Działania tej firmy, a raczej ich brak to jawna kpina. Drugi dzień czekam na kuriera - przesyłka ponownie nie została doręczona, bo kurier zaznaczył, że nikogo nie było w domu, a ja drugi dzień jestem cały dzień w domu - domofon działa, dzwonek działa, ale kurier zaznacza, że nikogo nie zastał! To jest parodia firmy kurierskiej! Propozycja biura obsługi klienta w odpowiedzi na moją reklamację - mogę podjechać sobie po przesyłkę do magazynu UPS, ale pan kurier może też kolejny raz spróbować doręczyć przesyłkę jutro!! Pytam jaką kolejną próbę chce podjąć, skoro nie podjął jej już dwukrotnie!!?? To za to się płaci gdy wybiera się dostawę kurierem - za własny stracony czas, najpierw na oczekiwanie na kuriera, a potem na jeżdżenie samemu po mieście, że przesyłkę otrzymać! Skandal!! Gdybym wiedziała, że przesyłkę będzie realizował kurier UPS nie zdecydowałabym się na zakup w sklepie.
ZaletyBRAK
WadyNie wystarczy miejsca na opisanie niekompetencji firmy UPS
~Mps / 2022-12-01 19:11
Ocena: 1.00 / 5
Nie da się dać mniej gwiazdek. Ups to jest totalne dno. Czekam na kuriera jak na zbawienie, a ten idiota nie przyjeżdża. Mimo bycia w domu, mam dwie nieudane próby doręczenia. Faktem jest moja wina bo dzwonek nie działał. Ale kurier nawet nie próbował pukać do drzwi. Zero telefonu, zero awiza. Idiotyzm i nieprofesjonalne podejście do klienta. Brak jakiejkolwiek normalnej komunikacji, na czacie wyłącznie bot.
ZaletyBrak
WadyZa wiele żeby tu opisać
~Michał / 2022-12-01 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Kurier kłamie, że nikogo nie było w domu.
Brak kontaktu telefonicznego, brak awizo.
Na stronie z monitorowaniem co chwila zmiana statusu, nieaktualne/błędne informacje.
Maile kopiuj-wklej bez ładu i składu i absolutnie niepomocne.
Na infolinii sprzeczne informacje.
Unikać!
~Paulina / 2022-12-01 15:50
Ocena: 1.00 / 5
Kurier zaznaczał, że nie było mnie w domu mimo, że dwukrotnie wcale nie przyjeżdżał. Powtórzyło się to w przypadku dwóch zamówień, obecnie jeśli coś można zamówić tylko w wypadku przesyłku UPS to po prostu rezygnuje z zakupu. Najgorsze firma kurierska
Zaletybrak jakichkolwiek zalet
Wadyta firma to jedna wielka wada - nie dostarczają przesyłek
~Igła / 2022-12-01 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Niby były próby doręczenia a kuriera nie było ani razu .Brak jakichkolwiek informacji na nr telefonu email, NIC. Trzeba się domyślać gdzie paczka się znajduje. NIE POLECAM.
Zaletybrak
Wadywszystkie
~Marzanna / 2022-12-01 12:48
Ocena: 1.00 / 5
Korzystałam z UPS od kilku lat i wszystko było ok, niestety ostatnie dwie przesyłki do Niemiec spowodowały, że podjęłam decyzję o zmianie firmy kurierskiej. Kurier zostawia awizo mimo że ludzie są w domu - nawet nie pofatygował się aby nacisnąć przycisk domofonu (sprawnego) - po czym wozi paczkę dwa dni w dostawczaku, dlaczego nie zostawia jej w punkcie gdzie można by ją odebrać osobiście ? tego niestety nie wiem. Próba złożenia reklamacji na naszej infolinii okazała się kompletną porażką, Pani nie potrafiła mi pomóc, twierdząc, że poza granicami kraju to już nie jest ich biznes i poradziła aby skontaktować się przez infolinię z punktem w Niemczech, dowiedziałam się również, że niemiecki kurier nie będzie dzwonił na numer zarejestrowany w Polsce, który od kilku lat działa w roomingu w Niemczech !!? Kontakt z punktem w Niemczech zakończył się podaniem informacji, że nie mogę osobiście odebrać przesyłki bo wozi ją jeszcze kurier - 2 dni!!!!! To jest skandal!
ZaletyNie znajduję
WadyKompletna ignorancja klienta.
~Albuss / 2022-12-01 11:58
Ocena: 1.33 / 5
kurier nie dostarczył przesyłki sam musialem się udać do punktu odbioru. jest to kolejny raz kiedy jesteśmy w domu a kurier nie pofatyguje się aby skorzystać z domofonu czy telefonu aby poinformować iż starał sie dostarczyć ale nikogo nie zastał.
~Michał / 2022-11-30 22:12
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie kuriera zostało zablkowane z powodu "bezpieczeństwa", po skontaktowaniu się z infolinią zostałem zapewniony, że to tylko przejściowy problem i że zostane poinformowany kiedy uda im się to odblokować. Następnego dnia dostałem maila, oczywiście w języku angielskim, a nie polskim. Mail wspomnial o tym że jako anonimowy użytkownik, bez konta zostałem zablokowany, ponieważ używam programu VPN, co oczywiście nie było prawdą. Kilka dni później pieniądze, które zostały pobrane mimo sklasyfikowania mnie jako niewiarygodnego dalej pozostają zablokowane. Dodtakowo płatność na stronie, mimo wysokiej bazowej wartości, musiała zostać zrealizowana w dwóch krokach, gdzie drugi był "zaskoczeniem" doliczającym około 10 procent bazowej kwoty i wymagał ponownego przejscia przez bramkę płatności. Nigdy więcej.
~konradowidz / 2022-11-30 21:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu korzystania z usług kurierskich firmy UPS. Paczka która zawiera zamrożony towar nie została dostarczona w dzień w którym miała, informacja jedyna jaką zastałem jest że paczka została umieszczona w punkcie gdyż otrzymałem informację że nie ma mnie w domu (pomimo mojej obecności). Pomimo moich usilnych prób odebrania paczki niestety nie zastałem jej w podanym punkcie i do dzisiaj nie wiem gdzie znajduje się paczka. Próbowałem kontaktu przez infolinie to pytając się trzy razy o to co dzieje się z moją paczką otrzymywałem od Pana z biura w odpowiedzi jedynie mój adres tak jakby nie wiedział co znaczy zdanie „ Gdzie jest moja paczka gdyż miała być już dostarczona a w podanym punkcie odbioru jej nie ma?”. Jeszcze raz uprzedzam wszystkich i zalecam zastanowić się 2 razy przed skorzystaniem z usług tego kuriera chyba że nie chcecie Państwo zobaczyć swojej paczki na oczy tak samo jak i kuriera. Pozdrawiam.
Zaletybrak
Wady-brak dostawy
-brak informacji o prawidłowej lokalizacji paczki
~Iwoba / 2022-11-30 18:10
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda, ze nie da sie dac mniej gwiazdki jak jedna. Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek mialam do czynienia
~mint / 2022-11-30 15:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie dostarczają paczek, pisząc że nikogo nie było w domu. Kłamią w żywe oczy nie zwracając uwagi na to że ktoś cały dzień jest w domu i czeka na dostawę. Zupełny brak profesjonalizmu. Jeśli amerykański właściciel znaku UPS toleruje takie zachowania to również sam sobie wystawia opinię. Raz zamówiłem towar z dostawą przez tę firmę i więcej tego nie zrobię.
Zaletybrak
~Magda / 2022-11-30 14:05
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej nie zamówię paczki przez UPS.Kurier zaznacza że był a ja byłem w domu i nikogo nie było.Pierwszego dnia nie dostarczył ,napisał że był pomylony adres a następnego dnia dostarczył o godzinie 17.Dramat,żadnego kontaktu z kurierem .piszą że dostarczy w przeciągu całego dnia a nie dostarcza w ogóle wpisując nieprzewidziane zdarzenia.Nie polecam nikomu firmy UPS
Zaletyżadnych zalet
Wadysame wady
~Przemek / 2022-11-30 14:03
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia, Kurier najprościej mówiąc cham, pretensjonalny brak kontaktu mimo rozmowy trzy minuty wcześniej , brak informacji o próbie doręczenia , brak możliwości płacenia kartą , brak gotówki do wydania, facet za karę pracuje , sposób rozmowy ,nigdy więcej UPS mimo stałego korzystania z dostaw KONIEC
ZaletyBrak
WadyWszystko co można wymagać od kuriera
~Paula / 2022-11-30 12:45
Ocena: 1.00 / 5
UPS i twojej paczki nie ma.
Dostałam powiadomienie, że moja paczka została podobno dostarczona, lecz nie dostałam niczego. Infolinia cały czas niedostępna a ja zapłaciłam za moją paczkę. Nie polecam jeżeli ktoś płaci odrazu.a w się nie polecam nikomu :D
ZaletyBrak strata pieniędzy.
WadyBrak paczki i kontaktu
~Blurred / 2022-11-30 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Dramat to za mało powiedziane. Kurier rzekomo dostarcza przesyłki, zaznacza ze nikogo nie ma w domu, nie zostawia awizo ani żadnej informacji o przekierowaniu do punktu odbioru, chociaż osoba dla której jest paczka jest w domu cały czas. Infolinia obiecuje dostarczenie drugi raz, kurier nawet nie odbiera paczki z punktu gdzie ja zostawił i nie dostarcza jej. Żałosne postępowanie, przerzucanie winy z firmy na firmę. Brak szacunku dla klienta.
ZaletyBrak.
WadyOlewanie klienta
Nie dostarczanie przesyłek
Nie zostawianie awizo ani informacji o przekierowaniu
Bezczelność infolinii
~Gabrysia / 2022-11-30 11:19
Ocena: 1.33 / 5
Kurier był niemiły, pretensje do mnie, ze za pierwszym razem nie odebrałam telefonu i ze trąbił niewiadomo ile razy, ze dzwonku przy furtce nie ma a on nie będzie chodził po podwórku ???? to jakiś żart nie kurier. Pierwszy i ostatni raz
~Magda / 2022-11-30 09:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam kurierow z UPS, miałam styczność dwa razy i za każdym razem brak wiadomości lub telefonu gdzie się paczka znajduje. Paczka - kurierem więc czekałam w domu cały dzień a okazało się że on se pojechał do jakiegoś punktu i tam ją zostawił nie informując nikogo.
Na infolinii Panie też nie są pomocne bo nie posiadają nawet numerów od kurierów i one nie wiedzą gdzie on jest aktualnie..
ZaletyŻadne
~Magda / 2022-11-30 09:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam kurierow z UPS, miałam styczność dwa razy i za każdym razem brak wiadomości lub telefonu gdzie się paczka znajduje. Paczka - kurierem więc czekałam w domu cały dzień a okazało się że on se pojechał do jakiegoś punktu i tam ją zostawił nie informując nikogo.
Na infolinii Panie też nie są pomocne bo nie posiadają nawet numerów od kurierów i one nie wiedzą gdzie on jest aktualnie..
ZaletyŻadne
~Bogdan / 2022-11-29 23:49
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie pojawił się u mnie w domu po odbiór paczki. Zamówiony był w godz. 9.00 - 12.50. Dzwoniłem do Biura Obsługi Klienta - nie mogą się skontaktować z kurierem, bo kurierzy nie mają telefonów!!! Konsultantka przekazała sprawę do załatwienia swojemu kierownictwu i obiecała, że zadzwonią do mnie w ciągu godziny. Nikt się nie odezwał. Ponownie zadzwoniłem do BOK i ta sama rozmowa i znów po godzinie nikt się do mnie nie odezwał. Cały dzień zmarnowałem na oczekiwanie kuriera. Jutro spróbuję jeszcze raz. Korzystam z usług UPS od kilku lat średnio raz na tydzień, ale tak złej pracy nie było nigdy. Jak to możliwe, że kurierzy nie mają telefonów służbowych?! W zleceniu złożonym przez Internet podałem dokładny mój adres odbioru i mój numer telefonu specjalnie w rubryce "informacje dla kuriera". Gdyby nie umiał trafić - to powinien zadzwonić! Mieszkam w Warszawie - Rynek Nowego Miasta. Ostatnimi czasy każdy kurier jest inny, zmieniają się bez przerwy, nie posiadają nawet wózków do odbioru paczek - bo Firma im nie dała. Co tam się dzieje?!!! Odradzam każdemu korzystanie z usług UPS. Każda inna firma kurierska jest lepsza.
WadyPostępująca degrengolada firmy UPS
~Klient / 2022-11-29 19:00
Ocena: 1.00 / 5
Kurier zaznaczył, że nie zastał odbiorcy w domu, podczas gdy specjalnie czekałem na dostawę... Nie polecam