Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4127 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klaudia / 2022-06-20 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!!!!!!! Wykuoiona opcja dostawy na sobotę do 18:00, po czym przewidywany termin doręczenia przesyłki za 10 dni. Panie z infolinii nie są w stanie nic zrobić, UPS położył kluczową dla naszej firmy paczkę - NIE POLECAM. DNO
    WadyWSZYSTKO
  • ~Pati / 2022-06-20 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień czasu czekałam żeby odebrali paczkę odemnie, gdy zadzwoniłam powiedziano mi że zrobią nowe zlecenie, niestety kurier przyjechał bez listu przewozowego, i następny dzień w plecy, boję się teraz dawać paczkę bo jeszcze zaginie w akcji!!! Nie polecam, trzymać się od nich z daleka!!!
  • ~Beata / 2022-06-20 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w naszym kraju. 2 kurierów brało paczke pod zupełnie inny kod pocztowy i jeszcze krzyczało na mnie za brak ulicy, mimo że u mnie nie ma ulicy. Wszystkie inne firmy kurierskie nie mają absolutnie żadnego problemu ups wymięka. Żenujące
    ZaletyBrak
    Wady-Brak profesjonalizmu
    - zatrudnieni pracownicy to debile nie widzący nawet co to kod pocztowy i po co sie go podaję w adresie
    - czas dostawy powyżej tygodnia i wciąż Brak paczki
  • ~tadam / 2022-06-18 00:53
    Ocena: 1.67 / 5
    beznadziejna strona , toporna interfejs , obsługa klienta żenująca , kurier zostawia sobie paczkę u sąsiada któremu kto dał pozwolenie na odbieranie w moim imieniu ? obcy ludzie maja sie zajmowac paczkami innych ludzi
  • ~Kris / 2022-06-17 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Z informacji, którą otrzymałem mailem wynikało, że przesyłka ma zostać dostarczona między godziną 11 a 15. Po godzinie 15 dzwonię na infolinię i okazuje się , że kurier jednak dostarczy paczkę do godziny 19. Kolejny czas oczekiwania. Przed 19 sprawdzam status przesyłki a tam informacja, że termin dostawy został przesunięty na inny dzień...
    Totalne lekceważenie klienta i jego cennego czasu, brak profesjonalizmu. Zdecydowanie nie polecam. Gdyby nie fakt, że sprzedawca tylko tą firmą wysyła zamówienia nigdy bym się na UPS nie zdecydował.
    WadyTerminowość dostaw, obsługa
  • ~Incognito / 2022-06-17 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia cały czas się czeka w mieszkaniu na przesyłkę. Po czym dzwoni do mnie kurier że przesyłka jest już drugi raz dostarczana co jest niemożliwe. Okazuje się że kurier nawet nie chciał wejść na górę żeby ją dostarczyć i sprawdzić czy ktoś jest w mieszkaniu.
    ZaletyŻadne
    WadyBrak kompetencji oraz uczciwości.
  • ~Fif / 2022-06-17 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, masakra, odradzam

    Człowiek czeka cały dzień na przesyłkę, zapewnienia po zadzwonieniu do obsługi, że na pewno przesyłka będzie w tym dniu - nie było. Następny dzień, zapewnienia o priorytetowym potraktowaniu dostawy - przesyłka nie przyszła. Brak kontaktu z kurierem, obsługa nie posiada żadnych informacji oprócz tych, które można sprawdzić na stronie, po kontakcie z sortownią z której wyszła paczka dalej nic nie wiadomo, nawet oni nie mogą skontaktować się z kurierem, dramat, polecam wybierać innych przewoźników, nawet nasza Poczta Polska ma lepszą obsługę. Po zapytaniu czy można osobiście odebrać przesyłkę z sortowni, nic nie wiadomo, bo nikogo już nie ma, a punkt musi dać odpowiedź.

    D R A M A T
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko
  • ~Adam / 2022-06-17 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzownie na obśługe, przekierowują mnie do obłsugi technicznej. Dzownie do technicznej, przekieruja z powrotem do obłdugi... Masakra. Ich formularz na stroniedo nadania przesyłki zatwierdził moje zlecenie, pobrał pieniądze z konta, ale na tym się skończyło. 0 informacji potwierdzającej na maila, żadnego nr identyfukacyjnego, kuerier ioczywiście nie przyjechał. Próbowałem 2 razy, 50 zł w błoto. Więcej nie korzystam z usług tej firmy. Dziękuuję
  • ~Kamil / 2022-06-17 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina jest napisane ze przysyłka ma byc dostarczona w godzinach 10-14 jestem cały czas w domu i czekam na drugi dzien okazuje sie ze paczka do odbioru w punkcie żadnego powiadomienia sms czy mailem a punkt odbioru 500m od miejsca do ktorego miala byc dostarczona przesylka jezeli jest mozliwosc to zawsze wybierajcie inna firma
  • ~ewalisek / 2022-06-17 10:51
    Ocena: 4.33 / 5
    przesyłka z Gdyni do Wielkiej Brytanii dotarła po 20 godzinach! Mega szybka sprawna obsługa!Polecam!!
