strona 34 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~ewelina / 2022-12-29 14:41
firma jedna z gorszych z jakimi kiedykolwiek miałam styczność i zastanawiam się, dlaczego jeszcze utrzymuje sie narynku i inni chcą z nią jeszcze wspołpracować ! zero kompetencji, podejscia do klienta. Zero kontaku o dostarczeniu przesyłk, pani która ze mna rozmawiała uznała ze kurier nie ma obowiazku dzwonienia i informowania o dostawie. Otóz chciałam panią poinformować ze my rowniez pracujemy i wystarczyłoby zadzwonic by umowic sie na odbior np w innej godz. Nie polecam, nie dam nigdy zadnego napiwku kurierowi z UPS. powinniscie sie ucyc od Firm takich jak DHL oraz DPD . -
-
~Przemysław / 2022-12-29 12:32
Dzisiejsze zachowanie kuriera UPS skandaliczne, cham i prostak, rzuca paczkami z elektroniką, czekał pół minuty przed furtką po czym wrzucił paczkę do auta , podszedłem do niego, odmówił wydania paczki pobraniowej za 1500 zł bo "ma to w du..ie.. i tak mu zapłacą za przesyłkę a klient powinien czekać zimą ubrany w drzwiach dwie godziny i czekać na jego przyjazd - nie wiedząc nawet że przyjedzie.
Rzucając bluzgami z szyderczym uśmiechem odjechał z moją paczką.
Gratuluję procesu rekrutacji, rozumiem że brak ludzi do pracy, ale takie prostactwo i chamstwo to już przesada. Niestety to świadczy o całej firmie.ZaletybrakWadypoziom intelektualny i kultura z najniższego poziomu -
~Darek / 2022-12-29 12:06
Oszuści i krętacze. Dostałem informację o terminie dostarczenia paczki. W odpowiedzi czemu nie została dostarczona słyszę że nie wyjechała z magazynu. Może jutro. Następnego dnia nowy termin, więc czekam. Okazuje się, że krętacz kurier był pod adresem nie zastał nikogo, dzwonił a ja nie odbierałem. Służę bilingiem- kłamcy. Na ich stronie informacja, że to już druga nieudana próba doręczenia. Skończy się tak, że po trzech dniach krętactwa sam pofatyguję się po paczkę. -
~Vanessa / 2022-12-28 15:18
dramat, kurier nawet nie podjął próby dostarczenia paczki tylko odznaczył, że nie było odbiorcy, kto tam pracuje?! -
~Adam / 2022-12-28 14:48
O paczce dowiedziałem się w dniu jej zwrotu do nadawcy. Wcześniej żadnej próby kontaktu, co z resztą potwierdziła operatorka na infolinii. Jakiś koszmar. ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~Ewelina / 2022-12-28 12:24
UPS porażka. Paczka zamówiona tydzień przed świętami, przyszła grubo po świętach. Nigdy wiecej -
~Klient UPS / 2022-12-27 16:04
Omijajcie UPS szerokim łukiem!!! Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Nie dostarczają paczek na czas i nie szanują klientów.
Kurier przyjeżdża sobie kiedy chce - bez żadnego wcześniejszego maila, smsa z informacją że dziś przyjedzie kurier itp. Oczekują chyba, że na tym świecie tylko oni pracują a reszta ma siedzieć 24/7 w domu czekać łaskawie na kuriera z UPS. Kurier kłamał, że był u mnie już dwa razy ( poprzedniego wieczora, a w podglądzie gdzie jest paczka - paczka wyszła dopiero o poranku). Oczywiście był tylko jeden raz. Odznaczył podwójne dostarczenie w monitoringu paczek , co oznaczało że już do mnie nie przyjedzie. Kurier wrzeszczał do mnie przez telefon i był chamski a na koniec rozłączył się bez żadnego słowa. Paczki oczywiście nie dostarczył. Musiałam osobiście pojechać po nią do sortowni (a że nie miałam blisko to więcej wydałam na paliwo, niż zapłaciłam za kuriera, który miał dostarczyć paczkę pod drzwi). Dzwoniąc na infolinię, spotkałam się z kolejnym chamstwem. Chciałam się dowiedzieć gdzie jest moja paczka, bym mogła ją odebrać, a dostałam informację, że oni jej już nie dostarczą i kobieta się chamsko rozłączyła (podczas mojej rozmowy, gdzie prosiłam ją o pomoc i tylko usłyszałam "pyk" rozmowa zakończona. Pojechałam na sortownię, odebrałam paczkę i chciałam złożyć skargę na tego kuriera, lecz kierownik bronił żarliwie swojego pracownika i tłumaczył się tym, że oni nie informują klientów o dostawach. Brak słów...
NIGDY WIĘCEJ UPS. SAMO CHAMSTWO, BRAK KLULTURY I NIE POTRZEBNIE WYDANE PINIĄDZE.
Korzystałam z usług innych firm kurierskich i tam zawsze dostawałam smsa lub maila z informacją że dziś będzie próba dostarczenia.
Wadybrak kontaktu, brak szacunku do klienta, brak dostarczenia paczki do domu ( mimo że się za to zapłaciło), kłamstwo, oszukiwanie klienta, brak kultury, narażanie na dodatkowe koszty -
~Marcin / 2022-12-27 14:50
Przesyłka zamówiona z opcją ekspres, planowana dostawa na 22.12 przed świętami, dotarła we wtorek 27.12 jednak opakowanie było rozdarte a w środku brakowało zamówionego prezentu. Kurier po wejściu do firmy kliknął od razu odebranie paczki przez co zostałem z kartonem zamiast biżuterii. Próba złożenia reklamacji przez stronę - komputer PC, przeglądarka Chrome, Firefox, Vivaldi na każdej po wypełnieniu wszystkich etapów, ostatni krok 'prześlij' kręci się kółko ładowania i nic nie idzie dalej, na telefonie i macbooku to samo! Nie da się złożyć reklamacji. -
-
~B / 2022-12-26 12:47
Kurier napisał że był ale nie zastal nikogo w domu dlatego nie dostraczyl paczki, obsługa klienta nie była zainteresowana, czekam 5 dzień na doręczenie paczki, ZaletyNic a nicWadyWszystko źle -
~Bella / 2022-12-24 15:03
No coz, paczka miala dojsc w ciagu 1-2dni,wlasnie minely dwa, a ona nawet nie wyszla z magazynu :) nigdy wiecej ZaletyNie maWadyWszystko -
~Zawiedziona / 2022-12-23 22:00
Przesyłka miała być w ciągu 2-4 dni roboczych a teraz nagle okazuje się, że będzie w ciągu 5. Dodam, że miała być to wysyłka ekspresowa. Poprzednim razem niejaki Pan kurier (nie wspomnę już jakiej narodowości) miał dostarczyć paczkę,siedziałam i czekałam w domu cały dzień, po czym dostałam maila, że kurier nikogo nie zastał w domu. Wasi kurierzy to dramat, nie polecam i nie pozdrawiam,tfu ZaletyNie maWadyLenistwo -
~Nikt / 2022-12-23 20:04
To jest jakaś katastrofa przecież, XXI wiek i brak kontaktu z kurierem, który sobie wpisuje ze nikogo nie było w domu podczas doręczenia, gdy wszyscy siedzieli w domu cały dzień, nigdy się nie spotkałam z tak bezczelnym zachowaniem, infolinia to oczywiście rozmowa z botem :))) na dodatek prezent nie dojdzie, ponieważ to najgorsza firma kurierska na świecie, bez pozdrowień . WadyWSZYSTKO!!!! -
~Emka / 2022-12-23 18:14
Beznadziejna jakość obsługi, dwa dni temu uzupełniłam dane adresowe bo był bład. Paczki nadal nie mam, a informacja o błędzie w systemie nadal jest... brak kontaktu teleefonicznego... ZaletyNIE MAWadyWszystko jest wadą... -
~Wscieklazona / 2022-12-23 16:56
Najgorsza firma kurierska na swiecie: sytuacja z dzis planowany przedzial dostawy 17-19. O 16 odswiezam kolejny raz aplikacje, i patrze ze przesylka awizowana. Dzwonie na infolinie- proba dostawy podjeta o 11.31- gdy wszyscy byli w domu!!!! Pytam czemu kurier nie zadzwonil jesli nie mogl sie z jakiegos powodu dostac- kurierzy nie kontaktuja sie telefonicznie z odbiorcami przesylek (mamy XXI wiek ludzie- jak nie dzwonicie trzeba bylo kamieniami w okna rzucac) . Dramat i tym o to sposobem przez ta firme nie mam gwiazdkowego prezentu dla męża. ZaletyBrak zalet w 1000% nie polecamWadyBrak kontaktu telefonicznego z odbiorca
Falszywie podawany czas dostawy -
~Klaudia / 2022-12-23 16:24
Kurier zostawił paczkę pod drzwiami, bez wcześniejszego powiadomienia telefonicznego. Mimo że wszyscy byli w domu, nie raczył zadzwonić chociażby dzwonkiem
-
~Paweł / 2022-12-23 16:02
Dno, paczka do Anglii zwrócona, bez żadnego kontaktu, paczka bez żadnej informacji zostawiona u sąsiada. Uzyskać zwrotu pieniędzy za ta przesyłkę jest nie możliwy. Tragedia na każdym poziomie, od obsługi klienta, przez kurierów po działanie infolinii. OMIJAĆ ZaletyDobrze oznakowane auta, od razu widać że jadą niekompetentne osobyWadyWszystko -
-
~Margaret / 2022-12-23 15:41
Po prostu nie ma słów, żadnego szacunku do swoich klientów. Płacisz za tą kurierską dostawę i czekasz w dzień którego potrzebujesz a potem się okazuje ze kurier powiedział że nie ma ciebie w domu i wysłał przesyłkę niewiadomo gdzie. Chociaż ty zmieniłaś swoje plany i czekałaś cały dzień w domu tego jeb**ego kuriera. Dzisiaj musiała być przesyłka na adres Tysiąclecia 1(Katowice) Gdzie ona jest?????? ZaletyŻadnychWadyWszystko -
~Kamil_292 / 2022-12-23 15:06
gó*no jeb**e i nic więcej paczki przychodzą z opóźnieniem a strona nie działa :( syf ZaletyBrakWadyCzas doręczenia
kontakt z pomocą techniczna
obsługa klienta -
~Kate / 2022-12-23 13:07
Są beznadziejni i ch.... co tu duzo mowic.
Robią z ludzi idiotowWadyWsytsko -
~Maniek / 2022-12-23 11:18
Nie polecam tej firmy kurierskiej najgorsza z jaką miałam do czynienia. Napisali email że we wtorek 20.12 będzie przesyłka i do tej pory nie dostałam przesyłki piątek 24.12 . Po skontaktowaniu się z firmą dowiedziałam się ze kurier próbował doręczyć paczkę ale adres mu się nie zgadzał gdzie cały adres był dobrze podany . Nawet nie próbowali się skontaktować skoro niby im coś nie pasowało .
strona 34 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »