strona 92 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »
-
~Radek / 2021-12-03 22:22
50zł paczka 60x50cm 4kg z czego 30zł pobrali sami z mojej karty robię chargeback, napisane do zaplaty 20zl a okazuje sie ze 50 OSZUSTWO!!! -
-
~Były klient / 2021-12-03 21:43
UPS - NIGDY WIĘCEJ, Kurier nie poczekał na os. niepełnosprawną...? ZaletyBrakWadyOgrom -
~Mp11 / 2021-12-03 20:37
Nie dość ze przesyłka miała być ekspresowa to jeszcze po 4 dniach do mnie nie dotarła bo kurierowi się nie chciało. Śmiech ogólnie na całej sali nie polecam w 10000000% jeżeli kiedykolwiek ktoś będzie wam proponował dostawę UPS nie zamówicie od kogo innego. Nie pozdrawiam WadyW cholerę wad -
~gina / 2021-12-03 20:03
Paczka miała zostać odebrana od nadawcy do godziny 15, a została odebrana po 19 po interwencji telefonicznej do centrali. Odbiorca miał otrzymać przesyłkę do godziny 14 następnego dnia, a dostał tuż po 22!!!
Najgorsza firma kurierska!!!!!!!!!ZaletyBrakWadyNie dotrzymują terminów, o wszystko trzeba się upominać. Aby dowiedzieć się czegokolwiek na temat swojej przesyłki trzeba poświecić minimum 20 minut na telefonie -
~alkar / 2021-12-03 19:46
Polecam tą firmę kurierską. Paczki dostarczane w ciągu jednego dnia, Profesjonalny kurier. Jak nie zastaje mnie w domu, to dzwoni. Firma godna polecenia. ZaletyPełen profesjonalizmWadyBrak -
~Konrad / 2021-12-03 18:44
Prosze mi wytlumaczyc jak kurier ups moze dostarczyc paczke do innego miasta i inny vadres wszystko jest na paczce zapisane zamiast do scunthorpe zawiozl paczke do Doncaster i paczki nie ma tragedia.esm rano przyszedl ze bedzie dostarczona a paczki nie ma zaznaczam ze paczka wyslana byla do angli -
~Kasia / 2021-12-03 15:43
Kurier na terenie poronina wulgarny,niecierpliwy.Ta firma kurierska jest u mnie pierwszy i ostatni raz. -
~Wqr....y / 2021-12-03 14:07
Nie polecam przez duże NIE, czekam na przesyłkę patrzę na śledzenie a tu info że klient nie chciał odebrać paczki. Czysta kpina, zmarnowalem dzień urlopu. Odradzam współpracę z tą nienormalną firmą. Oczywiście zgłoszę to do UOKiK. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKIE MOŻLIWE -
-
~Jacek / 2021-12-03 12:21
Same problemy, zero pomocy, radź se sam, czekaj cierpliwie dostarczymy do 19tnastej dziś lub sobie odbierzesz sam przez awizo jak znajdziesz czas... -
~Robert / 2021-12-03 07:58
Partactwo przez duże P, nie dostarczono mojego zmówienia. Nie polecam!!! ZaletyBrak -
~Aneta / 2021-12-02 13:35
Paczka została nadana według formularza na oficjalnej stronie firmy. Opłacona. Po czym nie otrzymałam żadnego maila potwierdzającego żeby moc wydrukować etykiete. Po skontaktowaniu sie z firmą, okazało się że mimo opłacenia paczki, w ktorej tytule byl numer nadania, przesyłka nie została wygenerowana. Żeby odzyskać opłate przekierowywują z jednego działu na drugi. I od 2 ponad tygodni czekam na zwrot niecałych 20 zł. Nie polecam. -
~Wesoły klient / 2021-12-02 12:15
Kurier zawsze dzwoni kiedy przyjedzie ;) Z porównaniem do innych, którzy mają gdzieś czy będziesz siedział w oknie cały dzień czy nie. -
~Asia / 2021-12-02 11:42
Kurier odrazu zaznaczył że nie ma nikogo w domu chodź cały czas w tym domu ktoś był po za tym dostarczył paczkę do jakiegoś sklepu spożywczego, a ja nie otrzymując żadnej wiadomości czekałam. Dobrze że znalazłam śledzenie paczki i ja odebrałam . Firma nie traktuje poważnie klienta skoro zamówiłam z dostawą do domu to chce do domu a nie jedzie 15 kilometrów żeby szukać paczki już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. ZaletyBarak -
~Klient / 2021-12-02 08:51
Kurier nawet nie próbował dostarczyć przesyłki, od razu zaznaczył, że nie zastał klienta przy próbie doręczenia (a klient był i czekał). To od nadawcy przesyłki (tak od nadawcy a nie UPS) klient dowiedział się, że przesyłka została do niego dostarczona.... jak się okazało paczka została dostarczona, ale do punktu odbioru. Dodatkowo na infolinii twierdzą, że wszystko przebiegło prawidłowo. Masakra. Nie polecam. -
~xxv / 2021-12-01 20:49
Kurier nawet nie próbował dostarczyć przesyłki, odrazu zaznaczył, że nikt nie odebrał i zawiózł do punktu odbioru. Nie polecam. Porazka..... ZaletyBrak -
~adrian / 2021-12-01 20:34
Serdeczne pozdrowienia dla dostawcy UPS na Nowym Bemowie.
