strona 63 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »
-
~Piotr / 2022-06-23 11:22
Nie podejmują nawet próby dostarczenia paczki, tylko przekierowuja do punktu odbioru. Nie informują o planowanej dostawie, nie można skontaktować się z kurierem, nie dzwonią, nie zostawiają awizo. Dziadostwo. -
-
~jul / 2022-06-22 18:26
Jak kurier w tych czasach moze nie miec telefonu? Zero kontaktu -
~Amelia / 2022-06-22 17:53
Tragiczna obsługa na infolinii. Pani powiedziała,że kurier napewno dostarczy kiedyś (to jakiś żart chyba). Brak kontaktu ze strony kuriera (nie mają telefonów służbowych ????). Ta firma to jakaś jedna wielka porażka. Nigdy więcej tej firmy. Odradzam wszystkim. Kurierzy są bardzo chamscy i mimo że było się cały dzień w domu, dostaje informacje że muszę sobie ją odebrać z punktu bo nie było mnie w domu (nawet nie podjął próby doręczenia). Porażka. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Nati / 2022-06-22 15:51
Muszę się też Wam wygadać, że ta funkcjonalność tej firmy to skandal. Kurier nawet nie zadzwonił, a już pośpieszył do punktu odbioru na jakimś wypiździejewie, zapewne przez horrendalne korki, ale mi płacą za inne rzeczy w życiu. Nie lubię stać w korkach, dlatego nie zostałam kurierem. Gdybym lubiła stać w korkach i być szykanowana społecznie przez wykonywany zawód, zostałabym kurierem. Nawet strona internetowa i UX to porażka. Gdyby zlikwidowali ten zawód, bałabym się co się stanie z bandą tak niekompetentnych i nie przystosowanych do życia ludzi. ???? ZaletybrakWadywszystko -
~Ola / 2022-06-22 14:17
Człowiek zamawia specjalnie z dostawą na adres a przesyłka do odbioru w punkcie. Zero kontaktu z kurierem. Żart jakiś. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO -
~Izabela / 2022-06-22 13:01
Najgorsza z firm kurierskich!!!
Kurier twierdzi że nie może zostawić przesyłki u sąsiadów i od razu, już pierwszego dnia przerzuca do punktu odbioru.
To jedyna firma która tak postępuje z klientem.
Jak bym chciała sobie jeździć pół miasta po odbiór przesyłki to bym robiła zakupy w sklepie a nie online.
Nigdy więcej UPS!!!
NIE POLECAM!!!ZaletybrakWadySame wady -
~K. / 2022-06-22 12:20
Kurier nie kontaktuje się z klientem przed dostawą, na infolinii udzielono nam informacji, że nie ma takiego obowiązku, jednak na dzisiejszym rynku jest to ogromny minus.
Brak możliwości płacenia kartą -
~Monika / 2022-06-21 19:10
UPS to jakiś żart. Człowiek cały dzień nigdzie nie wychodzi, czeka na paczkę bo wysyłają maila z informacją, że będzie tego i tego dnia a wieczorem przychodzi wiadomość, że paczka została przerzucona na inny dzień. I tak już któryś raz z kolei. -
-
~Paula / 2022-06-21 08:59
To jest jakiś żart,kurier wgl nie próbował dostarczyć paczki,nie było żadnego powiadomienia SMS,telefonicznie czy fizycznie zostawionego awizo. Zawsze ktoś jest u nas w domu stąd wiem,że nawet nie było próby doręczenia. Zawsze jak miała przyjść paczka to była info SMS ,teraz nic ,dopiero jak uzyskałam spowrotem dostęp do neta i przekopywałam się przez maile to znalazłam wiadomość,że paczka została odesłana do nadawcy. Zawsze była wiadomość SMS,nigdy mailem i co najgorsze baran nawet nie próbował dostarczyć tej paczki. Tragedia i kilometr mułu -
~Pogollll / 2022-06-21 08:44
Tragiczna obsługa telefoniczna. Paczka idzie do mnie tydzień bo kurier to idiota i oszust bo nie chce mu się dupy ruszyć z auta jak pada i zaznacza ze nie został nikogo w domu a te durne babska na infolini nie widza problemu i kryją kuriera ZaletyBrakWadyWszystko -
~Klaudia / 2022-06-20 17:06
Porażka!!!!!!! Wykuoiona opcja dostawy na sobotę do 18:00, po czym przewidywany termin doręczenia przesyłki za 10 dni. Panie z infolinii nie są w stanie nic zrobić, UPS położył kluczową dla naszej firmy paczkę - NIE POLECAM. DNO WadyWSZYSTKO -
~Pati / 2022-06-20 12:54
