ZaletyAll
strona 45 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~Piotr / 2022-11-02 23:49
Zamówiłem paczkę przyszła ekspresowo kurier bardzo profesjonalny, nie wystąpiły żadne problemy serio nie wiem skąd taka niska ocena zamawiałem 2 razy i zawsze idealnie dostarczone -
-
~werka / 2022-11-02 20:40
Najgorsza firma, czekam na paczkę od 20 października (mamy 2 listopada). Dwa razy zmieniany był adres wysyłki na różne punkty ups access point, a kurierowi i tak nie udało się dostarczyć tej paczki. Nie dostałam ani jednej informacji na maila ani telefonicznie, o wszystko musiałam sama się dopytywać na infolinii, na która dodzwonić się nie ma możliwości. moja paczka została zwrócona do nadawcy. To jest jakiś żart. Korzystajcie z każdej firmy byleby nie z tego gówna. Zaletybrak -
~Monima / 2022-10-30 20:48
Kurier zaznaczył dwa razy brak osoby do odbioru. Paczka wróciła do nadawcy. Po ponownym wysłaniu sytuacja się powtórzyła. Po tel na infolinie usłyszałam ze kurier nie ma obowiązku dzwonienia. Pani przekierowala paczkę do punktu odbioru i znowu nie było żadnej inf. Gdyby nie śledzenie paczka znowu wróciłaby do nadawcy. -
~Ewa / 2022-10-29 13:51
Kurier nie dostarczył paczki, za to w systemie zaznaczono dwa razy odmowę przyjęcia paczki. Pani na infolinii twierdziła, że to nie sprawa i wyłącznie problem klienta, skoro nie rozumie co się stało. Trzymać się z daleka. -
~Kamil / 2022-10-29 12:00
Najgorsza firma na świecie czemu to wgl istnieje powinno się to zamknąć lepiej omija to szerokim łukiem odradzam. ZaletyBrakWadyUps -
~HELSINKI / 2022-10-28 11:34
W czerwcu 2022 firma UPS zgubiła paczkę . Od czerwca 2022 do teraz tj. 28.10 nie otrzymalismy zwrotu za towar ani za transport , który nie został zrealizowany.
Biuro obsługi klienta nie odpowiada na maile ( wysłano juz ich kilkanaście)
Odradzam tę firmę . Kurierzy lokalni pracuja bardzo ciężko i wykonuja swoja prace sumiennie .
W biurach obsługa nie robi nic !!!!!!!!!!!!!!ZaletyBRAKWadyFATALNA OBSŁUGA KLIENTA ONLINE,BRAK ODPOWIEDZI NA MAILE, NIE ZWRACAJA PIENIĘDZY KLIENTA -
~tomi / 2022-10-28 08:02
Brak wiedzy na temat paczki, brak kontaktu z kurierem...Czy ta firma działa? W Infolinii jako coś, co ma świadczyć o tym że jest super słyszę: "UPS działa na całym świecie". Tak tylko jak działa?! -
~wfqwdsds / 2022-10-27 18:57
Kurier czterokrotnie skłamał odnośnie braku osoby w domu. W żaden sposób nie podjął próby kontaktu.
Po trzecim razie zgłosiłem problem i obiecano dostarczenie przesyłki następnego dnia - kurier znowu skłamał, że był.
Ponieważ czatowałem na aplikacji, zadzwoniłem do biura obsługi klienta minutę po krzywej akcji kuriera. Obiecano mi kontakt w przeciągu godziny. Do końca dnia brak odzewu, status paczki zmieniony na powrót do nadawcy.
Następnego dnia z rana ponownie zadzwoniłem - znowu obiecano kontakt w przeciągu godziny i nic.
Znowu zadzwoniłem po 3 godzinach od pierwszego telefonu - obiecano kontakt po dwóch godzinach. Brak odzewu oczywiście
Ponowny telefon późniejszym popołudniem - zadzwonią z informacjami jak najszybciej.
Kolejny telefon wieczorem - paczka nie jest zagubiona, ale nie mogą jej znaleźć. Na chwilę obecną nie mogę złożyć reklamacji.
W telefonowanie na infolinię oczywiście marnuje się pieniądze, w niczym nie pomagają. Kurier jak się nie odzywał, tak się nie odzywa. Brak informacji o zagubionej przesyłce, nic bym nie wiedział gdybym sam nie wydzwaniał.
Firmy nie polecam. Nie szanują czasu klienta, wierzą, że klient dostosuje swoje życie pod kuriera i będzie wisiał tygodniami czekając na paczkę.Wady- ukrywanie informacji przed klientem
- brak kontaktu ze strony firmy
- żeby czegokolwiek się dowiedzieć, można jedynie dzwonić na infolinie i topić kupę pieniędzy w połączenie
- nie podają numeru do kuriera, kurier nie dzwoni -
-
~wfqwdsds / 2022-10-27 18:57
Kurier czterokrotnie skłamał odnośnie braku osoby w domu. W żaden sposób nie podjął próby kontaktu.
Po trzecim razie zgłosiłem problem i obiecano dostarczenie przesyłki następnego dnia - kurier znowu skłamał, że był.
Ponieważ czatowałem na aplikacji, zadzwoniłem do biura obsługi klienta minutę po krzywej akcji kuriera. Obiecano mi kontakt w przeciągu godziny. Do końca dnia brak odzewu, status paczki zmieniony na powrót do nadawcy.
