strona 39 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~Harus / 2022-12-12 16:53
Żadnych powiadomień o przesyłce ani dostawie. Żadnego kontaktu z kurierem. Przesyłka zostawiona w punkcie, bez powiadomienia ani próby doręczenia. -
-
~Konrad / 2022-12-12 16:50
tragedia. Zero kontaktu (mail telefon). dwa awiza dzień po dniu w godzinach w których zwyczajowo się pracuje (około 11:00) i zwrot do nadawcy. Takiego dna nie spotkałem u żadnej innej formy kurierskiej - w sumie też pierwszy raz wystawiam komentarz tej treści. Wadybrak kontaktu, dwa awiza dzień po dniu o 11 i odesłanie paczki do nadawcy - gorzej niż DNO - oni osiągneli już głębokość depresyjną. -
~Dorota / 2022-12-12 14:13
kontakt z firmą prawie niemożliwy, zgłoszenie mailem nie do zrealizowania, telefon beznadziejne wybory -
~Anna / 2022-12-12 13:34
Po raz któryś z kolei moja paczka zamiast trafić pod mój adres została zawieziona do punktu współpracującego z UPS.Przy czym nikt mnie o tym nie poinformował. Zmartwiona brakiem przesyłki zaczęłam jej szukać i tak doszłam do tego co się z nią stało. Ona szczęśliwie się znalazła, ale jednej rzeczy nie mam do dziś. Kurier obsługujący mój teren wyraźnie nie lubi pracować, za to podejrzewam, że lubi czyjąś własność. -
~mk / 2022-12-10 22:18
Przysyłąne nformacje o terminie dostawy to kompletna lipa
-
~Szmazi Aszci / 2022-12-10 12:15
Po uiszczeniu opłaty musiałem czekać ponad godzinę na informacje na maila czy w ogóle transakcja została przyjęta przez sklep. Zero informacji odnośnie postępu wysyłki. Termin dostarczenia towaru przewidywany 1-2 dni po doręczeniu do ups, faktycznie 5 dni czekałem na doręczenie a po doręczeniu termin dostarczenia przewidywany za 7 dni. Drogo, bez poszanowania dla czyjegoś czasu i pieniędzy. Faktycznie zamiast czekać na przesyłkę szybciej bym obrócił odbiór osobisty. Zdecydowanie odradzam! ZaletyRaczej brakWadyDrogo, nie na czas -
~Katarzyna / 2022-12-09 15:42
Prywatnie kupuję czasem kosmetyki czy inne rzeczy w USA lub Korei i mam doświadczenie z DHL i UPS. W przypadku odprawy celnej obsługa klienta z DHL dzwoni, pisze meile, tłumaczy, itp
UPS bez konsultacji ze mną (klientem, z którego portfela uiszczane są opłaty) wypełnia błędnie dokumenty, co skutkuje zawyżonymi opłatami w polskim urzędzie. chcę się dowiedzieć, co konkretnie jest objęte kwotą wskazana do zapłaty (wskazana w meliu). Obsługa telefoniczna nie wie, podaję jakiś adres mailowy UPS (nie reklamacyjny) i każe mi dzwonić do Urzędu Skarbowego. Dzwonię do urzędu, pan kompetentnie podaje mi przepisy i mówi, że pewnie UPS jako mój operator pocztowy wypełnił dokumenty za mnie i do niego muszę się zwrócić. Dzwonię do UPS , kolejny raz obsluga klienta nic nie wie, ale podaję adres UPS reklamacje. Piszę do reklamacji i mam im podać 7 rodzajów informacji. Reklamacje nie kontaktują się inaczej niż meilem i nic nie tłumaczą. Tymczasem dzwoni kurier z UPS i on twierdzi, że odmawiam przyjęcia przesyłki. Podałam już wcześniej inny adres do doręczenia, ale do kuriera to nie dotarło. Kurier dociera, mam płacić cło, ale tylko ......gotówka. sorry, nie noszę gotówki ze sobą w tej kwocie. Gdyby można było UpS dałabym punkty ujemne.
Kolejny dzień, kolejna przesyłka, ale inna firma kurierska, bo dzwoni pani z DHL, informując, że będą za mnie wykonywać odprawę celną i przesyła melia, abym opisała zakupy itp. pani pyta, co chcę wiedzieć, prosi o telefon w razie jakichkolwiek pytań itp. wypełniam meilem informacje dla DHL i mam poczucie rozdwojenia kurierskiego. Wiem jedno - UPS będę omijać z dalekaZaletyBrakWadyBrak komunikacji, błędy w odprawie celnej skutkujące naliczeniem cła na produkty objęte stawka zero, itp ... -
~Anna / 2022-12-09 11:51
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia.
Wysyłałam 3 paczki po 50 kg, z Polski za granicę, ze względu na wyprowadzkę. Pierwsze problemy pojawiły się podczas wypełniania formularza który nie działał w pełni sprawnie i dobrze. Później kurier który się pojawił był zaskoczony wielkością i wagą paczek (mimo że było to zgłaszane w formularzu) i nie zabrał wszystkich na raz bo sam sobie nie poradził. Musiałam czekać na kolejnego z pomocnikiem. Kolejno – błędne statusy w śledzeniu, ciągła konieczność dosyłania jakiś dokumentów, brak informacji ze strony UPS o statusie dostarczenia (spychanie winy na uwarunkowania poza kontrolą UPS). Docelowo – paczki które miały dotrzeć (za moją dodatkową opłatą) w najbliższą sobotę od wysyłki dotarły kilka dni później w dni robocze, bez kontaktu ze strony kuriera dostarczającego z odbiorcą, co skutkuje dostarczeniem paczek z uszkodzoną zawartością. Jedna nawet nie była dobrze zaklejona po kontroli celnej. Uszkodzenie wyglądało na celowe, gdyż przedmioty były tak zabezpieczone i tak trwałe, że praktycznie niemożliwe do uszkodzenia. Dodatkowo kontakt ze strony UPS po wysłanej przeze mnie reklamacji również jest nikły. Jeśli chcecie wysyłać coś wartościowego, zwłaszcza za granicę i szybko ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TĄ FIRMĄ.Zaletybrak zaletWadysame wady:
słaby, wręcz zerowy kontakt z UPS, umywanie się od odpowiedzialności,
brak dbałości o przejętą paczkę,
uszkodzenie paczki,
nieprawidłowe zabezpieczenie paczki po kontroli celnej,
kiepski formularz zamówienia kuriera,
błędne statusy śledzenia,
nieterminowe dostarczenie mimo dodatkowej opłaty,
brak odpowiedzi na maile ws. reklamacji, -
-
~Wiktoria / 2022-12-09 11:48
Zero kontaktu z kurierem, nie dostarczył paczki choć byłam w mieszkaniu i dodatkowo nie dostałam informacji, gdzie mogę odebrać przesyłkę, dopiero sprzedawca mi pomógł namierzyć. TRAGEDIA!!! Nigdy więcej nie skorzystam z usług kurierskich UPS. ZaletybrakWadybrak kontaktu, zero komunikacji -
~Popek / 2022-12-09 11:16
Nie polecam kurier wstawia informacje że nikogo nie było w miejscu odbioru Przy czym nawet go nie było niepozdrawiam -
~jp / 2022-12-08 17:33
Firma kurierska, która nie dostarcza przesyłki.Kłamliwie wpisywane godziny odwiedzin. Zdecydowanie nie polecam. ZaletyBrakWadyTylko -
~Jakub / 2022-12-08 12:42
Widzę, że nie tylko w moim mieście (Lębork) kurier nie rozwozi paczek. Automatycznie zrzucane w Access Point, bez telefonu, bez informacji mailowej, SMSowej zero. Kamera na domu - kuriera brak - brak jakiekolwiek próby doręcznia. Niestety trzeba zwracać uwagę przy zakupach online czy przypadkiem realizujący to UPS. Tragedia Zaletybrak -
~Sfrustrowany klient / 2022-12-08 11:43
Najgorszy usługodawca przesyłek jakiego spotkałem. Dostałem informacje iż kurier we Wrocławiu jest leniwy i nie przywiózł mi paczki przez co musiałem odebrać ją w punkcie odbioru (oczywiście pieniądze jakie wydałem na taksówkę mogłem przeznaczyć na szybką usługę albo jakiegokolwiek innego kuriera. Brak informacji o której zostanie dostarczona paczka ani brak możliwości kontaktu z kurierem, liczne problemy z dostarczeniem jak i zagubienia paczki. Bot z którym można się kontaktować nie oferuję żadnej wartości 1/10 ZaletybrakWadycała firma -
~Kasss887 / 2022-12-07 19:15
Ups dostarczał mi 2 paczki z allegro.
