Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4128 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hala 33 / 2022-12-14 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to dno...Brak powiadomień sms,mail oraz przybliżonego czasu dostawy paczki. Brak kontaktu z kurierem. Od nadawcy paczki dowiedziałam się,że kurier podobno był i paczkę trzeba sobie odebrać samodzielnie w punkcie. Jestem osobą z niepełnosprawnością ruchową i właśnie dlatego korzystam z dostaw do domu. Z tą firmą już po raz trzeci to niemożliwe. OMIJAĆ,NIE POLECAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyJ w.
  • ~Magdalena / 2022-12-14 11:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier zadzwonił, że nie ma przesyłek do miejscowości w której mieszkam i zostawił paczkę w sklepie. Po mojej odpowiedzi, że nikt mi nie płaci za dojazd po paczkę on odpowiedziałam "No nie wiem".
    Paczki nie było w sklepie, dopiero po godzinie sprzedawczyni zadzwoniła do mnie, że był kurier.
    Następnym razem lepiej wziąć opcję "za pobraniem" albo wysłać do paczkomatu skoro i tak trzeba pojechać sobie po nią samemu.
  • ~Remik / 2022-12-14 11:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier chyba pomylił się z powołaniem, ma problem z przyniesieniem przesyłki i problem z odnalezieniem adresu, wydzwania i grozi że rezygnuje z dostawy, a przesyłkę miał dostarczyć do sklepiku na rynku gdzie może podjechać autem pod same drzwi :(
    ZaletyCzas dostawy
    WadyObsługa przez kuriera
  • ~Sebastian / 2022-12-14 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka po terminie i bez żadnych wiadomości zostawiona w sklepie chociaż kurier miał dostarczyć do domu po kontakcie z obsługą klienta twierdzą że kurier był w domu i nie ma możliwości powrotu aby dostarczyć paczkę
    Zaletyżadna
    Wadykontakt z klientem
    czas dostawy
    obsługa
  • ~Ewa / 2022-12-14 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkę z opłatą za dostawę do domu . pozostawiona w sklepie w innym dniu niż planowany, bez próby dostarczenia , bez informacji ....przypadkowo się dowiedziałam ,że jest w sklepie od 2 dni. To karykatura firmy kurierskiej
    Zaletyżadnych
    Wadykarykatura firmy kurierskiej we Wrocławiu
  • ~Monika / 2022-12-13 20:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM. Załatwianie formalności aby wysłać paczkę z prezentem do USA zajęło mi dwa dni.
    Pierwszego dnia system tworzenia etykiety i wprowadzania danych przez 3h nie przepuszczał mnie kolejno przez przeglądarkę mobilną, później dwie przeglądarki z komputera, kazał odświeżać stronę przy pobieraniu płatności aby przejść dalej, po czym cofało mnie do początku (bez odpowiedzi czy pobrało kasę z konta, czy nie). Poddałam się i skorzystałam z porad z infolinii, w których zapewniano mnie, że etykietę będę mogła stworzyć przy kurierze, zatem zamówiłam kuriera na dzień następny, miał być od 9:00 do 13:00, oczywiście nie przyjechał na czas, o czym nikt mnie nie poinformował. Ostatecznie był przed 17:00 i powiedział, że on nie pomaga w etykietach, że bierze tylko adres... Zadzwoniłam więc ponownie przy nim na infolinię, dopiero wtedy okazało się, że o etykietę i fakturę, dokumenty celne mam zgłosić się mailowo na podany adres (cały dzień czekałam, wzięłam wolne, wiec mogłam to zrobić wcześniej, GDYBYM WIEDZIAŁA lub podjechać do punktu...). Wszystko przedłużyło się więc znów, do 20:00. Kurier nie zostawił numeru przesyłki, wziął paczkę, kasę i wyszedł (tak tu moja wina ale działo się już zbyt wiele), przez co nie mogłam wpisać tego w dokumenty i zgodzili się robić to za mnie.

    Działo się to dziś, więc w sumie to dopiero jutro okaże się, czy faktycznie to dopiszą. Jak zaczynałam, czas przesyłki miał być na piątek, kiedy skończyłam zrobił się z tego wtorek/środa, a i tak zobaczymy ostatecznie, czy dojdzie przed Wigilią. Mam w telefonie łącznie 19 połączeń do lub od UPS.