Następnego dnia z rana ponownie zadzwoniłem - znowu obiecano kontakt w przeciągu godziny i nic.
Znowu zadzwoniłem po 3 godzinach od pierwszego telefonu - obiecano kontakt po dwóch godzinach. Brak odzewu oczywiście
Ponowny telefon późniejszym popołudniem - zadzwonią z informacjami jak najszybciej.
Kolejny telefon wieczorem - paczka nie jest zagubiona, ale nie mogą jej znaleźć. Na chwilę obecną nie mogę złożyć reklamacji.
W telefonowanie na infolinię oczywiście marnuje się pieniądze, w niczym nie pomagają. Kurier jak się nie odzywał, tak się nie odzywa. Brak informacji o zagubionej przesyłce, nic bym nie wiedział gdybym sam nie wydzwaniał.
Firmy nie polecam. Nie szanują czasu klienta, wierzą, że klient dostosuje swoje życie pod kuriera i będzie wisiał tygodniami czekając na paczkę.Wady- ukrywanie informacji przed klientem
- brak kontaktu ze strony firmy
- żeby czegokolwiek się dowiedzieć, można jedynie dzwonić na infolinie i topić kupę pieniędzy w połączenie
- nie podają numeru do kuriera, kurier nie dzwoni -
~Mateusz / 2022-10-27 17:32
Nie pozdrawiam kuriera od którego zamówiłem paczkę. Po czym stwierdził, że nie ma mnie w domu. Nawet nigdzie w pobliżu nie zauważyłem busa, aby on był. Czekałem na paczkę cały dzień. Po czym paczka została odesłana do punktu odbioru. Przy przesyłce był podany numer telefonu gdzie mógł zadzwonić. Nie po to zamawiam do domu . Po czym czekam na kuriera, aby później samemu jechać po paczkę. Nie polecam usług od tej firmy. Więcej zamieszania niż to warte ZaletyNie maWadyNieprofesjonalne podejście do klienta -
~Ja / 2022-10-27 11:47
UPS-Utrars Paczki Szybko tyle znaczy ta firma gubią bać też kradną paczki i w dupie mają że ty czekasz na nią ZaletyNie maWadyJedna duża wada nazywa się UPS -
~Alina / 2022-10-26 19:38
Firma nie godna polecenia. Najgorsza firma kurierska w Polsce. Kurier nie dostarczył przesyłki ,nawet się nie skontaktował telefonicznie z odbiorcą. Po interwencji i rozpatrzeniu reklamacji zostałam poinformowana że przewożnik wywiązał się z obowiązku. Kpina a nie firma kurierska. KŁAMCY!!!!!! -
~Jam_jest / 2022-10-26 18:16
Przesyłka zniknęła zaraz po nadaniu czwarty tydzień mija a oni nic nie robią dosłownie nic i nikt nic nie wie w dupie mają klientów ZaletyNie ma zaletWadyUPS to wada -
~Krzysztof / 2022-10-26 13:34
Nie dotrzymują terminu dostaw, które sami wyznaczyli. -
~Barbara / 2022-10-25 19:32
Szybko sprawnie wifi jak nie działa to panie z Rzeszowa mi pomogły dziekuje ZaletySzybka naprawa jak są problemy panie na infolinię pomocne pozdrawiam -
~Natalia / 2022-10-25 18:08
Kurier nie dostarczył przesyłki, nawet nie raczył dotrzeć do mnie, tylko zwrócił paczkę do magazynu twierdząc, że nikogo nie było na adresie, gdzie w domu były trzy osoby plus pies, który szczeka na najmniejszy szelest. Oszust i tyle! NIE POLECAM ZaletyNie ma żadnychWadyKłamstwa -
-
~Xyz / 2022-10-25 13:30
Złożyłam reklamacie czekałam cały weekend by odebrał ode mnie paczkę, jak przyjechał to nie odebrał tylko zostawił etykiete i powiedział, że paczka jest źle zapakowana, nie powiedzial, że będzie jutro czy później, sama musiałam ogarniać by łaskawie do mnie przyjechał, czekałam pół dnia na niego jak zadzwonił, że będzie za 10 minut, czekam dalej ZaletyNic kompletnieWadyW dupie mają czas drugiego człowieka. -
~Kgbula / 2022-10-24 15:07
Cena wysoka jakość usług zerowa, problem z adresem (? Jakoś inne firmy nie miały problemu... Nawet pp) dostawa przełożona na kolejny dzień łącznie 4 dni... Dopłata za przesyłkę ekspresową nic nie znaczy... DPD doszłoby już 2-3 dni temu normalną a tu expresowa za dopłatą idzie dłużej, porażka ZaletyBrakWadyUps -
~Ja / 2022-10-24 10:09
Kaszana a nie firma kurierska złodzieje i nieudaczniki ZaletyNie ma zaletWadyWadę mają jedną nazywa się UPS -
~Madzialena / 2022-10-24 07:59
Nie polecam na infolini każdy nowi co innego nic nie wiedzą odsyłają od jednego do 2 każą pisać milion email na ktore nikt nie odpowiada . Dziś 24 dnia 6.10 wpłaciłam pieniądze, a do tej pory nie widzę, ani etykiety wysyłkowej, ani pieniędzy. Wydzwaniam tam codziennie i nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy. 170 zł droga nie chodzi. Nie dość ,że mają najdrożej to jeszcze przetrzymują pieniądze. Nie polecam totalne dno Zalety0000WadyNie kompetentność,drogo ,
strona 45 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »