Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Harus / 2022-12-12 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnych powiadomień o przesyłce ani dostawie. Żadnego kontaktu z kurierem. Przesyłka zostawiona w punkcie, bez powiadomienia ani próby doręczenia.
  • ~Konrad / 2022-12-12 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia. Zero kontaktu (mail telefon). dwa awiza dzień po dniu w godzinach w których zwyczajowo się pracuje (około 11:00) i zwrot do nadawcy. Takiego dna nie spotkałem u żadnej innej formy kurierskiej - w sumie też pierwszy raz wystawiam komentarz tej treści.
    Wadybrak kontaktu, dwa awiza dzień po dniu o 11 i odesłanie paczki do nadawcy - gorzej niż DNO - oni osiągneli już głębokość depresyjną.
  • ~Dorota / 2022-12-12 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    kontakt z firmą prawie niemożliwy, zgłoszenie mailem nie do zrealizowania, telefon beznadziejne wybory
  • ~Anna / 2022-12-12 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz któryś z kolei moja paczka zamiast trafić pod mój adres została zawieziona do punktu współpracującego z UPS.Przy czym nikt mnie o tym nie poinformował. Zmartwiona brakiem przesyłki zaczęłam jej szukać i tak doszłam do tego co się z nią stało. Ona szczęśliwie się znalazła, ale jednej rzeczy nie mam do dziś. Kurier obsługujący mój teren wyraźnie nie lubi pracować, za to podejrzewam, że lubi czyjąś własność.
  • ~mk / 2022-12-10 22:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Przysyłąne nformacje o terminie dostawy to kompletna lipa
  • ~Szmazi Aszci / 2022-12-10 12:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Po uiszczeniu opłaty musiałem czekać ponad godzinę na informacje na maila czy w ogóle transakcja została przyjęta przez sklep. Zero informacji odnośnie postępu wysyłki. Termin dostarczenia towaru przewidywany 1-2 dni po doręczeniu do ups, faktycznie 5 dni czekałem na doręczenie a po doręczeniu termin dostarczenia przewidywany za 7 dni. Drogo, bez poszanowania dla czyjegoś czasu i pieniędzy. Faktycznie zamiast czekać na przesyłkę szybciej bym obrócił odbiór osobisty. Zdecydowanie odradzam!
    ZaletyRaczej brak
    WadyDrogo, nie na czas
  • ~Katarzyna / 2022-12-09 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Prywatnie kupuję czasem kosmetyki czy inne rzeczy w USA lub Korei i mam doświadczenie z DHL i UPS. W przypadku odprawy celnej obsługa klienta z DHL dzwoni, pisze meile, tłumaczy, itp
    UPS bez konsultacji ze mną (klientem, z którego portfela uiszczane są opłaty) wypełnia błędnie dokumenty, co skutkuje zawyżonymi opłatami w polskim urzędzie. chcę się dowiedzieć, co konkretnie jest objęte kwotą wskazana do zapłaty (wskazana w meliu). Obsługa telefoniczna nie wie, podaję jakiś adres mailowy UPS (nie reklamacyjny) i każe mi dzwonić do Urzędu Skarbowego. Dzwonię do urzędu, pan kompetentnie podaje mi przepisy i mówi, że pewnie UPS jako mój operator pocztowy wypełnił dokumenty za mnie i do niego muszę się zwrócić. Dzwonię do UPS , kolejny raz obsluga klienta nic nie wie, ale podaję adres UPS reklamacje. Piszę do reklamacji i mam im podać 7 rodzajów informacji. Reklamacje nie kontaktują się inaczej niż meilem i nic nie tłumaczą. Tymczasem dzwoni kurier z UPS i on twierdzi, że odmawiam przyjęcia przesyłki. Podałam już wcześniej inny adres do doręczenia, ale do kuriera to nie dotarło. Kurier dociera, mam płacić cło, ale tylko ......gotówka. sorry, nie noszę gotówki ze sobą w tej kwocie. Gdyby można było UpS dałabym punkty ujemne.

    Kolejny dzień, kolejna przesyłka, ale inna firma kurierska, bo dzwoni pani z DHL, informując, że będą za mnie wykonywać odprawę celną i przesyła melia, abym opisała zakupy itp. pani pyta, co chcę wiedzieć, prosi o telefon w razie jakichkolwiek pytań itp. wypełniam meilem informacje dla DHL i mam poczucie rozdwojenia kurierskiego. Wiem jedno - UPS będę omijać z daleka
    ZaletyBrak
    WadyBrak komunikacji, błędy w odprawie celnej skutkujące naliczeniem cła na produkty objęte stawka zero, itp ...
  • ~Anna / 2022-12-09 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia.
    Wysyłałam 3 paczki po 50 kg, z Polski za granicę, ze względu na wyprowadzkę. Pierwsze problemy pojawiły się podczas wypełniania formularza który nie działał w pełni sprawnie i dobrze. Później kurier który się pojawił był zaskoczony wielkością i wagą paczek (mimo że było to zgłaszane w formularzu) i nie zabrał wszystkich na raz bo sam sobie nie poradził. Musiałam czekać na kolejnego z pomocnikiem. Kolejno – błędne statusy w śledzeniu, ciągła konieczność dosyłania jakiś dokumentów, brak informacji ze strony UPS o statusie dostarczenia (spychanie winy na uwarunkowania poza kontrolą UPS). Docelowo – paczki które miały dotrzeć (za moją dodatkową opłatą) w najbliższą sobotę od wysyłki dotarły kilka dni później w dni robocze, bez kontaktu ze strony kuriera dostarczającego z odbiorcą, co skutkuje dostarczeniem paczek z uszkodzoną zawartością. Jedna nawet nie była dobrze zaklejona po kontroli celnej. Uszkodzenie wyglądało na celowe, gdyż przedmioty były tak zabezpieczone i tak trwałe, że praktycznie niemożliwe do uszkodzenia. Dodatkowo kontakt ze strony UPS po wysłanej przeze mnie reklamacji również jest nikły. Jeśli chcecie wysyłać coś wartościowego, zwłaszcza za granicę i szybko ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TĄ FIRMĄ.
