Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Stefan / 2023-03-01 15:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Pomijając fakt, że paczka przyszła uszkodzona, to została otworzona. Kurier sobie postanowił otorzyc paczkę i przywieźć otwarta
    Wadyotwieranie i niszczenie paczek
  • ~Agnieszka / 2023-03-01 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier rzekomo nikogo nie zastal w domu (po moja obecność ) i po jednej próbie zostawił paczke w punkcie ups ale adres który mi podano był nieaktualny. Musiałam na własna rękę szukać swojej paczki. Porażka.
    WadyNiekompetentny kurier
    Nieaktualna baza danych
  • ~mr Y / 2023-02-28 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier UPS nie zadzwonił domofonem ani telefonem i oznaczył, że nikogo nie było w mieszkaniu gdy byłem na pewno (możliwe zadzwonił na inny numer nie wiem co się stało ale UPC też nie wie). Zawiózł paczkę do punktu UPS, 14:22 dostałem informacje, że jest gotowa do odbioru, 17 pojechałem do punktu odbioru UPS gdzie otrzymałem informację, że kurier ją zabrał spowrotem ok 16. Skontaktowałem się z konsultantami UPS gdzie zapewniali mnie, że kurier dostarczy paczke tego samego dnia do 19 lub skontaktuje się ze mną, jest już po 19 i ani paczki ani kontaktu. Po kontakcie z infolinią UPC dostałem informację, że poprzednia konsultantka wprowadziła mnie w błąd i że kurier nie przyjedzie do mnie ani nie ma żadnego takiego zgłoszenia a za wszystko jedynie może mnie przeprosić bo sama jest w szoku co tu się wydarzyło oraz nie jest w stanie mi pomóc. Firma UPS ma totalnie w poważaniu czas klienta, moja paczka niewiadomo gdzie jest i czy ją otrzymam, skargi i reklamacje które składam nie istnieją w systemie UPS więc nie ma możliwości reklamacji w tej firmie wiec pozostaje jedynie kontakt z sprzedawca/nadawca paczki. TOTALNIE NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadymarnowanie czasu klientów
    olewanie zgłoszeń
    wprowadzanie klienta w błąd
    dezorientacja pracowników na temat usług świadczonych przez firme UPS
  • ~Karol / 2023-02-27 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim skromnym zdaniem powinna zamknać się ta firma..już nigdy nie skorzystam z usług UPS...kurier się nie pojawia..wpisuje że był i to tak kilkukrotnie..zero kontaktu..zgłoszenia na infolinię bez reakcji..nie polecam!!!!
    ZaletyBrak
  • ~jm / 2023-02-27 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogromny problem z dostarczeniem i odbiorem przesyłki . Przesyłka miała zostać doręczona przez kuriera UPS 23 lutego 2023 r. na adres domowy. Do adresu doręczenia został dołączony również numer telefonu. Przesyłka została dostarczona nie na wskazany adres dostawy tylko do do punktu UPS. Nikt o tym nie poinformował. Nie było żadnej próby dostarczenia przesyłki na wskazany adres. Nikt też nie zadzwonił. Po dwóch dniach oczekiwania weszłam na szczegóły zakupu na allegro i tam była informacja o przekazaniu przesyłki do punktu UPS. Tylko tyle ?????
    Nie wskazana żadnego adresu punktu. Jak się okazało po przeprowadzonych poszukiwaniach przesyła została przekazana do jednego z kilu puntów w moim mieście ale nie do punktu, który znajduje się najbliżej miejsca zamieszkania tylko najdalej.
  • ~Konrad / 2023-02-27 11:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Zero kontaktu z kurierem. Nagle pojawił sie przed domem, kiedy nie było nikogo w domu.
  • ~Kcprw / 2023-02-27 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nawet nie raczą spróbować dostarczyć paczki pod adres, zamiast tego od razu zostawiają ja w punkcie.
  • ~nigdy wiecej / 2023-02-25 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    brak szacunku dla klienta, zero myślenia przez właściciela nie wiem zarząd czy kto tam zarządza, na pewno po tym jak się zachowują na rynku nie zależy im na zleceniach ,,,
    wyrazy współczucia i braku mózgu dla firm które jeszcze zlecają dostarczenie swoich produktów tej firmie
    powodzenia w biznesie....
    Zaletywyjątkowy brak szacunku dla odbiorcy
    Wadynonszalancja do odbiorcy 100 %
  • ~Adasgod / 2023-02-25 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska,
    Zero kontaktu
    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySa
  • ~niezadowolony / 2023-02-24 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    1. Totalna porażka, nie własnego wybory miałem do czynienia z tą firmą po raz pierwszy i po raz ostatni...
    2. podane godziny nie są adekwatne do rzeczywistości godziny dostarczenia zmieniały się z godziny na godzinę ..
    3 gdyby można było zadzwoniłbyś do kuriera albo kurier dzwonił do ciebie jak ma to miejsce w innych firmach to ok a tak jesteś zakładnikiem kuriera. to jakiś żart...
    4 Przez 4 dni dostarczają przesyłkę bez skutku...
    5 Nie można dodzwonić się na infolinię przez cały dzień
    6 po zmianie adresu kurier nie dojechał pomimo tego że osoba czekała cały dzień
    7 po drugiej zmianie adresu przez nadawcę po groźbie zwrotu pieniędzy przesyłka ma dotrzeć do odbiorcy na 7 dzień od nadania...
    Zaletybrak
    Wadygłówna wada brak kontaktu z kurierem
    odbiorca musi warować w godzinach które i tak nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości
  • ~Agata / 2023-02-24 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa mnie bardzo drogo kosztowała - ponad 200 zł (zamówienie z 3 paczek / łącznie ok 25kg)
    Paczki rozbite na różnych kurierów. Jeden nie miał problemu żeby ją donieść do moich drzwi. Kolejny nawet się nie pofatygował i wrzucił zamówienia do punktu odbioru. Pomijając fakt że za taką usługę nie należą się pieniądze skoro równie dobrze mogłabym ZA DARMO ze sklepu odebrać paczki, to punkt odbioru jest praktycznie niedostępny dla osoby pracującej (od 10:00 do 17:30, sobota i niedziela zamknięte!).
    Składam reklamację (co nie jest łatwe żeby dostać się do konsultanta)
    Proces koszmarny, czekam już drugi dzień aż paczka ruszy z punktu odbioru do magazynu i rozpocznie proces dostawy od nowa. Przewidywany czas to dodatkowe 2-3 dni. Proces miodzio. Oby tym razem nie trafił się leniwy kurier.
    ZaletyTylko jak trafi się na porządnego człowieka który donosi paczki.
    Wadyproces dostarczania kuleje, wystarczy że trafi się jedna osoba która idzie na łatwiznę potem jest trudno odebrać paczkę i sprawić żeby dotarła do ciebie szybciej niż 4-5 dni. w dodatku nie masz gwarancji że kurier nie zrobi tego samego i tak mogą się z tobą bawić w ciuciu babkę do trzech razy sztuka.
  • ~Karo / 2023-02-24 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, pierwszy i ostatni raz korzystam z jej uslug. Nie można nawet z kurierem się skontaktować
  • ~Leszek / 2023-02-24 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Po nadaniu przesyłki odebrali dopiero następnego dnia śledzenie paczki pod wszelką krytyka brak kontaktu z osobą dostarczająca przesyłkę nie polecam
  • ~Michał / 2023-02-24 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przynosząć jedną paczkę nie spojrzał że ma drugą osobną na ten sam adres (oczywiście z tej samej strony) po doręczeniu pierwszej paczki druga paczka została wysłana do punktu ups a kurier przypisał że powodem było nie zastanie nikogo w domu, oczywiście byłem
    Dzwoniąć do obsługi UPS kilka razy, opisująć tą samą sytuacje dostawałem inną odpowiedź, nie polecam tej firmy kurierskiej, szkoda nerwów.
  • ~ / 2023-02-23 19:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Po otrzymaniu informacji że paczka zostanie doręczona w danym dniu, na infolini nie można otrzymać nr telefonu do kuriera aby się umówić.
    W domu czekałem, godzina doręczenia była przekładana aż w końcu pojawiła się informacja iż paczka czeka w punkcie.
    Toż to lepiej do paczkomatu zamówić.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak kontaktu z kurierem. Paczki trafiają bezpośrednio do punktu gdzie można je odebrać.
    Żadna inna firma tak nie postępuje.
    Unikam tej firmy ale czasem nie ma innej w ofercie dużego sklepu.
  • ~J / 2023-02-23 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa razy miałam przyjemność korzystać z usług UPS i za każdym razem transakcja była tragiczna. W obu przypadkach kurier miał odebrać paczkę z domu. Za pierwszym razem mimo całodniowego oczekiwania na kuriera, kurier zanotował w systemie, że nie odebrał paczki z powodu nieobecności klienta, przy czym nawet nie dzwonił domofonem. Za drugim razem w komunikacie zaznaczył pomyślne odebranie paczki, mimo że po paczkę nie przyjechał. Nie ma kontaktu z kurierem, infolinia również twierdzi że nie posiada takich informacji. Jest to dla mnie jeden wielki żart, a nie firma kurierska. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Państwu również nie polecam.
    WadyBrak kontaktu z kurierem, fałszywe komunikaty w systemie, nieterminowe odbieranie paczek
  • ~Marta / 2023-02-23 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zostawił moją paczkę w wybranym przez siebie punkcie odbioru. Nie dostałam żadnego kodu odbioru, ani maila. Brak możliwości napisania reklamacji - ciągle wyrzuca mnie ze strony. Żadnego numeru kontaktowego.
    ZaletyŻadnych
    WadyChujowosc całego serwisu
  • ~Filip / 2023-02-23 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Od czterech dni sami zmieniają datę doręczenia. Nie ma z nimi kontaktu. Kompletnie nierzetelna o nieprofesjonalna firma. Polecam unikać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
  • ~rosmag / 2023-02-23 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska - cwaniaki tylko do punktów odbioru zawożą paczki a mówią, że ludzi nie zastali w domu.
    Za to kasa biorą największą ze wszystkich innych
  • ~Izabela / 2023-02-22 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nagminnie zostawiają paczki w punktach, mimo że ktoś czeka na nich cały dzień w domu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12605
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8039
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009