Kompletny syf, zero kontaktu. Trzeba siedzieć cały dzień i czekać na pana kuriera bo nikt nie wie o co chodzi. Jak chcecie normalnych usług to w innej firmie. Tu strata czasu.
ZaletyBrak
WadyBeznadziejne uslugi
~Jolanta / 2022-08-26 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska w Rybniku jaka istnieje na rynku . Kurierzy zostawiaja paczkę gdzie im wygodnie !!!!!!!!
ZaletyBrak
WadySamowolka kurierów
~Piotr / 2022-08-25 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Ilość gwiazdek adekwatna to braku jakiejkolwiek jakości usług! Dno Totalne! Nigdy nie zamawiajcie nic za pośrednictwem tej niby firmy! Oni nie chcą dostarczać Waszych paczek! Totalny zlew klienta. Zero kontaktu! A jak już po kilkudziesięciu minutach „gdzieś” się dodzwonisz to i tak nic konkretnego się nie dowiesz…. Siedź i czekaj na jaśnie zbawcę z Twoją paczką…. Tylko nie przeocz samochodu… bo na pewno nikt nie zadzwoni! Odradzam zdecydowanie , wszystko tylko nie to coś!!!
ZaletyBrak zalet!
WadySame wady! Zero powiadomień o przesyłce! Brak kontaktu kuriera z odbiorcą! Brak możliwości uzyskania kontaktu do kuriera! Brak możliwości sprawdzenia gdzie znajduje się przesyłka!
~Szymon / 2022-08-25 16:39
Ocena: 1.00 / 5
UPS katastrofa. Dostarczanie paczek między 9:00-19:00 i w tyłku maja żaby chociaż powiadomić klienta. Nikt nie podjeżdża tylko w systemie wystawiają ze klienta nie ma. Infolinia kłamie ze dostarcza po czym nic się więcej nie dzieje. Pierwszy i ostatni raz zamówiony towar przez ta firmę.
Z takim podejściem to konkurencja ich szybko wypchnie.
ZaletyBrak
~Manger / 2022-08-25 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Kurierowi nie chciało się podjechać pod podany adres i przywiózł paczkę pod inny budynek oddzielony o 2 ulice. Nie polecam serdecznie.
ZaletyBrak
WadyKurierowi nie chciało się podjechać pod podany adres.
~... / 2022-08-24 16:07
Ocena: 1.00 / 5
Jestem w szoku, że firma funkcjonująca w taki sposób w ogóle istnieje i że są sprzedawcy, którzy z nią współpracują.
~Onufry / 2022-08-24 11:50
Ocena: 3.50 / 5
Ups Ostrołęka kurier nie dostarczył paczki do adresata, Brak powiadomienia o terminie dostarczanie, brak powiadomienia o pozostawieniu pzczki w punkcie, brak awiza, gdyby nie zzainteresowanie o tym gdzie jest paczka leżałaby w punkcie aż zlitowałby się właściciel lokalu i powiadomił o przesyłce. Ludzie!!! są sms-y, maile, telefony a w ostateczności awizo w skrzyne. . podejrzewam, że kurierom latwiej jest zostawić paczki w punkcie niż wozić do adresatów. Mają wyniki i wiekszy przerob.
~Wojtek / 2022-08-23 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Dostarczono mi uszkodzone dwie paczki, co stwierdziłem przy odbiorze. Kurier odmówił spisania protokołu na miejscu tłumacząc wewnętrznymi procedurami i polecił zgłosić reklamacje telefonicznie i umówić kolejnego kuriera na spisanie szkody :) zadzwoniłem na infolinię i potwierdzono mi tę wersję i przyjęto reklamację do rozpatrzenia i umówiono kuriera na kolejny dzień. Kurier do dzisiaj tj. 23.08 się nie zjawił (mimo wielu interwencji telefonicznych)… także tego :)
~Marta / 2022-08-23 12:36
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam tej firmy kurierskiej Nie ma kontaktu do kuriera..paczkę można przekierować w momencie kiedy kurier podejmie próbę doręczenia..co jest kompletnym nieporozumieniem.Nie można zawczasu zmienić adresu dostawy a nie zawsze jest możliwosc zeby odebrac połączenie od kuriera..przynajmniej w moim wypadku
ZaletyŻadne
WadyJak wyżej
~Nina / 2022-08-22 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Najgorsza firma kurierska. Ta sama paczka 2 razy odsyłana. Kurier odnotował,że nie zastał adresata a tymczasem nawet się do nas nie pofatygował. Obsługa klienta odpryskliwa i klamnie.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Majkelos / 2022-08-22 10:07
Ocena: 1.00 / 5
Caly dzien jestem w domu, po czym dostaje maila, ze paczka skierowana została do punktu UPS i ze mam sobie ja sam odebrac. Dramat, jesli ciezko Wam przyniesc paczke pod wskazany adres to zalecam zmiane branży lub zwolnienie kuriera. To byl moj ostatni raz z UPS. Dno!!!!
ZaletyZadnych zalet
~Ewelina / 2022-08-22 08:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie rozumiem dlaczego firmy korzystają z tego kuriera. Zrezygnowałam z wielu zakupów przez wzgląd na dostawę wyłącznie poprzez ta firmę kurierską. Zero informacji na maila lub sms o terminie dostawy. Kurierzy dla sowje wygody zaznaczają że odbiorca niedostępny gdzie nie ma takiej możliwości
~tomn83 / 2022-08-21 23:53
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam od maja do dziś nie są w stanie naprawić łączą. Przysyłają konserwatorów, którzy nic nie potrafią;) ( mistrz świata przy awarii łączą kazał mi dotykać kabla bo w ten sposób UWAGA resetuje przebicia. Problem nie rozwiązany do dziś
ZaletyBrak
WadyCały czas
~Ewelina / 2022-08-20 14:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy kurirer. 5 dni dostaje maila ze przyjedzie, nie przyjeżdża. Nie ma gorszego kuriera w tym kraju. Już poczta polska jest lepsza.
Zaletybrak
Wadysame
~Asia / 2022-08-20 11:35
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy przewoźnik!!
Zamawiam przez UPS drugi raz towar. I drugi raz pomylka.
ZaletyBrak
WadySame wady.
Nic pozytywnego nie mogę o nich napisać
~Mp / 2022-08-19 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Obie paczki, które w końcu dotarły do mnie były opiźnione, mimo, że UPS informował że dojdą szybciej. Słaby kontakt z firmą. Nie polecam
WadyOpuźnione doręczenie paczek
~Michał / 2022-08-19 19:47
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy kurier w Polsce. Od 6 kurier nie był w stanie w pt dostarczyć paczki w małym mieście. Przesyłka dojdzie może w poniedziałek.
ZaletyBrak
~Agata / 2022-08-19 13:53
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch tygodni czekam na przesyłkę która jest w magazynie w Strykowie. Jestem nadawcą tej przesyłki i zleciłam jej zwrot. Firma nie zastosowała się do zlecenia. Mimo licznych rozmów i próśb z konsultantami, zgłoszeń mailowych przesyłka utknęła i nikt nie kwapi się do rozwiązania problemu. Gdyby dało się tak ocenę ujemną - taką bym wystawiła. Składam reklamacje i z pewnością pójdę z tym gdzieś „wyżej”z
ZaletyBrak
WadyNieterminowość, brak prób rozwiązania problemu, niesłowność… Maja same wady!
~elita / 2022-08-19 11:49
Ocena: 1.00 / 5
Dokładnie tydzień siedziałam kołkiem w domu czekając na kuriera, terminy się przesuwały, kuriera nie było.Otrzymywałam informacje o "podjętej próbie dostarczenia" - fałszywe!. Kontaktu "0", możesz sobie pogadać z "wirtualnym doradcą", a jak już po kilku godzinach uzyskałam kontakt z "żywym" informatorem, to się dowiedziałam, że kurier może się nie orientować w topografii Wrocławia (TYDZIEŃ czasu !) - żenada. Na obiecany telefon zwrotny z magazynu też się nie doczekałam.Generalnie nikt nic nie może zrobić. Omijajcie tę firmę SZEROKIM ŁUKIEM.To skandal jak traktują klientów.
Zaletyżadnych
Wadywszystkie jakie może posiadać firma usługowa
~pumpkin_eater / 2022-08-19 09:17
Ocena: 1.00 / 5
Paczka z Krakowa do Katowic (69 km w linii prostej, 80 km autostradą), wysłana 16 sierpnia. W środku ważny sprzęt od pracodawcy. 18 sierpnia dalej nic, zero mejli, zero telefonów. Dostałem od pracodawcy numer do śledzenia przesyłki, wchodzę w śledzenie i dowiaduję się, że 17 minut temu kurier podjął nieudaną próbę dostarczenia! Jednym słowem: kłamstwo. Pracuję zdalnie i tego dnia byłem w domu bez przerwy od rana. Na infolinii powiedzieli, że paczka ma status dostarczonej do punktu w Mysłowicach (ponad 20 km ode mnie). Ale jeśli bardzo chcę, to mogą podjąć ostatnią próbę dostarczenia w poniedziałek, 22 sierpnia. Po prawie tygodniu od wysłania paczki z Krakowa! Krótko mówiąc, nie radzę korzystać, bo firma nie ma kompetencji kurierskich, nie kontaktuje się z klientem, a problem z nią mam już nie po raz pierwszy.