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady:
    słaby, wręcz zerowy kontakt z UPS, umywanie się od odpowiedzialności,
    brak dbałości o przejętą paczkę,
    uszkodzenie paczki,
    nieprawidłowe zabezpieczenie paczki po kontroli celnej,
    kiepski formularz zamówienia kuriera,
    błędne statusy śledzenia,
    nieterminowe dostarczenie mimo dodatkowej opłaty,
    brak odpowiedzi na maile ws. reklamacji,
  • ~Wiktoria / 2022-12-09 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z kurierem, nie dostarczył paczki choć byłam w mieszkaniu i dodatkowo nie dostałam informacji, gdzie mogę odebrać przesyłkę, dopiero sprzedawca mi pomógł namierzyć. TRAGEDIA!!! Nigdy więcej nie skorzystam z usług kurierskich UPS.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, zero komunikacji
  • ~Popek / 2022-12-09 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kurier wstawia informacje że nikogo nie było w miejscu odbioru Przy czym nawet go nie było niepozdrawiam
  • ~jp / 2022-12-08 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska, która nie dostarcza przesyłki.Kłamliwie wpisywane godziny odwiedzin. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyTylko
  • ~Jakub / 2022-12-08 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Widzę, że nie tylko w moim mieście (Lębork) kurier nie rozwozi paczek. Automatycznie zrzucane w Access Point, bez telefonu, bez informacji mailowej, SMSowej zero. Kamera na domu - kuriera brak - brak jakiekolwiek próby doręcznia. Niestety trzeba zwracać uwagę przy zakupach online czy przypadkiem realizujący to UPS. Tragedia
    Zaletybrak
  • ~Sfrustrowany klient / 2022-12-08 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy usługodawca przesyłek jakiego spotkałem. Dostałem informacje iż kurier we Wrocławiu jest leniwy i nie przywiózł mi paczki przez co musiałem odebrać ją w punkcie odbioru (oczywiście pieniądze jakie wydałem na taksówkę mogłem przeznaczyć na szybką usługę albo jakiegokolwiek innego kuriera. Brak informacji o której zostanie dostarczona paczka ani brak możliwości kontaktu z kurierem, liczne problemy z dostarczeniem jak i zagubienia paczki. Bot z którym można się kontaktować nie oferuję żadnej wartości 1/10
    Zaletybrak
    Wadycała firma
  • ~Kasss887 / 2022-12-07 19:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Ups dostarczał mi 2 paczki z allegro.
    Na tel i @ brak powiadomień o przesyłce.
    W dniu dostawy nie było mnie w domu, brak kontaktu ze strony kuriera. O tym, że paczki zostały skierowane do punktu odbioru dowiedziałam się z allegro. Po kontakcie z infolinia mieli je ponownie dostarczyć na adres. Po 3 kolejnych dniach odebrałam paczki sama. Nie polecam
    WadyBrak kontaktu, brak powiadomień
  • ~Sylwia / 2022-12-07 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Dostałam informację o terminie dostarczenia przesyłki. Paczka nie dotarła. Po skontaktowaniu się z biurem obsługi okazało się, że kurier był dzień wcześniej i nawet nie zostawił żadnej informacji. Musiałam dzwonić i szukać. Po co się płaci tej firmie? Żeby na własną rękę lokalizować i szukać przesyłki?
    ZaletyBrak
  • ~Lucyna / 2022-12-07 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam i opłaciłam przesyłkę w trybie ekspresowym ( do dwóch dni). Codziennie otrzymuję wiadomości mailem o opóźnieniu, na te chwilę to już piąty dzień. Nigdy więcej nie skorzystam z tej usługi i nie polecam, wręcz uprzedzam, ze to bardzo nierzetelna firma.
    Zaletyzadnych
    Wadymnóstwo, w tym kontaktowe
  • ~Anna / 2022-12-07 16:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, nie odbierają telefonów, jedna wielka porażka!
  • ~Michal / 2022-12-07 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    W żadnym przypadku nie polecam. Gartstka oszustow którzy nie pilnują interesu. Wszystke pozytywne opinie to na zamówienie.
    WadyOsustwo i kradzież paczek. Niedostarczenie pasek
  • ~Oleg / 2022-12-06 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba jakość. Wysłał dokumenty dziecka, przesyłka zaginęła, odmówili odszkodowania (wartość DOKUMENTÓW (paszport, akt urodzenia, karta kredytowa) musi być potwierdzona paragonem). Pieniądze zostały zwrócone ( tylko za przesyłkę)po dziesiątkach wezwań do firmy, po 2 miesiącach! Odszkodowań za dokunenty-zero!
    Po przywróceniu dokumentów wystąpimy do sądu! Nie polecam tej firmy!
    WadyZaginęła przesyłka
  • ~Niezadowolona / 2022-12-06 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie dzwonił na domofon i nie spróbował dostarczyć paczki. Zero informacji dopiero gdy chce się wyśledzić przesyłkę jest informacja że została dostarczona do punktu. Konsultanci telefoniczni mają dzwoniących gdzieś, tak samo jak i to że paczka nie została dostarczona. Cyrk l.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12602
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8037
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2427
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3953
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3008