strona 51 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~nigdy wiecej / 2022-09-16 12:16
Absolutnie nie korzystac ani z ups ani fedexu. Tylko DHL. Troszke drozszy, ale NIEPOROWNYWALNIE LEPSZY. Mam tu na mysli przesyłki miedzynarodowe. Z upsem i fedexem bedziecie sie bujac tygodniami jak cos zrobia nie tak, a robia co chwile bledy i absolutnie w zadnym stopniu nie ponosza odpowiedzialnosci, panuje tam samowolka! Narazaja klienta na koszty! A dodzwonic sie? ahahahah. Powodzenia. Te dwie firmy powinny zostac zamkniete "z urzedu" -
-
~Smutny klient / 2022-09-16 11:28
Wszystko co najgorsze znajdziesz w UPS.
Koszmarny czas dostawy, o ile wgl. otrzymasz przesyłkę :( -
~polik / 2022-09-16 10:21
Ten kurier to najgorsza katastrofa jaka istnieje, kłamstwa, nie dostarczanie paczek na czas, brak powiadomień, informacje o braku odbioru etc. ZaletybrakWadytylko wady -
~Miro / 2022-09-16 09:51
Tragedia. Jeśli chodzi o Wałbrzych i doręczenia paczek szczerze wszystkim odradzam. Kurier nawet nie zadaje sobie trudu aby przyjechać. Żadnego kontaktu,telefonu czy pozostawienia awizo.Malo tego firma UPS jak mnie poinformowali nie gwarantuje pozostawienia awizo. Totalne dno i jeszcze z 2 m mułu. WadyBrak kontaktu,powiadomienia,słaby system reklamacji -
~Jar / 2022-09-14 19:48
Nigdy więcej, nie polecam, przesylka express z niemiec szla 6 dni, monitoring nieaktualny i trzeba sie rejestrowac (nieskuteczmie zreszta) zeby napisac reklamacje. -
~Andrzej / 2022-09-14 19:02
Firma, kurierzy w Dąbrowie Górniczej nie dostarczają paczek do klienta( koszt takiej usługi to 25zl) tylko kieruje przesyłki do akcess pointa czyli klient sam sobie ma jechać i odebrać,
Kurier nie raczy; mnie nawet poinformować tyłków w systemie jest nota o fikcyjnej nieudanej próbie doręczenia
I to nie pierwsza taka sytuacja UPS co za dziadostwoZaletyBrakWadyBrak dostarczenia paczki i nawet wysłania powiadomienia SMS, email gdzie została paczka -
~Dawid / 2022-09-14 18:15
Nie wiem co powiedzieć.. czekam na kuriera tydzień czasu trzy razy było dzwonione na infolinię a kuriera jak nie było tak nie ma. Pierwszy raz mam do czynienia z UPS i ostatni -
~Anna / 2022-09-14 14:10
Koszmar.nie polecam .
Kłamią,zwodzą,zgubili paczkę nadana w UK,dotarła do Pl,ślad po niej zaginął.ZaletyBrak.WadySame wady -
-
~Serhii / 2022-09-14 13:32
Okropna Obsługa klienta. Nie chcą pomagać klientom. Piszą standardowe e-maile z tą samą odpowiedzią. Przepraszam, nie możemy pomóc. Powstaje pytanie, dlaczego w ogóle są potrzebne. ZaletyCzas dostawy -
~nienawidzeUPS / 2022-09-14 13:06
Firma UPS przesłała fakturę za przesyłkę, której nie zgadzały się wymiary - co jest kłamstwem. Po próbach wyjaśnienia sprawy jesteśmy odsyłani do innych działów, ponieważ "my się tym nie zajmujemy". WadyZłodzieje, oszuści -
~Ana / 2022-09-14 12:04
Najgorsza firma kurierska. Zmieniaja godziny dostaw wedle wlasnych preferencji…nagle sie okazuje ze placac za kuriera ktorego to praca jest dostarczanie ludziom za pieniadze ich przesylek musze biegac po ich oddzialach w warszawie zeby odebrac paczke. Branie urlopu na oczekiwanie wielkiego pana dostawcy to juz standard…bo nagle godzina dostawy z Do 11.30 zmienia sie do konca dnia. Dramat -
~Konrad / 2022-09-13 15:22
Tragedia zgineła paczka umowa była zawarta z Łukaszem Golcem i siedzą cicho już ponad Tydzień bez odpowiedzi . -
~mrpc / 2022-09-13 11:41
Stary dobry UPS, nic nowego.
Nie używają domofonów, a potem nie da się z nimi skontaktować.
Pomyślałem - zamówię paczkę do pracy! Kurier nie znalazł mojego oddziału.
Brak możliwości kontaktu z kurierem.
No i oczywiście są nietykalni.
Tfu.WadyKurier nie umie znaleźć mnie w budynku, ale za to nie umie się też w żaden sposób ze mną skontaktować. -
~UPStragedia / 2022-09-12 14:58
KURIERZY ZAPIERNICZAJĄ A W BIURACH I MAGAZYNACH SPYCHOLOGIA Zaletybrak -
~zła / 2022-09-12 14:54
nie pakujcie się w jakąkolwiek współprace z UPS bo jedyne co mowia gdy zagubią paczkę to ups.. Wadycała ta "firma" to wada . -
~Mh / 2022-09-12 14:52
na paczkę czekałam TYDZIEN w zwrotnym telefonie paniusia z Wrocławia informowala mnie że "ma nadzieję że kurier dotrze" lub że "nie moze mi powiedzieć bo nie ma kontaktu z kurierem" pojawiały się dziwne zmiany typu zmiana adresu bądź zmiana terminu doręczenia co w ogóle nie miało miejsca ani z mojej ani z nadawcy strony. Kurier nie był u mnie pierwszy raz i myślę że nie jest winny temu zaniechaniu nie będę opisywać całej komedii ponieważ nie mam na to czasu. żenada niekompetencja totalne ???? ZaletyBRAK ZALETWadySAME WADY -
-
~Madzia / 2022-09-12 14:50
najgorsza firma z jaką miałam w tym wypadku "nieprzyjemność" współpracowac.. i NIE OBWINIAM KURIEROW bo chłopaki są w porządku totalne zaniedbanie ! ZaletyBRAK -
~ARIN / 2022-09-12 14:36
W czerwcu zaginęła paczka wysłana do Anglii, która do teraz się nie odnalazła. Reklamacja jest odwlekana mimo iż minęlo 30 dni od złożenia reklamacji.
Fatalna obsługa klienta, zatrudnieni w biurach pracownicy nie robią nic oprócz przekazywania maili do kolejnych pracowników. Nic z tego nie wynika. Kurierzy ciężko pracują, a tzw umysłowi obijają się i kpia z klientow -
~Ania / 2022-09-12 13:40
Ta firma to porażka mąż w Norwegi czeka na paczkę od półtora tygodnia i nic zero kontaktu zero śledzenia paczki tel odbiera automat na maile również automat ciągła doślij dokumenty dostałam i nic masakra .Omijanie tą firmą.Nie polecam!!! ZaletyNie ma -
~Magdalena Humieniuk / 2022-09-09 16:40
czekam na paczkę od 4 dni.. zero kontaktu.. poza tym że kurier wystawia notatki o rzekomym nieprzyjęciu paczki później że jednak błędny adres .. magia NIE POLECAM ZaletybrakWadyabsolutnie wszystko
kurier
obsługa klienta
strona 51 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »