Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bigos / 2022-04-04 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    500 g mięsa wieprzowego (np. karkówki)
    200 g kiełbasy.
    2 łyżki oleju roślinnego.
    3 szklanki bulionu lub wody.
    30 g suszonych borowików.
    2 łyżki powideł śliwkowych lub kilka suszonych śliwek.
    1 jabłko (np. reneta lub antonówka) - opcjonalnie.
    1 kg kiszonej kapusty.
    ZaletyBigos
    WadyBigos
  • ~kuba / 2022-04-01 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie podjechał żeby dostarczyć przesyłkę
  • ~Misiek / 2022-03-31 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Kurier nawet nie zadzwonił, że go nie będzie. Piszą datę doręczenia a potem wieczorem sami zmieniają datę nie informując klienta. Nigdy więcej takich przesyłek.
  • ~Kamila / 2022-03-31 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierowi zamiast dostarczyć paczkę pod wskazany adres odrazu zawoni do punktu bo nie chcę mu soe du*y ruszać, dno nie płacę za to aby latać i szukać gdzie jest paczka !!! Najgorszy dostawca w PL
    ZaletyBrak
    WadyBrak telefonu do kuriera, Brak dostarczenia paczek pod adres.
  • ~MB / 2022-03-31 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO, DNO i jeszcze raz DNO. Zaczynając od strony- chciałam dowiedzieć się gdzie znajduje się moja paczka i skorzystałam z możliwości założenia konta UPS MY CHOICE, jednak nie da się założyć konta. Próbowałam na dwa maile, inne numery telefonów i nic. Przecież na tej stronie nic nie działa!!! Czas dostarczenia- dostałam informację, że paczka ma przyjść od 8:30-11:45 więc partner czekał w domu na paczkę, przechodząc niedaleko naszego mieszkania zobaczyłam samochód transportowy firmy UPS! Po godzinie 11:45 nagle zmieniło się na status DO KOŃCA DNIA. Jest to dla mnie absurdalne, nigdy nie spotkałam się z takim brakiem szacunku dla czyjegoś czasu. Żeby dowiedzieć się czegoś więcej bo oczywiście opcja UPS MY CHOICE nie działa, zadzwoniłam na infolinie- kobieta, która mnie obsługiwała była bardzo miła i do niej nie mam żadnych zastrzeżeń. Dowiedziałam się, że ona podobnie jak ja nie wie nic więcej i że paczka ma prawo dojść do godziny 19 i jak nie będzie mnie w domu to zostanie umieszczona w jakimś sklepie niedaleko... Dlaczego paczka ma dojść do sklepu, skoro to firma "od drzwi- do drzwi", dlaczego kurier nie podejmie następnej próby jutro? W każdej firmie kurierskiej, z którą miałam doświadczenie tak było. Uważam też, że brak numeru telefonu do kuriera jest czymś niemożliwym w 2022 roku!!! Wszystko byłoby o wiele prostsze i nie prowadziło do takiej frustracji.
    ZaletyMiła kobieta na infolinii
    WadyBrak numeru do kuriera, problem z daną godziną dostarczenia, nie działająca możliwość UPS MY CHOICE
  • ~Natalia / 2022-03-31 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kuriera na rynku tydzień dostarczają paczkę mimo, że w domu cały czas ktoś jest ogólnie porażka NIE POLECAM i już nigdy nie wrócę
    Zaletynadzieja, że splajtujecie
    Wadyże istniejecie
  • ~Maiki / 2022-03-31 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe przekładanie odbioru przesyłki... Szkoda czasu na taką firmę kurierską
  • ~mido / 2022-03-30 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    czytając opinie ponizej mam to samo co inni kurier podobno był 29-marca ale tak naprawdę go nie było ... infolinia beznadzieja podobno moja przesyłka wraca już do nadawcy .. same ,, cuda '' w tej pseudo firmie , nie moga mi dostarczyc a już wraca !!!! .. Tej firmie X powiedzmy dowidzenia z naszego kraju .
    Zaletybrak
    Wadysame wady !!!!
  • ~psiajuha / 2022-03-30 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja.
    Nie kontaktują się, dostarczają godzinach gdy człowiek jest w pracy.
    Po własnej interwencji oznajmiają, o możliwości ponownej próby doręczenia - na tych samych zasadach co poprzednio = czyli nie udane doręczenie.
    Inna opcja to odbiór za kilka dni w jakimś tam punkcie UPS. Przy gabarycie, który chcesz dostać do domu to po co ta firma kurierska.... Debile. Dno. Nie polecam i unikam jak ognia.
    ZaletyBrak
    WadySame wady, za długo by wymieniać.
  • ~Michał / 2022-03-29 21:47
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier nie jest niczemu tylko firma sama wysła SMS na zająć trasy kuriera sam wiem bo pracuje UPS jako kurier i też nie jestem szczęśliwy że SMS przychodzę bez uzgadnianiami z nami
    ZaletyDobry kurier
    WadyFirma nie wie jaki kurier ma zamiar
  • ~Joanna / 2022-03-29 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.Przysyłają Ci smsa że dostarczą paczkę, po całym dniu oczekiwania kuriera nie ma.Dopiero wieczorem dostaje informacje o zmianie terminu dostawy na kolejny dzień.
    WadyNajgorsza firma na rynku
  • ~Hajduczek / 2022-03-29 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak może w tak nieprofesjonalny sposób działać firma kurierska. Zero smsów/telefonów o nadaniu i statusie paczki. Kurier twierdzi że nikogo nie zastał w domu (co jest nieprawdą) i zostawił wrażliwą na wilgoć paczkę w punkcie odbioru w pralni. Oczywiście nie poinformował mnie o tym fakcie. Interweniując u nadawcy paczki że długo jej nie otrzymuje, dowiedziałam się przypadkowo że moja paczka od 5 dni leży w pralni.

    Zadzwoniłam na infolinię UPS i rozmawiałam z panem Szymonem, chcąc wyjaśnić zaistniałą sytuację. Dowiedziałam się że kurier podobno postąpił prawidłowo (zgodnie z zaleceniami szefostwa firmy) i nie musi mnie powiadamiać o tym, że moją paczkę zostawił w punkcie pralniczym. Zwalił winę na sklep, że jakoby na zamówieniu ze sklepu nie było podanych danych kontaktowych. Na moją prośbę żeby to jeszcze raz sprawdził, rozbrajająco stwierdził że nie ma dostępu. Jaka jest w takim razie organizacja w tej firmie, że człowiek na infolinii nie ma wystarczających uprawnień żeby móc sprawdzić jakie dane były na zamówieniu oraz jaki kurier i w jaki sposób obsługiwał moje zlecenie. Sklep/nadawca paczki przesłał mi mailowo etykietę, na której widać że był podawany numer telefonu. W razie czego, będzie to dowód w sprawie. Uważam że managerowie firmy powinni przeanalizować pracę i kompetencje swoich pracowników.
    Zaletybrak
    Wadyniedostarczona paczka

    brak informacji o tym co się dzieje z paczką
  • ~Krzysztof / 2022-03-28 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    To co obiecałem napisze OMIJAC TE FIRME KURIERSKA UPS WIELKIM LUKIEM...Brak telefonów do kurierów brak nr do centrum dystrybucyjnego zero nikt nie ma nr...mało tego zlecenie zrobione w środę w czwartek kurier nie przyjechał i nie poinformował a żeby było ciekawie to paleta w centrum miasta stała cała noc pod blokiem z towarem...na drugi dzień dzwonie do centrali o której będzie kurier a ona gada że w poniedziałek będzie!!!@ zero podejścia...jak zacząłem rzucać hujami na infolini to gość mi gada że zaraz się rozłączy....w XXI wieku przesyłka od środy do wtorku by szła??? Jednak udało się po interwencji odebrac w piątek ale co nerwy to tylko ja wiem... pilnuj teraz człowieku palety od czwartku do poniedziałku bo nie na nr do kuriera...chore
    ZaletyZero zalet porażka i każdy kto pisze o nich to prawda..
    WadyPorazka brak jakiegokolwiek nr do centrum czy kurierów i nikt nie ma...
  • ~Michał / 2022-03-28 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nie posiadają telefonów, paczka szła dwa tygodnie, a kurier tylko przychodził do punktu i nigdy się nie pojawił przy mieszkaniu, po czym odznaczał, że nikogo w domu nie zastano.
    Zalety??
    WadyBrak kontaktu, kurier nigdy sie nie pojawil
  • ~Tomek / 2022-03-26 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłem dodatkowo za dostawę w sobotę ale nie dostarczyli dzwoniłem powiedzieli ze może w poniedziałek to po co płaciłem więcej za sobotę ? Frajer
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Maya / 2022-03-25 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka dotarła po miesiącu w nie wybranym przeze mnie miejscu z przekierowanym adresem i bez informacji jakiejkolwiek o zmianach. Infolinia mówi co innego a z paczka dzieje się co innego. Nie polecam bo oczekiwanie na paczke i miejsce jej dostarczenia różni się zupełnie od tego za co zapłaciłam.
    ZaletyNie ma
    WadyZa malo miejsca aby zmieścić
  • ~Patrycja / 2022-03-25 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyny kurier, który ma problem z „zastaniem” odbiorcy pod adresem i notorycznie zostawia paczki w punkcie. Brak jakiejkolwiek informacji. Nie po to człowiek zamawia i płaci za kuriera, żeby odbierać paczki z punktu. Polecam unikać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Adam / 2022-03-24 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mniej Niż Zero. Niekompetentni. Nie potrafią wywiązać się ze zobowiązań. Fakturowanie to ich słaby punkt. Na infolinii Pani powiedziała, że fakturowaniem zajmują się "INDIE" w związku z czym ona nie ma wpływu.
    Zaletybrak
    Wadywszystko, faktalne fakturowanie. faktury niezgodne z rzeczywistością, pracownicy są inroniczni.
  • ~Marlena / 2022-03-24 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma prowadzi "Kreatywną Księgowość". Nie można doprosić się o dokumenty. Wieczne korekty i reklamacje przeciągane po kilka miesięcy. Klientowi zależy żeby uregulować płatność a UPS'owi nie. Potrafią windykować za faktury, które sami korygują lub które skorygowali. Istny absurd. Pracownicy traktują Klientów jak popychadło. Brak szacunku. Spychologia na maxa.
    ZaletyBRAK ZALET.
    WadyBRAK KONTAKTU, ZGŁOSZENIA PRZYJMUJE MASZYNA, BRAK JAKIEJKOLWIEK INFORMACJI ZWROTNEJ, NIE MOŻNA SIĘ DOPROSIĆ DOKUMENTÓW. KLIENT SAM UPOMINAĆ SIE MUSI O FAKTURY ABY UREGULOWAĆ PŁATNOŚĆ.
  • ~Agata / 2022-03-24 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Katastrofa, która upadła już tak nisko, że chyba niżej się nie da. Nieterminowi, nierzetelni i niedokładni. Reklamacje rozpatrywane po kilkanaście miesięcy. Faktury wystawiają w zależności od humoru. Faktury wystawiają z błędami bez sprawdzenia i zgodności ze stanem faktycznym. Nie można się doprosić dokumentów ani korekt. Urząd Skarbowy powinien się zainteresować ponieważ rozliczenie faktur trwa kilka miesięcy. Ciekawe jak rozliczają i zamykają miesiąc z takimi zaległościami. Pracownicy na infolinii niekompetentni nie potrafią załatwić sprawy od początku do do końca. Wieczna spychologia. Porażka. Firma powinna zostać zamknięta jeśli nie potrafi nią nikt zarządzać. Zarząd kompletnie nie ma pojęcia co robią ich pracownicy. Odradzam. Niezadowolona i Wkurzona Klientka.


    #UrządSkarbowy #Urzadskarbowy

    Nie pozdrawiam.
    ZaletyFajny Kurier.
    WadyNieterminwość, Bałagan w Rozliczeniach i fakturach. Faktury rozliczają kilkanaście miesięcy. Urząd Skarbowy powinien się zainteresować. Wystawiają faktury fikcje na Firmy, które nie istnieją.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12596
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8033
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7683
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4103
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2425
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004