Paczka miała zostać dostarczona w środę. W międzyczasie kilkukrotnie zostałem powiadomiony o zmianie terminu dostawy na czwartek-środę-czwartek-środę.
W środę przez cały dzień była obecna w domu co najmniej jedna osoba. O 7.38 otrzymałem wiadomość, że nastąpiła nieudana próba doręczenia paczki, pomimo, że nikt nie zadzwonił do domofonu ani na kontaktowy nr telefonu.
Paczkę można przekierować jedynie do punktu UPS odległego o około 6 km, pomimo, że firma chwali się, że można przekierować paczkę m.in. do sklepów z którymi współpracuje.
To już kolejny raz, kiedy firma wykazuje się takim poziomem "obsługi". Serdecznie nie polecam oraz dołożę wszelkich starań, aby moi osoby z mojego otoczenia również nie musiały korzystać z "usług" firmy UPS.ZaletyBardzo dużo powiadomień e-mail.Wady... -
-
~Rozżalona / 2021-12-01 19:57
Nie dostałam żadnego maila z informacją gdzie jest moja przesyłka. Z ciekawości weszłam na stronę śledzenia i okazało się, że moja paczka czeka w jakimś punkcie odbioru. Kurier nie zadzwonił, a byłam wtedy w domu i nie dostałam też żadnego maila z informacją o przekierowaniu. Gdybym nie sprawdziła, to paczkę by odesłano!!! Kompletny brak profesjonalizmu. ZaletyBrak.WadyBrak kontaktu. -
~Ez / 2021-12-01 17:04
Cały dzień siedzenia w domu po to żeby ujrzeć status paczki, że nie zastano nikogo w domu i paczka wyrzucona do punktu na końcu miasta. Ostatni raz tą wspaniałą firmą kurierska:) ZaletyBrakWadyWszystko -
~szejko / 2021-12-01 16:56
tragedia z masakrą nie polecam paczkę wiozą 3 dzień i nie mogą dowieźć :P Wadywszystkie -
~Agnieszka / 2021-12-01 15:34
Fatalna firma, fatalna obsługa klienta. Będę wybierała, jeśli to tylko będzie możliwe, innych dostawców i uczulała korzystających (sklepy internetowe, które często są otwarte na takie sugestie), na zmianę firmy kurierskiej.
Oczekiwałam na przesyłkę z zagranicy. Wg informacji na stronie śledzenia, miała dotrzeć 2 grudnia 2021, pod mój adres domowy (taką usługę opłaciłam). Sprawdziłam dzisiaj (1 grudnia), czy coś się nie zmieniło. Okazuje się, że przesyłka została dostarczona w dniu wczorajszym, do odległego o kilka kilometrów sklepu. A ja nie zostałam o tym w jakikolwiek sposób powiadomiona.
Skarżąc się na miejscu na sytuację, dowiedziałam się od obsługi, że została zasypana przesyłkami i nie jestem jedyną, która zgłasza ten problem.
Zadzwoniłam do UPS. Konsultantka, nie słuchając mnie i mówiąc praktycznie bez przerwy równocześnie ze mną, stwierdziła, że powinnam w rozmowie (!) ze sklepem internetowym, przy składaniu zamówienia, uściślać, że chcę dostawę do domu, bo w przeciwnym razie oni mają prawo dostarczać do Pick-upów.
Pomijam, że w pewnym momencie kazała mi poczekać, puściła muzykę i zostałam przełączona do działu nadawania przesyłek. Samo to co powiedziała, jest zwykłą grandą, krętactwem i oszustwem. Przecież zaznaczając w trakcie składania zamówienia punkt "UPS - na adres" (taki a taki), zawieram z nimi bardzo konkretną umowę na bardzo konkretną usługę. Tu nie ma miejsca na interpretacje, które oni, jednostronnie uprawiają.
Bardzo odradzam i zrobię to wszystkimi możliwymi kanałami, ponieważ z tą samą sytuacją mam do czynienia po raz drugi w ciągu kilku miesięcy.
strona 92 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »