Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wit3k / 2021-12-16 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowilem paczke miala dojsc w poniedzialek lecz przekladali ja w nieskonczonosc bo kurier sie nie wyrabia????
  • ~Bożena / 2021-12-16 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    8 grudnia w południe nadałam 2 paczki, do Sydney- Australia i Dublin -Irlandia. Po 6 dniach paczka w Australii została dostarczona. Nie mam obiekcji, bo to koniec świata. Ale , żeby po 6 dniach nie była dostarczona do Dublina?! Weszłam w śledzenie przesyłki. Ostatni zapis z 14grudnia (!) paczka zarejestrowana we Francji. UPS wozi ją samochodem przez pół Europy!!!! Samolotem to 2,5 godziny. TO PORAŻKA...Masakra jakaś
    Zaletybrak.
    Wadysame wady. Drogo i długo
  • ~Karolina / 2021-12-16 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z którą miałam okazję współpracować. Zero kontaktu z kurierem, osoby pracujące na infolinii wiecznie obrażone, zero pomocy czy informacji z ich strony.
    Zaletyżadnych
    Wadybrak możliwości skontaktowania się bezpośrednio z kurierem
  • ~bemben / 2021-12-16 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    kurierka okrutna, bandycka, niesprawiedliwa i tak dalej i tak dalej. coraz gorzej woncha, coraz gorzej zażywa, coraz gorzej wyrabia
  • ~werunia / 2021-12-16 11:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Rozmowa z botem to jakieś nieporozumienie. 10 minut zanim udało mi się połączyć z człowiekiem. Strona internetowa nie działa poprawnie.
    Wieczny problem z przekierowaniem paczki, czy jej odbiorem.
    ZaletyBRAK
  • ~Qwer / 2021-12-16 11:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Oczywiście kurier nawet się nie zjawił a rzekomo była próba doręczenia, kiedy zainterweniowałam, dowiedziałam się ze paczka niby była awizowana na drugim końcu miasta pod zupełnie innym adresem, jedyne co się zgadzało to pierwsza litera ulicy :) Jakość infolinii tez zostawia wiele do życzenia, konsultant niezbyt miły, odzywa się jakby za karę, ledwo go słychać.
  • ~mikrobolid / 2021-12-16 10:00
    Ocena: 1.67 / 5
    W poniedziałek Wysłałem paczkę do odbiorcy w USA serwisem UPS Express Saver. Miała zostać dostarczona po dwóch dniach, czyli we środę. Minęły trzy dni - jest czwartek - paczka nadal nie ruszyła z Polski, utknęła (podobno?) w Agencji Celnej, przy czym ze strony UPS nikt nawet nie próbował się ze mną kontaktować ani mailowo ani telefonicznie. Pracownicy z infolinii (dzwoniłem trzykrotnie) nie byli w stanie nic z tym zrobić - nie potrafili wyjaśnić, dlaczego przesyłka jest przetrzymywana, konsekwentnie odmawiali podania numeru telefonu do agencji celnej, kazali czekać na email (niby mogę tak czekać do wiosny?). Za cały bałagan i brak kompetencji obwiniali oczywiście - uwaga: słowo-klucz - SYSTEM.
    Wady- bałagan informacyjny
    - niekompetentni pracownicy infolinii
  • ~jazzon77 / 2021-12-15 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie korzystajcie z tego czegoś, co próbuje nazywać się firmą kurierską. To jakaś pomyłka. Brak kontaktu z kurierem. Nieprzewidywalny czas dostawy. Obsługa telefoniczna level -10. Totalna porażka!
    ZaletyBrak
    WadySystem dostaw i brak kontaktu z "kurierami".
  • ~Radek / 2021-12-15 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Wg monitorowania były 3 próby dostarczenia, ale ani razu kurier nie dzwonił, ani dzwonkiem, ani pod nr telefonu. W skrzynce znalazłem tylko awizo pozostawione po 2giej próbie. Przesyłka powinna być odesłana do nadawcy po 5 dniach od ostatniej próby dostarczenia, a stało się to już drugiego dnia po ostatniej próbie.
