WadyKurier jest bardzo nie miły i nie zna się na prawie
strona 86 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- nastepna »
-
~Kubas2000 / 2021-12-23 15:08
Witam zamówiłem paczkę i przysłali ją wczoraj (22.12.2021) ale dziwne było to że po pierwsze bus którym przyjechał kurier nie miał żadnego loga ani nawet nie był czarny jak to w przypadku UPS wygląda był biały. Kiedy kurier wszedł z dwoma zamówionymi pączkami to razem z mamą zauważyliśmy że jedna z nich gdzie było lustro jest uszkodzona na szczęście później się okazało że lustro jest w całości a uszkodzony jest jedynie karton ale do czego zmierzam kurier stwierdził że moja mama musi najpierw zapłacić żeby otworzyć paczkę bo on nie ma takiego prawa żeby przyjąć otwartą paczkę co jest kompletnym kłamstwem dodatkowo mama powiedziała że zapłaci tylko chce sprawdzić czy lustro jest w całości. Na to kurier powiedział że nie ma takiego prawa żeby otwierać paczki i potem je zwracać wtedy mama powiedziała że ma wypisać mu protokół i że ma przy niej otworzyć tą paczkę. Kurier stwierdził że nie ma przy sobie protokołu bo niby jego firma zastrzega sobie takie działania co już jest kolejnym kłamstwem wtedy moja mama nie wytrzymała i poszła po nożyczki aby sama otworzyć opakowanie i zanim to zrobiła to zapytała się grzecznie jeszcze raz czy może sprawdzić czy paczka nie jest uszkodzona i jak będzie wszystko ok to zapłaci na to kurier powiedział tak. ,,To rozumiem że nie przyjmuje Pani paczki" i wyrwał mojej mamie z rąk tą paczkę. Moja mama szybko zadzwoniła po Tatę ale kurier zdążył w tym czasie załadować kolejną paczkę i uciec. Oczywiście zgłosiliśmy to do firmy od której było to zakupione i prosiliśmy o wyciągnięcie konsekwencji wobec firmy kurierskiej. Pani z którą rozmawiała moja mama przez telefon powiedziała, że wszytsko załatwi i wyśle ponownie paczkę ale tym razem przez inną firmę kurierską ale będzie to niestety dopiero po świętach bo nie wyrobią się. Na co moja mama przystała. Następnego dnia (23.12.2021) przyjechał ten sam kurier ale tym razem był mój tata w domu oczywiście znowu była kłótnia że niby my nie znamy prawa i w ogóle że powinniśmy się douczyć i przeczytać jak jest itd. Sami widzicie jaki jest tu szacunek wobec klienta kurier zostawił paczkę odebrał pieniądze i pojechał (oczywiście paczka znowu była uszkodzona) po odjechaniu kuriera tatą rozpakował paczkę i lustro było całe tylko karton był uszkodzony ale była tam też kartka napisana przez firmę kurierską (teskt był wydrukowany dlatego zakładamy że był napisany przez firmę kurierską) to co było napisane na kartce:,, Klientka bardzo prosi o niezwracanie 2 paczkowej wysyłki, zrozumiała swój błąd i paczki odbierze +48507199150 i nasz adres") numer jest do kuriera jakby co. Po pierwsze moja mama nie zrobiła żadnego błędu więc tym bardziej nie mogła go zrozumieć a na dodatek pod spodem na kartce była narysowana buźka z uśmiechem z podpisaniem haha. Oczywiście znowu zgłosiliśmy to do firmy meblarskiej gdzie było to zamówione i wysłaliśmy zdjęcia kartonu i zdjęcie tej kartki z ponowną prośbą o wyciągnięcie konsekwencji. Naprawdę nie wiem jak długo jeszcze ta firma będzie funkcjonować. -
-
~papichulo / 2021-12-23 13:29
Autentycznie nie mam pojęcia jakim cudem oni dalej funkcjonują w tym kraju. Polskie oddziały totalnie psują renomę firmy. Kurier nie podejmuje nawet próby doręczenia paczki. Możesz siedzieć w domu 24/7 a i tak zostanie ona skierowana do Access pointu. Na dodatek wszelkie próby kontaktu z firmą to tragedia, nie wpominając o aktualizacji statusu paczki. Najśmieszniejszym wytlumaczeniem opóźnienia które otrzymałem były "niesprzyjające warunki atmosferyczne". Totalnie odradzam zamawianie czegokolwiek za pośrednictwem UPS. To już lepiej skorzystać z Poczty Polskiej WadyBrak kontaktu z kurierem i firmą
Znaczne opóźnienie w dostarczeniu paczki -
~Sara / 2021-12-22 23:41
JEDNO, WIELKIE NIEPOROZUMIENIE! KURIER 3 DZIEŃ Z RZĘDU MA PACZKĘ NA AUCIE...BRAK DOSTARCZENIA, KOLEJNE TERMINY-PRZESUNIĘCIA, BRAK MOŻLIWOŚCI UZYSKANIA TEL.DO KURIERA, PONADTO BRAK KONTAKTU ZE STRONY KURIERA(PO PACZĘ SAM BYM DO KURIERA PODJECHAŁ...TEL.NA INFOLINIĘ NIC NIE WNOSI. MASAKRA ZaletyBrakWadyPOWYŻSZE I JESZCZE KILKA BY SIĘ ZNALAZŁO -
~Lemon / 2021-12-22 21:31
Lipa straszna nic nie dochodzi na czas cena wygórowana A xzas dostawy 5 dni lepszy inpost -
~Condensed / 2021-12-22 20:54
Dostałem pytanie o ocenę przesyłki (przez UPS) Poczty Kwiatowej. Ponieważ nic nie otrzymałem - skontaktowałem się z PK i dowiedziałem się, że przesyłka (podobno po trzech próbach doręczenia) wróciła do PK.
Nie otrzymałem powiadomienia o przesyłce, brak kontaktu z kurierem, a to co najfajniejsze - to nadawca otrzymał powiadomienie o doręczeniu.ZaletybrakWadyJak na XXI wiek - UPS pozostaje w wieku XX. -
~Bogus / 2021-12-22 19:06
Witam
Niedawno zamawiałem towar z allegro z przesyłką kurierską UPS. Niestety nie ma żadnego nr telefonu z kurierem. Dostałem nr przesyłki i ją sledziełem. Miała dojść 8.12.2021 pomiędzy 12:15 a 15:15. Niestety przesyłka została zostawiona na klatce schodowej w dniu 07.12.2021 o 15:38 w bloku. Kurier pozostawił przesyłkę wartą 4500 zł na klatce schodowej pomimo nikt z domowników nie otworzył mu drzwi bo nikogo nie było. Kurier nie zadzwonił ani nic. Gdyby ktoś z ludzi będących na schodach zabrałby nic bym nie wiedział. To już moje drugie bardzo negatywne spotkanie z KURIEREM UPS. Ogólnie nie Polecam.
Rozumiem, że jest dużo paczek. Ale ta paczka miała zostać doręczona dzień później. A poza tym nie zostawia się paczek przed drzwiami gdzie nikogo w domu nie ma. Tym bardziej, że nikt z domowników nie miał kwarantanny ani Covid.WadyNieodpowiedzialny Kurier -
~E / 2021-12-22 17:42
Paczka miała byc 10.12,potem 17.12 i do dziś cisza. Nie pomagają maile, telefony nic. Nigdy już nie kupię w sklepie, w którym dowozi ups. Skandal i brak słów i dzięki tej firmie zostałam bez prezentu, ba wątpię żeby jutro dowieźli. Skandal ponad dwa tygodnie czekam. ZaletyBrakWadyMniej niż zero -
~GB / 2021-12-22 16:15
Nie polecam, nie przyjeżdzają po odbiór przesyłki.
Zwodzą i wciąż wyznaczają nowe terminy odbioru.
Czekała dwie doby w domu i nie doczekałam się,
musiałam zrezygnować ze zlecenia i wysłac paczkę pocztą.ZaletyBrak -
-
~Asia / 2021-12-22 16:06
NIE POLECAM!!!
Ta firma miała dostarczyć kwiaty mojej mamie,dostałam informację ,że odebrałam przesyłkę co nie było prawdą.Kwiaty zostały podrzucone pod kubeł na śmieci, po godzinie 22 bo wcześniej sprawdzałam na podwórku i nic nie było.Do rana kwiaty były zmarznięte i nadawały się do kosza.ZaletyBrakWadySpóźnialstwo,podrzucanie paczek gdzie popadnie -
~Rembial / 2021-12-22 13:17
Dzis chcialem przechytrzyc kuriera ups i siedzialem przy oknie caly dzien , niestety on byl sprytniejszy jakims cudem przeczolgal sie pod oknami , ominol wejscie glowne od ulicy , przeszedl przez zamknieta bramke od ogrodu i zostawil mi kartke w dzrwiach od kotlowni ze nikogo nie bylo w domu , ja nie wiem czy kurier ups przechodzi specjalne treningi w jednostce Grom , przeciez oni sa lepsi niz nasi szpiedzy .no coz przegralem bitwe ale wojna trwa jutto w ogrodzeniu bedzie czekal owczarek a ja rozbije baze na ulicy , nie poddam sie i wkoncu odbiore ta paczke ZaletyZadnychWadySame -
~Majlo23 / 2021-12-22 13:16
Jestem zadowolony ze sposobu dostawy paczki wszystko w paczce bylo dobrze -
~Bob / 2021-12-22 08:59
Ciągle zmieniają termin doręczenia. Nie ma kontaktu ani z kurierem ani z infolinią... Nigdy więcej Upsa ZaletyBrakWadyOpóźnienie, zmiana daty doręczeń, brak informacji o przesyłce -
~Agata / 2021-12-22 08:34
Tragedia, po raz kolejny rzucają przesyłkę pod drzwi. Paczka leży na śniegu, w deszczu. TRAGEDIA -
~Garry / 2021-12-22 04:11
Odradzam z całą stanowczością , każdego dnia dostaję inny termin dostawy , oczywiście żaden się nie sprawdza kontakt z tą firmą po prostu nie istnieje, działanie ich strony polega na ciągłym logowaniu się które nic nie przynosi i nie możności dowiedzenia się czemu notorycznie opóźniają przesyłkę. ZaletyBrakWadyBrak rzetelności , opóźnienia , uszkodzony towar. -
~Monia / 2021-12-21 21:24
Okropna firma, nigdy nie miałam takiego problemu z innymi przewoźnikami. Paczka została odesłana do nadawcy, bo rzekomo odmówiłam jej przyjęcia, podczas gdy nie dostałam żadnej informacji o doręczeniu i kurier nie był tego dnia u mnie, żadnego awizo, kompletnie nic. Kurier zapewne w ogóle nie pofatygował się przyjechać pod mój adres. Tragedia! Dodam, że przy rzekomym nieudanym próbie dręczenia powinni jeszcze raz doręczyć mi paczkę, tutaj nawet za pierwszym razem jej nie doręczyli. Złodzieje -
~Raf / 2021-12-21 20:27
Najgorszy dostawca. Przesyłka opóźniona. W tragicznym stanie. Nie dostarczona pod wskazany adres tylko do jakiegoś punktu. Upośledzona strona, na której nic nie można zrobić
Nie polecamZaletybrakWadybrak terminowości, uszkodzenie przesyłki, niedostarczenie pod wskazany adres, brak kontaktu z kimkolwiek -
-
~Fonem / 2021-12-21 19:58
Beznadzieja! Nie dość, że czas doręczenia zupełnie inny niż przewidywany (kurier miał być do 16.00), to jeszcze nagle (o 19.00) w systemie pojawia się informacja o NIEUDANEJ PRÓBIE DORĘCZENIA, mimo że człowiek siedzi i czeka w domu. Żadnej próby kontaktu, nic. Infolinia milczy. ZaletybrakWadywszystko -
~Gosia / 2021-12-21 15:03
dostawa szybka z Polski do Anglii jestem bardzo zadowolona. -
~kate / 2021-12-21 14:48
niby odbierają na infolinii, ale każdy kolejny mówi co innego, kurier nie przyjeżdza i nie dzwoni -
~xyz / 2021-12-21 13:40
Nie możliwość komunikowania się z kurierem to żart, czekam na paczke która miała przyjśćod 8:30-11:15 jest godzina 13:40 i dostałem informacje o wstrzymaniu doręczenia
strona 86 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- nastepna »