Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mk / 2022-12-10 22:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Przysyłąne nformacje o terminie dostawy to kompletna lipa
  • ~Szmazi Aszci / 2022-12-10 12:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Po uiszczeniu opłaty musiałem czekać ponad godzinę na informacje na maila czy w ogóle transakcja została przyjęta przez sklep. Zero informacji odnośnie postępu wysyłki. Termin dostarczenia towaru przewidywany 1-2 dni po doręczeniu do ups, faktycznie 5 dni czekałem na doręczenie a po doręczeniu termin dostarczenia przewidywany za 7 dni. Drogo, bez poszanowania dla czyjegoś czasu i pieniędzy. Faktycznie zamiast czekać na przesyłkę szybciej bym obrócił odbiór osobisty. Zdecydowanie odradzam!
    ZaletyRaczej brak
    WadyDrogo, nie na czas
  • ~Katarzyna / 2022-12-09 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Prywatnie kupuję czasem kosmetyki czy inne rzeczy w USA lub Korei i mam doświadczenie z DHL i UPS. W przypadku odprawy celnej obsługa klienta z DHL dzwoni, pisze meile, tłumaczy, itp
    UPS bez konsultacji ze mną (klientem, z którego portfela uiszczane są opłaty) wypełnia błędnie dokumenty, co skutkuje zawyżonymi opłatami w polskim urzędzie. chcę się dowiedzieć, co konkretnie jest objęte kwotą wskazana do zapłaty (wskazana w meliu). Obsługa telefoniczna nie wie, podaję jakiś adres mailowy UPS (nie reklamacyjny) i każe mi dzwonić do Urzędu Skarbowego. Dzwonię do urzędu, pan kompetentnie podaje mi przepisy i mówi, że pewnie UPS jako mój operator pocztowy wypełnił dokumenty za mnie i do niego muszę się zwrócić. Dzwonię do UPS , kolejny raz obsluga klienta nic nie wie, ale podaję adres UPS reklamacje. Piszę do reklamacji i mam im podać 7 rodzajów informacji. Reklamacje nie kontaktują się inaczej niż meilem i nic nie tłumaczą. Tymczasem dzwoni kurier z UPS i on twierdzi, że odmawiam przyjęcia przesyłki. Podałam już wcześniej inny adres do doręczenia, ale do kuriera to nie dotarło. Kurier dociera, mam płacić cło, ale tylko ......gotówka. sorry, nie noszę gotówki ze sobą w tej kwocie. Gdyby można było UpS dałabym punkty ujemne.

    Kolejny dzień, kolejna przesyłka, ale inna firma kurierska, bo dzwoni pani z DHL, informując, że będą za mnie wykonywać odprawę celną i przesyła melia, abym opisała zakupy itp. pani pyta, co chcę wiedzieć, prosi o telefon w razie jakichkolwiek pytań itp. wypełniam meilem informacje dla DHL i mam poczucie rozdwojenia kurierskiego. Wiem jedno - UPS będę omijać z daleka
    ZaletyBrak
    WadyBrak komunikacji, błędy w odprawie celnej skutkujące naliczeniem cła na produkty objęte stawka zero, itp ...
  • ~Anna / 2022-12-09 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia.
    Wysyłałam 3 paczki po 50 kg, z Polski za granicę, ze względu na wyprowadzkę. Pierwsze problemy pojawiły się podczas wypełniania formularza który nie działał w pełni sprawnie i dobrze. Później kurier który się pojawił był zaskoczony wielkością i wagą paczek (mimo że było to zgłaszane w formularzu) i nie zabrał wszystkich na raz bo sam sobie nie poradził. Musiałam czekać na kolejnego z pomocnikiem. Kolejno – błędne statusy w śledzeniu, ciągła konieczność dosyłania jakiś dokumentów, brak informacji ze strony UPS o statusie dostarczenia (spychanie winy na uwarunkowania poza kontrolą UPS). Docelowo – paczki które miały dotrzeć (za moją dodatkową opłatą) w najbliższą sobotę od wysyłki dotarły kilka dni później w dni robocze, bez kontaktu ze strony kuriera dostarczającego z odbiorcą, co skutkuje dostarczeniem paczek z uszkodzoną zawartością. Jedna nawet nie była dobrze zaklejona po kontroli celnej. Uszkodzenie wyglądało na celowe, gdyż przedmioty były tak zabezpieczone i tak trwałe, że praktycznie niemożliwe do uszkodzenia. Dodatkowo kontakt ze strony UPS po wysłanej przeze mnie reklamacji również jest nikły. Jeśli chcecie wysyłać coś wartościowego, zwłaszcza za granicę i szybko ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TĄ FIRMĄ.
