Najgorsza firma paczka nigdy nie dociera na czas. kurier nie przyjeżdża do odbiorcy tylko zawozi na centrale a później mówią że nikogo nie było w domu
Zaletybrak
WadyNajgorsza firma paczka nigdy nie dociera na czas
~Magda / 2022-02-17 10:34
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma przewozowa!!!!! Brak kontaktu z kurierem. Kurier zamiast na adres podany do odbioru zawozi paczki na bazę i trzeba po nią pojechać. Nie polecam!!!! Nigdy nie skorzystam już z ich dostaw i również będę odradzać.
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie które są mozliwe
~Łapcia / 2022-02-17 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy przewoźnik jaki istnieje. Nie posiadają nr kontaktowych do swoich kurierów. Zawsze staram się kontaktować bezpośrednio z dostarczającym, żeby, w razie mojej nieobecności, nie marnował swojego czasu i nie pocałował klamki. Natomiast tu, to jakaś farsa. Osoba z infolinii musi zakładać wewnętrzenie sprawę do oddziału (oczekujący na paczkę sam na oddział zadzwonić nie może), żeby podali mu nr. Trwa to ok 1-2 dni. Żenada.
~Daria / 2022-02-17 09:44
Ocena: 1.00 / 5
Niedawno wysłałam do Holandii do przyjaciółki przesyłkę, w której były książki. Książki były opakowane folią stretch (kilka warstw). Moja przyjaciółka zastała w skrzynce na listy rozpakowane książki, wrzucone do niej niedbale. Zrobiono zdjęcie, którego niestety nie da się wrzucić do komentarza. Nie chciałam wysyłać pocztą, więc wysłałam kurierem UPS, jak widać, to był błąd.
Zaletypaczka doszła - to cud.
Wadywszystko inne.
~Pan raper / 2022-02-16 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Kłamcy oszuści siedzę w domu i kurier dzwoni do mnie że pana w domu nie ma jak macie zamawiać to z dpd
ZaletyNie ma zalet są problemy z nimi
WadyKłamcy
~GawBog / 2022-02-16 19:48
Ocena: 2.00 / 5
oszukują że była próba doręczenia przesyłka zostawiona w w punkcie a miała być na adres, kurier nie odbiera telefonu masakra!!!
Zaletybrak
Wadyporażka od początku
~Kamila / 2022-02-16 17:48
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska ze wszystkich
Kurierzy niedoręczaja przesyłek pomimo iż cały dzień jest się w domu , nie dzwonią do odbiorcy
Błąd techniczny na stronie przy próbie sprawdzenia nr przesyłki , obsługa techniczna nie umie pomoc bez nr przesyłki która nie da się sprawdziła z powodu błędu technicznego na stronie
~Karol89 / 2022-02-16 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Czas dostawy jest najdłuższy na rynku, ale prawdziwym dramatem jest poziom obsługi klienta. UPS zautomatyzowało wszystkie kanały kontaktu, ale bez zadbania o to czy te kanały faktycznie działają. Jeśli potrzebujesz skontaktować się z kurierem, albo dowiedzieć się czegokolwiek, dzwonisz zatem na infolinię, na której w najlepszym przypadku „rozmawiasz” z tępym botem. W najgorszym i zarazem najczęstszym przypadku nie rozmawiasz w ogóle, bo linia jest zapchana i rozłącza się po odtworzeniu komunikatu początkowego. Maile są przetwarzane po 24h i odsyłają do infolinii (lol/wtf). Wszystkim nadawcom odradzam, a odbiorcom współczuję.
ZaletyBrak
WadyCzas dostawy, obsługa klienta, aplikacja/ strona www. Wszystko w UPS do zaorania.
~Tomasz / 2022-02-16 12:25
Ocena: 2.33 / 5
Jak można w 21 wieku nie obsługiwać płatności kartą. Kto normalny w tych czasach nosi przy sobie gotówkę! Opamiętajcie się! Bo tracicie klientów z dnia na dzień. Amatorzy! DPD i INPOST biją Was na głowę!
~Ziuta / 2022-02-16 11:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka istnieje!!! Brak jakiegokolwiek szanowania klienta, brak możliwości kontaktu z kurierem.
ZaletyBrak
~Anna / 2022-02-16 10:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam ....kto to widział by na paczkę czekać 5 dni ... Nawet nr telefonu...zero kontaktu ( paczki nadal nie ma)
ZaletyBrak
WadySame wady
~Stefan / 2022-02-16 00:04
Ocena: 1.00 / 5
Żałosny twór pseudokurierski..
Totalna indolencja, amatorszczyzna i zero kontaktu.
,, Kurier" nie kuma że jak nie działa domofon to można inaczej podjąć próbę doręczenia lub kontaktu np. Tutaj HELOU!!
