Dramat to za mało powiedziane. Kurier rzekomo dostarcza przesyłki, zaznacza ze nikogo nie ma w domu, nie zostawia awizo ani żadnej informacji o przekierowaniu do punktu odbioru, chociaż osoba dla której jest paczka jest w domu cały czas. Infolinia obiecuje dostarczenie drugi raz, kurier nawet nie odbiera paczki z punktu gdzie ja zostawił i nie dostarcza jej. Żałosne postępowanie, przerzucanie winy z firmy na firmę. Brak szacunku dla klienta.
ZaletyBrak.
WadyOlewanie klienta
Nie dostarczanie przesyłek
Nie zostawianie awizo ani informacji o przekierowaniu
Bezczelność infolinii
~Gabrysia / 2022-11-30 11:19
Ocena: 1.33 / 5
Kurier był niemiły, pretensje do mnie, ze za pierwszym razem nie odebrałam telefonu i ze trąbił niewiadomo ile razy, ze dzwonku przy furtce nie ma a on nie będzie chodził po podwórku ???? to jakiś żart nie kurier. Pierwszy i ostatni raz
~Magda / 2022-11-30 09:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam kurierow z UPS, miałam styczność dwa razy i za każdym razem brak wiadomości lub telefonu gdzie się paczka znajduje. Paczka - kurierem więc czekałam w domu cały dzień a okazało się że on se pojechał do jakiegoś punktu i tam ją zostawił nie informując nikogo.
Na infolinii Panie też nie są pomocne bo nie posiadają nawet numerów od kurierów i one nie wiedzą gdzie on jest aktualnie..
ZaletyŻadne
~Magda / 2022-11-30 09:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam kurierow z UPS, miałam styczność dwa razy i za każdym razem brak wiadomości lub telefonu gdzie się paczka znajduje. Paczka - kurierem więc czekałam w domu cały dzień a okazało się że on se pojechał do jakiegoś punktu i tam ją zostawił nie informując nikogo.
Na infolinii Panie też nie są pomocne bo nie posiadają nawet numerów od kurierów i one nie wiedzą gdzie on jest aktualnie..
ZaletyŻadne
~Bogdan / 2022-11-29 23:49
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie pojawił się u mnie w domu po odbiór paczki. Zamówiony był w godz. 9.00 - 12.50. Dzwoniłem do Biura Obsługi Klienta - nie mogą się skontaktować z kurierem, bo kurierzy nie mają telefonów!!! Konsultantka przekazała sprawę do załatwienia swojemu kierownictwu i obiecała, że zadzwonią do mnie w ciągu godziny. Nikt się nie odezwał. Ponownie zadzwoniłem do BOK i ta sama rozmowa i znów po godzinie nikt się do mnie nie odezwał. Cały dzień zmarnowałem na oczekiwanie kuriera. Jutro spróbuję jeszcze raz. Korzystam z usług UPS od kilku lat średnio raz na tydzień, ale tak złej pracy nie było nigdy. Jak to możliwe, że kurierzy nie mają telefonów służbowych?! W zleceniu złożonym przez Internet podałem dokładny mój adres odbioru i mój numer telefonu specjalnie w rubryce "informacje dla kuriera". Gdyby nie umiał trafić - to powinien zadzwonić! Mieszkam w Warszawie - Rynek Nowego Miasta. Ostatnimi czasy każdy kurier jest inny, zmieniają się bez przerwy, nie posiadają nawet wózków do odbioru paczek - bo Firma im nie dała. Co tam się dzieje?!!! Odradzam każdemu korzystanie z usług UPS. Każda inna firma kurierska jest lepsza.
WadyPostępująca degrengolada firmy UPS
~Klient / 2022-11-29 19:00
Ocena: 1.00 / 5
Kurier zaznaczył, że nie zastał odbiorcy w domu, podczas gdy specjalnie czekałem na dostawę... Nie polecam
ZaletyBrak
WadyFirma istnieje
~Aber / 2022-11-29 17:42
Ocena: 1.00 / 5
ODRADZAM!!!!!! OKRADAJĄ PACZKI!!!!! Na 9 wysłanych paczek z UK cztery dotarły uszkodzone i częściowo ROZKRADZIONE przez pracowników magazynu UPS!!!!!
ZaletyBrak
WadyOKRADAJĄ PACZKI!!!!!
