strona 59 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »
-
~Beata / 2022-07-20 14:50
Firma ok. Sprawa reklamacyjną szybko, sprawnie rozpatrzona. Złą opinię wystawiają kurierzy. Mimo poprawnie podanego adresu, kurier nie przyjechał, nie zadzwonił, zero kontaktu. Dotarł o 3 dniach. -
-
~Andrzej / 2022-07-20 10:10
Zero możliwości kontaktu z kurierem, czatbot nie działa. -
~Mando / 2022-07-19 19:04
Firma wprowadza w błąd, dzień przed rzekoma dostawa wysyłają SMS w jakich godzinach spodziewać się kuriera, tj. 10-13 godzina 19 kuriera nie ma. Większość firm podaje chociaż kontakt do kuriera z którym można się dogadać czy w ogóle będzie. Z firma UPS kolejny raz są problemy. Poprzednim razem zgłosił ze nikogo nie było w domu gdy byłem cały czas. Paczka przekierowana do punktu który był znacznie oddalony od miejsca dostawy. Nie polecam nikomu ! ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierem, przekłamanych czas dostawy, -
~Grzegorz / 2022-07-19 11:15
Podejście firmy UPS do klienta to jakiś dramat - doliczyli dodatkową opłatę za paczkę w wysokości 168 zł netto tylko za to że paczka o wymiarach 60x50x30 i wadze 14kg została zapakowana w standardowy karton i dwukrotnie owinięta folią stretch dla dodatkowego zabezpieczenia. Tylko dla tego że na kartonie była folia to firma UPS uznała, że karto przestaje być standardowy - po owinięciu folią staje się paczką niestandardową i mają prawo doliczyć dodatkową opłatę! Ta firma to jakiś żart - nikomu nie polecam nadawania paczek UPS-em bo się zdziwisz jak ci za miesiąc przyjdzie dopłata. ZaletyszybośćWadychore warunki regulaminu dotyczącego paczek standardowych i niestandardowych. -
~Aleksandra / 2022-07-19 10:25
Brak telefonu od kuriera w dniu doręczenia. Rzekomo nie było nikogo w domu, co jest kłamstwem. Paczka przekierowana do sklepu oddalonego spory kawałek. Brak profesjonalizmu.
-
~Gosia / 2022-07-18 21:15
Ta sama sytuacja co moi poprzednicy. Żadnej informacji o tym, że paczka trafiła do punktu. Miałam zaplanowaną dostawę na 14.07.2022. O 9:54 zadzwonił do mnie numer, jednak nie zdążyłam odebrać. Zaczęłam oddzwaniać o 9:55. 8 razy próbowałam się dodzwonić- nikt nie odebrał. Połączenie od razu bylo przerywane. Dzisiaj w końcu weszłam w monitorowanie paczki i okazuje się, że bez żadnej informacji trafiła do punktu. Dramat dramat dramat -
~AndiRe / 2022-07-18 19:53
Fatalna firma kurierska. Żadnego kontaktu z kurierem i centralą, tam można porozmawiać ale z maszyną ktora nie rozwiąże twojego problemu. Brak awiza. Nigdy wiecej !!! ZaletyŻadnychWadyTo same wady w porównaniu z konkurencją -
~Kamil / 2022-07-18 15:18
Tra-ge-dia. Nie wiem jakim cudem ta firma w ogóle istnieje. Od 2-3 lat mam z nimi same problemy. Zakupiłem ostatnio produkt z dostawą kurier UPS. Po trzech dniach roboczych dzwonię do firmy żeby sprawdzić status mojego zamówienia a tu niespodzianka. Rzekomo kurier był (nikt nie dzwonił ani do drzwi - żona w domu na macieżyńskim, ani do mnie na tel. kontaktowy podany w formularzu. Paczka czeka w punkcie odbioru bez żadnego maila/SMS czegokolwiek. Nigdy więcej! W dupach się tym kurierom poprzewracało. Poziom usług tragiczny. ZaletyżadnychWadyzero informacji nt. przywiezionej przesyłki -
-
~Henry / 2022-07-18 13:14
Kurier nie poinformował że był, nie zostawił awizo. Dowiedziałem się dopiero że był po tym jak sprawdziłem paczkę online. Oczywiście kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do klienta oraz nie można zdobyć nr. tel. do nich. podobno kurier był o 8.50 przecież każdy jest o tej godzinie w domu. ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu, chamstwo -
~Amelia R / 2022-07-18 09:47
Nie miła obsługa, zero życzliwości chamstwo i ignorancja. Nie informują o opóźnieniach. Chamskie odzywki, że mam sobie w sklepie oglądać i kupować. -
~Majer / 2022-07-16 06:03
Przesyłka miała być w dniu wczorajszym. Ups nawet nie informuje klienta o opóźnieniu,nie odbierają telefonów,mają klienta w głębokim poważaniu,od dziś czynie to samo. NIE POLECAM ups. ZaletyBrak zalet.WadyOlewanie klienta. -
~Janka / 2022-07-15 16:57
Całkowity brak szacunku dla klienta . NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA !!! Nie dotrzymywanie czasu dostarczenia przesyłki . Panie na infolinii - brak kompetencji . UWAŻAJCIE ne tą firmę .. ZaletyCałkowity BRAKWady100% -
~Małgorzata / 2022-07-15 16:34
Ocena: 5.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam doczynienia do tej pory. Nie ma możliwości kontaktu z kurierem , co wiąże się z całodziennym oczekiwaniem na kuriera czekając na paczkę po czym dostajesz wiadomość że kurier próbował dostarczyć paczkę i nikogo w domu nie zastał co jest nieprawda. Paczka została przekierowana na punktu gdzie po osobistym odebraniu paczki okazuje się że paczka jest zniszczona doszcztnie karton porwań. Porażka całkowita. Całkowity brak szacunku dla klienta !!! Nie polecam!!!!!!ZaletyBRAK!! -
~Dylan / 2022-07-15 16:23
czekam na pzke zbyt długo !!! maskara znimi zrobcie cos tym jestem zdruzkotany ZaletyzadneWadypisało że mam czekac maks do 13 jets godizna 17 nie mam pacski -
~Janina / 2022-07-15 13:43
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam doczynienia . Nie ma możliwości kontaktu z kurierem , co sprowadza się do całodziennego oczekiwania na przesyłkę . Całkowity brak szacunku dla klienta !!! ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierem -
~Jsisus7e / 2022-07-14 21:33
Złe warunki pogodowe i paczka utkneła hmmm Ciekawe bo sprawdzalem warunki pogodowe w mieście przez ktore jechala i bylo slonecznie 20 stopni zero deszczu WadyOkłamywanie oszukiwanie brak kompetencji kurierow ... dlugo by wymieniać -
-
~Poporia / 2022-07-14 16:56
Ta firma to gówno. Paczka miała być dzisiaj rano. E-mail ze sklepu i od nich samych. Paczki nie ma. Dzwonię na infolinię, 10 minut czekania. A kobieta pierdzi w stołek i gówno wie. Nie wie dlaczego, nie ma numeru do kuriera, nie ma numeru do oddziału.
Nosz H im w dupe z taką firmą!!!!!ZaletyBrakWadyNa infolinii gówno wiedzą -
~Aga13 / 2022-07-14 14:42
Nie polecam! Odkąd zamówiłam paczkę że sklepu vans i przekazano realizację ups - same problemy. Mimo założenia konta na ich stronie, nie dało się przekierować paczki na inny adres lub do punktu. Przychodziły maile, że jest możliwość zmiany adresu, a na stronie nie były możliwe że wzgledu na rzekome bezpieczeństwo. Szkoda ze u innych firm jakoś się da to zrobić, tymbardziej, że zakładam konto i weryfikuje je mailowo. Po próbie dostarczenia przesyłki nawet nie dostałam maila, że taka była. Zero kontaktu z kurierem. Ostatecznie udało się przekierować paczkę, ale przez infolinię, bo na stronie nic się nie dało zrobić mimo widocznych opcji. Jeszcze były problemy przy odbiorze, bo jako jedyna firma kurierska (z mojego doswiadczenia) wymagają dokumentu że zdjęciem przy odbiorze paczki. Tragedia! Nigdy nie miałam tyłu problemów z firmą kurierską. A nie raz już zmieniałam adres przesyłki w trakcie dostarczania. Porażka. -
~Jacko / 2022-07-14 01:08
Paczki zostawiane, gdzie im się podoba. Nikogo nie informują że paczkę pozostawili gdzieś indziej. Dramat. Drugi raz w ciągu miesiąca ginie paczka i nikt nie wie gdzie jest. ZaletyBrak -
~JM / 2022-07-14 01:06
No i przesyłka wróciła do nadawcy. Firma zarządzana przez szczerbatych śmierdzieli spod remizy nazywanych kurierami. Robią co chcą i jak chcą. Kiedyś próbowałem reklamować tzw. "doręczenie" i nawet dodzwoniłem się do czegoś. To był pierwszy i ostatni raz. Prędzej w domu publicznym dogadałbym się na temat astronawigacji niż z tym czymś z UPS. "Tępa Dzida" to geniusz przy tym czymś. NIE POLECAM, chyba że ktoś lubi inteligentnych inaczej, z IQ na poziomie kaktusa. ZaletyBrakWadyKłamstwa, brak woli współpracy, brak jakiejkolwiek organizacji.
strona 59 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »