Gówniana firma,nie polecam. Trudno się skontaktować, a kurierzynie dzwonią do klienta,infolinia to tragedia.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu
~Brego / 2022-10-19 09:37
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, kto w ogóle temu dziadostwu pozwolił działać na rynku!
Zero komunikacji z klientem, paczka odjechała z powrotem do nadawcy, bo kurier nie ma obowiązku powiadomić klienta o odbiorze.
Dziękuję, dobranoc!
ZaletyŻadne
WadyWszystkie
~Ja / 2022-10-19 08:54
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja,dni dna najgorsza firma jaka istnieje na rynku zgubili paczkę i od trzech tygodni cisza
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadySame wady
~Paulina / 2022-10-19 01:24
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Najgorsza forma kurierska
Brak smsa telefonu nawet maila . Trzeba samemu śledzić przesyłkę żeby się dowiedzieć że trafiła do punktu bo szanowny Pan kurier nawet nie podjął próby dostarczenia
ZaletyBrak
WadyWszystko
~malincia / 2022-10-18 19:14
Ocena: 1.00 / 5
zadnego kontaktu z kurierem, brak awiza potrzebnego do zmiany adresu dostarczenia
Wadychwdp ups
~beti73 / 2022-10-18 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Kurier nie dostarczył przesyłki, nie próbował skontaktować się w żaden sposób.Po godz.16 informacja na stronie śledzenia przesyłki o pozostawieniu jej w punkcie odbioru.Chore dziecko czekało na zabawki w oknie od rana, teraz nawet nie mogę podjechać i odebrać, bo punkt czynny do 17.Negatywna opinia również dla sklepu Playmobil, skoro korzystają z usług najgorszego kuriera.Sytuacja dotyczy Rokietnicy.
~Piotr / 2022-10-18 16:00
Ocena: 1.00 / 5
Okropnie, czekam ponad 7 godzin na dostawę z Koszalina do Kołobrzegu. Nie polecam!!
ZaletyBrak
WadyBardzo długi czas doręczenia
~Grzesiek / 2022-10-17 16:32
Ocena: 1.00 / 5
Brak jakiegokolwiek kontaktu z odbiorcą, nie powiadamiają kiedy będzie próba doręczenia. O tym, że paczka była w ogóle wysłana dowiedziałem się od nadawcy jak do niego wróciła. Najgorsza firma kurierska.
ZaletyBrak zalet
WadySame wady
~Pani N. / 2022-10-17 16:23
Ocena: 1.00 / 5
W adresie nie podałam numeru mieszkania. Kurierzy UPS nie mają telefonów służbowych więc niemożliwy jest kontakt telefoniczny z klientem! Paczka od piątku 14.10.22 do dziś, czyli poniedziałku 17.10.22 nie ruszyła z magazynu pomimo skorygowania adresu. Na infolinii usłyszałam: kurier będzie jutro od 9-19 nie ma możliwości zawężenia godzin odbioru paczki, tak więc paczka znowu może trafić do ODLEGŁEGO magazynu, bo pani z infolinii nie jest w stanie udzielić informacji o tym, czy kurier może paczkę umieścić w najbliższym paczkomacie i również nie można tego zlecić. Tak działająca firma kurierska to nieporozumienie.
~Agnieszka / 2022-10-15 10:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy UPS. Paczka którą wysłałam z Polski do Wielkiej Brytanii jechała dwa tygodnie. Nikt nie poinformował mnie , że za używane rzeczy osobiste będzie naliczone cło i podatek w kolosalnej sumie. Teraz paczka wraca do Polski, znów dwa tygodnie. Pomocy w na infolini żadnej. Pracownicy nic nie wiedzą i nie potrafią nic doradzić. Firma UPS jedno wielkie nieporozumienie.
ZaletyŻadnych zalet
~ZuzMomo / 2022-10-14 10:40
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku dni codziennie pod koniec dnia informacja ze paczka zostanie dostarczona jutra i ciągle zmieniana jest data doręczenia .. Żenada i brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu..
ZaletyBrak jakichkolwiek
~Ostatni raz / 2022-10-13 16:02
Ocena: 1.00 / 5
Po długim czasie doskonale wykonywanych usług, w obecnej chwili ich poziom sięgnął dna. Paczka doręczona do punktu odbioru bez podjęcia choćby próby doręczenia, bez informacji na sms/e-mail lub telefon. Jak dla mnie, to koniec współpracy z tym doręczycielem.
Złożenie reklamacji wymaga podania danych na stronie (sic!). Czyli jeśli nie chcesz podzielić się z firmą informacjami, które sprzeda reklamodawcom i ankieterom bez Twojej zgody - nikt nawet nie wysłucha Twojej skargi. Bangladesz.
Wady1. Nie doręczają paczek
2. Nie informują o dostępności paczek
~Grażyna / 2022-10-12 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. To kpina z ludzi wielmożny kurier nie raczy dostarczyć przesyłkę pod adres niech klient szuka bo przecież nawet info nie ma gdzie ją zostawił.Zgadzam się z opiniami wczesniejszymi. Najgorsza Firma na rynku
ZaletyBrak
WadySame wady nawet telemarketer lichy.
~Megi / 2022-10-12 12:25
Ocena: 1.00 / 5
To, że moja paczka krążyła między pierwotnym adresem a adresem po zmianie to jedna rzecz. Bo jak stwierdzili był to błąd magazynu, za co mnie bardzo przeprosili. Co mi po przeprosinach, jak dostawa się opóźniła o dwa dni. Po czym w dniu dostarczenia paczki kurier dzwoni i pyta gdzie jestem ( swoją drogą, jak dwa razy dostarczał pod pierwotny adres z niepowodzeniem, to nie mógł zadzwonić i zapytać gdzie może zostawić paczkę?!), po czym się okazuje, że kurier jest pod innym adresem, pomylił ul. Północną z ul. Aleja Śląska, no rzeczywiście ulice bardzo podobne z nazwy.
W końcu dojechał, musiałam wyjść do niego, bo trafienie pod adres firmy jest bardzo dla niego skomplikowane, a dostał instrukcję przez telefon. I teraz... czy kurierzy jeżdżą po dwóch? w sensie - jeden jest kierowcą, a drugi roznosi paczki? jakoś nigdy się z tym nie spotkałam. Kurier, który nie był kierowcą jak na moje oko był po spożyciu alkoholu i ...dlatego był z innym kierowcą i być może dlatego pomylił adresy. Dramat, obym już nigdy nie musiała korzystać z tego kuriera.
~Karolina / 2022-10-12 11:28
Ocena: 1.33 / 5
Kurier nawet nie podjął próby dostarczenia paczki pod wskazany adres. Przesyłkę zostawił w punkcie odbioru dosyć daleko od mojego miejsca zamieszkania. Nie dostałam żadnego powiadomienia o tym, że paczka na mnie gdzieś czeka. Na infolinię oczywiście nie można się dodzwonić. Dramat, nigdy więcej nie wybiorę UPS.
~irko / 2022-10-12 06:28
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka tydzień czekaliśmy na dostarczenie przesyłki, która miała dojść w 1-2 dni robocze i nie doczekaliśmy się. Musieliśmy sami jechać po odbiór paczki do sortowni w Mysłowicach oddalonej o 80 km od nas. Nigdy więcej nie skorzystam z usług firmy UPS i wszystkim odradzam.
~Marta / 2022-10-11 21:23
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma. Brak kontaktu z kurierem. Brak informacji w jakim punkcie znajduje sie przesyłka. Brak kontaktu. Zdecydowanie nie polecam.
Zaletybrak
~Jan / 2022-10-11 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem pierwszy i ostatni raz przez UPS , w dniu doręczenia byłem cały dzień w domu bo tapetowałem przedpokój ,mieszkam na parterze, domofonu nie posiadam, klatka jest zawsze otwarta , dzwonek do drzwi mam nowy i sprawny , nie słuchałem muzyki , nie spałem , nie byłem w piwnicy , nie byłem na dworze z psem bo nie mam psa , i co ? przesyłka do odbioru w punkcie 3 km od domu o czym dowiedziałem sie następnego dnia z e-maila bo kurier nie zostawił nawet awizo a dlaczego? ponieważ u mnie nie typa nie było a zapłacone było za doręczenie do domu .. ale co ups ma na to wyj.... NIE POLECAM PARTACZY
ZaletyBRAK TOTALNY
WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
~czebo / 2022-10-11 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Nie dotrzymują terminów dostawy o których sami informują Brak możliwości kontaktu z kurierem a kontakt telefoniczny z obsługą klienta to jakiś żart.Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług UPS.
~intax / 2022-10-11 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska.
wysyłają e-mail z godziną dostawy, której nie przestrzegają.
Brak telefonów do kurierów
nie polecam