    Zaletyszybka przesyłka do Wielkiej Brytanii w 22 godziny!!
  • ~Wkurzony / 2022-06-17 06:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Kpina z klienta. Paczka zgodnie z informacją na stronie miała zostać dostarczona w godzinach 11-15. Myślę ok, kończę pracę po 13 to może w sam raz się uda. Wracam do domu, a tam awizo od kuriera że był o 9.30 i paczka do odebrania w punkcie odbioru. ( brak jakiejkolwiek informacji telefonicznej! To po co podawałem nr w celach wyłudzenia?) jadę do punktu odbioru a tam informacja że w dniu dzisiejszym pracują 9-12. To co to za punkt odbioru skoro nie można odebrać paczki. Na awizo informacja o tym że mogę odebrać do 15. Wprowadzanie w błąd klienta.
  • ~Gabriela / 2022-06-16 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, chciałabym złożyć skargę na ten punkt i przede wszystkim kuriera UPS. Za każdym razem kiedy list polecony jest wysyłany z mojej firmy w Warszawie do Bedzina i trafia do kuriera UPS to wiem, ze ta paczka/list do mnie nie trafi. Zawsze tego samego dnia co miałam dostać przesyłkę to mnie informują ze mam przyjechać do punktu odebrać przesyłkę. Nadmienię ze pracuje w domu w 100% i mój partner również. Nigdy na oczy nie widziałam kuriera UPS. Poza tym nie powinno być dwóch prób doręczenia przesylki? Powoduje to tylko tyle ze nigdy nie wybieram tej firmy jako preferowanego przewoźnika i również odradzam rodzinie i przyjaciołom. Według mojej oceny i punkt i kurier maja swój układ. Kurier nie dostarcza paczek, a punkt zarabia, bo trafia to do niego. Nie jestem jedyna osoba, która ma ten problem.
  • ~Krystian / 2022-06-15 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPS to totalne dno
    UPS express saver z gwarancją dostawy na następny dzień gubi paczki nie dostarcza ich na czas
    Nie polecam korzystania z usług tej firmy
    ZaletyBrak
    Wady usługa express saver jakieś nieporozumienie
  • ~Artur / 2022-06-15 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarcza przesyłek na adres domowy tylko zostawia w puknie odbioru dla zaoszczędzenia czasu swojego. NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyLenistwo
  • ~Igor / 2022-06-15 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miła przyjść dzisiaj w środę od 9:30 do 13:30 czekałem cały dzień w domu by dowiedzieć się ze będzie w piątek
  • ~maciey / 2022-06-15 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, nie można uzyskać numeru telefonu do kuriera bo kurierzy nie mogą odbierać podczas jazdy :D . Paczki jak nie było tak nie ma. Radzę kupować za pobraniem jeśli musi to być UPS przynajmniej nie stracicie pieniędzy, których nie odzyskacie po utraceniu przesyłki.
    Zaletybrak
    Wadykurierzy nie dostarczają przesyłek na czas, brak kontaktu z kurierem
  • ~Ola / 2022-06-14 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarczył przesyłki, zero kontaktu ze strony Firmy. Nie polecam nikomu
  • ~MARCIN / 2022-06-14 12:32
    Ocena: 2.00 / 5
    tragedia. 5 godzinne widelki czasowe doręczenia, kuerie nie pofatyguje się zadzownic jak jest na mejscu, wysląć sms ,, ba nawet nie ma ma numeru do kuriera żeby się z nim skontaktowac. w inbcy, poważnych firmach nie ma z tym problemu. pierwszy raz mam paczke s UPS i nigdy więcej. infolinia, techniczne spieprzone mówienie do automatu ktory nic nie rozumiem finalnie połączenie z konsultatnem którego wogóle nie słychać, jakby w studni siedział. NIE POLECAM ich usług.
    Zaletyszybko dostawa od nadawcy do acces point
    Wadykontakt z kuriere, brak, infilinia techniczcnie nie do uzytku, kontkat z konustate tragedia nic nie slychac
  • ~paw / 2022-06-14 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa w tej firmie odbywa się tak: Pan kurier nie ma obowiązku dzwoniennia do klienta, dlatego próbują dostarczyć paczkę trzy razy (to im sie opłaca). Wożą ją przez pół tygodnia z magazynu i do magazynu, płacą za to kurierowi (może wtym czasie rozwieźć inne paczki). Później trzeba dzwonic na infolinię i uzgadniać gdzie można samemu odebrać paczkę. Oczywiście infolinia zapchana przez takie problemy. Trzeba zatrudniac więcej konsultantów. Brawo UPS. Brzózka z inpostu za parę lat wciągnie was nosem.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z klienetem
  • ~Adam / 2022-06-11 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Kurier cham grozi że jeśli będę chciał sprawdzić przy nim zawartość paczki to nie wyda jej tylko sobie Anon
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12681
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8080
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3072