Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4127 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Svetlana / 2022-11-22 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ,powiedzili że byli ale nikogo nie bylo, a nie wiadomości a nic .Porażka. Rezygnuje na zawsze!!!
  • ~Karina / 2022-11-22 23:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno
    1. Brak kontaktu z kurierem
    2. Przywieziona paczka i....źle wciskany dzwonek nie do tego mieszkania bo jak inaczej wytłumaczyć brak dzwonka, gdy w domu były dwie osoby?
    3. Nie zadzwonienie do klienta, gdy nikt (rzekomo) nie odbiera
    4. Paczki nie było w punkcie UPS (dwa razy jeździłam- dzień po dniu)
    ZaletyNie ma!
    WadyJ/w
  • ~Rafał / 2022-11-22 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zawsze twierdzi że był tylko nie wiadomo gdzie i u kogo.
    ZaletyBrak
    WadyZawsze ta sama śpiewka
  • ~MJ / 2022-11-22 14:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Brak awizo, Brak kontaktu od/do kuriera. W ustalonym terminie nikt nie przyjechał, żadnej informacji na stronie (monitorowanie) kiedy przesyłka zostanie doręczona. Nic tylko siedzieć i czekać aż ktoś łaskawie się zjawi. Usługa tylko dla bezrobotnych
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Linq / 2022-11-22 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Klasyk. Kurier twierdzi, że dzwonił domofonem. Jednak nikt z obecnych w domu osób dzwonka nie słyszał. UPS w przeciwieństwie do innych firm nie podaje numeru do kuriera, więc nie ma możliwości się z nim skontaktować. Dlatego kurierzy idąc po linii najmniejszego oporu kłamią że podjęli próbę dostarczenia paczki i zostawiają je w punktach odbioru, kompletnie olewając swoje obowiązki. Dzwoniłem na infolinię, tam uprzejmy pan poinformował mnie, że zgłosił problem niedostarczenia paczki i w ciągu godziny ktoś się ze mną skontaktuje. Zaznaczam, że pan z infolinie był bardzo miły i pomocny. Ta gwiazdka to dla niego, reszta firmy zasługuje na 0. Po kilkunastu minutach zadzwoniła Pani, twierdząc że nie ma możliwości dostarczenia paczki ponownie, bo tajemniczy system już przyjął, że paczka jet do odbioru osobistego. Przeszliśmy 2 miliony lat ewolucji, po drodze epoka wielkich odkryć, renesans, oświecenie, rewolucja przemysłowa i oto kurier przegrywa walkę z domofonem, a bezsilna (i bezczelna) babeczka na infolinii z systemem. Nie polecam, ups to dno, następnym razem chyba już lepsza będzie poczta polska. Z tego co czytam to ups nie może się pochwalić wieloma pozytywnymi opiniami. Mam nadzieję, że z czasem znikną całkiem z polskiego rynku.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Paulina / 2022-11-22 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie sądziłam ze ta firma to taka porażka. Od 3 tygodni nie mogę sie doprosić paczki. Paczka miała być dostarczona do domu gdzie zawsze ktoś jest. Żadnego awizo, żadnej wiadomości SMS. Okazuje sie po czasie ze muszę odebrać z jakiegoś punktu odbioru, gdzie mi kompletnie nie po drodze. Paczkę przekierowalam do innego miejsca, czekałam tydzień na przekierowanie. W końcu znów dzwonię na infolinie i dostaje informacje ze jutro paczka będzie w punkcie odbioru który chciałam. Dostałam wiadomość, ze paczka do odbioru w nowym punkcie. Zajeżdżam a tam paczki nie ma. Dzwonię po raz kolejny - okazuje sie ze kurier zamiast zawieźć na nowe miejsce gdzie było przekierowanie ponownie zawiózł w miejsce początkowe. I jeszcze strasznie ze jak nie odbiorę to będzie zwrócone. PORAŻKA, omijać szerokim łukiem!! Płacić za przesyłkę i 3 tygodnie czekania na paczkę.
  • ~Odbiorca / 2022-11-22 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Firma UPS totalna porażka. Leniwy kurier nawet się nie pofatygował tylko od razu wystosował adnotację o braku możliwości dostawy mimo iż byłam w domu.
    ZaletyBrak
    WadyNie starczy znaków żeby opisać
  • ~Magdalena / 2022-11-21 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma - dramat. Unikać jak ognia! Nieterminowa, notorycznie okłamująca klientów ( np. że kurier nie dostarczył paczki, bo nie zastał nikogo w domu, a on w ogóle nie był pod umówionym adresem), niekontaktująca się z klientem oczekującym na przesyłkę, przekierowująca przesyłki gdzie i jak jej się podoba. Według mnie najgorsza z działających w Polsce. Znajomi również opowiadają horrory o UPC. Dziwne, że w ogóle utrzymuje się na rynku...
    ZaletyBrak
    WadyOpisane wyżej
  • ~K. / 2022-11-21 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 miesięcy paczka wisi na magazynie. Dzwonie co kilka dni, za każdym razem to samo.
    Nie polecam!