Zadzwonić do klienta??!!!
No chyba że durnie co tym zarządzają nie pozwalają im.. Żenada
ZaletyBrak xalet
WadyJak wyżej
~Alicja / 2022-02-15 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Cały dzień czekałam w domu na przesyłkę ,,ekspresową” a kurier zostawił ją w drukarni chwile przed jej zamknięciem. Nawet nie próbował się ze mną skontaktować
~KAROLA / 2022-02-15 18:22
Ocena: 1.00 / 5
Firma UPS całkowicie lekceważy klientów, nie ma żadnej możliwości otrzymania informacji nt tego, gdzie znajdują się przesyłki. Nie ma żadnego kontaktu z kurierem, nawet pracownicy UPS podobno takich kontakt nie mają co prowadzi do sytuacji, w której klient nie wie, gdzie jest jego własność, kiedy zostanie dostarczona.
Całkowicie odradzam korzystanie z usług firmy UPS
ZaletyBRAK ZALET
WadyNIETERMINOWOŚĆ, BRAK MOŻLIWOŚCI WERYFIKACJI, GDZIE ZNAJDUJE SIĘ PRZESYŁKA (SYSTEM MA SIE NIJAK DO RZECZYWISTEJ SYTUACJI), BRAK KONTAKTU Z KURIEREM, PRACOWNICY OBSŁUGI KLIENTA USPRAWIEDLIWIAJĄ NIEKOMPETENCJE FIRMY SIĘ BRAKAMI KADROWYMI
~Kittyog / 2022-02-15 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Jako datę dostawy miałam podany 14.02 od godz od 8.30 do 12 po całym dniu czekania przyszła mi opóźniona wiadomość, że paczka zostanie dostarczona następnego dnia . W dzisiejszym dniu dostałam informację że kurier nie zastał mnie w domu, kiedy nawet z niego nie wychodziłam...
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Ex-Klient UPS / 2022-02-14 15:00
Ocena: 1.00 / 5
Analfabeta z Ukrainy nawet nie próbował doręczyć paczki. Infolinia ma klientów gdzieś. Co sobie kurier wymyśli to robi. A dodatkowo mają poczucie bezkarności, wprost powiedział, że już tu 5v lat pracuje i go nie zwolnią. Wolne żarty. Omijać szerokim łukiem.
Zaletybrak
Wadyarogancja, brak poszanowania klienta, firma nie realizuje usług zgodnie w umową, bieganie po mieście za paczkami, bo leniwy ukrainiec omija budynki bez windy
~PierwszyKlient / 2022-02-14 12:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma transportowa jaka kiedykolwiek istniała. Wrócili do mnie moją paczkę ponieważ rzekomo nie posiadała wszystkich dokumentów, a nie potrafili nawet powiedzieć jakich. Infolinia nadaje się do dupy, ponieważ nie znają żadnych podstawowych informacji, takich jak bynajmniej czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji. Za każdą modyfikację paczki trzeba płacić. Nawet jak sobie zmienię TYLKO godzinę odbioru. To jest moja pierwsza i ostatnia wysyłka w tej firmie.
WadyWszystko. Cała firma, ludzie tam pracujący i logistyka
~Iza / 2022-02-14 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nawet nie próbował dostarczyć paczki. Cały dzień jest ktoś w domu i nie było żadnej próby. Otrzymałam maila, że paczka po nie udanej próbie dostarczenia czeka w punkcie. W punkcie, w którym kiedyś usłyszałam, że mojej paczki nie ma i dopiero po reklamacji się magicznie znalazła... najgorsza firma kurierska. NIE POLECAM. Ocena powinna być zero, ale niestety nie jest to możliwe.
WadyLeniwi kurierzy
~Daria / 2022-02-14 10:02
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam, najgorsza fitma kurierska. Moja paczka miała być w czwartek lecz zmieniono datę na piątek. W piątek dzwonię do głównej izby zapytać czy dają gwarancję na doręczenie dziś ponieważ bardzo mi na tym zależy. Pan powiedział, że na pewno dojdzie po czym data została zmieniona na poniedzialek . Jest poniedziałek i co ? Data zmieniona na wtorek. To co się dzieje to jakieś nieporozumienie. NIE POLECAM
WadyZero kontaktu z kurierem
~Sylwia / 2022-02-11 18:48
Ocena: 1.00 / 5
O matko, najgorsza firma kurierska. Dostalam mail, że przesyłka będzie dzisiaj, przed chwilą zaktualizowano status, że będzie ponowne doręczenie w poniedziałek. Podobno kurier u nas był! Dodam, że siedzimy w czwórkę! w domu i jakimś cudem nikt z nas nie zauważył kuriera :) żenada, czekam na zabawkę dla chorego dziecka...