Zaletybrak
strona 82 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- nastepna »
-
~Bartłomiej / 2022-01-25 18:57
Po stokroć nie polecam. Zamówienie odbioru w czwartek na piątek, brak kuriera, monit w piątek,poniedziałek brak kuriera kolejny monit, we wtorek brak kuriera, 3-krotny monit. Konsultant na infolinii bezradny, "takie rzeczy się zdarzają", szkoda słów, poza stratą pieniędzy, zszargane nerwy. -
-
~Dariusz / 2022-01-25 15:41
Nie wiem skąd tyle złych opinii sądzę że są po prostu złośliwe, kurier Ups dostarczył paczkę następnego dnia od zakupu wcześniej zadzwonił wszystko w miłej atmosferze.Polecam. ZaletySzybkość,dobry kontakt,miła obsługa.WadyBrak. -
~Karolina / 2022-01-25 09:50
NIE POLECAM. CZEKAŁAM W DOMU NA PACZKĘ- OCZYWISCIE WIADOMOSC 'NIE ZOSTANO NIKOGO W DOMU.
KOLEJNEGO DNIA ZADZWONILAM DO BIURA I NIESTETY NIEOTRZYMALAM POMOCY.
NAJGORSZA FIRMA NA RYNKU .
NIE POLECAM ‼️ -
~ANA / 2022-01-25 09:43
Wczoraj był kurier z ups. DNO, ZGROZA iWODOROSTY. Dzwonił złośliwie 5 razy mimo, że mu powiedziałam przez domofon , że dziś nie mam przy sobie gotówki. Jakoś wszedł do bloku i pukał, ponieważ byłam w wannie nie otworzyłam drzwi. Dzwonił też drugi raz przy wyjściu (choroba psychiczna?)też ok pięciu razy. Potem chciałam zadzwonić, żeby przyszedł jutro, że będę miała gotówkę. Nie odbierał. Wysłałam smsa z tą wiadomością. Była godz 12.15. O 13.00 dodzwoniłam się do niego z tą wiadomością, przyjął ją do świadomości. Po czym wieczorem otwieram pocztę i okazuje się, że o 12.35 dostałam maila, że moja paczka wraca do Holandii. Dodzwonić się na infolinią lub napisać reklamację do tej nędznej firmy jest tak samo "łatwo" jak kontakt z tak CHAMSKIM i chorym psychicznie kurierem-frustratem. ZaletybrakWadyCHAMSTWO CHAMSTWO CHAMSTWO -
~Aga / 2022-01-24 10:46
Nigdy nie skorzystam z UPS. Kurier nawet nie raczył dostarczyć paczki do mnie, zawiózł ja od razu do punktu odbioru. Płacę za dostarczenie paczki do domu, a nie za odbiór z Acess Point. Zarządałam by paczkę przywiózł mi kurier do domu, to po półtora tygodnia nadal jej nie ma! Tragedia z tą firmą. W żadnej innej nie mam problemów z paczkami -
~Darek / 2022-01-23 10:58
Firma szkoda słów,poprostu dno,miala paczka przyjsc w sobote,na stronie ups widnieje napis ze byla proba dostarczenia,zadnej proby nie bylo,wszyscy domownicy byli w domu,sa dwie miejscowosci o tej samej nazwie niedaleko siebie,kurier nawet nie raczyl wpisac w nawigacje kodu pocztowego,ani zadzwonic ze jest pod domem,pewnie pojechal pod adres do innej miejscowosci o tej samej nazwie,wiele kurierow popelnia ten sam błąd ale chociaz zadzwonia i skoryguja błąd,a tutaj nic,powinni ta firme zamknac, ZaletyAni jednej zalety -
~GDYNIA / 2022-01-21 22:39
Kurier kłąmie że nikogo nie został w domu, Przesyłak krąży po róznych punktach odbioru. Fatalna obsługa, zero pomocy nawet po kontakcie z biurem obsługi klienta. Nie polecem, chyba zę lubicie bawić się w śledzwto i szukać własnej przesyłki przez kilka dnia wydzwaniajać do UPS. PORAŻKA!!! ZaletyBRAKWadynieprofesjonalna i niemiła obsługa, kłamią -
~Pawel / 2022-01-21 20:27
Beznadzieja. Nie powinni świadczyć usług. Paczkę odesłali do nadawcy twierdząc iż odmówiłem odbioru. Ręce z daleka -
-
~AM / 2022-01-21 17:38
Paczka w piątek z samego rana (4:30)wydana do doręczenia w statusie, o 16 dostałam informację że zostanie dostarczona kolejnego dnia czyli poniedziałek a ja prosiłam sprzedającego żeby wysłał szybko ( i wysłał) bo zależało mi na otrzymaniu paczki przed weekendem. Nigdy więcej z UPS ZaletyBrakWadyZmiany dat doręczenia bez podania przyczyny -
~Marta / 2022-01-21 17:15
Jestem bardzo niezadowolona z usług tej firmy kurierskiej Drugi raz mam niedostarczone przesyłkę Nie polecam . ZaletyNie ma żadnych zaletWadyFirma niewiarygodna Lekceważy klienta. -
~adamek58 / 2022-01-21 13:23
W dniu 18-01-2022 powinienem otrzymać przesyłkę kurierem UPS.Ponieważ jestem na rencie przebywałem w domu.Wieczorem zauważyłem ,że kurier pozostawił przesyłkę UPS 1Z8332YF6830726169 w punkcie odbioru CENTRUMWYSYLEK.PL , 47B SWIERADOWSKA UL. , WROCLAW , 50559 , PL .W dniu 20.01.2022 roku przypadkiem/wraz z właścicielem zakładu szewskiego znajdującego sie przy wejściu do mojego miejsca zamieszkania/ przyjrzałem sie pracy Waszego kuriera dostarczającego przesyłki do odbiorców przy ul.Orzechowej 56 i 58.Kurier zadzwonil domofonem poczekał z 5-10 sekund i odchodził.Po co kurierowi numer telefonu do odbiorcy skoro z niego nie korzysta?Twierdzi,że był u mnie z przesylka a mnie rzekomo nie bylo to dlaczego nie zadzwonił?Od 10 lat dokonuje zakupów poprzez firmy kurierskie i to przykre ale dla mnie jesteście najgorszą firmą kurierską a opinię psują Wam nieodpowiedzialni ludzie,których zatrudniacie.W dniu dzisiejszym tj.21-01-2022 udalem sie do punktu CENTRUMWYSYLEK.PL , 47B SWIERADOWSKA UL. , WROCLAW , 50559 , PL i odebrałem swoją przesyłke.W tym tez punkcie pracownik poinformował mnie że jest bardzo dużo skarg na kuriera UPS i abym na Waszej stronie złożył skargę.Płacę za dostarczenie przesyłki a sam muszę chodzić i ją odbierac.Proszę przyjrzeć sie pracy w/w kuriera i wyciągnąć wnioski z jego pracy.Pozdrawiam -
~małgorzata / 2022-01-21 12:07
To żenada co oni wyprawiają , czytać nie umieją , mylą miasta , jak się już dodzwonią bo szukają ulicy w innym mieście to kurier twierdzi żeby anulować zlecenie albo najlepiej dowieść do firmy .