Na tel i @ brak powiadomień o przesyłce.
W dniu dostawy nie było mnie w domu, brak kontaktu ze strony kuriera. O tym, że paczki zostały skierowane do punktu odbioru dowiedziałam się z allegro. Po kontakcie z infolinia mieli je ponownie dostarczyć na adres. Po 3 kolejnych dniach odebrałam paczki sama. Nie polecamWadyBrak kontaktu, brak powiadomień -
~Sylwia / 2022-12-07 18:21
Nie polecam!!! Dostałam informację o terminie dostarczenia przesyłki. Paczka nie dotarła. Po skontaktowaniu się z biurem obsługi okazało się, że kurier był dzień wcześniej i nawet nie zostawił żadnej informacji. Musiałam dzwonić i szukać. Po co się płaci tej firmie? Żeby na własną rękę lokalizować i szukać przesyłki? ZaletyBrak -
~Lucyna / 2022-12-07 17:12
Zamówiłam i opłaciłam przesyłkę w trybie ekspresowym ( do dwóch dni). Codziennie otrzymuję wiadomości mailem o opóźnieniu, na te chwilę to już piąty dzień. Nigdy więcej nie skorzystam z tej usługi i nie polecam, wręcz uprzedzam, ze to bardzo nierzetelna firma. ZaletyzadnychWadymnóstwo, w tym kontaktowe -
-
~Anna / 2022-12-07 16:34
Nie polecam, nie odbierają telefonów, jedna wielka porażka! -
~Michal / 2022-12-07 13:20
W żadnym przypadku nie polecam. Gartstka oszustow którzy nie pilnują interesu. Wszystke pozytywne opinie to na zamówienie. WadyOsustwo i kradzież paczek. Niedostarczenie pasek -
~Oleg / 2022-12-06 20:35
Bardzo słaba jakość. Wysłał dokumenty dziecka, przesyłka zaginęła, odmówili odszkodowania (wartość DOKUMENTÓW (paszport, akt urodzenia, karta kredytowa) musi być potwierdzona paragonem). Pieniądze zostały zwrócone ( tylko za przesyłkę)po dziesiątkach wezwań do firmy, po 2 miesiącach! Odszkodowań za dokunenty-zero!
Po przywróceniu dokumentów wystąpimy do sądu! Nie polecam tej firmy!WadyZaginęła przesyłka -
~Niezadowolona / 2022-12-06 17:39
Kurier nawet nie dzwonił na domofon i nie spróbował dostarczyć paczki. Zero informacji dopiero gdy chce się wyśledzić przesyłkę jest informacja że została dostarczona do punktu. Konsultanci telefoniczni mają dzwoniących gdzieś, tak samo jak i to że paczka nie została dostarczona. Cyrk l. ZaletyBrakWadyWszystko
strona 39 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »