Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4122 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurzona / 2022-07-08 10:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier doręczył przesyłkę do innej miejscowości do innych ludzi! Tragedia infolinia to samo..nigdy więcej nie polecam i ostrzegam.
  • ~Adrian / 2022-07-08 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma na niby. Jak kierowcy nie chce sie przyjechac po palete albo nie ma miejsca na samochodzie to słyszymy od bota, że kierowca nikogo nie zastał. Jak nie chcesz stracis czasu, pieniędzy i szacunku to omijaj z daleka.
    ZaletyNie pozostawia złudzeń
    Wadycały wachlarz
  • ~ew / 2022-07-07 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik z jakim miałam doczynienia. Paczki zawsze nie doręczone do rak własnych, trzeba dzwonić (czekać godzinami na infolinii) i pytać gdzie zostawili.
    Automat jest tak beznadziejny ze nie rozumie co do niego mówisz. Nigdy więcej!
    ZaletyNie ma
  • ~Malwina / 2022-07-07 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar miał dotrzeć we wtorek, jest czwartek a tu nic .. żadnych informacji o tym kiedy będzie ani o tym że go nie będzie... Żenada!!!
    WadyCzas
    Czas
    Czas
  • ~marko / 2022-07-07 00:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie UPS Bydgoszcz szerokim łukiem ! To całkowita żenada i klapa ! Konkurencja ich dawno wyprzedziła więc.... Kurier przyjechał naładowany energią, krzyczał do domofonu i kopnął w furtkę posesji, co przyznam wprawiło mnie w irytacje... Wymiana zdań, oberwało się nawet mojej Ś.P. (od ponad roku) Mamusi (obraził ją) i ruszył z piskiem opon, wcześniej nadal wykrzykując, że żadnej paczki nikt nie będzie stąd odbierał. Zatem jeśli zobaczycie kogoś o tępym wyglądzie w brązowym (wymięty i upaćkany) uniformie UPS, najlepiej nie otwierajcie w ogóle. Finał sprawy jest taki, że po zgłoszeniu tego zdarzenia zapewniono mnie, że kurier paczkę odbierze "jutro", bo taki jest jego obowiązek. Oczywiście nikt nazajutrz w ogóle nie przyjechał... Trzeciego dnia poinformowano mnie, że podjedzie inny kurier ale ten również ...nie pofatygował się (może dobry kolega tego pierwszego). Dzwoniłem wielokrotnie, naczekałem się, a dowidziałem się, że kurier (właściwie kurierzy) rzekomo docierający na mój adres, zapisują w systemie firmy UPS „brak możliwości podjęcia paczki”. Gdy ja cały czas jestem w domu, z zupełnie innych powodów i względów. Dodam, że paczka waży jakieś 0,1 kg i jest wielkości listu przewozowego. Nawet taka "paka" przerasta jak widać możliwości UPS, a postawa kuriera…. No cóż, skoro takich do pracy przyjmują to takie świadectwo firmie wystawiają.
    I ten brązowy kolor ...coś mi przypomina ale nie napiszę, bo jeszcze gotowi się obrazić. Po paczkę przyjedzie teraz FEDEX, jeśli dobrze pamiętam będą na czas i z pewnością obsługa odbioru paczki będzie właściwa i nie będzie trwała kilka dni bez rezultatu. Na marginesie dodam, że ja niestety nie wybierałem firmy kurierskiej (nigdy bym nie wybrał UPS), bo zlecającym była firma, w której coś zareklamowałem (ich odbiór). Żałość bierze, ale z czasem ups z pewnością znikną z rynku kurierskiego... mają więcej podobnych opinii. W ogóle mnie to nie dziwi. I dobrze, będzie z korzyścią dla lepszych np. InPost (jeszcze mnie nie zawiedli).
    Kategorycznie nie korzystajcie z firmy ...ups !
    ZaletyBRAK.
    WadyCHAMSTWO, CAŁKOWITY BRAK KULTURY KURIERA, BEZ ŻADNEJ REAKCJI ZE STRONY FIRMY, A WRĘCZ ZŁOŚLIWOŚĆ Z ICH STRONY. CAŁKOWITY BRAK ZREALIZOWANIA USŁUGI (ODBIORU PACZKI).
