Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksandra / 2022-07-19 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak telefonu od kuriera w dniu doręczenia. Rzekomo nie było nikogo w domu, co jest kłamstwem. Paczka przekierowana do sklepu oddalonego spory kawałek. Brak profesjonalizmu.
  • ~Gosia / 2022-07-18 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sama sytuacja co moi poprzednicy. Żadnej informacji o tym, że paczka trafiła do punktu. Miałam zaplanowaną dostawę na 14.07.2022. O 9:54 zadzwonił do mnie numer, jednak nie zdążyłam odebrać. Zaczęłam oddzwaniać o 9:55. 8 razy próbowałam się dodzwonić- nikt nie odebrał. Połączenie od razu bylo przerywane. Dzisiaj w końcu weszłam w monitorowanie paczki i okazuje się, że bez żadnej informacji trafiła do punktu. Dramat dramat dramat
  • ~AndiRe / 2022-07-18 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma kurierska. Żadnego kontaktu z kurierem i centralą, tam można porozmawiać ale z maszyną ktora nie rozwiąże twojego problemu. Brak awiza. Nigdy wiecej !!!
    ZaletyŻadnych
    WadyTo same wady w porównaniu z konkurencją
  • ~Kamil / 2022-07-18 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tra-ge-dia. Nie wiem jakim cudem ta firma w ogóle istnieje. Od 2-3 lat mam z nimi same problemy. Zakupiłem ostatnio produkt z dostawą kurier UPS. Po trzech dniach roboczych dzwonię do firmy żeby sprawdzić status mojego zamówienia a tu niespodzianka. Rzekomo kurier był (nikt nie dzwonił ani do drzwi - żona w domu na macieżyńskim, ani do mnie na tel. kontaktowy podany w formularzu. Paczka czeka w punkcie odbioru bez żadnego maila/SMS czegokolwiek. Nigdy więcej! W dupach się tym kurierom poprzewracało. Poziom usług tragiczny.
    Zaletyżadnych
    Wadyzero informacji nt. przywiezionej przesyłki
  • ~Henry / 2022-07-18 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie poinformował że był, nie zostawił awizo. Dowiedziałem się dopiero że był po tym jak sprawdziłem paczkę online. Oczywiście kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do klienta oraz nie można zdobyć nr. tel. do nich. podobno kurier był o 8.50 przecież każdy jest o tej godzinie w domu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu, chamstwo
  • ~Amelia R / 2022-07-18 09:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie miła obsługa, zero życzliwości chamstwo i ignorancja. Nie informują o opóźnieniach. Chamskie odzywki, że mam sobie w sklepie oglądać i kupować.
  • ~Majer / 2022-07-16 06:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być w dniu wczorajszym. Ups nawet nie informuje klienta o opóźnieniu,nie odbierają telefonów,mają klienta w głębokim poważaniu,od dziś czynie to samo. NIE POLECAM ups.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyOlewanie klienta.
  • ~Janka / 2022-07-15 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowity brak szacunku dla klienta . NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA !!! Nie dotrzymywanie czasu dostarczenia przesyłki . Panie na infolinii - brak kompetencji . UWAŻAJCIE ne tą firmę ..
    ZaletyCałkowity BRAK
    Wady100%
  • ~Małgorzata / 2022-07-15 16:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Ocena: 5.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam doczynienia do tej pory. Nie ma możliwości kontaktu z kurierem , co wiąże się z całodziennym oczekiwaniem na kuriera czekając na paczkę po czym dostajesz wiadomość że kurier próbował dostarczyć paczkę i nikogo w domu nie zastał co jest nieprawda. Paczka została przekierowana na punktu gdzie po osobistym odebraniu paczki okazuje się że paczka jest zniszczona doszcztnie karton porwań. Porażka całkowita. Całkowity brak szacunku dla klienta !!! Nie polecam!!!!!!
    ZaletyBRAK!!
  • ~Dylan / 2022-07-15 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    czekam na pzke zbyt długo !!! maskara znimi zrobcie cos tym jestem zdruzkotany
    Zaletyzadne
    Wadypisało że mam czekac maks do 13 jets godizna 17 nie mam pacski
  • ~Janina / 2022-07-15 13:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam doczynienia . Nie ma możliwości kontaktu z kurierem , co sprowadza się do całodziennego oczekiwania na przesyłkę . Całkowity brak szacunku dla klienta !!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem
  • ~Jsisus7e / 2022-07-14 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Złe warunki pogodowe i paczka utkneła hmmm Ciekawe bo sprawdzalem warunki pogodowe w mieście przez ktore jechala i bylo slonecznie 20 stopni zero deszczu
    WadyOkłamywanie oszukiwanie brak kompetencji kurierow ... dlugo by wymieniać
  • ~Poporia / 2022-07-14 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to gówno. Paczka miała być dzisiaj rano. E-mail ze sklepu i od nich samych. Paczki nie ma. Dzwonię na infolinię, 10 minut czekania. A kobieta pierdzi w stołek i gówno wie. Nie wie dlaczego, nie ma numeru do kuriera, nie ma numeru do oddziału.

    Nosz H im w dupe z taką firmą!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNa infolinii gówno wiedzą
  • ~Aga13 / 2022-07-14 14:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam! Odkąd zamówiłam paczkę że sklepu vans i przekazano realizację ups - same problemy. Mimo założenia konta na ich stronie, nie dało się przekierować paczki na inny adres lub do punktu. Przychodziły maile, że jest możliwość zmiany adresu, a na stronie nie były możliwe że wzgledu na rzekome bezpieczeństwo. Szkoda ze u innych firm jakoś się da to zrobić, tymbardziej, że zakładam konto i weryfikuje je mailowo. Po próbie dostarczenia przesyłki nawet nie dostałam maila, że taka była. Zero kontaktu z kurierem. Ostatecznie udało się przekierować paczkę, ale przez infolinię, bo na stronie nic się nie dało zrobić mimo widocznych opcji. Jeszcze były problemy przy odbiorze, bo jako jedyna firma kurierska (z mojego doswiadczenia) wymagają dokumentu że zdjęciem przy odbiorze paczki. Tragedia! Nigdy nie miałam tyłu problemów z firmą kurierską. A nie raz już zmieniałam adres przesyłki w trakcie dostarczania. Porażka.
  • ~Jacko / 2022-07-14 01:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczki zostawiane, gdzie im się podoba. Nikogo nie informują że paczkę pozostawili gdzieś indziej. Dramat. Drugi raz w ciągu miesiąca ginie paczka i nikt nie wie gdzie jest.
    ZaletyBrak
  • ~JM / 2022-07-14 01:06
    Ocena: 1.00 / 5
    No i przesyłka wróciła do nadawcy. Firma zarządzana przez szczerbatych śmierdzieli spod remizy nazywanych kurierami. Robią co chcą i jak chcą. Kiedyś próbowałem reklamować tzw. "doręczenie" i nawet dodzwoniłem się do czegoś. To był pierwszy i ostatni raz. Prędzej w domu publicznym dogadałbym się na temat astronawigacji niż z tym czymś z UPS. "Tępa Dzida" to geniusz przy tym czymś. NIE POLECAM, chyba że ktoś lubi inteligentnych inaczej, z IQ na poziomie kaktusa.
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwa, brak woli współpracy, brak jakiejkolwiek organizacji.
  • ~Ania / 2022-07-13 22:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka któryś raz z kolei nie dostarczona na adres z dostawy . To samo imię i nazwisko odbiorcy ale adres już nie. Niedokładnosc kuriera
  • ~Wyjebane w ups / 2022-07-13 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej zj.....na firma kurierską jaką znam. Nie polecam omijać jak najdalej . Kurwery leniwe gorzej niż slimaki
    ZaletyBRAK
    WadySame
  • ~Klient / 2022-07-13 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem ! Przesyłke dostałam w uszkodzonym kartonowym pudełku , dziura była tak duża jakby ktoś rozerwał aby sprawdzić co jest w środku a kurier bezczelny gdy chciałam sprawdzić zawartość w jego obecności.
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania, zniszczone opakowania przesyłek, opryskliwi kurierzy
  • ~violin / 2022-07-13 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakis zart. Czekalam na kuriera z UPS. Nie dostalam informacji o ktorej bedzie wiec czekalam w domu pod telefonem. Po jakims czasie sprawdzilam status paczki i okazalo sie ze kurier mnie nie zastal. ZART!!!!!!!!!!Kurier w zaden sposob mnie nie powiadomil ze jest w drodze, zero sms zero telefonu. Zadzwonilam do UPS, polaczyc sie z konsultantem graniczy z cudem, jak sie wreszcie dodzwonilam, konsultant poinformoal mnie ze kurier nie ma obowiazku dzwonic do klienta. Mierna jakosc uslug!!!!Nie polecam! stracony czas i pieniadze !!!
    Zaletyzadnych
    Wadylekcewazenie klienta, niska jakosc uslug,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976