strona 75 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »
-
~Adam / 2022-03-09 15:51
Nie polecam! Kurierzy fatalni. Już trzeci raz przesyłka zamiast dotrzeć do adresata, dotarła do punktu UPS. Dzisiaj kurier nawet nie był na mojej ulicy, gdzie znajduje się punkt UPS, tylko zostawił w najdalszej części miasta. To jest olewanie klienta, który cały dzień czeka na przesyłkę.
Kurierów dostarczających przesyłki powinno się jakoś zmotywować do rzetelnej pracy albo zwolnić. skoro olewają swoją pracę i klienta. -
-
~Włodzimierz / 2022-03-09 15:41
Córka trzykrotnie próbowała zarejestrować się na stronie żeby wysłać paczkę i ja także próbowałem i nie udało się nam - musiałem telefonicznie połączyć się z infolinią (b. sympatyczna pani) i zamówić kuriera, z którym ręcznie zarejestrowaliśmy paczkę (kurier zjawił się bardzo szybko). Przesyłka najtańsza. Strona UPS makabryczna - informatyk widocznie mścił się za cos na firmie. ZaletyTanio i szybko. sympatyczna obsługa.WadyStrona internetowa i system rejestracji - zrobiono wszysko żeby utrudnić rejestrację i zamówienie wysłania przesyłki. -
~Marcin / 2022-03-08 17:43
Brak podjęcia próby dostawy paczki przez kuriera. Jakbym chciał odebrać paczkę w punkcie to wybrałbym paczkomat. Dno. ZaletyBrak -
~Michał / 2022-03-08 15:45
Brak kontaktu kuriera z klientem. Brak dobrej woli i incjatuwy że strony kuriera żeby zadzwonić na komórkę. Czekałem w domu a kurier twierdzi że mnie nie było.
Pączka ups Express dostarczona po terminie -
~Kat / 2022-03-08 13:40
Raz zadzwonią dzwonkiem i już uznające nikogo nie ma, -
~MAGDALENA / 2022-03-08 13:09
Ta firma nie uznaje żadnych reklamacji pomimo że wina UPS jest ewidentna.
Żenada, brak szacunku do klienta.ZaletyBRAKWadyNie uznają reklamacji, nie warto korzystać z usług tej firmy -
~Kacper / 2022-03-07 19:30
Skandalicznie nieprofesjonalna obsługa. W piątek rano kurier UPS wystawił fałszywe awizo, podczas gdy specjalnie byłem pod adresem i czekałem na przesyłkę. Nawet jeśli domofon nie zadziałał prawidłowo, kurier nie zadzwonił na numer telefonu i bez mojej zgody przekazał przesyłkę do innego punktu. Punkt oczywiście nie pracuje przez cały weekend, nie można odzyskać przesyłki. Nie otrzymałem też bezpośredniego numeru telefonu do kuriera, co jest standardem w innych firmach kurierskich. 3 dni zajęło firmie UPS przetwarzanie żądania ponownego dostarczenia pod adres. Jest poniedziałek wieczór i nadal nie mam przesyłki, to znaczy że przynajmniej 2 dni zajmuje firmie UPS dostawa przesyłki na odległość 900 metrów! Już bym sobie sam dzisiaj odebrał przesyłkę i się nie wkurvviał, ale znowu nie ma jej w punkcie i nie wiadomo gdzie jest! Nie polecam korzystania z usług tej firmy. -
~Najgorszykurier / 2022-03-07 16:56
Nie rozumiem dlaczego kurier nie potrafi zadzwonić jeśli nie może trafić. Mam trudny dojazd do domu. Zależało mi na szybkiej dostawie ale niestety okazało się że jest "po próbie doręczenia" a oczywiście byłem w domu i żadnego kuriera nie było. Nie polecam!!! ZaletyBrakWadyZero kontaktu z kurierem, paczka niedostarczona. -
-
~bimbaj / 2022-03-07 15:29
Zamówiłem darmowe próbki, a oni żądają za nie opłaty zamawiałem te próbki inną firmą kurierską nie było żadnych opłat, problemów (niestety teraz tylko przez tę firmę mogę zamawiać). UPS bardzo pazerna firma. ZaletybrakWadypazerność celników -
~XD / 2022-03-07 03:23
Ta firma to żart, zapłaciłem 55 złoty a etykiete (chyba najdrożej ze wszystkich firm kurierskich). Kasa z konta zeszła, strona się zamkneła, etykiety nie ma bo żaden inteligent nie pomyślał, żeby wysyłać je na maila tak jak normalne firmy kurierskie. Teraz żeby dostać tą etykiete to musze pewnie wydzwaniać albo pisać maile, a zapłaciłem już za odbiór paczki z domu :) Nie polecam z całego serca, zajebisty wirtualny asystent który jedyne co potrafi to powiedzieć że nie rozumie problemu ZaletybrakWadywszystko -
~Na / 2022-03-06 04:55
Okropna firma. Ci kurierzy chyba w ogóle nie istnieją, a żadne paczki nie są wysyłane. W śledzeniu przesyłki są ciagle tylko komunikaty, że kurier nie zastał nikogo w domu, gdzie człowiek czeka cały dzień. Zero kontaktu z firmą. Zrobione tak aby nie moc się skontaktować. Tragedia ZaletyZeroWadyCałe mnostwo -
~Piotr / 2022-03-04 18:52
Człowiek bierze wolne z pracy bo przysyłają wiadomość że ma być dostarczona przesyłka o danej godz. oczywiście paczka nie zostaje dostarczona.Wieczorem przychodzi wiadomośći że paczka nie zostanie dostarczona teraz tylko w innym terminie a ten termin to 4 dni później jaja jakieś i co znowu wolne w pracy i dwie dniówki w plecy i nie ma pewności że paczka zostanie dostalczona.Firma robi sobie jaja zpoważnych ludzi jest niekompetentna.Nie polecam jak ktoś ma okazje to niech zamawia u innego dostawcy przesyłek. ZaletyBrak zalet same minusy -
~Niezadowolony / 2022-03-04 16:41
Codziennie zmiana terminu dostarczenia, człowiek czeka w domu na przesyłkę i dostaje informacje o to że nie zostanie dostarczona. Brak kontaktu z kurierem bo polityka firmy nie podaje telefonu.
Polecam omijać tą firmę i wszystkie które przesyłają swoje paczki poprzez nich, bo jedyne co was czeka to frustracja. -
~Weronika / 2022-03-04 16:01
Kurier się u mnie nie pojawil ,zostawił paczkę w punkcie,byłam w domu dwa pełne dni bo byłam chora. Czy naprawdę te 3 minuty drogi by to zbawiły ??? Za co dostajecie pieniądze? -
~Emilia / 2022-03-04 12:03
Problem z dostarczeniem przesyłki, brak możliwości kontaktu z kurierem, niemiła obsługa na infolinii. Najgorsza pod względem obsługi firma kurierska. -
~Mirek / 2022-03-04 10:49
Porażka. Nieterminowo, niemiła i niepomocna obsługa - tak kurier, jak i infolinia. ZaletyBrakWadyNieterminowość, brak profesjonalizmu, -
-
~Agata / 2022-03-04 10:37
Szkoda słów.
Oczekiwanie na paczkę prawie tydzień brak informacji o przesyłce. Na infolini codziennie dostaje informację że paczka będzie kolejnego dnia.ZaletyBrakWadyFirmaa jedna wielka pomyłka nie polecam infolinia również. -
~suhotnik / 2022-03-04 01:40
Oceniam tego kuriera poniżej jakiejkolwiek krytyki. Już lepiej wybrać Pocztę Polsk z. WadyNigdy nie wiadomo gdzie i kiedy zostawiają paczki -
~August / 2022-03-03 20:48
Przestroga przed korzystaniem z tej firmy.
Zamowiłem kuriera aby odebrał list, kurier się nie pojawił. Po telefonie do call center UPS okazało się ze sam mam im dostarczyć do punktu list do wysyłki. W opcjach było zaznaczone odbiór przez kuriera. Kazali sobie dopłacić prawie 20 zł za odbiór. Reklamacje aby złożyć trzeba założyć konto na którym nie ma wysyłki za którą zapłaciłem. Wiec będzie milion telefonów aby odzyskać pieniądze.. Brak mi słów ...Zaletytylko nazwa firmyWadyWysyłka, reklamacja -
~On / 2022-03-03 19:10
Dzień dobry, Szanowni Państwo trzymajcie się od tej firmy jak najdalej zaoszczędzicie sobie państwo nerwów czasu i pieniędzy brak poszanowania kijenta niekompetencja na każdym etapie próśb o dostarczenie przesyłki nie polecam.
strona 75 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »