Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wieslawa / 2022-01-03 09:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Nikomu nie polecam tej firmy. Paczkę nadałam 13 12 2021 i do dziś nie dotarła jest 03 01 2022. do syna mieszkającego w Anglii. Codziennie zmieniają czas dostawy. Z polskiej firmy UPS nikt nie jest w stanie porozumieć się z kolegami w Anglii. Co to ma być. Żenada. Na wszystkich forach będę ogłaszać o tej firmie, że jest nielojalna, nigdy nikomu nie polecę. Omijajcie szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja
  • ~Olaa9994 / 2022-01-03 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    czekałam tyle czasu na paczkę po czym dowiedziałam się że jest ona w jakiejś cukierni i kurier nawet nie zostawil awizo. Po to płacę za kuriera żeby dostac paczkę do domu! Tym bardziej jestem pewna że byłam wtedy w domu. Proszę zatrudniac bardziej kompetentnych ludzi.
    pozdrawiam
  • ~Lu / 2022-01-02 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami zmieniają termin doręczenia paczki ,chamstwo i bezczelność Pani z infolinią nie miła najgorsza firma jaka może być omijać z daleka.Jak można zmienić termin doręczenia paczki bez uzgodnienia z klientem, nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNie miła obsługa, kłamią i sami zmieniają termin doręczenia paczki.
  • ~Dyzia / 2021-12-31 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo umówionej godziny przyjazdu po paczkę kurier przyjeżdża 4 godziny wczesniej (paczka nie gotowa) i mowi ze on później nie przyjedzie bo nie ma po co w tę okolice wracać, paczkę trzeba było dostarczyć do punktu. W biurze Pani bierze wszystkie dokumenty do ręki i mówi że dołączy wszystko do paczki. Nadane zostało to 9 grudnia-(paczka miala trafic do Anglii) po tygodniu dostaje email i okazuje się nie mogą dostarczyć paczki bo brakuje dokumentów jakich z emaila nie da rady sie dowiedzieć. Po 10 e-mail z różnymi osobami w koncu wiem co mam dosłać a co było oczywiscie wysłane Kompetencji brak. Potem okazuje sie że trzeba zapłacić cło. Dokumenty dostarczone cło zapłacone paczka do dnia dostarczona 31 grudnia po małej telefonicznej przeprawie.
    Kurier wpisuje że nikt nie chciał zapłacić cła pomimo, że odbiorca był w domu a kierowca nie zaszczycił obecnością. nie polecam odradzam i nigdy więcej nie skorzystam już z usług tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Grzegorz / 2021-12-31 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero informacji o terminie dostarczenia. Na monitoringu paczka w drodze (na magazynie 100km ode mnie). Kurier zapukał do drzwi gdy wracalem ze sklepu, żona poprosiła by zaczekał dwie minuty, rzucił tylko do zobaczenia za trzy dni i poszedł, bo paczka pobraniowa. Po przebiciu się przez infolinię zapewniono mnie, że ktoś się skontaktuje ze mną, numeru do kuriera nie dadzą. Nikt się nie skontaktował. Najgorsza firma kurierska z jaką mialem styczność. W dodatku wygladają jak z hitlerjugend. Nie polecam.
    ZaletyZalety sa takie, że jak tak dalej będą działać to przestaną i znikną z rynku.
    WadySame, czas oczekiwania tydzień, zero kontaktu przed doręczeniem, zero informacji o planowanym doręczeniu, w aplikacji paczka na magazynie, a kurier ma w doręczeniu. Beznadziejna ingolinia. Kurier zarozumiały i rzuca paczkami.
  • ~lukas_1984 / 2021-12-31 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi dzień czekam na kuriera, brak powiadomienia SMS że będzie próba dostarczenia paczki, w szczegółach zamówienia paczka widnieje jako " w drodze" - w pełnej historia przesyłki dowiaduje się że była już nieudana próba dostarczenia o godz 9:04. W domu byłem, dzwonka nie słyszałem. Infolinia to istny tor przeszkód, dopiero 3ci konsultant poinformował mnie że kurierzy nie dzwonią mimo podanego numeru kontaktowego, na pyt czy mam siedzieć jaki pies pod blokiem i czekać cały dzień na kuriera, pani odpowiedziała milczeniem że tak. Więc gdy zobaczyłem dziś kuriera pod blokiem obok, wyszedlem z domu na spotkanie z moją paczką. Kurier tylko zapytał o numer mieszkania, nie weryfikował kim jestem.
    Radość z odebranej przesyłki - bezcenna, niesmak pozostaje.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko źle
  • ~j3bacUPS / 2021-12-30 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być dostarczona dzisiaj, kurier dam sobie zmienił datę doręczenie na poniedziałek frajerstwo i bezczelność
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2021-12-30 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Paczkę miałam dostać we wtorek. Później zmienili czas dostawy na środę i milczą więc dzisiaj czwartek I dzwonie. Po pół godziny czekania na lini dowiaduje się ze moja paczka jest w Holandii. Pani tłumaczy ze tam gdzie ulica wpisałam brak. A co miałam wpisać jak to wioska i nie ma ulic a jak daje pauz to nie przejdzie zamówienie. Zawsze tak pisze I paczki przychodzą. To nic ze kod pocztowy, nazwa miejscowości i nr domu w Polsce. Paczka jest w Holandii bo się pomylili. Tragedia. Nigdy więcej tej firmy. Miałam 30 paczek przed świętami i żadna się nie spóźniła a każda dostarczał kurier.
    ZaletyBrak
  • ~Gocha / 2021-12-30 16:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Radzę wymienić kuriera z Piotrkowa Trybunalskiego (starszego pana). To jest gbur i prostak, na dodatek kłamie i robi awantury klientom. Wpisał w systemie, że nikogo nie było w domu choć wcale u mnie nie był.Gdyby nie moja interwencja w centrali nie wiadomo kiedy dostałabym paczkę. Wymieńcie go bo psuje dobre imię firmy.
  • ~DBT / 2021-12-30 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    ZERO TOTALNE DNO
    ZERO WSPARCIA TECHNICZNEGO
    NA IFNOLINII PRACUJĄ LUDZIE Z ŁAPANKI którzy totalnie nie wiedzą o co chodzi
    najgorsza kretyńska firma na swiecie
    Zaletyzero
  • ~esovska / 2021-12-30 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba jedyna firma na rynku, która nie ma możliwości kontaktu bezpośredniego z kurierem. Jak może być dwóch domowników pod tym samym nazwiskiem i nie mogą odebrać za mnie przesyłki ? A dodzwonić się do konsultanta z infolinii graniczy z cudem.
    Zaletynie ma żadnych zalet
    Wadyz każdej strony
  • ~Jakub / 2021-12-30 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem na kuriera, ten zadzwonił domofonem, odebrałem, otworzyłem, nie wszedł. Może 30 sekund później dostaję info, że paczka wraca, bo kurier nikgo nie zastal w domu. To jakiś kiepski żart. Ale nic, nadawca wysłał paczkę ponownie, po tym jak do niego wróciła. Przyszedł dzień ponownej dostawy, czekam, nagle dzień zmienia się na następny. Ok, czekam następnego dnia, paczka ma być do 12:45. Nagle zmienia się na 14:00. O 15:30 paczki nadal nie było, więc zmieniłem dostawę na dostarczenie do punktu odbioru. Następnego dnia informacja, że punkt odbioru nie zgodził się przyjąć paczki i ta wraca do nadawcy. Klikam na dostarczenie do punktu jeszcze raz, niby potwierdzone, po czym 3 dni później dostaję informację, że paczka wraca do nadawcy. UPS TO JEDNA WIELKA ŚCIEMA, A ICH KURIERZY TO NIEŻETELNI KRĘTACZE.
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Marcel 32 / 2021-12-29 19:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Mialem dostać paczke, caly dzien bylem w domu a ściemy że nie mogli dostarczyć
    Zaletynie mam
    Wadywszystko zle
  • ~M / 2021-12-29 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłanie przesyłki za pomocą formularza na stronie to koszmar. Pół dnia spędziłem na uzupełnianiu danych metodą prób i błędów. Ostatecznie okazało się ze nie można wpisywać polskich znaków i kody pocztowe należy podać bez „-”.

    Do tego kiedy w końcu przyjechał kurier, nie wiedział że przesyłka jest na palecie. Okazało się że takie zamówienie można złożyć tylko przez i infolinię. Umówiłem wiec kolejnego kuriera za pomocą infolinii. Pomimo że zapłaciłem już online 240zl okazało się, że muszę dopłacić dodatkowo 7zł.

    Kiedy już zapomniałem o tym wszystkim, po miesiącu listonosz przyniósł mi wezwanie do zapłaty od UPS na kolejne 20zł z terminem płatności na dwa tygodnie temu, bez jakiejkolwiek informacji za co niby mam jeszcze dopłacać. Finalnie zapłaciłem ponad 10% więcej niż kwota którą UPS podawał w momencie zakupu.
    Wady- ukryte koszty
    - nieintuicyjny formularz online
    - niejasne procedury zamawiania kuriera
  • ~Irena / 2021-12-29 18:22
    Ocena: 1.33 / 5
    prośba o dostarczenie paczki po 5.30 zignorowana. pan kurier nawet nie zadzwonił tylko odwiózł paczkę do punktu odbioru. paniusia z obsługi powiedziała, że pan kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta..paczkę może mi z punktu ponownie dostarczyć za 2 dni ale nie gwarantuje godziny po 15.30 (kiedy wracam z pracy) więc mimo zapłaty za dostarczenie 25.50 musiałam jechać po nią osobiście.. mają w doopie klienta i tyle..
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie próśb klienta, brak kontaktu ze strony kuriera,
  • ~Natalia / 2021-12-29 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa paczki miała być na 28.12.2021 została przesunięta do dziś paczki nie ma i zostaje znowu przeniesiona na następny dzień, dzień w dzień siedzę i czekam a dziś dostaje informacje że nie było nikogo w domu bez żadnego kontaktu telefonicznego czy zadzwonienie na dzwonek no szlak jasny potrafi strzelić???? zamawiam dużo u innych kurierów nie ma problemu z kontaktem ta firma beznadziejne podejście do klienta!!
    WadyBrak kontaktu
    Opóźnienie dostawy
  • ~D / 2021-12-29 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam w domu cały czas, a Kurier dostarczył paczkę do punktu odbioru zamiast na wskazany adres.
    WadyBrak doręczenia paczki na wskazany adres
  • ~wikzab / 2021-12-29 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje paczki notorycznie są zostawiane w punkcie odbioru, kiedy ja czekam cały dzień na kuriera. Usprawiedliwia się tym ze klienta nie było w domu, żałosne
    Wadywywiązywanie się z obowiązków kurierów
  • ~Hashayar / 2021-12-29 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia, najgorsza firma kurierska z obecnych na polskim rynku. Zero kontaktu, infolinia automatyczna na której nic nie działa.
  • ~Wkurzony / 2021-12-29 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Parę krotnie przekładana dostawa i nadal paczki nie widać. Mija już 14 dzień a ich infolinia odsyła do śledzenia paczki. Nie wiem skąd biorą ludzi tam do pracy chyba z konkursu na najbardziej żałosnego pracownika moja rada wybrać inną firmę kurierską wtedy będziemy mieli pewność że paczka dojdzie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie można wymyślić i jeszcze więcej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12545
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978