~Misiechce / 2022-11-29 16:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, kurier niby u mnie był i mnie w domu nie było, a ja cały dzień siedziałam i n niego czekałam. ????, Zero jakiego kolwiek kontaktu z kurierem, gdybym nie weszła w śledzenie paczki to nawet bym nie wiedziała że był u mnie ????
WadyBrak kontaktu z Kurierem,
~Mn / 2022-11-29 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Brak prób doręczenia, zmiana daty doręczenia na ostatnią chwilę
~Jarek / 2022-11-29 09:11
Ocena: 2.50 / 5
Krótka Historia.Kurier przyjechał, nie było mnie w domu więc zaproponował mi umieszczenie paczki w epack, nie ma problemu. Po 10 minutach status przesyłki. ODEBRANA a ja jej nie odbierałem. Po pracy jadę do epaka a tam przesyłki nie ma, dzwonię nie odpowiada, napisał sms, że przesyłka jest w magazynie. Jakim prawem status przesyłki był jako ODEBRANE...WTF UPS.
ZaletyGdybym był w domu wszystko byłoby w porządku
~ed / 2022-11-28 13:32
Ocena: 1.00 / 5
gbur i cham, nigdy nie polecę , brak kultury , nie dzwoni do klienta , paczka o wadze prawie 30kg poprosiłam żeby pomógł mi z auta do auta wnieść , a byłoby mu łatwiej , bez noszenia ,odprysnął że mam szukać kolegów żenada piszę do dostawcy by nigdy mi już nie wysyłał towaru przez waszą firmę , masakra nawet jednej gwiazdki bym nie dała
Zaletybrak
Wadychamstwo
~Kwarek / 2022-11-28 09:33
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo. Kurier oczywiście nie dzwoni na telefon żeby przypadkiem sąsiad nie mógł odebrać albo żeby zostawił za furtką za moją zgodą. Dostałem trzy sprzeczne informacje na maila, że paczka do odebrania w paczkomacie, że jest do odebrania w punkcie odbioru na ulicy Bukowieckiej i trzecia, że kurier podejmie próbę dostarczenia kolejnego dnia. Na ul. Bukowieckiej okazało się że nie ma żadnej paczki. Na infolinii i rozmowie z robotami wreszcie po pół godzinie udało się dodzwonić do człowieka. zapewniał że paczka został dostarczona właśnie tutaj i że kurier by u mnie dwa razy. kłamstwo. po 15 minutach oddzwonili i przekazali info że paczka jest ale na ul. Lewandów czyli jakieś 7 km w innym miejscu. Parodia. Żenada. Kto może niech unika tych "fachowców". za trudne to dla nich zadanie.
Wadywszystko słabe i nieprofesjonalne
~Grzegorz / 2022-11-26 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś szanowana firma kurierską a teraz? Wystarczy spojrzeć na te opinię online, na każdym z portali z opiniami. Zajmuję się online marketingiem od dekad i powiem szczerze, że takiej reputacji nie da się już naprawić. I mnie przydarzyła się niemiła sytuacja z UPS i jak większość ludzi , powiem że obsługa klienta to jakiś żart. Moja paczka 1ZA23V300497211024 została dostarczona uszkodzona ponieważ była opóźniona przez kuriera o cały weekend. Specjalnie została zapłacona podwójna stawka żeby doszła na drugi dzień i dowiaduje się w dzień dostawy że coś poszło nie tak i będzie zamiast w piątek to w poniedziałek! Szok. W poniedziałek przyjechał kurier, obdartym vanem bez nalepek UPS , także wiedząc że przesyłka była w drodze o wiele dłużej niż powinna, mówię do kuriera że przy nim chce otworzyć paczkę (wartość paczki 5000zl) no i naszym oczom ukazała się uszkodzona zawartość. Nie miał protokołu szkody, podzwonil do szefostwa i mówi do mnie że przyjedzie jutro z protokołem. Mówię mu że co niby na słowo mam ufać że wróci? Nie podpisałem żadnego odbioru i zrobiłem zdjęcia zawartości paczki wraz z uszkodzeniami i vana i kierowcy, na wszelki wypadek. Nie przyjechał jak obiecał na drugi dzień ale napisał że będzie za 2 dni. Faktycznie wrócił, przywiózł protokół szkody już wypełniony , który ewidentnie wskazywał na winę kogoś innego a nie transportu, poprawiłem brakujące dane i tyle go widziałem, tyle od nich słyszałem, zero kontaktu zwrotnego. Dziś dzwonię do UPS a oni mówią że rozpatrzą sprawę do 30 dni ale ja jako poszkodowany nie dowiem się o jej rezultacie tylko ta firma która wysłała paczkę. Szok! Długo by tu jeszcze pisać o ich uchybieniach i braku profesjonalizmu, ale czy to coś da? Nic, puki ludzie nie przestaniecie korzystać z ich usług. Może wtedy się ocząsną.
