Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Perttu / 2022-06-28 14:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. Brak możliwości skontaktowania się z kurierem (nie podają ze względów bezpieczeństwa, co nie przeszkadza, żeby kurier sam się skontaktował, jeśli chce), irytująca infolinia, na której nie można się dowiedzieć niczego poza tym, co widać w trybie śledzenia. Przekierowałem paczkę na inny adres, niebędący ani adresem domowym, ani firmowym - na moją prośbę pierwszy kurier zrobił wyraźną adnotację z prośbą o kontakt, co jednak kurier olał i zostawienił paczkę przypadkowej osobie w budynku, przez co nie mogłem sprawdzić wartościowej przesyłki. Zdecydowanie nie polecam
    ZaletyCzas dostarczenia przesyłki co do zasady się zgadza z deklaracjami sprzedawcy.
    WadyWszystko pozostałe.
  • ~AB / 2022-06-28 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Widełki godzinowe obowiązują każdego tylko nie kuriera. Już nie wspomnę o tym, że zdobycie numeru do niego graniczy z cudem, można siedzieć i czekać cały dzień, a ostatecznie kurier i tak się nie pojawi. Z całego serca nie polecam.
  • ~JW / 2022-06-28 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można dogadać się z kurierem. Paczka miała dojść kilka dni temu, do tej pory jej nie ma (ponoć jest w magazynie). Obecnie zerowy kontakt z kurierem.
    ZaletyBRAK
    WadyDługi czas dostawy, brak kontaktu z kurierem,
  • ~Krzysztof / 2022-06-27 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z kurierem. Paczka wstrzymana 2 razy w ciągu 2 tygodni. Na infolinii robót,nie ma z kim gadać.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Iwona / 2022-06-27 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma beznadziejna nie dowożą do klienta tylko zostawiają w jakiś punktach odbioru omijać szerokim łukiem dwa razy miałam do czynienia i nigdy więcej
  • ~anon / 2022-06-25 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość że paczka miała iść 1 dzień a szła 3 to do tego kurier dostarczający paczki wczoraj 24.06.2022 w Gdańsku 80-300 jest zwykłym OSZUSTEM. Rzekomo o 13:02 próbował dostarczyć paczkę wszyscy domownicy byli o tej w domu i nikt nie słyszał domofonu ani tym bardziej żadnego samochodu który by podjeżdżał. 13:30 dostałem info że paczka będzie po 15 do odbioru w punkcie. Na infolinii po którymś moim telefonie rzucają słuchawką, kurier nie odbiera ŻENADA. Nigdy nic więcej z UPS, strata czasu i nerwów.
    Zaletyżadnych, chujostwo do kwadratu
    Wadyczas dostawy, obsługa, kurierzy
  • ~Beerman / 2022-06-25 11:20
    Ocena: 1.33 / 5
    UPS zawsze bylo slabe ale teraz siega dna.
    Kurier podobno byl u mnie dwa razy ... nie mialem trackingu, powiadomienia. Pytalem dlaczego kurier nie dzwonil to dowiedzialem sie, ze "nie ma takiego obowiazku"
    W koncu sklep sie ze mna skontaktowal ws odbioru.
    Umowilismy sie na piatek okolice 16. Kuerier nie przyjechal i sam przelozyl dostawe na poniedzialek.
    Zmarnowalem 6 godzin jakie mialem poswiecic na urzadzanie mieszkania.
    Anulowalem zamowienie i zamowie tam gdzie UPSa nie maja ... bo reszta kurierow nie ma problemu z wykoaniem telefonu.
    ZaletyLADNE AUTA
    WadyDNO
  • ~równy gość / 2022-06-24 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjeżdża, a tłumaczy ze był. Nie chce przynieść później tylko każe pojechać do punktu UPS. To jest niedorzeczne i nienormalne.
    ZaletyFirma nie ma zalet- jest tragiczna
  • ~Abdumalik / 2022-06-24 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie próbował się ze mną skontaktować w celu poinformowania mnie, że jest problem z adresem, ale pytali mnie 10 razy i podałem poprawny adres, a teraz mówią mi, że moja przesyłka zostanie dostarczona w poniedziałek nawet dni robocze nie skończone kurier powiedział, że skończył swoją zmianę i nie dostarczy mojej przesyłki. Najgorsza usługa dostawy i najgorsza obsługa klienta, z jakiej kiedykolwiek korzystałem. Zdecydowanie nie polecam tej usługi nawet mojemu wrogowi
  • ~Klientka z Górek / 2022-06-24 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier obsługujący 43-436 Górki Wielkie nie dostarczył przesyłki. Firma nie telefonuje, z automatu zwraca. W opisie kłamstwa, że najpierw nie zastano, potem, że nie przyjęto przesyłki. Awizo nie pozostawiono. Na infolinii twierdzą, ze kurier nie ma obowiązku dzwonić, a z rozmowy wynika, że kurier nawet nie był pod zakładem pracy, bo gdyby był widziałby dzisiejsze zamieszanie . Jednym słowem firmę z Czech z która mają pewnie stała umowę naciągają na podwójne koszty, a odbiorców na straty i nerwy . Zgłaszam sprawę do nadawcy i życzę , żeby Estee lauder zmienił dostawcę
    WadyBrak kontaktu ze strony kuriera, nie doręczają przesyłek , naciągają na koszty
  • ~aimbot / 2022-06-24 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    xddxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdx
  • ~rzuf / 2022-06-23 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Najdroższa i uważająca się za najlepszą. Czekam na paczkę i nie dotarła, w statusie dostarczenia jakieś bzdury o zdublowanym numerze monitorowania. Chociaż posiadają właściwy adres na paczce, zawrócili ją do punktu. Logika jak u lewego buta. Korporacyjne myślenie jak u kiepskiego robota. Nie będę więcej korzystał.
    Wadybrak logiki w działaniach, opóźnienia przez biurokrację, brak zdrowego myslenia, cena, czas dostawy, obsługa klienta dramat
  • ~ogi / 2022-06-23 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została wysłana metodą, która zapewniała o dotarciu jej kolejnego dnia. W aplikacji monitorowania przesyłki była informacja, o tym kiedy paczka przyjdzie. Niestety określone godziny minęły, ale okej – kurierzy się spóźniają. Minęła godzina, do której rozwożą paczki. Po rozmowie na infolinii dowiedziałam się, że mam zadzwonić kolejnego dnia rano. Dostałam informację, że paczka ruszyła w drogę do mnie, ale jeśli nie będzie jej do określonej godziny, mam dzwonić ponownie. Paczki dalej nie było i po kolejnej rozmowie dostałam informację, że dzisiaj na pewno będzie. W międzyczasie zadzwonił do mnie pracownik biura obsługi z informacją, że kurier będzie się ze mną kontaktować w sprawie odbioru. Czekałam do późna i dalej nic. W końcu po dłuższe rozmowie na infolinii, okazało się, że paczka ani razu nie opuściła magazynu. Do tego, jeśli chcę otrzymać paczkę, mam po nią sama jechać do magazynu, bo kurier jej nie przywiezie. Jest to kolejna nieprzyjemna sytuacja z UPSem, w której paczka nagle znika z systemu i nie wiadomo co się z nią dzieje.
    Zaletyczasami miłe osoby na infolinii obsługi klienta
    Wadyzatajanie informacji, brak kurierów (?), błędny system
  • ~Cordelia / 2022-06-23 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    JEDEN WIELKI ŻART!!!
    Kurier nawet nie pofatygował się poinformować o dostarczeniu paczki, nie uzyskałam również AWIZO, które jest potrzebne do zmiany dostarczenia przesyłki, a infolinia kompletna porażka, zero pomocy i jakichkolwiek merytorycznych porad. Najgorsza firma kurierska pod słońcem!!!!
    ZaletyŻADNE
    WadyWszystko
  • ~jacek24 / 2022-06-23 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina. Kurier nawet nie próbował dostarczyć paczki. Byłem cały dzień w domu, nie dzwonił przez domofon, ani na podany numer telefonu. Paczka została odesłana do sortowni. Mail o tym jest zdawkowy, nie ma nigdzie możliwości zmiany sposobu dostarczenia, ani kontaktu. Żadnych możliwości reklamacji usług. Kompletne dno. Spierdolona firma.
    ZaletyŻadne
  • ~Jan pawel 2 / 2022-06-23 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pozdro dla frajera który jezdzi po Szamotułach który nawet nie zadzwoni i nie poszuka wejścia do domu, tfu
  • ~Piotr / 2022-06-23 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podejmują nawet próby dostarczenia paczki, tylko przekierowuja do punktu odbioru. Nie informują o planowanej dostawie, nie można skontaktować się z kurierem, nie dzwonią, nie zostawiają awizo. Dziadostwo.
  • ~jul / 2022-06-22 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak kurier w tych czasach moze nie miec telefonu? Zero kontaktu
  • ~Amelia / 2022-06-22 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa na infolinii. Pani powiedziała,że kurier napewno dostarczy kiedyś (to jakiś żart chyba). Brak kontaktu ze strony kuriera (nie mają telefonów służbowych ????). Ta firma to jakaś jedna wielka porażka. Nigdy więcej tej firmy. Odradzam wszystkim. Kurierzy są bardzo chamscy i mimo że było się cały dzień w domu, dostaje informacje że muszę sobie ją odebrać z punktu bo nie było mnie w domu (nawet nie podjął próby doręczenia). Porażka.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Nati / 2022-06-22 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Muszę się też Wam wygadać, że ta funkcjonalność tej firmy to skandal. Kurier nawet nie zadzwonił, a już pośpieszył do punktu odbioru na jakimś wypiździejewie, zapewne przez horrendalne korki, ale mi płacą za inne rzeczy w życiu. Nie lubię stać w korkach, dlatego nie zostałam kurierem. Gdybym lubiła stać w korkach i być szykanowana społecznie przez wykonywany zawód, zostałabym kurierem. Nawet strona internetowa i UX to porażka. Gdyby zlikwidowali ten zawód, bałabym się co się stanie z bandą tak niekompetentnych i nie przystosowanych do życia ludzi. ????
    Zaletybrak
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976