Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2022-12-14 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa to najgorsza firma kurierska.Po otrzymaniu wiadomości że jest do odebrania w punkcie pozostawionym nie było paczki a informacja widnieje dostarczono co za bałagan. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak!!!
    WadySame wady !!!
  • ~Ula / 2022-12-14 18:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Dwa dni czekanie aż kurier łaskawie dojedzie pod dany adres (dwa dni paczka w doręczeniu) gdy szanowne panie kurierki przyjechały musiałam wyjść na drogę ponieważ nie pojechały bliżej domu i nie doręczył paczki "pod drzwi "
    ZaletyBrak zalet
  • ~Tomasz / 2022-12-14 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Najgorsza firma kurierska. Punkt odbioru w czarnej dupie po drugiej stronie miasta mimo tego że firma ma jeszcze jeden kilka ulic dalej.
    Na infolinii można pogadać z robotem. Omijać z daleka
    ZaletyŻadnych
  • ~Marta / 2022-12-14 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS to najgorsza firma kurierska. Paczki nie dochodzą na czas, ze wszystkim jest problem. Kurier nie podejmuje nawet próby dostarczenia, tylko wiezie paczkę do oddalonego kilkanaście km punktu odbioru. Oczywiście nie ma o tym żadnej informacji. Pani z punktu odbioru wykazała się dobrą wolą i zadzwoniła, że jest jakaś paczka dla mnie. Chodziło o wielki gabaryt - bo dywan. Nie miałam możliwości ani podjechać ani sama tego odebrać. Dramat. Kolejnym razem, przy wyborze przesyłki ekspresowej w Zalando, nie wiedziałam, że Ci pracują z tak nieodpowiedzialnym partnerem jak UPS, paczka w ogóle nie dotarła. No dramat na każdej linii. Po próbach rozmów z konsultantami, nic się nie da zrobić. Każdy rozkłada ręce: "trzeba czekać". NIE POLECAM UPS. Jeśli możecie, wystrzegajcie się dostaw za pośrednictwem tej firmy. Zarówno osoby prywatne, a zwłaszcza firmy. To zaszkodzi Waszym relacjom z klientami, narazi Was na koszty, reklamacje i utratę wizerunku. UPS - wstydźcie się. Lokalne, Polskie firmy świetnie ogarniają ten biznes, a Wy zostaliście w tyle o jakieś 20 lat.
    Zaletyżadnych
    WadySame wady!
  • ~Joanna / 2022-12-14 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier 5 grudnia przywiózł podobno paczkę i mnie nie zastał. Mogłam wyjść na 5 min z psem i gdyby zadzwonił natychmiast przyszłabym do domu. Nie zadzwonił nie wysłał sms że był, żadnej informacji.
    Myślałam, że okres przedświąteczny trzeba czekać. 12 grudnia dzwonię do firmy, która wysłała paczkę i pan mówi, że już ze 100 osób dzwoniło, że nie dostali paczki gdzie przewoźnikiem jest UPS i nie mają żadnej wiadomości. Pan musiał do nich dzwonić i dowiedział się że paczka jest w punkcie odbioru, ale nie wiemy którym, potem musiał podać mi numer paczki bo kurier też tego nie przekazał. Jak poszłam do punktu odbioru 13 grudnia to się okazało, że paczka została dostarczona tego dnia którego była interwencja czyli 12.
    Zawsze płaciłam przelewem po odebraniu paczki zgodnie z fakturą w paczce, teraz okazało się że nie mogę odebrać, bo UPS domaga się zapłaty na miejscu. Dobrze chcę zapłacić kartą okazuje się że też nie mogę bo UPS domaga się płacenia gotówką. Inne firmy dały terminale.
    DNO. Zapomnij o prezentach dojdą w styczniu, ale musisz wcześniej pokonać wiele przeszkód i zasadzek zastawionych przez UPS. Maja w dupie klientów, kompletne lekceważenie i olanie.
    ZaletyNie ma.
    WadyTylko same wady.
  • ~Hala 33 / 2022-12-14 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to dno...Brak powiadomień sms,mail oraz przybliżonego czasu dostawy paczki. Brak kontaktu z kurierem. Od nadawcy paczki dowiedziałam się,że kurier podobno był i paczkę trzeba sobie odebrać samodzielnie w punkcie. Jestem osobą z niepełnosprawnością ruchową i właśnie dlatego korzystam z dostaw do domu. Z tą firmą już po raz trzeci to niemożliwe. OMIJAĆ,NIE POLECAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyJ w.
  • ~Magdalena / 2022-12-14 11:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier zadzwonił, że nie ma przesyłek do miejscowości w której mieszkam i zostawił paczkę w sklepie. Po mojej odpowiedzi, że nikt mi nie płaci za dojazd po paczkę on odpowiedziałam "No nie wiem".
    Paczki nie było w sklepie, dopiero po godzinie sprzedawczyni zadzwoniła do mnie, że był kurier.
    Następnym razem lepiej wziąć opcję "za pobraniem" albo wysłać do paczkomatu skoro i tak trzeba pojechać sobie po nią samemu.
  • ~Remik / 2022-12-14 11:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier chyba pomylił się z powołaniem, ma problem z przyniesieniem przesyłki i problem z odnalezieniem adresu, wydzwania i grozi że rezygnuje z dostawy, a przesyłkę miał dostarczyć do sklepiku na rynku gdzie może podjechać autem pod same drzwi :(
    ZaletyCzas dostawy
    WadyObsługa przez kuriera
  • ~Sebastian / 2022-12-14 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka po terminie i bez żadnych wiadomości zostawiona w sklepie chociaż kurier miał dostarczyć do domu po kontakcie z obsługą klienta twierdzą że kurier był w domu i nie ma możliwości powrotu aby dostarczyć paczkę
    Zaletyżadna
    Wadykontakt z klientem
    czas dostawy
    obsługa
  • ~Ewa / 2022-12-14 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkę z opłatą za dostawę do domu . pozostawiona w sklepie w innym dniu niż planowany, bez próby dostarczenia , bez informacji ....przypadkowo się dowiedziałam ,że jest w sklepie od 2 dni. To karykatura firmy kurierskiej
    Zaletyżadnych
    Wadykarykatura firmy kurierskiej we Wrocławiu
  • ~Monika / 2022-12-13 20:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM. Załatwianie formalności aby wysłać paczkę z prezentem do USA zajęło mi dwa dni.
    Pierwszego dnia system tworzenia etykiety i wprowadzania danych przez 3h nie przepuszczał mnie kolejno przez przeglądarkę mobilną, później dwie przeglądarki z komputera, kazał odświeżać stronę przy pobieraniu płatności aby przejść dalej, po czym cofało mnie do początku (bez odpowiedzi czy pobrało kasę z konta, czy nie). Poddałam się i skorzystałam z porad z infolinii, w których zapewniano mnie, że etykietę będę mogła stworzyć przy kurierze, zatem zamówiłam kuriera na dzień następny, miał być od 9:00 do 13:00, oczywiście nie przyjechał na czas, o czym nikt mnie nie poinformował. Ostatecznie był przed 17:00 i powiedział, że on nie pomaga w etykietach, że bierze tylko adres... Zadzwoniłam więc ponownie przy nim na infolinię, dopiero wtedy okazało się, że o etykietę i fakturę, dokumenty celne mam zgłosić się mailowo na podany adres (cały dzień czekałam, wzięłam wolne, wiec mogłam to zrobić wcześniej, GDYBYM WIEDZIAŁA lub podjechać do punktu...). Wszystko przedłużyło się więc znów, do 20:00. Kurier nie zostawił numeru przesyłki, wziął paczkę, kasę i wyszedł (tak tu moja wina ale działo się już zbyt wiele), przez co nie mogłam wpisać tego w dokumenty i zgodzili się robić to za mnie.

    Działo się to dziś, więc w sumie to dopiero jutro okaże się, czy faktycznie to dopiszą. Jak zaczynałam, czas przesyłki miał być na piątek, kiedy skończyłam zrobił się z tego wtorek/środa, a i tak zobaczymy ostatecznie, czy dojdzie przed Wigilią. Mam w telefonie łącznie 19 połączeń do lub od UPS.
    DRAMAT, MASAKRA, SPYCHOLOGIA, NIEKOMPETENCJA, BRAK SZACUNKU DO CZASU I NERWÓW KLIENTA
    Zaletyz 19 rozmówców 3 kompetentnych
    Wadydezorientacja, brak kompetencji, brak informowania o spóźnieniach, przedłużający się stale czas poszczególnych etapów
  • ~Pawel / 2022-12-13 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam od 10 dni i UPS zgubil 2 moje paczki na raz... Wg trackera paczka jest w punkcie odbioru. Pojechalem i jej nie ma... Po stracie 30minut na infolinii mial do mnie zadWonic kurier i dalej nic. Zlodzieje...
  • ~Oskar / 2022-12-13 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka dostarczona do nie wiadomo kogo. Infolinia informuje że Przesyłka dostarczona na adres którego nawet nie ma na mojej ulicy i Przesyłka odebrana przez osobę która podpisała się "NOWAK". Nawet nie można skontaktować się z kurierem komu dał moją przesyłkę bo UPS nie wysyła numerów kurierów. Ciekawe kto przywłaszczył sobie moją przesyłkę, już nigdy nie skorzystam z ich usług bo Przesyłka opłacona i ginie beż śladu. Infolinia nic nie pomaga. Człowiek jest stratny pieniądze i nerwy. Nie polecam
  • ~Darek / 2022-12-13 12:44
    Ocena: 1.33 / 5
    W UPS panuje totalny bałagan. Pomiędzy pracownikami/działami nie ma skutecznej komunikacji.
    Uzgodniłem termin dostawy przesyłki lecz przywieziono ją dzień wcześniej. Uzgodniliśmy kolejny termin, który został potwierdzony mailem z UPS. Niestety paczka zamiast trafić do mnie wróciła do nadawcy.
    W trakcie uzgadniania terminu dostałem 20 wiadomości email, które bywały ze sobą sprzeczne. Pisano w nich o błędnym adresie dostawy, wyznaczano terminy, z których się nie wywiązywano.
    Koszmar.
    Zdecydowanie NIE POLECAM!!
  • ~Mat / 2022-12-12 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnych powiadomień o przesyłce ani dostawie. Żadnego kontaktu z kurierem. Przesyłka zostawiona w punkcie, bez powiadomienia ani próby doręczenia.
  • ~Arkadiusz / 2022-12-12 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnych powiadomień o przesyłce ani dostawie. Żadnego kontaktu z kurierem. Przesyłka zostawiona w punkcie, bez powiadomienia ani próby doręczenia.
  • ~Harus / 2022-12-12 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnych powiadomień o przesyłce ani dostawie. Żadnego kontaktu z kurierem. Przesyłka zostawiona w punkcie, bez powiadomienia ani próby doręczenia.
  • ~Konrad / 2022-12-12 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia. Zero kontaktu (mail telefon). dwa awiza dzień po dniu w godzinach w których zwyczajowo się pracuje (około 11:00) i zwrot do nadawcy. Takiego dna nie spotkałem u żadnej innej formy kurierskiej - w sumie też pierwszy raz wystawiam komentarz tej treści.
    Wadybrak kontaktu, dwa awiza dzień po dniu o 11 i odesłanie paczki do nadawcy - gorzej niż DNO - oni osiągneli już głębokość depresyjną.
  • ~Dorota / 2022-12-12 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    kontakt z firmą prawie niemożliwy, zgłoszenie mailem nie do zrealizowania, telefon beznadziejne wybory
  • ~Anna / 2022-12-12 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz któryś z kolei moja paczka zamiast trafić pod mój adres została zawieziona do punktu współpracującego z UPS.Przy czym nikt mnie o tym nie poinformował. Zmartwiona brakiem przesyłki zaczęłam jej szukać i tak doszłam do tego co się z nią stało. Ona szczęśliwie się znalazła, ale jednej rzeczy nie mam do dziś. Kurier obsługujący mój teren wyraźnie nie lubi pracować, za to podejrzewam, że lubi czyjąś własność.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976