    DRAMAT, MASAKRA, SPYCHOLOGIA, NIEKOMPETENCJA, BRAK SZACUNKU DO CZASU I NERWÓW KLIENTA
    Zaletyz 19 rozmówców 3 kompetentnych
    Wadydezorientacja, brak kompetencji, brak informowania o spóźnieniach, przedłużający się stale czas poszczególnych etapów
  • ~Pawel / 2022-12-13 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam od 10 dni i UPS zgubil 2 moje paczki na raz... Wg trackera paczka jest w punkcie odbioru. Pojechalem i jej nie ma... Po stracie 30minut na infolinii mial do mnie zadWonic kurier i dalej nic. Zlodzieje...
  • ~Oskar / 2022-12-13 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka dostarczona do nie wiadomo kogo. Infolinia informuje że Przesyłka dostarczona na adres którego nawet nie ma na mojej ulicy i Przesyłka odebrana przez osobę która podpisała się "NOWAK". Nawet nie można skontaktować się z kurierem komu dał moją przesyłkę bo UPS nie wysyła numerów kurierów. Ciekawe kto przywłaszczył sobie moją przesyłkę, już nigdy nie skorzystam z ich usług bo Przesyłka opłacona i ginie beż śladu. Infolinia nic nie pomaga. Człowiek jest stratny pieniądze i nerwy. Nie polecam
  • ~Darek / 2022-12-13 12:44
    Ocena: 1.33 / 5
    W UPS panuje totalny bałagan. Pomiędzy pracownikami/działami nie ma skutecznej komunikacji.
    Uzgodniłem termin dostawy przesyłki lecz przywieziono ją dzień wcześniej. Uzgodniliśmy kolejny termin, który został potwierdzony mailem z UPS. Niestety paczka zamiast trafić do mnie wróciła do nadawcy.
    W trakcie uzgadniania terminu dostałem 20 wiadomości email, które bywały ze sobą sprzeczne. Pisano w nich o błędnym adresie dostawy, wyznaczano terminy, z których się nie wywiązywano.
    Koszmar.
    Zdecydowanie NIE POLECAM!!
  • ~Mat / 2022-12-12 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnych powiadomień o przesyłce ani dostawie. Żadnego kontaktu z kurierem. Przesyłka zostawiona w punkcie, bez powiadomienia ani próby doręczenia.
  • ~Arkadiusz / 2022-12-12 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnych powiadomień o przesyłce ani dostawie. Żadnego kontaktu z kurierem. Przesyłka zostawiona w punkcie, bez powiadomienia ani próby doręczenia.
  • ~Harus / 2022-12-12 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnych powiadomień o przesyłce ani dostawie. Żadnego kontaktu z kurierem. Przesyłka zostawiona w punkcie, bez powiadomienia ani próby doręczenia.
  • ~Konrad / 2022-12-12 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia. Zero kontaktu (mail telefon). dwa awiza dzień po dniu w godzinach w których zwyczajowo się pracuje (około 11:00) i zwrot do nadawcy. Takiego dna nie spotkałem u żadnej innej formy kurierskiej - w sumie też pierwszy raz wystawiam komentarz tej treści.
    Wadybrak kontaktu, dwa awiza dzień po dniu o 11 i odesłanie paczki do nadawcy - gorzej niż DNO - oni osiągneli już głębokość depresyjną.
  • ~Dorota / 2022-12-12 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    kontakt z firmą prawie niemożliwy, zgłoszenie mailem nie do zrealizowania, telefon beznadziejne wybory
  • ~Anna / 2022-12-12 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz któryś z kolei moja paczka zamiast trafić pod mój adres została zawieziona do punktu współpracującego z UPS.Przy czym nikt mnie o tym nie poinformował. Zmartwiona brakiem przesyłki zaczęłam jej szukać i tak doszłam do tego co się z nią stało. Ona szczęśliwie się znalazła, ale jednej rzeczy nie mam do dziś. Kurier obsługujący mój teren wyraźnie nie lubi pracować, za to podejrzewam, że lubi czyjąś własność.
  • ~mk / 2022-12-10 22:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Przysyłąne nformacje o terminie dostawy to kompletna lipa
  • ~Szmazi Aszci / 2022-12-10 12:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Po uiszczeniu opłaty musiałem czekać ponad godzinę na informacje na maila czy w ogóle transakcja została przyjęta przez sklep. Zero informacji odnośnie postępu wysyłki. Termin dostarczenia towaru przewidywany 1-2 dni po doręczeniu do ups, faktycznie 5 dni czekałem na doręczenie a po doręczeniu termin dostarczenia przewidywany za 7 dni. Drogo, bez poszanowania dla czyjegoś czasu i pieniędzy. Faktycznie zamiast czekać na przesyłkę szybciej bym obrócił odbiór osobisty. Zdecydowanie odradzam!