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady:
    słaby, wręcz zerowy kontakt z UPS, umywanie się od odpowiedzialności,
    brak dbałości o przejętą paczkę,
    uszkodzenie paczki,
    nieprawidłowe zabezpieczenie paczki po kontroli celnej,
    kiepski formularz zamówienia kuriera,
    błędne statusy śledzenia,
    nieterminowe dostarczenie mimo dodatkowej opłaty,
    brak odpowiedzi na maile ws. reklamacji,
  • ~Wiktoria / 2022-12-09 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z kurierem, nie dostarczył paczki choć byłam w mieszkaniu i dodatkowo nie dostałam informacji, gdzie mogę odebrać przesyłkę, dopiero sprzedawca mi pomógł namierzyć. TRAGEDIA!!! Nigdy więcej nie skorzystam z usług kurierskich UPS.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, zero komunikacji
  • ~Popek / 2022-12-09 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kurier wstawia informacje że nikogo nie było w miejscu odbioru Przy czym nawet go nie było niepozdrawiam
  • ~jp / 2022-12-08 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska, która nie dostarcza przesyłki.Kłamliwie wpisywane godziny odwiedzin. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyTylko
  • ~Jakub / 2022-12-08 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Widzę, że nie tylko w moim mieście (Lębork) kurier nie rozwozi paczek. Automatycznie zrzucane w Access Point, bez telefonu, bez informacji mailowej, SMSowej zero. Kamera na domu - kuriera brak - brak jakiekolwiek próby doręcznia. Niestety trzeba zwracać uwagę przy zakupach online czy przypadkiem realizujący to UPS. Tragedia
    Zaletybrak
  • ~Sfrustrowany klient / 2022-12-08 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy usługodawca przesyłek jakiego spotkałem. Dostałem informacje iż kurier we Wrocławiu jest leniwy i nie przywiózł mi paczki przez co musiałem odebrać ją w punkcie odbioru (oczywiście pieniądze jakie wydałem na taksówkę mogłem przeznaczyć na szybką usługę albo jakiegokolwiek innego kuriera. Brak informacji o której zostanie dostarczona paczka ani brak możliwości kontaktu z kurierem, liczne problemy z dostarczeniem jak i zagubienia paczki. Bot z którym można się kontaktować nie oferuję żadnej wartości 1/10
    Zaletybrak
    Wadycała firma
  • ~Kasss887 / 2022-12-07 19:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Ups dostarczał mi 2 paczki z allegro.
    Na tel i @ brak powiadomień o przesyłce.
    W dniu dostawy nie było mnie w domu, brak kontaktu ze strony kuriera. O tym, że paczki zostały skierowane do punktu odbioru dowiedziałam się z allegro. Po kontakcie z infolinia mieli je ponownie dostarczyć na adres. Po 3 kolejnych dniach odebrałam paczki sama. Nie polecam
    WadyBrak kontaktu, brak powiadomień
  • ~Sylwia / 2022-12-07 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Dostałam informację o terminie dostarczenia przesyłki. Paczka nie dotarła. Po skontaktowaniu się z biurem obsługi okazało się, że kurier był dzień wcześniej i nawet nie zostawił żadnej informacji. Musiałam dzwonić i szukać. Po co się płaci tej firmie? Żeby na własną rękę lokalizować i szukać przesyłki?
    ZaletyBrak
  • ~Lucyna / 2022-12-07 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam i opłaciłam przesyłkę w trybie ekspresowym ( do dwóch dni). Codziennie otrzymuję wiadomości mailem o opóźnieniu, na te chwilę to już piąty dzień. Nigdy więcej nie skorzystam z tej usługi i nie polecam, wręcz uprzedzam, ze to bardzo nierzetelna firma.
    Zaletyzadnych
    Wadymnóstwo, w tym kontaktowe
  • ~Anna / 2022-12-07 16:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, nie odbierają telefonów, jedna wielka porażka!
  • ~Michal / 2022-12-07 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    W żadnym przypadku nie polecam. Gartstka oszustow którzy nie pilnują interesu. Wszystke pozytywne opinie to na zamówienie.
    WadyOsustwo i kradzież paczek. Niedostarczenie pasek
  • ~Oleg / 2022-12-06 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba jakość. Wysłał dokumenty dziecka, przesyłka zaginęła, odmówili odszkodowania (wartość DOKUMENTÓW (paszport, akt urodzenia, karta kredytowa) musi być potwierdzona paragonem). Pieniądze zostały zwrócone ( tylko za przesyłkę)po dziesiątkach wezwań do firmy, po 2 miesiącach! Odszkodowań za dokunenty-zero!
    Po przywróceniu dokumentów wystąpimy do sądu! Nie polecam tej firmy!
    WadyZaginęła przesyłka
  • ~Niezadowolona / 2022-12-06 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie dzwonił na domofon i nie spróbował dostarczyć paczki. Zero informacji dopiero gdy chce się wyśledzić przesyłkę jest informacja że została dostarczona do punktu. Konsultanci telefoniczni mają dzwoniących gdzieś, tak samo jak i to że paczka nie została dostarczona. Cyrk l.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Alicja / 2022-12-06 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    ups jest najgorszą firmą kurierską. Jeszcze nigdy nie dostarczyli mi paczki do domu, mimo że ja się z domu nie ruszam i na nich czekam. po terminie dostawy dostawy otrzymuję informację, że nie było mnie w domu i muszę sobie sama odebrać przesyłkę w punkcie. Za co my im płacimy?
    ZaletyBRAK
    WadyDŁUGO I NIGDY NIE PRZYWOŻĄ DO DOMU. ZAWSZE SAMEMU TRZEBA ODEBRAĆ PACZKĘ W PUNKCIE
  • ~Balija / 2022-12-06 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaką znam, od 1,5 tygodnia dzwonię z zamówieniem kuriera i codziennie ma ktoś byc, nikogo nie ma, ci ludzie nie ogarniają kompletnie, nie polecam, najchętniej bym ich wszystkich powiesil w tym pieprzonym UPS
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Srutututu / 2022-12-05 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaka miałam do czynienia . Niekompetentni i kompletnie nieodpowiedzialni kurierzy , nie potrafiący czytać danych z listu przewozowego na którym czarno na białym podane są wszelkie informacje GDZIE dostarczyć paczkę . Zero odpowiedzialności za dostarczana przesyłkę .
    Przełożony kuriera również zero odpowiedzialności za ludzi którymi zarządza . Mam nadzieje ze nigdy więcej nie przyjdzie mi mieć styczności z ta firma .
  • ~J.U / 2022-12-03 11:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Menadżerowie średniego szczebla zatrudniają małpy na stanowisku kurierskim. Najprawdopodobniej nie szkolą ich do pełnienia pracy jako kurier. Nie mogę zrozumieć dlaczego kurier się ze mną nie kontaktuje ani telefonicznie ani sms'owo ,gdyby to była jednorazowa sytuacja to ok ale nawet dawanie im 3 szansy nie ma sensu. Absolutny hit to przyjeżdżanie w trakcie godzin pracy nawet nie informując że to zrobią a już luksus to informacje że podobno kurier był i nie zastał nikogo w domu taka sytuacja też jest nie jedno razowa w moim przypadku. Raz nawet podobno odebrałem paczkę co prawda byłem w domu ale kurier chyba nie miał ochoty mi jej wręczyć i sobie odebrał za mnie.
    ZaletyNie ma w tej cenie lepsze jest dpd
    WadyMenadżerowie niższego szczebla zatrudniający małpy na stanowisku kurierskim.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976