Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4128 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Butter / 2022-02-11 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Nigdy wiecej nic nie zamowie poprzez nich.
    Kolka razy mialam problem z kurierami, ktorzy mowia ze probowali dostarczyc paczke i nigdy sie nie kontaktuja telefonicznie! Myla adres i dostarczaja to do punktu ups. Zamawiam kuriera nie po to by chodzic do punktu.
    Reklamacje nie dzialaja. Nikt nie wyciaga kosekwencji.
  • ~pebbles / 2022-02-11 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako firma nie będziemy już korzystać z usług UPS. Wysłaliśmy łącznie 4 przesyłki do Anglii (niezależnie, każda ok 20kg). Wszystkie paczki miały opóźnienia w dostawie ze względu na "zagubienie" ok. 2 tygodnie. Jedna paczka w ogóle się nie odnalazła, pismo z informacją oraz częściowe odszkodowanie otrzymaliśmy dopiero po 2 miesiącach. Być może to jakaś grubsza akcja z kradzieżami paczek.
    ZaletyCENA
    WadyCZĘSTE ZAGUBIENIA PACZEK
  • ~Monika / 2022-02-11 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przekierował przesyłkę do punktu, pomimo że byłam w domu cały czas.
    To już kolejna z rzędu taka sytuacja z tą firmą.

    Poza tym domofon w dniu planowanego doręczenia przesyłki zadzwonił i otwierałam furtkę. Chwilę po tym dostałam maila, że kurier nikogo nie zastał i przekierował przesyłkę do punktu.

    Osobiście zdecydowanie odradzam korzystanie z usług firmy UPS.

    Teoretycznie kurier nie ma obowiązku kontaktować się z klientem telefonicznie - w końcu ma numer do klienta, ale konkurencji UPS nie ma z tym problemu i w razie problemu/wątpliwości zawsze dzwoni.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyDrugiej tak niekompetentnej firmy kurierskiej nie znam. Kompletnie nie dbają o obsługę klienta. Tak słabego doświadczenia jako klient z żadną firmą nie miałam.
  • ~Bk / 2022-02-11 07:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczyli przesyłki twierdząc że nie zastali domownika...
    WadyNajgorszy kurier
  • ~Underground / 2022-02-10 16:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziadostwo. Jakość usług rodem z pierwszych lat funkcjonowania firm kurierskich.
    -brak przedziałów godzin dostarczenia paczki (sorry, ale między 9 a 19 to trochę dużo, nie jestem niczym niewolnikiem, aby nie móc się ruszyć przez tyle czasu z domu)
    -brak możliwości przekierowania wszystkich paczek do AccessPoint'u (jedną paczkę można, innej nie mozna)
    -brak telefonu do kuriera
    -infolinia, która nie wiem po co jest, bo na żadnego problemu nie potrafią rozwiązać.
    Oni się zatrzymali w rozwoju jakies 20 lat temu.
    ZaletyBrak
    WadyCała ich działalność.
  • ~cz / 2022-02-10 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, czekałam na paczkę od rana, w godzinach przewidywanych szczególnie pilnowałam, czy kurier nie zbliża się z paczką. Niestety, kurier nie przyszedł, ale za to postanowił wpisać próbę doręczenia paczki, która nie miała miejsca. Mam nadzieję, że UPS wytresuje swoich pracowników w taki sposób, aby mieli siłę dojechać z paczką a nie wracać do domu godzinę wcześniej.
    ZaletyNie ma kuriera, nie ma zalet.
    Wadywymienione
  • ~Piotr / 2022-02-10 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny UPS pokazał jak tragicznym przewoźnikiem jest. Zupełny brak profesjonalizmu jak również ukrywanie opłat dodatkowych za przesyłki zamiast informacji podczas dokonywania wyboru i sposobu przesyłki. Niestety sposób wyjaśnienia dlaczego takie koszty a nie inne trwał prawie 3 dni.

    Mało tego nie warto składać reklamacji ponieważ kosztuje to 105 zł. WNIOSEK - nigdy więcej nie korzystać z tego przewoźnika!!!
    Zaletybrak
  • ~Rina / 2022-02-10 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma całkowite g*wno. Siedzę czekam na dostawę, w aplikacji zmienia się status że została doręczona. Żadnego telefonu, nic. Mieszkam w domu, wybiegłam na zewnątrz sprawdzać, żadnej paczki nie ma. Do kuriera nie da rady zadzwonić. Musiałam chodzić co chwilę sprawdzać. W końcu po godzinie zostawił za furtką. Żadnego potwierdzenia, zdjęcia, w ogóle zero kontaktu.
    Paczka nawet nie była owinięta w folie i zostawiona pod gołym niebem.
    Przedmiot o wartości 12 tysięcy złotych.
    Gdybyście mieli wybór pomijajcie tą firmę dziesiątą drogą.
    WadyZero kontaktu z kurierem.
  • ~Rafal / 2022-02-09 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS to jedno wielkie gówno, nigdy nie dostarczają paczek na adres, zawsze do punktu i zawsze z adnotacją że nie było nikogo w domu, co jest oczywiście kłamstwem. Wielki K..as wam w dziąsło. Wszystkiego nie najlepszego
    ZaletyBrak
    WadyDodatkowe koszta i czas poniesione przez zamawiających gdyż po paczkę trzeba jechać do punktu.
  • ~Madllene / 2022-02-08 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytam te wszystkie opinie i zastanawiam się dlaczego firmy korzystają z UPS skoro ciągle przewija się temat niedostarczonej paczki. Dziś kurier nie dostarczył paczki, bo podobno adres był błędny, potwierdziłam adres, czekam na paczkę jutro, ale sądząc po komentarzach to chyba się nie doczekam. To są jakieś jaja żeby w 21 wieku firmy nie dbały o swoich klientów. Jedyne co mogę powiedzieć to omijajcie UPS szerokim łukiem. Klient dla nich nic nie znaczy, a obsługa na infolinii to kpina.
    ZaletyBrak zalet. Paczki nie ma i pewnie nie będzie. Nie pozdrawiam
    WadyCała obsługa UPS to jakaś kpina
  • ~Arek / 2022-02-08 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziwna sprawa, czekam na paczkę, wyznaczonego dnia ma być dostarczona, mija cały dzień, godzina 18 zmiana statusu, doręczenie w późniejszym przesunięte 2 dni do przodu, żadnych wyjaśnień, nic. Mail o zmianie terminu tylko. Jestem zawiedziony, na pewno będę unikał firmy w przyszłości.
  • ~Tomasz / 2022-02-08 16:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Sprzet odebrany z domu przez kuriera zamówionego przez serwis. Oczywiscie po przebojach. Kurier twierdził ze nie było nikogo w domu. Ok. Pomyślałem ze domofon był akurat wyłączony,nie bede sie kłócił. Reki uciąć nie dam. Po tygodniu dostaje email ze kurier dostarczy sprzet miedzy 10-14. Czekam. Żona akurat wstąpiła do sklepu pod domem wracają z pracy i pyta czy nasza drukarkę ma dostarczyć UPS?.Ja że tak wiec czekam dalej. Kurier jeszcze gra dżentelmena w kolejce i mowi że jest kurierem ale spokojnie nie pali sie. Mija pol godziny w oknie widze kurier przejeżdża kolo klatki i wyjeżdża z osiedla. Sprawdzam status paczki i co widze? Proba doręczenia nieskuteczna i dostawa w kolejny dzien roboczy. Nie wiem czy płacą im za kilometry czy ilość paczek bo jak mozna przejechać pod domem i odjechać. Tak sie jeździ w Jaśle na podkarpaciu.
  • ~Mieciu / 2022-02-08 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i metr mułu. Już drugi raz kurier zostawił paczkę w punkcie odbioru pomimo tego że byłem w domu.
  • ~Labadek / 2022-02-08 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, po raz kolejny paczka nie dotarła na czas! Pojechała w drugi koniec polski.
    Nie polecam nikomu!
    ZaletyBRAK
    WadyNierzetelna firma
  • ~Rambo / 2022-02-07 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jedno wielkie nie porozumienie omijajcie ja z daleka
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~adam / 2022-02-06 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna z najgorszych firm kurierskich w Polsce, zdecydowanie nie polecam nie dostarczają paczek naciągając klientów, omijać z daleka
    Zaletybrak jakich kolwiek zalet
    Wadynie dostarczają przesyłek, kurierzy firmy ups to dziadostwo
  • ~Afi / 2022-02-04 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów... Szkoda że nie ma zerowych gwiazdek
    Kurier nie dostarczył przesyłki.... Jest do odbioru w punkcie szkoda że siedziałam w domu a niby dwa razy był ????????????????
    Zero informacji SMS czy mail... Porażka nigdy więcej...
  • ~domix / 2022-02-04 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, nie polecam tej firmy na śledzeniu paczki piszą że kurier przyjedzie 04.02.2022 między godziną 10-14 czekałam do godziny 17nastej nikogo nie było... Dzwoniąc na infolinię do UPS o 17.30 poinformowano mnie, że siedziałam na próżno w domu ponieważ paczka będzie u mnie dopiero w poniedziałek lub we wtorek... Porażka, cały dzień siedziałam w domu bo ta paczka jest dla mnie bardzo ważna i cały dzień z życia wyjęty. Po co jest to całe śledzenie paczek jak się nic nie zgadza.
    ZaletyBrak zalet
    WadyKpina z ludzi
  • ~Aniela / 2022-02-04 17:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Super firma. Solidna. We wtorek zabrano mo paczkę a już o 10 rano w piątek paczka byla na miejscu adresata.
    Dziękuję za ekspresową dostawę. Zadna z firm kurierskich nie byla taka ekspresowa. Brawo! Życzę owocnej wspolpracy z klientem
    ZaletySzybkosc, dotrzymanie słowa
    WadyNie mam
  • ~:) / 2022-02-04 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!
    Paczka mi przyszła z dwoma dziurami: jedna na wylot, druga na szczęście nie na wylot, ale wgniecenie ma.
    Dostawca dzwonił i się zapytał czy mogłabym do niego podjechać i odebrać paczkę (miał on ją pod dom przywieźć). Prawdopodobnie nie chciało mu się po prostu przyjechać. Najlepiej nie wybierajcie UPS
    ZaletyBrak
    WadyNie zmieściły by się.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12684
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8082
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4128
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4738
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4529
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073