Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4128 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~St / 2023-03-06 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno napisac cokolwiek pozytywnego. Dla mnie najgorsza firma kurierska w Polsce
    ZaletyBrak
  • ~Jagoda / 2023-03-06 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zamówiłam paczkę w środę miała przyjść w sobotę między 10 a 13. Paczki oczywiście nie dostałam ale e-mail o doręczeniu przyszedł, z czego paczka teraz jest niewiadomo gdzie a jest dziś poniedziałek paczka miła być w punkcie odbioru ale jej tam nie ma. Ta firma to jest jedno wielkie dno najlepiej jakby ja zlikwidowali.
  • ~Ania / 2023-03-06 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Widzę ze to nie ma znaczenia gdzie...Polska czy Niemcy...tragedia!!! Paczka trzy razy dochodziła, ja trzy razy w domu czekałam i nic..ta firmę powinni zlikwidować bo szkoda pieniędzy na to wydawac!!!
  • ~Michalina / 2023-03-05 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kilometry mułu. Drugi raz paczka idzie do mnie przez UPS, i drugi raz jest ten sam problem. W systemie widnieje informacja o nieudanej próbie doręczenia i skierowaniu paczki do punktu lub o kolejnej dacie doręczenia do którego nigdy nie dochodzi. Dlaczego? Niespodzianka, kurier nikogo nie zastaje. Za każdym razem w systemie (który działa tak że pożal się boże) widnieje informacja że rzekomo kurier nie zastał nikogo a cały dzień byliśmy w domu (praca zdalna). Żadna inna firma nie ma tego problemu tylko dziwnym trafem UPS nas nigdy nie zastaje. Żadnego powiadomienia sms, mailowego, kartki Infonotice którą kurier powinien zostawić również brak. Gdyby nie to że sprawdziłam status paczki na stronie sklepu, nie miałabym nawet pojęcia że paczka od tygodnia leży sobie wesoło gdzieś w punkcie i czeka na odbiór.

    Na ich stronie www nie ma nawet śladu po mailu czy numerze kontaktowym do jakiejkolwiek infolinii. Trzeba walczyć z botem, dobijać się do jakiegoś konsultanta i groźbami żądać wyjaśnienia sytuacji. Żadna inna firma, nawet Poczta Polska nie ma tak w poważaniu swoich klientów jak ten chłam twierdzący że jest firmą kurierską.

    Nic tylko zaorać tą firmę i posypać solą.
    ZaletyBrak, chyba że ktoś potrzebuje podniesienia ciśnienia
  • ~Zbi / 2023-03-03 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej.papierologia granicząca z absurdem
    ZaletyNie ma
    WadyUPS to wada
  • ~Ela / 2023-03-03 12:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam. Żadnych informacji o terminie dostawy, nie wysyłają smsow ani mejla o terminie dostawy, trzeba czekać w domu nie wiadomo ile dni, kurier nigdy nie dzwoni. Nigdy już nie wybiorę tej firmy.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyKompletny brak kontaktu w sprawie doręczenia przesyłki
  • ~Dorota / 2023-03-03 11:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam firmy. Kurier nie dostarcza do miejsca zamieszkania , pozostawia paczki w punkcie odbioru i zostawia status paczki doręczonej.
    ZaletyŻadne
    WadyZero kontaktu
  • ~Dorian / 2023-03-02 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Massakra, zero kontaktu firmy z klientem. Kurier niby był nie zostawił żadnego dokumentu. Po czym e-mail że przesyłka zwrócona do nadawcy. Francja. Wrrr...
  • ~Anna / 2023-03-02 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to dno i metr mułu.Przesylki opłacone nagminnie zostawiane w sąsiedniej drukarni,trzeba szukać swojej pączki po sąsiadach.Za pobraniem w ogóle brak próby doręczenia przesyłki i kontaktu z klientem. Infolinia ,bezczelne baba ,która z satysfakcją poinformowała mnie ,że kurier był ale nikt mu nie otworzył.Szok ,że jeszcze ktoś korzysta z usług tej pseudo firmy.
    ZaletyBrak
  • ~Monika / 2023-03-02 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy w DPD to jakaś masakra,nie odbierają telefonu to raz dwa i to jest w ogóle śmieszne nie dzwonią dzwonkiem rzucają paczkami przez płot na posesję moim zdaniem jakby musieli zapłacić za uszkodzone wszystkie paczki by się nauczyli szanować cudzą rzecz. Gdyby nie to że mam aplikacje bym nie wiedziała że leży paczka na podwórku oczywiście na ziemi dramat.Ostatnio w ogóle przeszli siebie nie dostarczyli w ogóle mojej paczki odesłali do nadawcy jak pracują za kare to niech się zwolnią!!!!!!!!
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~IIP / 2023-03-02 06:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska UPS to jakaś kpina, chamstwo kurierów nie stawia firmy w dobrym świetle. Brak płatności u kuriera metodą elektroniczną (informacja którą otrzymałem w centrum obsługi klienta, po chamskiej informacji otrzymanej od kuriera który nawet do mnie nie dojechał, rozmowa telefoniczna zwolniła go z przyjazdu do klienta), to chyba jakiś żart. Świat idzie do przodu a firma zatrzymała się w epoce XX wieku. Pierwszym raz miałem kontakt z tą firmą, niestety nie z własnego wyboru i na całe szczęście ostatni. Nie polecam i nie pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadywszystko co mogłoby być zaletą
  • ~Stefan / 2023-03-01 15:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Pomijając fakt, że paczka przyszła uszkodzona, to została otworzona. Kurier sobie postanowił otorzyc paczkę i przywieźć otwarta
    Wadyotwieranie i niszczenie paczek
  • ~Agnieszka / 2023-03-01 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier rzekomo nikogo nie zastal w domu (po moja obecność ) i po jednej próbie zostawił paczke w punkcie ups ale adres który mi podano był nieaktualny. Musiałam na własna rękę szukać swojej paczki. Porażka.
    WadyNiekompetentny kurier
    Nieaktualna baza danych
  • ~mr Y / 2023-02-28 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier UPS nie zadzwonił domofonem ani telefonem i oznaczył, że nikogo nie było w mieszkaniu gdy byłem na pewno (możliwe zadzwonił na inny numer nie wiem co się stało ale UPC też nie wie). Zawiózł paczkę do punktu UPS, 14:22 dostałem informacje, że jest gotowa do odbioru, 17 pojechałem do punktu odbioru UPS gdzie otrzymałem informację, że kurier ją zabrał spowrotem ok 16. Skontaktowałem się z konsultantami UPS gdzie zapewniali mnie, że kurier dostarczy paczke tego samego dnia do 19 lub skontaktuje się ze mną, jest już po 19 i ani paczki ani kontaktu. Po kontakcie z infolinią UPC dostałem informację, że poprzednia konsultantka wprowadziła mnie w błąd i że kurier nie przyjedzie do mnie ani nie ma żadnego takiego zgłoszenia a za wszystko jedynie może mnie przeprosić bo sama jest w szoku co tu się wydarzyło oraz nie jest w stanie mi pomóc. Firma UPS ma totalnie w poważaniu czas klienta, moja paczka niewiadomo gdzie jest i czy ją otrzymam, skargi i reklamacje które składam nie istnieją w systemie UPS więc nie ma możliwości reklamacji w tej firmie wiec pozostaje jedynie kontakt z sprzedawca/nadawca paczki. TOTALNIE NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadymarnowanie czasu klientów
    olewanie zgłoszeń
    wprowadzanie klienta w błąd
    dezorientacja pracowników na temat usług świadczonych przez firme UPS
  • ~Karol / 2023-02-27 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim skromnym zdaniem powinna zamknać się ta firma..już nigdy nie skorzystam z usług UPS...kurier się nie pojawia..wpisuje że był i to tak kilkukrotnie..zero kontaktu..zgłoszenia na infolinię bez reakcji..nie polecam!!!!
    ZaletyBrak
  • ~jm / 2023-02-27 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogromny problem z dostarczeniem i odbiorem przesyłki . Przesyłka miała zostać doręczona przez kuriera UPS 23 lutego 2023 r. na adres domowy. Do adresu doręczenia został dołączony również numer telefonu. Przesyłka została dostarczona nie na wskazany adres dostawy tylko do do punktu UPS. Nikt o tym nie poinformował. Nie było żadnej próby dostarczenia przesyłki na wskazany adres. Nikt też nie zadzwonił. Po dwóch dniach oczekiwania weszłam na szczegóły zakupu na allegro i tam była informacja o przekazaniu przesyłki do punktu UPS. Tylko tyle ?????
    Nie wskazana żadnego adresu punktu. Jak się okazało po przeprowadzonych poszukiwaniach przesyła została przekazana do jednego z kilu puntów w moim mieście ale nie do punktu, który znajduje się najbliżej miejsca zamieszkania tylko najdalej.
  • ~Konrad / 2023-02-27 11:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Zero kontaktu z kurierem. Nagle pojawił sie przed domem, kiedy nie było nikogo w domu.
  • ~Kcprw / 2023-02-27 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nawet nie raczą spróbować dostarczyć paczki pod adres, zamiast tego od razu zostawiają ja w punkcie.
  • ~nigdy wiecej / 2023-02-25 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    brak szacunku dla klienta, zero myślenia przez właściciela nie wiem zarząd czy kto tam zarządza, na pewno po tym jak się zachowują na rynku nie zależy im na zleceniach ,,,
    wyrazy współczucia i braku mózgu dla firm które jeszcze zlecają dostarczenie swoich produktów tej firmie
    powodzenia w biznesie....
    Zaletywyjątkowy brak szacunku dla odbiorcy
    Wadynonszalancja do odbiorcy 100 %
  • ~Adasgod / 2023-02-25 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska,
    Zero kontaktu
    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12681
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8081
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4128
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4738
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073