  • ~Halina / 2022-07-06 16:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Nadawanie przesyłek przez tę firmę to jakieś nieporozumienie. Cały czas (zakupy, wyjście z psem) przed wyznaczonym przedziałem godzinowym, tj. 11,30 - 15,30 do doręczenia przesyłki zorganizowałam tak, by później tylko siedzieć i czekać na kuriera. Kurier oczywiście nie pojawił się, a w monitorowaniu przesyłki ukazała się informacja, że z uwagi na warunki pogodowe przesyłka nie zostanie doręczona, choć pogoda jest przednia w miejscu przeładunkowym przesyłki, jak i jej odbiorem). A później było tylko gorzej, to jakaś farsa... Zaczęłam drążyć system i bardziej szczegółowe monitorowanie i cóż okazało się, że to nie warunki pogodowe, ale z powodu niezastania adresata przesyłkę przekazano do agendy firmy UPS w mieście i to bez podania żadnego telefonu do kontaktu. Fakty są takie, że wykonałam kilka telefonów do centrali UPS, dalej sklepu, w którym zrobiłam zakupy (materiały eksploatacyjne do odkurzacza renomowanej firmy szwedzkiej" i po rozmowach wiem już, że z mojej strony to jest tzw. orka na ugorze. Jeśli jutro uda mi się jakimś cudem odebrać przesyłkę, to zrobię wszystko, żeby więcej moich kontaktów z firmą UPS nie było, bo moje zdrowie jest więcej warte (zważywszy na mój wiek -67 lat), niż "nowe" z nią doświadczenia. Tak na marginesie firma UPS ma bogatą historię (wiadomości z internetu) i szkoda, że ją niszczy takimi praktykami.
    Zaletyżadnych
    WadyNieliczenie się z klientem, kpienie z nich. Brak profesjonalizmu. W dobie gospodarki rynkowej ta firma nie powinna mieć racji bytu na naszym rynku
  • ~Paulina / 2022-07-06 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    SKANDAL!!! Brak informacji o próbie doręczenia przesyłki i to dwa razy, infolinia automat, czekanie na kuriera pół dnia bo przecież łaskawie nie można zadzwonić ze się przyjedzie o którejś godzinie żeby człowiek był w domu. NIE POLECAM, najgorsza firma kurierska
    ZaletyNie posiada
    WadySame wady
  • ~Rozczarowana / 2022-07-06 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest skandal z kurierem jak i z infolinią, miałam otrzymać paczkę 30 czerwca(piątek),po południu sprawdzam w śledzeniu przesyłki a tam „odbierz przesyłke” ale gdzie to już nie wiadomo,żadnej informacji,w skrzynce pocztowej tez nic nie było.W poniedziałek dzwonie na infolinie i dowiaduje się że jest do odbioru w punkcie,pani podaje mi adres ale ja się nie zgodziłam żeby samej odebrać bo nie po to płace drożej za kuriera żebym teraz sama biegała po mieście za paczkami(były 3 paczki do odbioru) więc pani przekierowała moje przesyłki z powrotem na mój adres i poinformowała że trzeba czekać 2 dni i w środę przyjdzie kurier,czekam cierpiliwie do środy ale dalej status mam „odbierz przesyłkę ” więc na wszelki wypadek dzwonie na infolinie czy na pewno przyjdzie dzisiaj kurier i co się dowiaduje..... że kurier nie wziął paczki i ona ponowi przekierowanie paczki na mój adres i trzeba czekać znowu 2 dni.Przecież to się nie ku..a w głowie nie mieści, nigdy ale to nigdy w życiu nie wybiorę już tej firmy i każdemu będę odradzać
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
  • ~Odbiorca / 2022-07-06 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu do kogokolwiek. Rozmowa z automatem. Monitorowanie przesyłki z opóźnieniem.
    Cały czas status „On the way”. Najgorsza firma kurierska.
    ZaletyBrak
  • ~JM / 2022-07-05 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Najbardziej patologiczna firma kurierska na naszym rynku. Zgodnie z informacją przesyłka miała dotrzeć 30.06.2022. Monitoring przesyłki zatrzymał się na 29.06.2022 ponieważ kurier nie potrafił, czy nie chciał wprowadzić poprawnego adresu. I teraz zamówiony towar gdzieś tam sobie utknął. W moim kontakcie z UPS w ciągu ostatnich ośmiu lat na sześć wysłanych do mnie przesyłek tą firmą, dotarła tylko jedna. Reszta wróciła do nadawców. Tak będzie i z tą przesyłką.
    ZaletyŻadnych.
    WadyKłamstwa, ignorancja kurierów i brak woli doręczenia, brak możliwości skutecznej reklamacji. Całość tak skonstruowana aby nic nie można było wyjaśnić.
  • ~Hodowla / 2022-07-05 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka która miała dotrzeć na pewno następnego dnia po zamówieniu,nie dotarła, powód - że za gorąco
    Adresat paczki dostał zapewnienie od UPS że dotrze na pewno w dniu dzisiejszym.
    Paczka idzie już sześć dni i do dzisiaj nie dotarła,ja mam problemy ,dodatkowe straty i koszty.
    Kierowca niejednokrotnie kłamał że nie było nikogo w domu, że odmówiłam odbioru paczki.
    ZaletyŻadnych
    WadyZa dużo by wymienić
  • ~Mishuk / 2022-07-05 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Czekałem na bardzo ważne dokumenty a te debili zrobili zwrot przesyłki i nawet nie byłem proinformowany żeby odebrać przesyłkę, ani prze e-mail, ani SMSem.
    Gówniarzy…
  • ~Magda / 2022-07-05 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Ceny kosmiczne, opóźnienia w transporcie i ściągają opłaty z karty jak ze swojej bez żadnej informacji. Za paczkę o wartości 800zł zapłaciłam w sumie 800zł razem z kosztami urzędowymi. Kontakt oczywiście utrudniony i nic nie można się dowiedzieć, albo dochodzi do sytuacji, że dostaje dwie sprzeczne informację. Żenada
  • ~M jak M / 2022-07-04 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za oszustwo!! Dostarczono mi potłuczony sprzęt! Otwieram paczkę a tam wszystko w drobny mak. Spisałem protokół szkody a reklamacja została odrzucona!! To kur*a kto jest winien temu że dostałem uszkodzone zamówienie, chyba nie ja, a zapłaciłem za to. Najlepiej UPS uznało że nie widzą w tym ich winy, a wystarczyło że beznsdziejny kurier delikatnie rzucił kartonem a wszyscy wiemy jak oni obchodzą sie z paczkami by to uszkodzić!!!! Nigdy więcej.
  • ~Mateusz / 2022-07-04 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka na wieś. Pan kurier zadzwonił czy nie pojawię się w najbliższym czasie w mieście oddalonym o 20km, bo nie "opłaca" mu się jechać z jedną paczką. Akurat tego dnia się wybierałem więc nie robiłem problemów, Pan miał zostawić paczkę na magazynie i poinformował mnie, że jest on otwarty do godz. 18:00. Zajechałem więc dużo przed czasem po odbiór paczki a tam zastałem zamknięte drzwi. Piątek po południu, zostałem bez paczki.. W poniedziałek dzwonię z informacją jaka jest sprawa i czy dostarczą mi tę paczkę, bo nie wybieram się w najbliższym czasie do miasta i nie będę w stanie sam jej odebrać, na co Pan odpowiedział dosłownie, że to nie jego wina, że Pani zamknęła wcześniej magazyn i że w sumie "ma to w chu*u"...!! NIE POLECAM !!!! Opłata za przesyłkę pobrana a wraz będę musiał się po nią sam tyle fatygować ! Beznadziejne potraktowanie klienta!!! SKANDAL !!
    ZaletyBRAK
    WadyWIELE opisano w opinii !
  • ~Cezary / 2022-07-04 06:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zniszczyli moje meble ogrodowe DOSŁOWNIE MIAZGA 800ZL POSZŁO W BŁOTO ZERO GROSZA ODDALI CHOĆ BYŁO UBEZPIECZONE ZAMÓWIENIE PRZEZ KURJERZY.PL FIRMĘ Z GDAŃSKA A DOSTARCZAL UPS SZOK SZOK PRZESYŁKĘ PO TYGODNIU LEŻENIA NA MAGAZYNIE PRZYWIEŹLI Rozładowal pod domem kurier UPS i spierdolil do tej pory nie oddali pieniędzy od kwietnia I UPS I KURJERZY.PL JDBANI ZŁODZIEJE I OSZUŚCI OMIJAJCIE ZLODZIEJI MAM NADZIEJĘ ŻE COŚ I SPOTKA KONKRETNEGO ZA TO
    ZaletyZero ZALET
    WadyZŁODZIEJE
  • ~Łukasz / 2022-07-02 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zamówiłem prezent dla dziewczyny przesyłka została nadana i opłacona kurier miał być w dniu urodzin przesyłka miała do pokonania 20km i firma podaje że przez warunki atmosferyczne przesyłka została opóźniona, to jakaś paranoja.
    ZaletyŻadnych
  • ~Mariola / 2022-06-30 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska UPS to jedna wielka porażka . Dostałam e-maila że w poniedzialek dostawa po chwili zmienili na wtorek! okej ? . Na trzeci dzień było dzwonione na infolinię 3 krotnie gdzie zapewniono że dojdzie do końca dnia przesyłka dojedzie . Na czwarty dzień znowu dzwoniłam na infolinię nawet nie potrafiono powiedzieć mi co się dzieje z przesyłką składalqm reklamacje jak i pan który nadal przesyłkę do mnie i oczywiście zero odżywki od firmy . NIE POLECAM TEJ FIRMY !!!!!!!???
    WadyObojętne podejście do klienta oraz lekceważące przyjęcie reklamacji !!!!?
  • ~Natalia / 2022-06-30 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na przesyłki z poza unii europejskiej. UPS nalicza chore opłaty. Opłata rządowa - 86zl plus oczywiście VAT i inne koszty. W sumie za wszystkie opłaty u UPS zapłaciłam 170zl za przesyłkę o wartości 240 złotych
    ZaletyBrak zalet
    WadyCała usługa
  • ~Andrzej / 2022-06-30 12:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier wrzucił paczkę z elektroniką przez
    płot bo nie było nikogo w domu!! Brak powiadomienia o przesyłce oczywiście
    ZaletyBrak
    WadyKarygodne dno
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12641
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8060
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7696
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4122
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3030