Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4128 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tadeusz / 2023-01-30 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przyjeżdża rano kiedy nie ma nikogo w domu, brak możliwości wyznaczenia godziny dostarczenia. Wszelkie zmiany jak przekierowanie tylko w dniu dostawy i opcja ta opóźnia dostawę o kolejne dwa dni. Infolinia rozpoczyna się od durnej pogadanki z automatem, nie da się wybrać z klawiatury opcji, trzeba gadać do automatu często nie rozumie co się do niego mówi i zabawa rozpoczyna się od początku. Nie polecam tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza firma kurierska
  • ~ROKSI93 / 2023-01-29 02:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zostala nadana w Polce do Angli, Na drugi dzien zwrocona do nadawcy ze rzekomo nie nadaje sie do trasportu ( za cienki karton, zla tasma, sypkie luzno rzeczy w zawartosci). Po otrzymaniu paczki okazalo sie ze byla otwierana, sklejona przez nich ponownie. Rzeczy wsypane do srodka calkowicie w innych miejscach jakby wysypane i wsypane do srodka ponownie - rozbita butelka, miod, przetarta jak po ziemi rura do podlogoiwki, rozwalony wegiel sypki na wszystkie rzeczy, powyginanych kilka zakretek do sloikow, pkorowiec od baterii prysznicowej przetary az zrobiola sie dziura. Na logike upadla im/ wypadla z pojazdu i zwalili na nas. Co za CHAMSTWO i OSZUSTWO
    Zaletybrak
    Wadynaciagacze, oszusci, zlodzieje
  • ~Franek / 2023-01-28 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś po 8:30 (według ostatniej dostępnej aktualizacji doręczenia przesyłki) dostałem informację, że kurier będzie pod adresem między 10:30-14:30.

    Jak się okazało, na monitoringu paczki była już próba doręczenia. Po odczekaniu szalonych 12 minut na infolinii, podaniu wcześniej numeru przesyłki automatycznemu asystentowi, w końcu zostałem połączony z konsultantką.

    Po pierwsze! Znów zostałem zapytany o numer paczki, a gdy poinformowałem, że numer podałem botowi, Pani konsultantka powiedziała, że te numery się nie zaczytują. To jest kuriozum i bezsensu wydawania przez Państwa pieniędzy na bezsensowne automatyczne linie obsługi.

    Wracając do meritum sprawy: Pani przekazała, że próba dostarczenia odbyła się o 10:39. Kurier nie raczył uprzejmie do mnie zadzwonić, o której będzie pod adresem, ani ustalić czy w przypadku gdy mnie nie będzie (e.g., bo gdzieś na chwilę wyjdę), aby przekazać do sąsiada.

    Państwo są niedorzeczni i wydaje mi się, że globalnie traktują Państwo klientów (abonamentowców i osoby, do których mają trafiać paczki) jak ludzi, czekających z przygryzaniem paznokci aż łaskawy kurier-król powita ich paczką. Nie mieści mi się to w głowie w XXI w.

    Telefon od kuriera to kwestia maks 1-2 minutów rozmowy i ustalenie co i jak z doręczeniem.

    Dla mnie patologia. Gdybym mógł to napisałbym po angielsku do centrali UPS ale Państwo i tak pewnie się nic nie robią z takich opinii... POLSKA
    WadyOpisane powyżej w głównej wiadomości o mojej sytuacji
  • ~Mariola / 2023-01-27 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysalam paczke z Anglii do Polski na gwiazdke z prezentem malutka paczuszka,nic tam ciekawego nie bylo kilka kosmetykow oczywiscie w Polsce naliczyli sobie za nia 4000 zl niby cla,ale za co ona byla warta 20 Funtow.Oczywiscie nie zaplacilismy im tego i prosilam o zwrot do nadawcy .myslalam ze kilka dni i bedzie u mnie ale nie ci klamcy co dzwonie do polski od 13 01 2023 sobie lezy w magazynie i nie jest wogole ruszona,ja dzwonie do Polski co 2 dzien i nic to nie daje klamia i oszukuja ludzi zodzieje .teraz juz ta sprawe oddaje do adwokata duzej juz sie nie bawie z nimi w ciuciu babke z tymi zlodziejami,Ludzie nie wysylajcie to jest najgorsza firma jak spotkalam na swojej drodze.
    Zaletyklamcy
    WadyOszusci i klamycy
  • ~Mona18 / 2023-01-27 17:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Wysłałam paczkę do UK 19 stycznia. Miała być dostarczona 25 stycznia a nie wywiązali się. Dostawa opóźniła się o ponad tydzień . Paczka ma niby dojść 31 stycznia. Nie polecam bo długo przetrzymują na magazynie w UK.
  • ~Julo / 2023-01-27 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalosna obsluga, nic nie dziala, nie ma kontaktu, szkoda gadac. Bardzo mi przykro i musze skorzystać z innej firmy.
  • ~szm / 2023-01-27 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczna jakość usługi. Paczka wylądowała w punkcie odbioru daleko od mojego miejsca zamieszkania bez żadnego sygnału wcześniej, że jest do odebrania.
    Zaletyzero
    Wadywszystko
  • ~Marcin / 2023-01-27 09:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Czekałem w domu na paczkę. Kuriera nie było. Sprawdzam status doręczenia - a tutaj informacja, godz. 13.01 - paczka przekierowana do punku - nikogo nie zastano w domu. Jest to nieprawda. Byłem w domu a ze strony kuriera nie było żadnego kontaktu. Telefonu, SMSa, emeila, a numer do mnie był podany na paczce. Także nie polecam tej firmy kurierskiej.
    Zaletybrak
    WadyNie podjęto próby doręczenia paczki, brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera.
  • ~Milka6004 / 2023-01-26 17:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej ponieważ kurier nawet się że mną nie kontaktował i cofnął paczkę bo nie mógł znaleźć mojego budynku, zamiast zadzwonić to cofnął paczkę do nadawcy .
  • ~Wercia / 2023-01-26 13:29
    Ocena: 1.67 / 5
    NIE POLECAM!!! Kurier wogóle nie ma podejścia do klienta. Nie miły jakby jeździł za karę...
  • ~ANNA RZ / 2023-01-26 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedzę cały dzień w domu na pracy zdalnej, oczekując na paczkę. Sprawdziłam własnie status dostawy - a tam niespodzianka, informacja ze 3 minuty temu nie zastano klienta.
    Nikt nie dzwonił na domofon, nikt nie zadzwonił do mnie.
    System reklamacji to jakaś porazka, zadnego podanego nr, zadnej wysyłki nr do kuriera na wypadek takiej sytuacji .

    ZENADA!!!!!
  • ~Jolanta / 2023-01-26 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, proszę omijajcie tę firmę szerokim łukiem. Trzeba nastawić się że na paczkę trzeba czekać nie dwa dni tylko tydzień. Mimo podanego telefonu kontaktowego żaden kurier nie kontaktuję się z adresatem. Najlepiej napisać że zły adres albo nie było kogoś w domu mimo oczekiwania na kuriera. Kogo Państwo zatrudniacie w swoich szeregach. Trochę szacunku do ludzi.
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie- dlugo, drogo, niemiło
  • ~Adrian / 2023-01-25 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    DZiadostwo na maxa nie polecam nikomu tego kuriera omijac szerokim lukiem. dostalem powiadomienie ze paczka zostanie dzis do mnie dostarczona miedzy 8 a 12. kuriera oczywiscie nie bylo czekalem do 14 i przyszlo powiadomienie ze paczka do trze do mnie przed koncem dnia. no dobra to czekam a o godzinie 18 przyszlo powiadomienie ze paczka zostanie dostarczona za DWA KUR.A DNI!!!! MASAKRA!!! OMIJAC!!!
  • ~Daria / 2023-01-25 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Po calodziennym oczekiwaniu na kuriera, informacja na infolinii, że kurier nikogo nie zastał w domu.... Zero informacji, czegokolwiek. Już nigdy więcej nie dam się nabrać na te niby usługi.
    ZaletyBrak
  • ~Joanna / 2023-01-25 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdybym mogła to bym dała 0. Ta firma nie zasługuje nawet na 1!! Zawsze jak ognia unikam UPS (mam z nimi złe doświadczenia) ale czasami nie mam niestety wyboru. Zawsze jest to samo. Człowiek czeka cały dzień na paczkę, a oni i tak podrzucaja ja do jakiegoś przypadkowego punktu. Gdyby to jeszcze był punkt w miarę blisko…Niestety za każdym razem jest to punkt po drugiej stronie dzielnicy!! A jako że nie mam samochodu, to muszę się potem tłuc z paczkami autobusami. Do tego wszystkiego, jeszcze nigdy nie dostałam powiadomienia od UPS że paczka czeka w punkcie. Trzeba samemu wejść w monitoring paczki by się o tym dowiedzieć. Ta firma to dno. Radzę unikać jak się da.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Katarzyna / 2023-01-25 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów!!!
    Banda debili!!!
    Czekasz na paczkę a nikogo nie ma,podrzucają byle gdzie,jak im wygodnie!
    ZaletyŚmiech na sali!
    WadyWszystko!!!
  • ~kamil / 2023-01-25 09:40
    Ocena: 1.00 / 5
    od tygodnia kurier nie potrafił dostarczyć przesyłki na obiekt. Nie ma kontaktu żadnego z ich strony z odbiorcą. Kurier pomimo podawania coraz to nowych dokładniejszych szczegółów nawet nie podejmował próby dostawy paczki.

    Polecam jeżeli ktoś lubi wisieć na telefonie po 50 minut i załatwiać przekierowania i odbiory osobiste z punktów tego przewoźnika, oraz jeżeli ktoś lubi wysłuchiwać żali od klientów.

    Omijam tego przewoźnika jak tylko mogę.
    Wadybrak kontaktu z kurierem, lekceważący stosunek do klienta.
  • ~Ania M / 2023-01-25 07:26
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest kpina a nie firma kurierska. Pisza sobie co chca,przyjezdzaja jak sobie chca, powiadomienia sobie a "kurier" sobie totalny haj lajf a ty sie kliencie denerwuj i wydzwaniaj. Zenada!!! Omijac szerokim lukiem!
  • ~Angelika / 2023-01-25 06:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, dwa razy miałam okazję korzystać z usług UPS i jak jeszcze kiedyś zobaczę, że opcja wysyłki to tylko ups to po prostu zrezygnuje z zakupu. Nie chcę mieć z nimi nic do czynienia tyle nerwów stresów i robienia człowieka za debila...
    WadySame wady
  • ~Andrzej / 2023-01-24 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, nawet nie ma co poisywać, bo szkoda czasu i nerwow.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12681
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8081
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4128
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4738
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073