    ZaletyRaczej brak
    WadyDrogo, nie na czas
  • ~Katarzyna / 2022-12-09 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Prywatnie kupuję czasem kosmetyki czy inne rzeczy w USA lub Korei i mam doświadczenie z DHL i UPS. W przypadku odprawy celnej obsługa klienta z DHL dzwoni, pisze meile, tłumaczy, itp
    UPS bez konsultacji ze mną (klientem, z którego portfela uiszczane są opłaty) wypełnia błędnie dokumenty, co skutkuje zawyżonymi opłatami w polskim urzędzie. chcę się dowiedzieć, co konkretnie jest objęte kwotą wskazana do zapłaty (wskazana w meliu). Obsługa telefoniczna nie wie, podaję jakiś adres mailowy UPS (nie reklamacyjny) i każe mi dzwonić do Urzędu Skarbowego. Dzwonię do urzędu, pan kompetentnie podaje mi przepisy i mówi, że pewnie UPS jako mój operator pocztowy wypełnił dokumenty za mnie i do niego muszę się zwrócić. Dzwonię do UPS , kolejny raz obsluga klienta nic nie wie, ale podaję adres UPS reklamacje. Piszę do reklamacji i mam im podać 7 rodzajów informacji. Reklamacje nie kontaktują się inaczej niż meilem i nic nie tłumaczą. Tymczasem dzwoni kurier z UPS i on twierdzi, że odmawiam przyjęcia przesyłki. Podałam już wcześniej inny adres do doręczenia, ale do kuriera to nie dotarło. Kurier dociera, mam płacić cło, ale tylko ......gotówka. sorry, nie noszę gotówki ze sobą w tej kwocie. Gdyby można było UpS dałabym punkty ujemne.

    Kolejny dzień, kolejna przesyłka, ale inna firma kurierska, bo dzwoni pani z DHL, informując, że będą za mnie wykonywać odprawę celną i przesyła melia, abym opisała zakupy itp. pani pyta, co chcę wiedzieć, prosi o telefon w razie jakichkolwiek pytań itp. wypełniam meilem informacje dla DHL i mam poczucie rozdwojenia kurierskiego. Wiem jedno - UPS będę omijać z daleka
    ZaletyBrak
    WadyBrak komunikacji, błędy w odprawie celnej skutkujące naliczeniem cła na produkty objęte stawka zero, itp ...
  • ~Anna / 2022-12-09 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia.
    Wysyłałam 3 paczki po 50 kg, z Polski za granicę, ze względu na wyprowadzkę. Pierwsze problemy pojawiły się podczas wypełniania formularza który nie działał w pełni sprawnie i dobrze. Później kurier który się pojawił był zaskoczony wielkością i wagą paczek (mimo że było to zgłaszane w formularzu) i nie zabrał wszystkich na raz bo sam sobie nie poradził. Musiałam czekać na kolejnego z pomocnikiem. Kolejno – błędne statusy w śledzeniu, ciągła konieczność dosyłania jakiś dokumentów, brak informacji ze strony UPS o statusie dostarczenia (spychanie winy na uwarunkowania poza kontrolą UPS). Docelowo – paczki które miały dotrzeć (za moją dodatkową opłatą) w najbliższą sobotę od wysyłki dotarły kilka dni później w dni robocze, bez kontaktu ze strony kuriera dostarczającego z odbiorcą, co skutkuje dostarczeniem paczek z uszkodzoną zawartością. Jedna nawet nie była dobrze zaklejona po kontroli celnej. Uszkodzenie wyglądało na celowe, gdyż przedmioty były tak zabezpieczone i tak trwałe, że praktycznie niemożliwe do uszkodzenia. Dodatkowo kontakt ze strony UPS po wysłanej przeze mnie reklamacji również jest nikły. Jeśli chcecie wysyłać coś wartościowego, zwłaszcza za granicę i szybko ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TĄ FIRMĄ.
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady:
    słaby, wręcz zerowy kontakt z UPS, umywanie się od odpowiedzialności,
    brak dbałości o przejętą paczkę,
    uszkodzenie paczki,
    nieprawidłowe zabezpieczenie paczki po kontroli celnej,
    kiepski formularz zamówienia kuriera,
    błędne statusy śledzenia,
    nieterminowe dostarczenie mimo dodatkowej opłaty,
    brak odpowiedzi na maile ws. reklamacji,
  • ~Wiktoria / 2022-12-09 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z kurierem, nie dostarczył paczki choć byłam w mieszkaniu i dodatkowo nie dostałam informacji, gdzie mogę odebrać przesyłkę, dopiero sprzedawca mi pomógł namierzyć. TRAGEDIA!!! Nigdy więcej nie skorzystam z usług kurierskich UPS.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, zero komunikacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12681
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8080
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4128
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073