OMIJAJCIE FIRMĘ SZEROKIM ŁUKIEM , NAWET NIKT NIE CHCE ROZMAWIAĆ NA TEN TEMAT , TYLKO PIENIĄDZE LICZYĆ I ZERO ODPOWIEDZIALNOŚCIZaletyCHAMSTWOWadyCHAMSTWO -
~Dariusz / 2022-01-21 08:27
Żenujący poziom obsługi. Nadałem paczkę w dniu 18.01.2022 r. w Opolu przy ul. Krakowskiej o godz. 9:30. Paczka podjęta została dopiero w dniu 20.01.2022 r., tak więc po pełnych dwóch dniach roboczych. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy, jak również unikać będę sklepów korzystających z ich usług. -
~Bb / 2022-01-21 08:20
Dramat! Nie polecam.
Kurier nawet nie pofatygował się, aby podjechać pod wskazany adres. Przesyłki nie doręczono. To nie pierwsza taka sytuacja. Z całego serca NIE POLECAM!!!!!!ZaletyŻadnych -
~Mateusz / 2022-01-20 15:42
Obiecali, że będą w środę, dali maila z potwierdzeniem. Dzisiaj jest czwartek a na śledzeniu paczku jest napisanie jedynie "Zaktualizujemy datę doręczenia najszybciej, jak to możliwe". Dzwonię na infolinie i mieli oddzwonić w przeciągu dwóch godzin a od 6 godzin cisza. Moja paczka zginęła w eterze. -
~Kobieta / 2022-01-19 19:47
FIRMA NIE SZANUJE KLIJENTA. KURIEROWI NIE CHCE SIE DZWONIC TYLKO PISZE ZE NIE ZASTAL NIKOGO W DOMU. BRAK SLOW ZaletyBrak -
-
~Marek / 2022-01-19 16:38
Dostarczenie paczki na mój adres to dla kuriera problem. W ciągu trzech miesięcy jedna paczka wróciła do nadawcy a drugą musiałem odebrać pod inny adresem. W tym czasie byłem w domu czekając na kuriera.Nie polecam firmy UPS. -
~Polak / 2022-01-19 16:04
Nigdy nie korzystałem z gorszej firmy kurierskiej.
Kilkukrotnie zamiast do domu paczka odrazu trafia do magazynu.
Przesyłka dochodzi z dużym opóźnieniem (czasami trzeba czekać ponad tydzień!!!)
Oby ta firma jak najszybciej znikła z rynku!ZaletyBrakWadyTotalny brak szacunku dla klientów -
~zleceniodawca / 2022-01-19 15:10
Złodziejska firma - jako przedsiębiorca wysyłający paczki nie ma możliwości odwołania od źle naliczonych opłat, skur....stwo.
Wadymnóstwo -
~Dawid / 2022-01-19 13:50
Centrum obsługi kłamie w żywe oczy, śledzenie przesyłki to jakiś żart(o godz 12. następnego dnia dostaje powiadomienie że dzień wcześniej o 10 paczka została wstrzymana do kolejnego doręczenia - cokolwiek to znaczy)
Pani przez telefon mówi mi, że paczka jest w samochodzie kuriera i do 20 na pewno przyjedzie, dzień później dostaje info, że paczka codziennie wyjeżdża z magazynu ale kurier nie zdąża jej dostarczyć. Podobno została wysłana dyspozycja, że przesyłka jest ważna i musi być koniecznie dostarczona danego dnia. Miał się ze mną skontaktować ktoś z oddziału lub kurier - oczywiście cisza. Z frustracji zadzwoniłem do sklepu w którym kupowałem - u nich jest kompletnie inna informacja, że paczka leży w centrali i nigdzie nie wyjechała.
Cyrk, syf i bałagan. Dziwię się, że jeszcze ktokolwiek korzysta z ich uslug. Już poczta państwowa działa lepiej od tego pseudo kuriera - unikać jak ognia.WadyCentrum obsługi okłamuje klienta
Niezrozumiały i nieaktualny system śledzenia paczki
Czas oczekiwania na dostawę
strona 82 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- nastepna »