  • ~Jerzy / 2022-11-21 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo i tyle
    Strata czasu i pieniędzy
    Najgorsza firma jaka istnieje
    I jeszcze ceny z kosmosu
  • ~Tupak / 2022-11-21 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta UPS to jakiś żart, całą ta firma to jakiś żart! Ludzie przestańcie im dawać zlecenia to coś się może zmieni. Płacę za szybką usługę i i tak nie przyszła na czas!
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu z obsługą klienta.
  • ~Niezadowolona klientka / 2022-11-20 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zalet. Najgorsza firma. Gdybym mogła chodzić poza dom- wybrałabym paczkomat. Kurier nawet nie próbuję podjąć próby!
    ZaletyBrak nawet najmniejszych
    WadyZero kontaktu z firmą
    Brak informacji o losach przesyłki
    Niepodejmowanie prob doręczenia
    Brak możliwości reklamacj
    Brak wykonania uslugi
  • ~Dominika / 2022-11-19 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie powiadamia o próbie dostarczenia przesyłki. Nie ma żadnego kontaktu z kurierem ani firmą , Sama szukałam gdzie mogę odebrać bo zero informacji.. Nie było mnie w mieście, więc poprosiłam kogoś z domowników żeby odebrał mi paczkę, ale pani w sklepiku nie chciała wydać bez mojego dowodu osobistego. Pomimo podania kodu odbioru który powinien wystarczyć. Nigdy już nie zamówię niczego z dostawą UPS. Nigdy. Choćbym miała zrezygnować z zakupu.
  • ~Kamila / 2022-11-18 21:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Mimo tak złych Opinii które mnie bardzo zmartwiły podczas wysłania paczki to uważam ze firma spisała się na medal. Wysyłałam paczkę do Anglii pierwszy raz , pan kurier wszystko wyjaśnił i pomógł aby paczka nie została cofnięta w poniedziałek paczka pojechała dotarła rano w piątek. Świetny pogląd na śledzenie paczki , osobiście polecam :)
    ZaletySzybko , sprawnie
  • ~Tom / 2022-11-18 17:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier UPS to jakaś kpina z klienta, czekam dwa dni na odbiór paczki i niestety żaden nie dotarł mało tego żadnego kontaktu zwrotnego o braku wizyty ze strony kuriera czy innego dyspozytora, straciłem czas i nerwy. Zdecydowanie nie polecam współpracy z takim podmiotem. Miałem pozytywne mniemanie o firmie niestety srogo się rozczarowałem. Krótko NIGDY WIĘCEJ ups!!!

    Zaletyolewanie klienta
    Wadyj/w
  • ~Jedwab / 2022-11-18 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma kurierska to jakaś pomyłka. Kurier przez krótką chwilę zostawia awizo w skrzynce , bo niby nikogo nie zastał,a ja nie zdążyłam nawet dojść do domofonu jak zadzwonił. Nie polecam. Odradzam.
    ZaletyZero
    WadyGalop.Miałam wrażenie , że kurier dostarczył ogień, a nie paczki.Kłamią.
  • ~paula / 2022-11-17 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Zero kontaktu, że etykieta jest niekompletna-gdybym sama nie zadzwoniła do tej pory bym nie wiedziała, że coś jest nie tak. Potem próba doręczenia- jaka próba skoro byłam w mieszkaniu? Nikt nie dzwonił. Po zmianie miejsca doręczenia na punkt UPS (skoro obsługa domofonu jest problematyczna dla kuriera). Kolejnego dnia informacja na stronie do śledzenia - ZWROT DO NADAWCY. Podobno w punkcie ODMÓWILI przyjęcia paczki więc po prostu ją zwrócili XD Żałosne zachowanie ze strony kuriera i całej firmy. Ponad tydzień mieli moją paczkę w rękach i nie mogli jej dostarczyć. Mam wrażenie, że lepiej bym na tym wyszła gdybym szukała samochodu kuriera i sama odebrała tą przesyłkę.
    Zaletybrak
  • ~Martyna / 2022-11-17 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zamówiłam paczkę z dostawa pod dom, kuriera nie widziałam nie zadzwoniłam i zostawił awizo nigdy więcej nie zamówię przez ta firmę
  • ~B / 2022-11-17 12:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier nie raczył poinformować o dostarczeniu paczki ani telefonicznie ani nie zadzwonił do drzwi (jestem tego pewna bo byłam w domu). Paczka została rzucona za bramę nawet nie raczył jej przynieść pod drzwi. Dobrze że został wysłany mail że paczka została dostarczona bo bym nie wiedziała że leży pod bramą (na szczęście w miedzy czasie nikt się nią nie zainteresował i jej nie zabrał). Taka sytuacja zdarzyła się już nie po raz pierwszy.
    ZaletyBrak
  • ~S / 2022-11-17 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przez Internet i opłaciłem przesyłkę. Po miesiącu czasu dostaje korektę zrealizowanej usługi !!!!!!!
    Uwaga! Muszę dopłacić za tamtą przesyłkę. Takiego wiochmaństwa jeszcze nie spotykałem. Oczywiście nie nie płaciłem i nie zamierzam, napisałem 3 razy do nich:" o co chodzi?", przyjęli informacje, ale już drugi raz dostaję pismo z przypomnieniem o dopłatę....
    Nigdy więcej, wszystkim odradzam.
    Wadybałagan, dziwna strategia podejścia do klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12681
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8080
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3072