyłkę z zagranicy. Wg informacji na stronie śledzenia, miała dotrzeć 2 grudnia 2021, pod mój adres domowy (taką usługę opłaciłam). Sprawdziłam dzisiaj (1 grudnia), czy coś się nie zmieniło. Okazuje się, że przesyłka została dostarczona w dniu wczorajszym, do odległego o kilka kilometrów sklepu. A ja nie zostałam o tym w jakikolwiek sposób powiadomiona.
    Skarżąc się na miejscu na sytuację, dowiedziałam się od obsługi, że została zasypana przesyłkami i nie jestem jedyną, która zgłasza ten problem.

    Zadzwoniłam do UPS. Konsultantka, nie słuchając mnie i mówiąc praktycznie bez przerwy równocześnie ze mną, stwierdziła, że powinnam w rozmowie (!) ze sklepem internetowym, przy składaniu zamówienia, uściślać, że chcę dostawę do domu, bo w przeciwnym razie oni mają prawo dostarczać do Pick-upów.

    Pomijam, że w pewnym momencie kazała mi poczekać, puściła muzykę i zostałam przełączona do działu nadawania przesyłek. Samo to co powiedziała, jest zwykłą grandą, krętactwem i oszustwem. Przecież zaznaczając w trakcie składania zamówienia punkt "UPS - na adres" (taki a taki), zawieram z nimi bardzo konkretną umowę na bardzo konkretną usługę. Tu nie ma miejsca na interpretacje, które oni, jednostronnie uprawiają.

    Bardzo odradzam i zrobię to wszystkimi możliwymi kanałami, ponieważ z tą samą sytuacją mam do czynienia po raz drugi w ciągu kilku miesięcy.
  • ~Edyt / 2021-12-01 15:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską. Tylko oni nie kontaktują się z odbiorcą w sprawie przesyłki i jeżeli nikogo nie zastaną w domu, to zostawiają przesyłki w punktach i trzeba samemu jechać odebrać
    WadyBrak kontaktu z klientem, odwożenie paczki do punktu
  • ~Antoni / 2021-12-01 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    nie możliwe nie uzyskać agresywnego języka bo to jest najgorsza firma dostawy istniejąca na świecie , 8 dni czekam przesyłkę , 3 dni dzwonę i otrzymuję info "następny dzień 100 procent będzie" nie mieliśmy Pana telefonu ( podałem 3 dni temu)
    Zaletyniema
    Wadycała firma jest wadą
  • ~Lidz / 2021-12-01 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier ham i nie zna sie na przpisach ruchu drogowego. Tragedia
    WadyNie mila obsługa
  • ~Kowalski / 2021-11-30 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    "Nie używaj agresywnego języka", wybitnie ciężka porada od autorów serwisu w przypadku tej parafirmy.
    Nie wiem jakim cudem w erze tak genialnego rozwiązania jak paczkomaty ktoś chciałby skorzystać z kuriera do celu innego niż wniesienie lodówki na 12 piętro. No ale niektóre firmy jak np Apple nie pozwala w Polsce na żaden wybór i człowiek z UPSu skorzystać musi. Paczka miała być o 10, ale o 22 przyszła informacja że jednak jej dzisiaj nie będzie (nawet śmiesznego przepraszam nie potrafią napisać). Jutro w domu mnie nie będzie, ale nie mogę tego nigdzie wyklikać żeby paczkę przekierować albo odebrac osobiście bo trzeba mieć UPS Choice (cokolwiek to jest), które po kliknięciu ma 60 stron regulaminu. Dosłownie każda inna firma kurierska oferuje łatwe i wygodne opcje śledzenia i zmieniania doręczenia. Szkoda że UPS jeszcze istnieje. Zamawiajcie mądrze.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ocigci / 2021-11-30 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem cały dzień w domu w oczekiwaniu na paczkę. A dostaję informację, że paczka czeka na mnie w portierni. Kurier odebrał domenie telefon i usłyszałam, że on nie ma czasu dzwonić do każdego mieszkania z osobna. Bardzo nie profesjonalne podejście do swojej pracy.
  • ~mentos / 2021-11-30 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu nie skorzystam z usług tej pseudo firmy. Na aplikacji otrzymałem informację że paczka dostała dostarczona, a w rzeczywistości paczki brak. Okazuję się że kurier dostarczył paczkę pod inny adres. Dopiero informacja telefoniczna osoby nie uprawnionej do odebrania paczki pozwoliła mi odebrać paczkę. Koszt paczki 2tyś. Dobrze że są jeszcze ludzie uczciwi.
  • ~Robin / 2021-11-30 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    dostałem SMS że paczka zostanie dostarczona do godziny 12:45, wziąłem dzień wolnego aby odebrać paczkę. O kurierze ani widu ani słychu - to jakaś porażka.!!! Nie liczą się z ludźmi. Już NIGDY!!!!! nie kliknę dostawy z tą firmą.
  • ~UPS-może uda się dostarczyć paczke w mi / 2021-11-30 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!!!!! Najgorsza firma kurierska z jaką miałem doczynienia... Paczka nadana w srode expresem (z zapewnieniem ze bedzie nastepnego dnia)
    Paczka po tygodniu nadal niedoręczona. Na infolini nikt nic nie pomaga, nie mogą podać numeru do kuriera. JEDEN WIELKI BAŁAGAN !!!! NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK ZALET
  • ~M / 2021-11-29 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    HP potwierdza, że UPSowi nie wygenerowała się etykieta. Kurier ponoć ma być nazajutrz. 5 dni po tym jak miał być pierwotnie. Żenada!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Karo / 2021-11-29 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie raczył nawet zadzwonić domofonem, rzekomo została podjęta JEDNA próba dostawy, a po tym paczka została wywiezona do punktu na drugi koniec miasta. Zero kontaktu z klientem, mimo, że cały dzień, w który miała być dostawa znajdowałem się w domu.
    Zaletyayokoliver@gmail.com
    Wadyayokoliver@gmail.com
  • ~Marian / 2021-11-29 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu ze strony kuriera. Podejmował rzekomo 3 próby doręczenia. Za każdym razem byłem w domu i wyczekiwałem paczki.
    Kontakt z obsługa klienta fatalny. Konsultant krzyczał na mnie, że kurier nie ma obowiązku kontaktu ze mną. Konsultant rozłączył się i zostałem sam z problemem.
    Nigdy nie spotkałem się z takim zaniedbaniem w kategorii usług kurierskich. Nigdy więcej nie wybiorę tej firmy i każdemu odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniać
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12672
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8070
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7717
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2433
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4726
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4523
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064