Tydzień czasu czekałam żeby odebrali paczkę odemnie, gdy zadzwoniłam powiedziano mi że zrobią nowe zlecenie, niestety kurier przyjechał bez listu przewozowego, i następny dzień w plecy, boję się teraz dawać paczkę bo jeszcze zaginie w akcji!!! Nie polecam, trzymać się od nich z daleka!!! -
~Beata / 2022-06-20 11:00
Najgorsza firma kurierska w naszym kraju. 2 kurierów brało paczke pod zupełnie inny kod pocztowy i jeszcze krzyczało na mnie za brak ulicy, mimo że u mnie nie ma ulicy. Wszystkie inne firmy kurierskie nie mają absolutnie żadnego problemu ups wymięka. Żenujące ZaletyBrakWady-Brak profesjonalizmu
- zatrudnieni pracownicy to debile nie widzący nawet co to kod pocztowy i po co sie go podaję w adresie
- czas dostawy powyżej tygodnia i wciąż Brak paczki -
~tadam / 2022-06-18 00:53
beznadziejna strona , toporna interfejs , obsługa klienta żenująca , kurier zostawia sobie paczkę u sąsiada któremu kto dał pozwolenie na odbieranie w moim imieniu ? obcy ludzie maja sie zajmowac paczkami innych ludzi -
~Kris / 2022-06-17 18:56
Z informacji, którą otrzymałem mailem wynikało, że przesyłka ma zostać dostarczona między godziną 11 a 15. Po godzinie 15 dzwonię na infolinię i okazuje się , że kurier jednak dostarczy paczkę do godziny 19. Kolejny czas oczekiwania. Przed 19 sprawdzam status przesyłki a tam informacja, że termin dostawy został przesunięty na inny dzień...
Totalne lekceważenie klienta i jego cennego czasu, brak profesjonalizmu. Zdecydowanie nie polecam. Gdyby nie fakt, że sprzedawca tylko tą firmą wysyła zamówienia nigdy bym się na UPS nie zdecydował.WadyTerminowość dostaw, obsługa -
~Incognito / 2022-06-17 18:02
Od tygodnia cały czas się czeka w mieszkaniu na przesyłkę. Po czym dzwoni do mnie kurier że przesyłka jest już drugi raz dostarczana co jest niemożliwe. Okazuje się że kurier nawet nie chciał wejść na górę żeby ją dostarczyć i sprawdzić czy ktoś jest w mieszkaniu. ZaletyŻadneWadyBrak kompetencji oraz uczciwości. -
-
~Fif / 2022-06-17 17:01
Dno, masakra, odradzam
Człowiek czeka cały dzień na przesyłkę, zapewnienia po zadzwonieniu do obsługi, że na pewno przesyłka będzie w tym dniu - nie było. Następny dzień, zapewnienia o priorytetowym potraktowaniu dostawy - przesyłka nie przyszła. Brak kontaktu z kurierem, obsługa nie posiada żadnych informacji oprócz tych, które można sprawdzić na stronie, po kontakcie z sortownią z której wyszła paczka dalej nic nie wiadomo, nawet oni nie mogą skontaktować się z kurierem, dramat, polecam wybierać innych przewoźników, nawet nasza Poczta Polska ma lepszą obsługę. Po zapytaniu czy można osobiście odebrać przesyłkę z sortowni, nic nie wiadomo, bo nikogo już nie ma, a punkt musi dać odpowiedź.
D R A M A TZaletyBRAKWadyWszystko -
~Adam / 2022-06-17 13:55
Dzownie na obśługe, przekierowują mnie do obłsugi technicznej. Dzownie do technicznej, przekieruja z powrotem do obłdugi... Masakra. Ich formularz na stroniedo nadania przesyłki zatwierdził moje zlecenie, pobrał pieniądze z konta, ale na tym się skończyło. 0 informacji potwierdzającej na maila, żadnego nr identyfukacyjnego, kuerier ioczywiście nie przyjechał. Próbowałem 2 razy, 50 zł w błoto. Więcej nie korzystam z usług tej firmy. Dziękuuję -
~Kamil / 2022-06-17 13:51
Kpina jest napisane ze przysyłka ma byc dostarczona w godzinach 10-14 jestem cały czas w domu i czekam na drugi dzien okazuje sie ze paczka do odbioru w punkcie żadnego powiadomienia sms czy mailem a punkt odbioru 500m od miejsca do ktorego miala byc dostarczona przesylka jezeli jest mozliwosc to zawsze wybierajcie inna firma -
~ewalisek / 2022-06-17 10:51
przesyłka z Gdyni do Wielkiej Brytanii dotarła po 20 godzinach! Mega szybka sprawna obsługa!Polecam!! Zaletyszybka przesyłka do Wielkiej Brytanii w 22 godziny!!
strona 63 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »