Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nigdy wiecej / 2022-09-16 12:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Absolutnie nie korzystac ani z ups ani fedexu. Tylko DHL. Troszke drozszy, ale NIEPOROWNYWALNIE LEPSZY. Mam tu na mysli przesyłki miedzynarodowe. Z upsem i fedexem bedziecie sie bujac tygodniami jak cos zrobia nie tak, a robia co chwile bledy i absolutnie w zadnym stopniu nie ponosza odpowiedzialnosci, panuje tam samowolka! Narazaja klienta na koszty! A dodzwonic sie? ahahahah. Powodzenia. Te dwie firmy powinny zostac zamkniete "z urzedu"
  • ~Smutny klient / 2022-09-16 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko co najgorsze znajdziesz w UPS.
    Koszmarny czas dostawy, o ile wgl. otrzymasz przesyłkę :(
  • ~polik / 2022-09-16 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten kurier to najgorsza katastrofa jaka istnieje, kłamstwa, nie dostarczanie paczek na czas, brak powiadomień, informacje o braku odbioru etc.
    Zaletybrak
    Wadytylko wady
  • ~Miro / 2022-09-16 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Jeśli chodzi o Wałbrzych i doręczenia paczek szczerze wszystkim odradzam. Kurier nawet nie zadaje sobie trudu aby przyjechać. Żadnego kontaktu,telefonu czy pozostawienia awizo.Malo tego firma UPS jak mnie poinformowali nie gwarantuje pozostawienia awizo. Totalne dno i jeszcze z 2 m mułu.
    WadyBrak kontaktu,powiadomienia,słaby system reklamacji
  • ~Jar / 2022-09-14 19:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej, nie polecam, przesylka express z niemiec szla 6 dni, monitoring nieaktualny i trzeba sie rejestrowac (nieskuteczmie zreszta) zeby napisac reklamacje.
  • ~Andrzej / 2022-09-14 19:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma, kurierzy w Dąbrowie Górniczej nie dostarczają paczek do klienta( koszt takiej usługi to 25zl) tylko kieruje przesyłki do akcess pointa czyli klient sam sobie ma jechać i odebrać,
    Kurier nie raczy; mnie nawet poinformować tyłków w systemie jest nota o fikcyjnej nieudanej próbie doręczenia

    I to nie pierwsza taka sytuacja UPS co za dziadostwo
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostarczenia paczki i nawet wysłania powiadomienia SMS, email gdzie została paczka
  • ~Dawid / 2022-09-14 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem co powiedzieć.. czekam na kuriera tydzień czasu trzy razy było dzwonione na infolinię a kuriera jak nie było tak nie ma. Pierwszy raz mam do czynienia z UPS i ostatni
  • ~Anna / 2022-09-14 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar.nie polecam .
    Kłamią,zwodzą,zgubili paczkę nadana w UK,dotarła do Pl,ślad po niej zaginął.
    ZaletyBrak.
    WadySame wady
  • ~Serhii / 2022-09-14 13:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Okropna Obsługa klienta. Nie chcą pomagać klientom. Piszą standardowe e-maile z tą samą odpowiedzią. Przepraszam, nie możemy pomóc. Powstaje pytanie, dlaczego w ogóle są potrzebne.
    ZaletyCzas dostawy
  • ~nienawidzeUPS / 2022-09-14 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPS przesłała fakturę za przesyłkę, której nie zgadzały się wymiary - co jest kłamstwem. Po próbach wyjaśnienia sprawy jesteśmy odsyłani do innych działów, ponieważ "my się tym nie zajmujemy".
    WadyZłodzieje, oszuści
  • ~Ana / 2022-09-14 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Zmieniaja godziny dostaw wedle wlasnych preferencji…nagle sie okazuje ze placac za kuriera ktorego to praca jest dostarczanie ludziom za pieniadze ich przesylek musze biegac po ich oddzialach w warszawie zeby odebrac paczke. Branie urlopu na oczekiwanie wielkiego pana dostawcy to juz standard…bo nagle godzina dostawy z Do 11.30 zmienia sie do konca dnia. Dramat
  • ~Konrad / 2022-09-13 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zgineła paczka umowa była zawarta z Łukaszem Golcem i siedzą cicho już ponad Tydzień bez odpowiedzi .
  • ~mrpc / 2022-09-13 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Stary dobry UPS, nic nowego.
    Nie używają domofonów, a potem nie da się z nimi skontaktować.
    Pomyślałem - zamówię paczkę do pracy! Kurier nie znalazł mojego oddziału.
    Brak możliwości kontaktu z kurierem.
    No i oczywiście są nietykalni.
    Tfu.
    WadyKurier nie umie znaleźć mnie w budynku, ale za to nie umie się też w żaden sposób ze mną skontaktować.
  • ~UPStragedia / 2022-09-12 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    KURIERZY ZAPIERNICZAJĄ A W BIURACH I MAGAZYNACH SPYCHOLOGIA
    Zaletybrak
  • ~zła / 2022-09-12 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    nie pakujcie się w jakąkolwiek współprace z UPS bo jedyne co mowia gdy zagubią paczkę to ups..
    Wadycała ta "firma" to wada .
  • ~Mh / 2022-09-12 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    na paczkę czekałam TYDZIEN w zwrotnym telefonie paniusia z Wrocławia informowala mnie że "ma nadzieję że kurier dotrze" lub że "nie moze mi powiedzieć bo nie ma kontaktu z kurierem" pojawiały się dziwne zmiany typu zmiana adresu bądź zmiana terminu doręczenia co w ogóle nie miało miejsca ani z mojej ani z nadawcy strony. Kurier nie był u mnie pierwszy raz i myślę że nie jest winny temu zaniechaniu nie będę opisywać całej komedii ponieważ nie mam na to czasu. żenada niekompetencja totalne ????
    ZaletyBRAK ZALET
    WadySAME WADY
  • ~Madzia / 2022-09-12 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma z jaką miałam w tym wypadku "nieprzyjemność" współpracowac.. i NIE OBWINIAM KURIEROW bo chłopaki są w porządku totalne zaniedbanie !
    ZaletyBRAK
  • ~ARIN / 2022-09-12 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W czerwcu zaginęła paczka wysłana do Anglii, która do teraz się nie odnalazła. Reklamacja jest odwlekana mimo iż minęlo 30 dni od złożenia reklamacji.
    Fatalna obsługa klienta, zatrudnieni w biurach pracownicy nie robią nic oprócz przekazywania maili do kolejnych pracowników. Nic z tego nie wynika. Kurierzy ciężko pracują, a tzw umysłowi obijają się i kpia z klientow
  • ~Ania / 2022-09-12 13:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta firma to porażka mąż w Norwegi czeka na paczkę od półtora tygodnia i nic zero kontaktu zero śledzenia paczki tel odbiera automat na maile również automat ciągła doślij dokumenty dostałam i nic masakra .Omijanie tą firmą.Nie polecam!!!
    ZaletyNie ma
  • ~Magdalena Humieniuk / 2022-09-09 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    czekam na paczkę od 4 dni.. zero kontaktu.. poza tym że kurier wystawia notatki o rzekomym nieprzyjęciu paczki później że jednak błędny adres .. magia NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadyabsolutnie wszystko
    kurier
    obsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12597
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8034
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7683
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4103
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2425
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4652
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004