nadałam paczkę 15 grudnia. Miala dojechać do odbiorcy w ciągu 5-6 dni dzis mija 13 dzień i paczka raptem wyjechała z magazynu. na stronie pisze że dopiero na 30 grudnia bedzie u odbiorcy. zapłaciłam u was wiecej żeby paczka doszła szybciej . dzwoniłam do was 15 razy kazdy konsultant mnie zbywał. twierdził ze moja wina bo jakiejś faktury nie dałam. a jak pytałam jakiej byl brak odpowiedzi. specjalnie zapłaciłam 20zl wiecej żeby wasz kurier przywiuzł komplet dokumentów. jestem bardzo nie zadowolona i zawiedziona. juz wiecej nie nie wysle paczki przez Ups
Zaletyzadne
Wadyjesteście nie terminowi, drodzy i kłamiecie ludzi. a wasi konsultanci kłami i sami nie wiedzą po ci tam sa.
~lovlive / 2021-12-28 10:39
Ocena: 1.00 / 5
kontakt dno ,czas dostawy trwa wieczność czyli dno i nie mili kurierzy
Zaletybrak
~magda / 2021-12-28 08:50
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam paczkę krajową na początku grudnia 2021r. z terminem 7 dniowym dostawy. Niestety nie dotarła nawet na święta (24 grudnia)mimo, że adres był poprawny zwrócono do nadawcy. Niestety wielokrotny kontakt z UPS i zapewnienia, że wszystko zostanie dostarczone jeszcze przed świętami były tylko hipokryzją:( Musiałam wielokrotnie kontaktować się z dostawcą i producentem, którzy odsyłali mnie wzajemnie do siebie. Żenada !!! Stanowczo NIE POLECAM!!!! Przecież nikt nie robi tego za darmo!!!
Zaletybrak
Wadybrak komunikacji, hipokryzja
~M / 2021-12-27 20:27
Ocena: 1.00 / 5
Paczka miała dotrzeć do Anglii przed Świętami, już jest po Świętach dalej jej nie ma. Cło z kosmosu...mimo opłaty dalej twierdzą,że nie zapłacone i nie chcą wydać paczki. Dno dna....
WadyOkradanie klienta...
~Michal / 2021-12-27 14:59
Ocena: 1.00 / 5
Kurier przekierował moja paczkę do sklepu wielobranżowego mimo że byłem w domu. Jak debil czekałem przez tydzień na towar. Nie dostałem żadnej informacji o przekierowaniu. Dopiero po wielu telefonach udało się paczkę namierzyć.
ZaletyBrak
WadyOlewanie klientów
~MIMLA / 2021-12-27 12:50
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma, naprawdę NIE POLECAM! Czekałąm na kuriera z przesyłką w dniu, w którym zostałam powiadomiona, że zostanie ona do mnie doręczona. Kurier nie przyjechał i zrobił adnotację w historii przesyłki, że nie było mnie w domu. Kolejna data dostawy miała być w poniedziałek po weekendzie, ale kurier nie przyjechał.
~K / 2021-12-27 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie uczciwy kurier, kłamie. Niedostarczył przesyłki, a później kłamie, że odbiorca odmówił przyjęcia i paczka została z powrotem zwrócona do nadawcy. Bardzo nie miły. Nie odbiera telefonów. NIE POLECAM !!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyBardzo nie miły kurier,
Kurier kłamie
Nie odbiera telefonów
Paczka nie została dostarczona
Nikomu nie polecam!!!
~Kekw / 2021-12-27 02:51
Ocena: 1.00 / 5
Dajcie spokój, gołębie pocztowe są od nich lepsze
WadyIstnieją, nie zapowiada się że ta firma zniknie
Pierwszy raz spotkałem się z tak nieudolną i niekompetentną firmą kurierską . Totalne dno . Pierwszy i ostatni raz korzystałem z usług ups . Wole sam na nogach iść odebrać przesyłkę niż czekać na kuriera ups z którym nie ma żadnego kontaktu . Nie rozumiem polityki ze kurier będąc pod domem nie jest w stanie zadzwonić na podany nr klienta z informacja ze jest przesyłka . Podjeżdża pod dom a jeśli nikt nie stoi i nie wita go chlebem i solą to jedzie dalej wysyłając maila ze próba doręczenia nie powiodła się
Nikomu nie polecam tej firmy , dno i wodorosty !!
ZaletyCałkowicie brak
WadyZero kontaktu z kurierem
~Janek / 2021-12-24 10:23
Ocena: 1.00 / 5
Firma mimo przyjęcia zamówienia nie odebrała przesyłki. Po codziennych interwencjach zapewniano mnie że następnego dnia na pewno zjawi się kurier. I tak przez cały tydzień. Aż zrezygnowałem z usługi. Zamówiłem inną firmę. Trzymajcie się z daleka od UPS.
Sam się dziwie że to pisze ale firma kuriera Ostatnim czasie doręczyła mi 4 paczki w bardzo szybkim czasie z Czech w 24 ekspres w 48 standard
Paczka w dobrym stanie nie uszkodzona a się bałem bo szły drogie urządzania
Obsługa infolinii na poziomie dobrym
Kurier dzwonił
Dostawa w dogodnych godz 12-14
Na bieżąco w aplikacji statusy wpisy o aktualnych pobytach paczki w sortowni
Aplikacja spoko
Aby tak dalej
Owszem kiedyś dostarczyli mi paczki w tragicznym stanie a Teraz poprawa i to duża
Tylko kurier dziwny jakiś
Polecam :)
ZaletySzybka dostawa
Wadynie miły i dziwny kurier
~Tom / 2021-12-23 23:21
Ocena: 4.33 / 5
UPS Firma kurierska.
Przesyłka Standard, bez dopłat za ekspress.
Nadane w punkcie w piątek po godz.16. w Poznaniu. Odebrana przez kuriera po godz.17 tego samego dnia. w Nocy, sobota jakoś 3.00 już w Strykowie pod Łodzią.
9.47 w poniedziałek doręczona z powodzeniem do klienta w Białymstoku.
Panie kurier dobra robota.
Nie wypowiadam się co do reklamacji, bo nie korzystałem, ale obsługa nadania elegancko.
Pocztę omijam szerokim łukiem, bo jak wchodzę do placówki, to nie wiem czy jestem w urzędzie pocztowym ,czy w kiepskim kiosku ruchu gdzie sprzedają dywan mydło i powidło.
ZaletyTaniej niż na Poczcie, niby polskiej. Szybkość dostawy, nawet w święta.
WadyDrożej niż np. DHL itp. ale i tak warto przemyśleć. Mało punktów nadania przesyłek
~Rafał / 2021-12-23 21:17
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem paczkę, którą gwarantowali na stronie że dostarczą przed świętami, oczywiście za dopłatą. Paczka wg ich strony monitorującej od trzech dni jest we Wrocławiu, a jej status to oczekująca dostawa do lokalizacji. Tylko jeden mail dotarł do mnie, że dostarczą na następny dzień i tak to trwa 3 dni. Konsultant z biura obsługi to kłamcą i oszust, po rozmowie ze mną powiedział, że do półtora godziny oddzwoni kurier i po 8 godzinach dalej cisza. Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Oszuści i złodzieje, kto mi teraz odda pieniądze za "ekspresową przesyłkę".
Kłamliwa, oszukańcza pseudo firma. Nigdy nie skorzystam z ich usług i za to co zrobili suchej nitki na nich nie zostawię na każdej możliwej stronie internetowej.
ZaletyBrak.
WadyObsługa klienta na najniższym poziomie.
~Maria / 2021-12-23 21:13
Ocena: 1.00 / 5
Paczka powinna trafić na adres a trafiła do punktu odbioru. Brak informacji, że trafiła do punktu i do jakiego.
Całkowite ignorowanie klienta - nie polecam
Zaletybrak
Wadyignorowanie klienta
~Weronika / 2021-12-23 20:57
Ocena: 1.00 / 5
Paczka miała być u mnie poniedziałek/wtorek żeby doszła przed świętami, a jej nadal u mnie nie ma ..
~mirek24568 / 2021-12-23 17:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie otrzymałem wiadomości o dostarczeniu przesyłki. Kurier nie dostarczył przesyłki pod wskazany adres, nie zadzwonił. Zostawił ją w punkcie odbioru i okłamał że nikogo nie było w domu.
Musiałem jechać 5 kilometrów specjalnie po odbiór.
Nie polecam.
~Kubas2000 / 2021-12-23 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Witam zamówiłem paczkę i przysłali ją wczoraj (22.12.2021) ale dziwne było to że po pierwsze bus którym przyjechał kurier nie miał żadnego loga ani nawet nie był czarny jak to w przypadku UPS wygląda był biały. Kiedy kurier wszedł z dwoma zamówionymi pączkami to razem z mamą zauważyliśmy że jedna z nich gdzie było lustro jest uszkodzona na szczęście później się okazało że lustro jest w całości a uszkodzony jest jedynie karton ale do czego zmierzam kurier stwierdził że moja mama musi najpierw zapłacić żeby otworzyć paczkę bo on nie ma takiego prawa żeby przyjąć otwartą paczkę co jest kompletnym kłamstwem dodatkowo mama powiedziała że zapłaci tylko chce sprawdzić czy lustro jest w całości. Na to kurier powiedział że nie ma takiego prawa żeby otwierać paczki i potem je zwracać wtedy mama powiedziała że ma wypisać mu protokół i że ma przy niej otworzyć tą paczkę. Kurier stwierdził że nie ma przy sobie protokołu bo niby jego firma zastrzega sobie takie działania co już jest kolejnym kłamstwem wtedy moja mama nie wytrzymała i poszła po nożyczki aby sama otworzyć opakowanie i zanim to zrobiła to zapytała się grzecznie jeszcze raz czy może sprawdzić czy paczka nie jest uszkodzona i jak będzie wszystko ok to zapłaci na to kurier powiedział tak. ,,To rozumiem że nie przyjmuje Pani paczki" i wyrwał mojej mamie z rąk tą paczkę. Moja mama szybko zadzwoniła po Tatę ale kurier zdążył w tym czasie załadować kolejną paczkę i uciec. Oczywiście zgłosiliśmy to do firmy od której było to zakupione i prosiliśmy o wyciągnięcie konsekwencji wobec firmy kurierskiej. Pani z którą rozmawiała moja mama przez telefon powiedziała, że wszytsko załatwi i wyśle ponownie paczkę ale tym razem przez inną firmę kurierską ale będzie to niestety dopiero po świętach bo nie wyrobią się. Na co moja mama przystała. Następnego dnia (23.12.2021) przyjechał ten sam kurier ale tym razem był mój tata w domu oczywiście znowu była kłótnia że niby my nie znamy prawa i w ogóle że powinniśmy się douczyć i przeczytać jak jest itd. Sami widzicie jaki jest tu szacunek wobec klienta kurier zostawił paczkę odebrał pieniądze i pojechał (oczywiście paczka znowu była uszkodzona) po odjechaniu kuriera tatą rozpakował paczkę i lustro było całe tylko karton był uszkodzony ale była tam też kartka napisana przez firmę kurierską (teskt był wydrukowany dlatego zakładamy że był napisany przez firmę kurierską) to co było napisane na kartce:,, Klientka bardzo prosi o niezwracanie 2 paczkowej wysyłki, zrozumiała swój błąd i paczki odbierze +48507199150 i nasz adres") numer jest do kuriera jakby co. Po pierwsze moja mama nie zrobiła żadnego błędu więc tym bardziej nie mogła go zrozumieć a na dodatek pod spodem na kartce była narysowana buźka z uśmiechem z podpisaniem haha. Oczywiście znowu zgłosiliśmy to do firmy meblarskiej gdzie było to zamówione i wysłaliśmy zdjęcia kartonu i zdjęcie tej kartki z ponowną prośbą o wyciągnięcie konsekwencji. Naprawdę nie wiem jak długo jeszcze ta firma będzie funkcjonować.
WadyKurier jest bardzo nie miły i nie zna się na prawie
~papichulo / 2021-12-23 13:29
Ocena: 1.00 / 5
Autentycznie nie mam pojęcia jakim cudem oni dalej funkcjonują w tym kraju. Polskie oddziały totalnie psują renomę firmy. Kurier nie podejmuje nawet próby doręczenia paczki. Możesz siedzieć w domu 24/7 a i tak zostanie ona skierowana do Access pointu. Na dodatek wszelkie próby kontaktu z firmą to tragedia, nie wpominając o aktualizacji statusu paczki. Najśmieszniejszym wytlumaczeniem opóźnienia które otrzymałem były "niesprzyjające warunki atmosferyczne". Totalnie odradzam zamawianie czegokolwiek za pośrednictwem UPS. To już lepiej skorzystać z Poczty Polskiej
WadyBrak kontaktu z kurierem i firmą
Znaczne opóźnienie w dostarczeniu paczki
~Sara / 2021-12-22 23:41
Ocena: 1.33 / 5
JEDNO, WIELKIE NIEPOROZUMIENIE! KURIER 3 DZIEŃ Z RZĘDU MA PACZKĘ NA AUCIE...BRAK DOSTARCZENIA, KOLEJNE TERMINY-PRZESUNIĘCIA, BRAK MOŻLIWOŚCI UZYSKANIA TEL.DO KURIERA, PONADTO BRAK KONTAKTU ZE STRONY KURIERA(PO PACZĘ SAM BYM DO KURIERA PODJECHAŁ...TEL.NA INFOLINIĘ NIC NIE WNOSI. MASAKRA