Analfabeta z Ukrainy nawet nie próbował doręczyć paczki. Infolinia ma klientów gdzieś. Co sobie kurier wymyśli to robi. A dodatkowo mają poczucie bezkarności, wprost powiedział, że już tu 5v lat pracuje i go nie zwolnią. Wolne żarty. Omijać szerokim łukiem.
Zaletybrak
Wadyarogancja, brak poszanowania klienta, firma nie realizuje usług zgodnie w umową, bieganie po mieście za paczkami, bo leniwy ukrainiec omija budynki bez windy
~PierwszyKlient / 2022-02-14 12:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma transportowa jaka kiedykolwiek istniała. Wrócili do mnie moją paczkę ponieważ rzekomo nie posiadała wszystkich dokumentów, a nie potrafili nawet powiedzieć jakich. Infolinia nadaje się do dupy, ponieważ nie znają żadnych podstawowych informacji, takich jak bynajmniej czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji. Za każdą modyfikację paczki trzeba płacić. Nawet jak sobie zmienię TYLKO godzinę odbioru. To jest moja pierwsza i ostatnia wysyłka w tej firmie.
WadyWszystko. Cała firma, ludzie tam pracujący i logistyka
~Iza / 2022-02-14 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nawet nie próbował dostarczyć paczki. Cały dzień jest ktoś w domu i nie było żadnej próby. Otrzymałam maila, że paczka po nie udanej próbie dostarczenia czeka w punkcie. W punkcie, w którym kiedyś usłyszałam, że mojej paczki nie ma i dopiero po reklamacji się magicznie znalazła... najgorsza firma kurierska. NIE POLECAM. Ocena powinna być zero, ale niestety nie jest to możliwe.
WadyLeniwi kurierzy
~Daria / 2022-02-14 10:02
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam, najgorsza fitma kurierska. Moja paczka miała być w czwartek lecz zmieniono datę na piątek. W piątek dzwonię do głównej izby zapytać czy dają gwarancję na doręczenie dziś ponieważ bardzo mi na tym zależy. Pan powiedział, że na pewno dojdzie po czym data została zmieniona na poniedzialek . Jest poniedziałek i co ? Data zmieniona na wtorek. To co się dzieje to jakieś nieporozumienie. NIE POLECAM
WadyZero kontaktu z kurierem
~Sylwia / 2022-02-11 18:48
Ocena: 1.00 / 5
O matko, najgorsza firma kurierska. Dostalam mail, że przesyłka będzie dzisiaj, przed chwilą zaktualizowano status, że będzie ponowne doręczenie w poniedziałek. Podobno kurier u nas był! Dodam, że siedzimy w czwórkę! w domu i jakimś cudem nikt z nas nie zauważył kuriera :) żenada, czekam na zabawkę dla chorego dziecka...
~Butter / 2022-02-11 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Nigdy wiecej nic nie zamowie poprzez nich.
Kolka razy mialam problem z kurierami, ktorzy mowia ze probowali dostarczyc paczke i nigdy sie nie kontaktuja telefonicznie! Myla adres i dostarczaja to do punktu ups. Zamawiam kuriera nie po to by chodzic do punktu.
Reklamacje nie dzialaja. Nikt nie wyciaga kosekwencji.
~pebbles / 2022-02-11 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Jako firma nie będziemy już korzystać z usług UPS. Wysłaliśmy łącznie 4 przesyłki do Anglii (niezależnie, każda ok 20kg). Wszystkie paczki miały opóźnienia w dostawie ze względu na "zagubienie" ok. 2 tygodnie. Jedna paczka w ogóle się nie odnalazła, pismo z informacją oraz częściowe odszkodowanie otrzymaliśmy dopiero po 2 miesiącach. Być może to jakaś grubsza akcja z kradzieżami paczek.
ZaletyCENA
WadyCZĘSTE ZAGUBIENIA PACZEK
~Monika / 2022-02-11 13:23
Ocena: 1.00 / 5
Kurier przekierował przesyłkę do punktu, pomimo że byłam w domu cały czas.
To już kolejna z rzędu taka sytuacja z tą firmą.
Poza tym domofon w dniu planowanego doręczenia przesyłki zadzwonił i otwierałam furtkę. Chwilę po tym dostałam maila, że kurier nikogo nie zastał i przekierował przesyłkę do punktu.
Osobiście zdecydowanie odradzam korzystanie z usług firmy UPS.
Teoretycznie kurier nie ma obowiązku kontaktować się z klientem telefonicznie - w końcu ma numer do klienta, ale konkurencji UPS nie ma z tym problemu i w razie problemu/wątpliwości zawsze dzwoni.
ZaletyŻadnych zalet
WadyDrugiej tak niekompetentnej firmy kurierskiej nie znam. Kompletnie nie dbają o obsługę klienta. Tak słabego doświadczenia jako klient z żadną firmą nie miałam.
~Bk / 2022-02-11 07:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie dostarczyli przesyłki twierdząc że nie zastali domownika...
WadyNajgorszy kurier
~Underground / 2022-02-10 16:16
Ocena: 1.67 / 5
Dziadostwo. Jakość usług rodem z pierwszych lat funkcjonowania firm kurierskich.
-brak przedziałów godzin dostarczenia paczki (sorry, ale między 9 a 19 to trochę dużo, nie jestem niczym niewolnikiem, aby nie móc się ruszyć przez tyle czasu z domu)
-brak możliwości przekierowania wszystkich paczek do AccessPoint'u (jedną paczkę można, innej nie mozna)
-brak telefonu do kuriera
-infolinia, która nie wiem po co jest, bo na żadnego problemu nie potrafią rozwiązać.
Oni się zatrzymali w rozwoju jakies 20 lat temu.
ZaletyBrak
WadyCała ich działalność.
~cz / 2022-02-10 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Niestety, czekałam na paczkę od rana, w godzinach przewidywanych szczególnie pilnowałam, czy kurier nie zbliża się z paczką. Niestety, kurier nie przyszedł, ale za to postanowił wpisać próbę doręczenia paczki, która nie miała miejsca. Mam nadzieję, że UPS wytresuje swoich pracowników w taki sposób, aby mieli siłę dojechać z paczką a nie wracać do domu godzinę wcześniej.
ZaletyNie ma kuriera, nie ma zalet.
Wadywymienione
~Piotr / 2022-02-10 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny UPS pokazał jak tragicznym przewoźnikiem jest. Zupełny brak profesjonalizmu jak również ukrywanie opłat dodatkowych za przesyłki zamiast informacji podczas dokonywania wyboru i sposobu przesyłki. Niestety sposób wyjaśnienia dlaczego takie koszty a nie inne trwał prawie 3 dni.
Mało tego nie warto składać reklamacji ponieważ kosztuje to 105 zł. WNIOSEK - nigdy więcej nie korzystać z tego przewoźnika!!!
Zaletybrak
~Rina / 2022-02-10 13:10
Ocena: 1.00 / 5
Firma całkowite g*wno. Siedzę czekam na dostawę, w aplikacji zmienia się status że została doręczona. Żadnego telefonu, nic. Mieszkam w domu, wybiegłam na zewnątrz sprawdzać, żadnej paczki nie ma. Do kuriera nie da rady zadzwonić. Musiałam chodzić co chwilę sprawdzać. W końcu po godzinie zostawił za furtką. Żadnego potwierdzenia, zdjęcia, w ogóle zero kontaktu.
Paczka nawet nie była owinięta w folie i zostawiona pod gołym niebem.
Przedmiot o wartości 12 tysięcy złotych.
Gdybyście mieli wybór pomijajcie tą firmę dziesiątą drogą.
WadyZero kontaktu z kurierem.
~Rafal / 2022-02-09 13:55
Ocena: 1.00 / 5
UPS to jedno wielkie gówno, nigdy nie dostarczają paczek na adres, zawsze do punktu i zawsze z adnotacją że nie było nikogo w domu, co jest oczywiście kłamstwem. Wielki K..as wam w dziąsło. Wszystkiego nie najlepszego
ZaletyBrak
WadyDodatkowe koszta i czas poniesione przez zamawiających gdyż po paczkę trzeba jechać do punktu.
~Madllene / 2022-02-08 23:28
Ocena: 1.00 / 5
Czytam te wszystkie opinie i zastanawiam się dlaczego firmy korzystają z UPS skoro ciągle przewija się temat niedostarczonej paczki. Dziś kurier nie dostarczył paczki, bo podobno adres był błędny, potwierdziłam adres, czekam na paczkę jutro, ale sądząc po komentarzach to chyba się nie doczekam. To są jakieś jaja żeby w 21 wieku firmy nie dbały o swoich klientów. Jedyne co mogę powiedzieć to omijajcie UPS szerokim łukiem. Klient dla nich nic nie znaczy, a obsługa na infolinii to kpina.
ZaletyBrak zalet. Paczki nie ma i pewnie nie będzie. Nie pozdrawiam
WadyCała obsługa UPS to jakaś kpina
~Arek / 2022-02-08 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Dziwna sprawa, czekam na paczkę, wyznaczonego dnia ma być dostarczona, mija cały dzień, godzina 18 zmiana statusu, doręczenie w późniejszym przesunięte 2 dni do przodu, żadnych wyjaśnień, nic. Mail o zmianie terminu tylko. Jestem zawiedziony, na pewno będę unikał firmy w przyszłości.
~Tomasz / 2022-02-08 16:19
Ocena: 1.67 / 5
Sprzet odebrany z domu przez kuriera zamówionego przez serwis. Oczywiscie po przebojach. Kurier twierdził ze nie było nikogo w domu. Ok. Pomyślałem ze domofon był akurat wyłączony,nie bede sie kłócił. Reki uciąć nie dam. Po tygodniu dostaje email ze kurier dostarczy sprzet miedzy 10-14. Czekam. Żona akurat wstąpiła do sklepu pod domem wracają z pracy i pyta czy nasza drukarkę ma dostarczyć UPS?.Ja że tak wiec czekam dalej. Kurier jeszcze gra dżentelmena w kolejce i mowi że jest kurierem ale spokojnie nie pali sie. Mija pol godziny w oknie widze kurier przejeżdża kolo klatki i wyjeżdża z osiedla. Sprawdzam status paczki i co widze? Proba doręczenia nieskuteczna i dostawa w kolejny dzien roboczy. Nie wiem czy płacą im za kilometry czy ilość paczek bo jak mozna przejechać pod domem i odjechać. Tak sie jeździ w Jaśle na podkarpaciu.
~Mieciu / 2022-02-08 12:16
Ocena: 1.00 / 5
Dno i metr mułu. Już drugi raz kurier zostawił paczkę w punkcie odbioru pomimo tego że byłem w domu.
~Labadek / 2022-02-08 12:00
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA, po raz kolejny paczka nie dotarła na czas! Pojechała w drugi koniec polski.
Nie polecam nikomu!
ZaletyBRAK
WadyNierzetelna firma
~Rambo / 2022-02-07 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jedno wielkie nie porozumienie omijajcie ja z daleka