    Zaletyprzesyłka była darmowa, a paczki nie dostałem, więc tak jakby cena adekwatna do jakości
    Wadybeznadziejna strona internetowa (niezrozumiała - jakby tłumaczona automatem)
    kurier widmo
    brak jakichwolwiek powiadomień o planowanej próbie dostarczenia (sms/email)
    nieintuicyjne formy kontaktu z działem wsparcia
  • ~Aaa / 2021-12-15 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zasługują nawet na 1 gwiazdkę. Unikać jak ognia
    WadyWszystkie możliwe od A do Z
  • ~Zibi / 2021-12-15 18:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Zapłaciłem za opcję dostarczenia paczki do domu, mimo to kurier paczkę zostawił w sklepie. Nie było żadnego kontaktu ze strony kuriera (byłem cały dzień w domu). Nie polecam.
  • ~Tomek / 2021-12-15 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wrzucają za płot i nie dzwonią, totalna tragedia a na dworze mokro
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu
  • ~AM / 2021-12-15 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Paczka nigdy nie dotarła, na infolinii każdy mówi co innego i zero pomocy. Stanowczo NIE POLECAM
  • ~Konrad / 2021-12-15 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spotkałem się dotychczas z firmą gorszą. Dowolność terminów dostawy - nieograniczona. Kontakt z kurierem - zerowy. Możliwość reklamacji - zerowa. Never again.
    ZaletyDotychczas nie stwierdziłem.
    WadySame
  • ~Kamil / 2021-12-14 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    nigdy przesyłka do mnie nie dotarła bezpośrenio a było ich kilkanaście. Wiecznie zostawiają w jakichś melinach typu sklep monopolowy. Większość przesyłek to produkty medyczne - nie mam wpływu na wybór kuriera, Syf kiła i mogiła. Dno dna
  • ~Krosnoludek / 2021-12-14 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwukrotnie nie otrzymałem przesyłki, mimo, że przez cały dzień byłem w domu. Nie wiem jakim cudem kurier próbował doręczyć przesyłkę, skoro ani nie dzwonił na podany numer telefonu, ani na domofon, ani do drzwi. Brak kontaktu z kurierem. Brak możliwości odbioru osobistego paczki w punkcie (bo przecież dwukrotnie nie udało się jej doręczyć osobiście). Kpina z klientów. Szczerze odradzam.
    ZaletyJeżeli chcecie komuś zrobić na złość, to gorąco polecam wysłanie paczki za pośrednictwem tej psxeudofirmy kurierskiej. Straci mnóstwo czasu i nerwów, tak jak ja.
    WadyObsługa klienta (a raczej jej brak). Infolinia to strata czasu. Brak kontaktu z kurierem.
  • ~tt / 2021-12-14 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorszy kurier z jakim miałem do czynienia. Nie mogę sie doczekać paczki już od tygodnia. Zero kontaktu (pomimo telefonów na infolinię moich jaki nadawcy).
    Masakra.
    ZaletyNie zauważyłem.
    WadyJak na chwilę obecną - same wady.
  • ~Marta / 2021-12-14 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką się spotkałam. Dziś zadzwonił kurier powiedziałam że będę po 15tej to wyskoczył z mordą to trudno paczek nie będzie. Taka kultura że brak kultury. Nie pozdrawiam kuriera z Lidzbarka warmińskiego
  • ~Ola / 2021-12-14 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarczył paczki, pomimo, że cały dzień czekałam na nią w domu. Nie zostałam poinformowana o nieudanej próbie doręczenia przesyłki, ani nie było żadnego kontaktu sms-owego czy telefonicznego, że paczka została przekazana do punktu odbioru. W ostateczności paczka została zwrócona do nadawcy, jako że nie odebrałam jej na czas (nie miałam o niczym pojęcia). Po kontakcie z centrum obsługi klienta, dowiedziałam się, że z kurierami nie ma możliwości kontaktu.
  • ~adrian / 2021-12-14 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier gdzie paczka idzie....30 dni!!!!! UPS to większe gówno niż Poczta Polska xDDD
    Zaletybrak
    Wadyprzesyłki wysyłane gołębiami z zespołem downa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12545
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978