Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2022-12-28 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    O paczce dowiedziałem się w dniu jej zwrotu do nadawcy. Wcześniej żadnej próby kontaktu, co z resztą potwierdziła operatorka na infolinii. Jakiś koszmar.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Ewelina / 2022-12-28 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS porażka. Paczka zamówiona tydzień przed świętami, przyszła grubo po świętach. Nigdy wiecej
  • ~Klient UPS / 2022-12-27 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie UPS szerokim łukiem!!! Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Nie dostarczają paczek na czas i nie szanują klientów.

    Kurier przyjeżdża sobie kiedy chce - bez żadnego wcześniejszego maila, smsa z informacją że dziś przyjedzie kurier itp. Oczekują chyba, że na tym świecie tylko oni pracują a reszta ma siedzieć 24/7 w domu czekać łaskawie na kuriera z UPS. Kurier kłamał, że był u mnie już dwa razy ( poprzedniego wieczora, a w podglądzie gdzie jest paczka - paczka wyszła dopiero o poranku). Oczywiście był tylko jeden raz. Odznaczył podwójne dostarczenie w monitoringu paczek , co oznaczało że już do mnie nie przyjedzie. Kurier wrzeszczał do mnie przez telefon i był chamski a na koniec rozłączył się bez żadnego słowa. Paczki oczywiście nie dostarczył. Musiałam osobiście pojechać po nią do sortowni (a że nie miałam blisko to więcej wydałam na paliwo, niż zapłaciłam za kuriera, który miał dostarczyć paczkę pod drzwi). Dzwoniąc na infolinię, spotkałam się z kolejnym chamstwem. Chciałam się dowiedzieć gdzie jest moja paczka, bym mogła ją odebrać, a dostałam informację, że oni jej już nie dostarczą i kobieta się chamsko rozłączyła (podczas mojej rozmowy, gdzie prosiłam ją o pomoc i tylko usłyszałam "pyk" rozmowa zakończona. Pojechałam na sortownię, odebrałam paczkę i chciałam złożyć skargę na tego kuriera, lecz kierownik bronił żarliwie swojego pracownika i tłumaczył się tym, że oni nie informują klientów o dostawach. Brak słów...

    NIGDY WIĘCEJ UPS. SAMO CHAMSTWO, BRAK KLULTURY I NIE POTRZEBNIE WYDANE PINIĄDZE.

    Korzystałam z usług innych firm kurierskich i tam zawsze dostawałam smsa lub maila z informacją że dziś będzie próba dostarczenia.

    Wadybrak kontaktu, brak szacunku do klienta, brak dostarczenia paczki do domu ( mimo że się za to zapłaciło), kłamstwo, oszukiwanie klienta, brak kultury, narażanie na dodatkowe koszty
  • ~Marcin / 2022-12-27 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka zamówiona z opcją ekspres, planowana dostawa na 22.12 przed świętami, dotarła we wtorek 27.12 jednak opakowanie było rozdarte a w środku brakowało zamówionego prezentu. Kurier po wejściu do firmy kliknął od razu odebranie paczki przez co zostałem z kartonem zamiast biżuterii. Próba złożenia reklamacji przez stronę - komputer PC, przeglądarka Chrome, Firefox, Vivaldi na każdej po wypełnieniu wszystkich etapów, ostatni krok 'prześlij' kręci się kółko ładowania i nic nie idzie dalej, na telefonie i macbooku to samo! Nie da się złożyć reklamacji.
  • ~B / 2022-12-26 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier napisał że był ale nie zastal nikogo w domu dlatego nie dostraczyl paczki, obsługa klienta nie była zainteresowana, czekam 5 dzień na doręczenie paczki,
    ZaletyNic a nic
    WadyWszystko źle
  • ~Bella / 2022-12-24 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    No coz, paczka miala dojsc w ciagu 1-2dni,wlasnie minely dwa, a ona nawet nie wyszla z magazynu :) nigdy wiecej
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Zawiedziona / 2022-12-23 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być w ciągu 2-4 dni roboczych a teraz nagle okazuje się, że będzie w ciągu 5. Dodam, że miała być to wysyłka ekspresowa. Poprzednim razem niejaki Pan kurier (nie wspomnę już jakiej narodowości) miał dostarczyć paczkę,siedziałam i czekałam w domu cały dzień, po czym dostałam maila, że kurier nikogo nie zastał w domu. Wasi kurierzy to dramat, nie polecam i nie pozdrawiam,tfu
    ZaletyNie ma
    WadyLenistwo
  • ~Nikt / 2022-12-23 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś katastrofa przecież, XXI wiek i brak kontaktu z kurierem, który sobie wpisuje ze nikogo nie było w domu podczas doręczenia, gdy wszyscy siedzieli w domu cały dzień, nigdy się nie spotkałam z tak bezczelnym zachowaniem, infolinia to oczywiście rozmowa z botem :))) na dodatek prezent nie dojdzie, ponieważ to najgorsza firma kurierska na świecie, bez pozdrowień .
    WadyWSZYSTKO!!!!
  • ~Emka / 2022-12-23 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna jakość obsługi, dwa dni temu uzupełniłam dane adresowe bo był bład. Paczki nadal nie mam, a informacja o błędzie w systemie nadal jest... brak kontaktu teleefonicznego...
    ZaletyNIE MA
    WadyWszystko jest wadą...
  • ~Wscieklazona / 2022-12-23 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na swiecie: sytuacja z dzis planowany przedzial dostawy 17-19. O 16 odswiezam kolejny raz aplikacje, i patrze ze przesylka awizowana. Dzwonie na infolinie- proba dostawy podjeta o 11.31- gdy wszyscy byli w domu!!!! Pytam czemu kurier nie zadzwonil jesli nie mogl sie z jakiegos powodu dostac- kurierzy nie kontaktuja sie telefonicznie z odbiorcami przesylek (mamy XXI wiek ludzie- jak nie dzwonicie trzeba bylo kamieniami w okna rzucac) . Dramat i tym o to sposobem przez ta firme nie mam gwiazdkowego prezentu dla męża.
    ZaletyBrak zalet w 1000% nie polecam
    WadyBrak kontaktu telefonicznego z odbiorca
    Falszywie podawany czas dostawy
  • ~Klaudia / 2022-12-23 16:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier zostawił paczkę pod drzwiami, bez wcześniejszego powiadomienia telefonicznego. Mimo że wszyscy byli w domu, nie raczył zadzwonić chociażby dzwonkiem
  • ~Paweł / 2022-12-23 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, paczka do Anglii zwrócona, bez żadnego kontaktu, paczka bez żadnej informacji zostawiona u sąsiada. Uzyskać zwrotu pieniędzy za ta przesyłkę jest nie możliwy. Tragedia na każdym poziomie, od obsługi klienta, przez kurierów po działanie infolinii. OMIJAĆ
    ZaletyDobrze oznakowane auta, od razu widać że jadą niekompetentne osoby
    WadyWszystko
  • ~Margaret / 2022-12-23 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu nie ma słów, żadnego szacunku do swoich klientów. Płacisz za tą kurierską dostawę i czekasz w dzień którego potrzebujesz a potem się okazuje ze kurier powiedział że nie ma ciebie w domu i wysłał przesyłkę niewiadomo gdzie. Chociaż ty zmieniłaś swoje plany i czekałaś cały dzień w domu tego jeb**ego kuriera. Dzisiaj musiała być przesyłka na adres Tysiąclecia 1(Katowice) Gdzie ona jest??????
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Kamil_292 / 2022-12-23 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    gó*no jeb**e i nic więcej paczki przychodzą z opóźnieniem a strona nie działa :( syf
    ZaletyBrak
    WadyCzas doręczenia
    kontakt z pomocą techniczna
    obsługa klienta
  • ~Kate / 2022-12-23 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Są beznadziejni i ch.... co tu duzo mowic.
    Robią z ludzi idiotow
    WadyWsytsko
  • ~Maniek / 2022-12-23 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej najgorsza z jaką miałam do czynienia. Napisali email że we wtorek 20.12 będzie przesyłka i do tej pory nie dostałam przesyłki piątek 24.12 . Po skontaktowaniu się z firmą dowiedziałam się ze kurier próbował doręczyć paczkę ale adres mu się nie zgadzał gdzie cały adres był dobrze podany . Nawet nie próbowali się skontaktować skoro niby im coś nie pasowało .
  • ~Tola / 2022-12-23 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, nie biorąca za nic odpowiedzialności. Paczka opłacona do USA krąży niewiadomo gdzie, ostatecznie dostarczona do osoby w Polsce nie związanej w żaden sposób z nadawcą. Rozmowa z botem i konsultantem na niewiele się zdaje. Dramat!
    Zaletybrak zalet. Dramat
    WadyBrak odpowiedzialności i rzetelności za powierzone przesyłki.
  • ~Beata / 2022-12-23 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki nie są przywożone pod wskazany adres, od razu lądują w punkcie odbioru, żadnego powiadomienia, że paczka została tam umieszczona. Infolinia niewiele pomogła, bo ewidentnie chroni się w tym przypadku kuriera, który olewa swoje obowiązki.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, brak dostatecznia paczki, pozostawianie paczek w punkcie odbioru bez podejmowania próby dostarczenia.
  • ~Wkur...ony klient!!! / 2022-12-22 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej dziadowska firma jaka jest na polskim rynku! Przesyłkę zamiast do adresata wysyła do magazynu konkurencji. Później informuje, że nie ma możliwości jej odzyskać i musi czekać na jej zwrot z magazynu konkurencji. Za każdym razem na infolinii co innego mówią, z w rzeczywistości niewiele się dzieje w ramach reklamacji. Dopiero na koniec odebrał jeden kompetentny pracownik, który od razu zasugerował konkretnie co robić. Reszta odbiera telefony i nic nie jest w stanie sensownego załatwić lub zasugerować. Absolutnie nie polecam tej firmy. To jakaś farsa i Monty Python!
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Ed / 2022-12-22 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dostarczona pod adres. Kurierzyna zawiozła do punku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976