WadyUps spadło na "Psy"
~ariadnad / 2022-11-25 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Dostałam maila, że paczkę dostarczono na adres dostawy czyli do mojego domu rodzinnego, ale nikt w domu paczki nie odebrał. Po tygodniu dostałam kolejnego maila, że paczka została dostarczona i znowu- żadna paczka nie dotarła. Po rozwinięciu szczegółów podróży paczki okazuje się, że paczka leży już w drugim punkcie odbioru, odebrana przez nie wiadomo kogo, w jakimś sklepie w sąsiednim mieście a ja nie dostałam żadnej informacji, smsa ani maila, nie ma żadnego awizo, nawet informacji, gdzie ta paczka jest. Zdecydowanie nie polecam, szkoda czasu i nerwów na szukanie paczki po całym kraju.
Zaletybrak
~Joanna / 2022-11-25 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie dostałam drogiej paczki. UPS oznaczył ją jako dostarczoną. Nikt do mnie nie zadzwonił nawet. Byłam tego dnia w domu i nikt nie zapukał do drzwi. Co gorsza nie mam podstaw do zgłoszenia reklamacji, bo nie biorą przy odbiorze żadnych podpisów. W zasadzie kurier może sobie oddać paczkę żonie i oznaczyć ją jako dostarczoną i nie poniesie żadnych konsekwencji. Przestrzegam.
~RuinPL / 2022-11-25 11:41
Ocena: 1.00 / 5
Jakim cudem taki badziew w ogóle funkcjonuje?! Niekompetentnie ludzie! Tydzień się czeka na przesyłkę a w dniu kiedy mają dostarczyć przesyłkę są dwie osoby w domu i nagle komunikat dostajemy, że kurier nikogo nie zastał! Nieudacznicy! Nic dziwnego, że InPost takie triumfy odnosi jak ma takich partaczy za konkurencję. Nie polecam! Zgińcie! Przepadnijcie!
ZaletyBrak!
WadySame Wady! Długo by wynieniać.
~Daniel / 2022-11-25 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, człowiek czeka specjalnie na przesyłkę po to, żeby przyszedł SMS że nie zastano nikogo w domu ????
ZaletyBrak
WadyKurierzy
~Paulina / 2022-11-25 04:56
Ocena: 1.00 / 5
Czekałam na paczkę ponad tydzień, byłam w stałym kontakcie zarówno z ups na fb jak i z firmą vans pomimo zapewniania, że kurier ma ma moje wszystkie dane on twierdził inaczej. Po tygodniu paczka dotarła, dotarła gdy już cofnęłam transakcje.
Kurier zadzwonił- nagle magicznie miał mój numer.
Uwaga : twierdził , że był wczoraj, ale nie pomylił wejścia - wszystkie dana imię nazwisko telefon a nawet to, że wyjdę po nią były na paczce.
Z żadną firmą nie miałam takIej nerwówki jak z tą, czekałam i nie jeździłam na uczelnie
ZaletyBrak
WadyW sumie same wady a najbadziej kontakt ze i wciskanie bajek
~Maria / 2022-11-24 18:01
Ocena: 4.33 / 5
Wysłałam paczkę do UK jestem bardzo zadowolona .Kurier bardzo uprzejmy, komunikatywny choć obcokrajowiec.Paczka dotarła w ciagu 3 dni po uprzednim sms do odbiorcy o czasie dostawy. Polecam
ZaletySzybka dostawa
~Ana / 2022-11-24 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Naj gorsza firma nie polecam, 0 kontaktu, 0 informacji ze awizowano, a infolinia pożal.sie boże.
ZaletyZalet ta firma nie ma
WadyJak ktoś rozwaza wzięcie tej firmy bo nizsza cena to lepiej sobie darować